Wat ik weet mag je maar niet zo in het wilde weg gaan sporten je moet gewoon je bekken gaan trainen, al doe ik dat dagelijks en het blijft kut maar ja .......... Vrijdag na de arbo ben benieuwd
Hoi meiden, Even kort. Mijn meisje heb ik vanmorgen om 8.45 uur voor het eerst weg gebracht naar de oppas om te wennen. Phoe, kon maar moeilijk gaan hoor. Raar om nu zonder alle kids thuis te zijn. Manlief en ik zijn even wezen shoppen en ik heb een schattig rokje in maat 74 voor Evi gehaald en 2 rompers met de tekst ik ben een schatje erop in maat 74/80. Leve de opruiming haha. Oppas smste al dat het goed ging met Evi en mijn middelste en Evi sliep lekker en had haar flesje bv goed op. Straks om 15.00 uur weer halen. Evi drinkt dus nu ineens 180 cc bv uit de fles. Donderdag naar het cb weer toe voor de 2de prikjes. Ze heeft maat 56 nog aan, maar sommige dingen van maat 62 beginnen ook al te passen. Behalve van de broekjes want ze heeft net als haar broers wat kortere beentjes haha. Oja en ze belde van het babyzwemmen dat er nu plaats was. Aankomende vrijdag inschrijven en dan kreeg ik nog een waardebon van 10 euro gratis. Dan begin ik vanaf 9 februari want de dinsdag ervoor moet ik nog werken. Ik kan dus niet alle dinsdagen gaan i.v.m. mijn werk maar ik wilde toch gaan zwemmen met haar. Een keertje mijn schoonzusje meevragen zodat die foto's kan maken haha. Is trouwens knuffelzwemmen. Bij ieder ding dat ze op een gegeven moment kunnen krijgen ze dan een knuffel. Wel op tijd mijn bed dan uit want het begint om 9.00 uur al haha.
ff ego hoor......... Ik ben zo klaar met die nutriton/jbpm!! Het word zo'n dikkedrap dat Megan het bijna niet uit de fles kan krijgen of het gaat klonteren zodat je een nieuwe fles moet maken.......blehhhhh Iemand ideeën?? Door de reflux moet het er in, 180/6 met 4scheppen, als we het niet doen komt zo ongeveer de halve fles er weer uit en dat is dus ook niet fijn. Maar ik had toch gehoopt dat ze er nu vanaf zou zijn Weet iemand hier tot welke maand dat reflux kan blijven??
Leonie wat goed dat Maurice zo'n brief heeft geschreven naar zijn ouders! Weet er niet alles van alleen t incedent na de bevalling en dat was al echt niet leuk! Maar succes en ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Lijk me toch wel erg confronterend voor ze als ze zo'n brief van hun kind krijgen.. Wapa veel sterkte met je kleine meid! Nog een virus erbij jeetje wat zielig! Luna gaat het alweer beter met Julïen? Hoe bevalt het werken? Wendelaa hihi iets te fanatiek geweest met sporten! doe maar rustig aan hoor ivm je bekken. Baby fijn dat het weer beter gaat met Dyoni! maatje 68 bij jou alweer! jee wat groeit ze hard! Nou hier nog maatje 56 hoor! ze is nu 58 cm (bij geboorte 48) dus ze heeft lang met dr kleertjes gedaan! Met de andere meiden was ik er steeds zo uit. Oilily valt idd klein ja maar van de hema weet ik niet. Danjo jeetje dat is ook vervelend van je bekken! loop je ermee bij de fysio? Kitty jeetje dat klinkt niet goed dat je zoveel afvalt! ik weet niet of je lang bent maar ik weeg 49kg maar ben ook niet zo heel lang.. Maia gefeliciteerd met je baan! 1 feb is wel kort dag ja, denk je dat je het kan regelen met opvang? Hier zou dat niet kunnen overal wachtlijsten bij de opvangen.. Kan ik het filmpje kijken? of gebeurt er iets ergs want dan kijk ik niet hoor.
@Ellen: Het gaat over osteopatie bij baby's en dat een kindje tijdens de behandeling is overleden.......hoe is nogal schokkent! Ik zou niet kijken als ik jou was maar dat kan ik niet voor je beslissen HIer ook nog een meisje in mt56........al gaat ze al wel richting 62 maar het is nog heel ruim.
Sloppy reflux kan nog wel een tijd aanhouden hoor vaak hoor je wel als ze vast voedsel krijgen dat het overgaat. Sylvia nee geen fysio meer dat heb ik heel lang in mn zwangerschap gehad maar de oefeningen helpen niet echt na mijn idee... vrijdag na de arbo en eens kijken of hij wat weet. mvj fijn dat het goed gaat met evi bij de oppas , en ze drinkt idd goed zeg.
Sloppy ik denk dat je het naar mij bedoelde? Ojee en ik wil een afspraak maken bij de osteo.. voor dr voorkeurshouding. Ik wist niet dat ze zulke harde dingen deden, ik heb ook met Danique daar gelopen en het zag er altijd een beetje normaal uit dat ik dacht moet dit helpen.
Danjo dat is niet best dan! gaat dat vanzelf weer over dat van je bekken? Er is volgens mij niks anders wat er tegen te doen als fysio toch? hoop dat de arbo nog wat tips voor je heb!
Het filmpje tja moeilijk maar goed er zijn dus ook mensen/babys die er wel baad bij hebben. en ik blijf erbij ook in een zh worden fouten gemaakt . en ik denk dat als jij een huil baby heb en alles al uit de kast hebt getrokken en dit je laatste mogelijkheden zijn je dit wel aanpakt
dank jullie wel! @sloppy: speen met groter gaatje? @sylvia: we staan al ingeschreven en ik heb in principe plaats bij 1 (misschien niet alle dagen) dus denk niet dat het een groot probleem zal zijn. En m'n ouders/schoonouders hebben beiden al aangeboden voor een overbruggingsperiode tot we echt plek hebben wel op te willen vangen
Sylvia als het goed is moet het wel minder worden ( de sneeuw heeft hier weer de das omgedaan) maar goed het heeft tijd nodig . Ik wacht maar af wat de arbo zegt want voor mijn gevoel helpt fysio niet zo
@Sylvia, ik loop met Tim ook bij de osteo. De therapie die in het filmpje beschreven wordt, waardoor de baby is overleden, was geen osteo! Een of andere andere moeilijke benaming.... Tim wordt in ieder geval niet in allerlei rare houdingen gedwongen
@maia: we hebben al mt L en gisteren heb ik zo'n Y speentje gedaan met de klonten.........we beginnen met M en gaan dan tijdens de fles steeds groter
@Danjo, ik vond de fysio tijdens de zwangerschap ook niet echt helpen moet ik zeggen. De oefeningen die ik deed, die sterkte weer spieren aan die eigenlijk niet aangesterkt moesten worden voor het bevallen haha...kon ik aan t einde weer voor elkaar zien te krijgen om de boel te ontspannen. En ik vind het zo irritant dat je zo beperkt blijft! Het is niet zo dat ik constant pijn heb, helemaal niet....maar gezellig winkelen is er niet bij. Het gesjouw met Tim in zijn mc elke keer als ik Eva wegbreng, dat is ook niet echt bevordelijk. Lang zitten, ja dat is dan ook weer niets....steeds is de boel zo stijf en stram.....en doe je teveel dan doet het wel pijn op een gegeven moment...zucht.... En dan ben ik niet eens aan t werk!
Wendelaa ja ik had die tip toen gekregen van jou. Gelukkig was het geen osteo, ben al zo'n miep in dat soort dingen. Heb je wel baat bij de osteo? hoe is het nu met Tim zn voorkeurshouding? Hier nog steeds hetzelfde, ze kan wel op de nadere kant liggen maar wil het absoluut niet! als we dr op de goede kant laten liggen (zijwaards) dan blijft ze gewoon met dr hoofd naar het plafond kijken.. Dus ik hoop echt dat de osteo helpt! Danjo ik hoop dat de arbo wat andere tips voor je heb want ik ben ook nooit zo'n fan van de fysio! heeft hier ook niet echt geholpen!
baby: alsnog gefelicteerd met de 3 maanden verjaardag van dyoni (leuk truitje heeft ze aan op de foto, tessa heeft dezelfde) Wat fijn dat ze het zo goed deed met de prikjes! Lekker gegroeid dus! maia: wat een mooie taart heb je weer gemaakt voor de eerste verjaardag! en wat goed dat je al 2 kilo ben afgevallen!! Wat een schatje is fleur toch ook! odess: wat fijn dat elise nu goed drinkt! Josien: voel je niet schuldig over dat het zo goed gaat met je mannetje|! Juist lekker van genieten! Super om te horen juist! Hou jij t nog een beetje vol met alle drukte?? sloppy: fijn hoor dat het beter gaat met megan! wendelaa: fijn hoor dat je dagje weg zo lekker was dit weekend!! Weer beetje bijtanken Nu weer naar de ka. Hopelijk zegt ie ook niet weer wat anders... jaja: moeilijk hoor dat dylan nog steeds niet goed wil slapen. Hopelijk heb je goeie tips gehad! haar: hier krullen, niks mee te doen helaas. Heb t altijd in een staart zitten. Pluist als een gek hihi. Tessa krijgt ook krullen....hopeljk heeft ze niet mijn pluis ge-erfd! leo: goed hoor dat je 1,5 kilo ben afgevallen!! Wat knap van maurice een brief heeft geschreven voor zijn ouders! Kanp hoor ellen: fijn hoor dat tess het goed gedaan heef top kdv! Lekker he, ff die uurtjes voor jezelf natalie: hoop dat t werken mee valt! moeilijk hoor dat j je paard moet verkopen. Maar idd als er steeds anderen op rijden dan is het beter voor je paard om gewoon 1 baasje te hebben zeg maar rins: beterschap met je mannetje! danjo: he bah een gaatje... kk: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met maureen!!! Lekker hoor dat ze uit flesje gaat drinken! Luna: jeetje 39,5 koorts... wapa: dikke knuffel voor jullie: wat zielig dat ze er nu weer een buikvirus erover heen heeft gekregen. Bah! baby: glukkig alles weer goed vanmorgen! maia: jeeeee gefeliciteerd!!! mvj: ja is idd ff moeilijk idd om je kids weg te brengen. Wel lekker om weer ff alleen thuis te zijn? lsloppy: geen idee wat je kan proberen filmpje: bah kreeg je er kippenvel van!
Sloppy: Wij hebben ook jhbpm in de fles! Wij wisselen halver wege de fles van speen, zodat Boaz wel alles binnen krijgt aan voeding! Volgens mij houdt Reflux aan zolang ze nog de fles krijgen?? Daarom starten ze soms sneller met vast voedsel.. Suc6 in ieder geval Osteopaat: Pff, heftig hoor! Wij hebben op het punt gestaan om naar de osteopaat te gaan. Maar ik moest eerst voor mezelf de kinderarts gehad hebben. Daarbij was de fysio er ook enorm op tegen, dus dat gaf mij al een twijfel. Maar wat Danjo zegt, er zijn ook heel veel mensen die er wel baat bij hebben gehad......wat een issue weer Baby: Dyoni nog geen koorts? Maia: Gefeliciteerd emt je baan! Top, en super dat je ouders/schoonouders het op willen vangen voor de time being. Mvj: Oh, toch wel weer spannend he! Maar goede afleiding om te gaan shoppen. Knuffelzwemmen klinkt leuk! Ik doe veel aan droogknuffelen.. Wil natuurlijk wel foto's zien! Silvia: Gebeurd niet iets engs hoor met het filmpje! Wel heftig wat het verhaal is en hoe het gegaan is. Wen: Dacht dat het wel door osteopaten gedaan werd, wat ik uit het filmpje begreep! Maar daar ben je nu van op de hoogte dus ook alert in!