Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Afvallen, goed bezig dames.
    Bij mij wil het er nog niet echt af.
    Ik sta op de crosstrainer en buikspieroefeningen.
    Heb moeite met mn gewicht sinds het gedonderd met mn schildklier.

@ Sloppy, had een te snel werkende schildklier, radioactief jodium gehad en nu doet ie haast niets meer :x
    Met alle gevolgen van dien.

Ons man netje ligt in bed, echt zielig, hoesten, proesten, veel snot en maar blijven lachen.

@ Hyves, voor wie wil, mn username is mn hyves naam ;)

2. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Jaja, shit zeg.
    Wel fijn natuurlijk dat jullie t goed doen enzo maar een aantal extra handvate nzou fijn zijn denk ik.
    Sterkte ermee

@ Shoppen, nou voor 't eerst snel geshopt bij h&m een heeeeeel stoer spijkerbroekje, lekker trianingsbroekje en een gekleurd streepjes shirt en bij hema nog een stoere spijkerbroek.
    Stond alleen bij 20% korting maar is er niet af gegaan.

3. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Wat zijn sommige fanatiek bezig om af te vallen. Zou willen dat ik die disipline had om er aan te beginnen. Ik ben al wel heel wat kwijt geraakt door het vocht wat ik bij me had. Ook loop ik nu vrij vaak een aantal uurtjes met Emma, rijd ik 4x per week fanatiek paard en spin ik 1 uur per week. Ik moet nog 8 kilo eraf en dan zit ik op mijn oude gewicht, ben alleen bang dat dit niet meer gaat lukken. Ik blijf namelijk veel snoepen, krijg het niet voor mekaar om er van af te blijven. Ik hoop dat ik snel sterk genoeg er in word om daar mee te stoppen.

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    snik snik nog steeds alleen op de chat nou ja dan ga ik manlief maar vervelen hihi.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Even een ego berichtje hoor. Julien heeft 39.5 graden koorts.Hij is verder heel alert en drinkt zijn fles goed leeg. Ik weet even niet wat ik hiermee moet. Zometeen ga ik nog een keer temperatuur opmeten.

6. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden even snel een update...

Het leek vandaag wat beter te gaan, ze lachte weer een beetje en reageerde ook weer wat beter op me.. maar helaas ze heeft er waarschijnlijk ook een buikvirus overheen gekregen, dat wordt morgen op kweek gezet maar na 5 spuitluiers denk ik dat dat niet eens meer nodig is om die uitslag te voorspellen... Dussss we liggen hier nog wel even in het ziekenhuis....

xxx

7. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ luna, bah.
    Ff vast een zetpilletje geven?
    Heeft ie prikjes gehad?

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Vijf flessen: hier 8.00 uur - 11.30 uur - 15.00 uur - 18.30 uur (in combinatie met een badje) - 22.00 uur. Misschien heb je er wat aan ;)!

@Wapa, wat zielig! Heel veel sterkte!

@Afvallen, goed bezig dames!

Liefs,
    Josien

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Luna, das wel erg hoog. Zou je niet even de HAP bellen? Hoe is ie verder? Drinkt ie goed? Anders misschien nog een flesje water geven om te voorkomen dat ie uitdroogt?

10. Momfulness

@Wapa, veel sterkte. Ik hoop voor je dat het snel de goede kant op gaat.

@Rins, bedankt voor je reactie. Ik heb hem nu even zonder zetpilletje in bed gelegd omdat ik over 2 uur nog een keertje de temperatuur op wil nemen. we hebben net de hp gebeld en die vonden het niet verontrustend omdat hij ook gewoon speelt en allert is. Hij heeft niet een halve fles gedronken. we houden het vanavond even in de gaten.

11. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Nou luna, sterkte ermee.

@ josien, ik las het gister ook bij je in combi met het badje.
    Ehm..........geef je hem dan de fles in bad? :(
    Of gewoon badje en dan fles en slapen?

12. Momfulness

@Josien, hij heeft net 100 cc gedronken en daarvoor 3 flessen van 200 cc. Hij drinkt wel goed dus.
    We houden het in de gaten. Bah, vind dit helemaal niks.

13. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    LUNAAAAAAAAAA ik ben er wel!!!

( voor degene die denken wapa is doorgedraaid... ben weer alleen op de chat!!! :D )

14. Momfulness

Wapa, nu kwam ik kijken en was je weer weg! KOM TERUUUUG haha

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, ojee dat is wel flinke koorts.
    Goed in de gaten houden en anders gewoon een zetpil geven hoor. Ik doe dat zelf ook als ze flinke koorts hebben, omdat ik als de dood ben dat ze een koortsstuip krijgen!

@Wapa, nee dat kan er ook nog wel bij!
    Arm ding......

Enne chat...nu zit ik weer alleen haha

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Rins, hahahaha... nee hoor, geen fles in bad. Maar ik vind dat altijd een mooi moment van de dag, zeker nu ik weer werk. Echt mijn tijd met Sam alleen. Lekker frotten, badderen, spelen, flesje en babbelen. Dan nog flink met hem zingen en hoppakee zijn bedje in (wat ik nu ook ff ga doen ;)).

@Luna, hou het maar goed in de gaten hoor. Wel fijn dat hij zo alert is.

Liefs,
    Josien

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @rins....er zijn een beetje boel rinsen bij hyves...dus ik kan je niet vinden. Ik ben dit: Sharon Profiel - hyves.nl

@Bak ;)....ahhhh arme Juulz, klinkt wel erg hoog maar gelukkig drinkt hij goed. En txs voor de complimenten :D

@Wapa, wat sneu voor Larissa....zag de lachende foto op hyves, wat een snoepie.

@Jaja, jammer dat jullie geen nwe tips hebben gekregen, wel goed dat jullie dus de dingen helemaal goed doen.

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oke, das niet zo mooi!
    Ik heb hasimoto, dit betekend dat mijn schildklier de ene keer te snel en dan weer te langzaam werkt......
    Ik hoop dat je snel ingesteld bent!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Nou ik ga rond 23 uur als ik Dyoni haar laatste voeding geef een zetpilletje zetten..Net om 19 uur had ze 38.9 en heeft nu ook een hoestje erbij..Sinds vandaag heeft ze ook ontdekt dat ze tijdens t huilen kan gillen een heel scherp hoog gilletje…

@Curly; fijn dat het lijnen goed gaat!

@Luna; nee het was een echte meid, meneer lag te kletsen en te sjansen en zij had alleen oog voor haarzelf (dr handen waren veeeeel interresanter dan zo’n man naast je)enne dalijk een pillie in zn poepie

@Ellen; lastig he dat gezoek met die voedingen

@jaja; hier ook nog 5 flessen hoor..om 7 11 15 19 en 23 uur..jammer zat dat ze geen tips voor jullie hadden pff hoop echt dat t dalijk met vaste voeding beter gaat!

@rins; lekker terug gaan als t erin staat moeten ze t geven tenzij erbij staat tot wanneer de actie geldt….

Deel Deze Pagina