Dankje Ik ook heel trost op die foto Ik had gevraagt aan de nutricia of je 30ml water kan doen met zeg 4 scheppen en dan in een flesje voor dat je de fles met melk geeft. Ze vond dat een prima idee, en dat ga ik zo proberen
Sloppy: Super foto's! Maar ff over de jhbpm, nooit van gehoord dat je dat alleen mag geven maar is het niet slimmer om het na de fles te geven? Anders ligt de melk alsnog boven in de maag waardoor het alsnog omhoog komt??? Weet het ook niet hoor! Danjo: Is dat zo? Hier mocht ik wel naar 4 flessen maar nog geen papfles (lees rijstebloem) toevoegen! Luna: Laat wat van je horen... Hoe is het met Julien? Ei: Hoe is het vandaag met Boaz gegaan?
Baby: Vindt Noppies ook klein vallen (hoop ik tenminste) daar heeft Boaz ook al 68 van aan! Mexx=klein, vingino in de taille klein,toch?
@all: goed nieuws! Larissa lijkt wat op te knappen... ze drinkt nog steeds niet maar ze zit echt nog maar aan een snufje zuurstof... dus hoop dat we met een paar daagjes naar huis mogen, het begint me nu toch wel op te breken. Iedereen ook superbedankt voor alle reacties hier en op m`n hyves!!!
natjes, tess heeft alleen nog mt 56 in broekjes hoor. verder niet. leonie, ik gaf altijd 150+5, 5 keer. maar tess slaapt gewoon lang en veel, en als ik haar echt wakker maak voor n fles drinkt ze niet of slecht. ze slaapt nu ook alweer vanaf 15 uur... en toen heeft ze dus maar 120 gedronken. ben benieuwd wanneer ze wakker wordt. nu ik om de 5 of 5,5 uur voed drinkt ze wel beter. als ze straks de fles leeg drinkt, zit ze vandaag op 720 cc, dus erg goed voor haar doen!
wapa geweldig zeg! ga zo door larissa! joenka, nee, tess slaapt nog steeds...ze trekt zo 5 uurtjes achter elkaar door.
sloppy: Snap ook niet hoe er klonten bij jou in kunnen zitten hier even veel scheppen als bij jou en ik heb nooit last van klonten! ik meng de poeder van de jhbpm met de poeder van de melk eerst doorelkaar in een bakje en dan gooi ik het in de fles heb ergens gelezen dat je dat zo het best kon doen want als je het los van elkaar in de fles gooit krijg je klonten! mis heb je hier wat aan dan? en wat bedoel jij met verhoging 37.9 dat heeft dylan bijna iedere dag wel de ene keer is het 37.5 en de andere keer 37.9 en dan weer 37.2 ik heb geleerd dat alles boven de 38 pas verhoging is????
@Wapa: wat een geweldig nieuws!!!! Ik hoop echt dat ze snel mee naar huis mag!! @Noppies: Klein?? Megan heeft daar nog steeds mt 56 van en dat zit echt perfect en ze is toch al 60cm.......... @Joenka: Ik geef het niet alleen hoor.......als je borstvoeding geeft dan kan je het ook indikken met JBPM en dan moet je een beetje voor en een beetje na geven. ALs ik het na de fles moet geven en ze is vol dan pakt ze het niet meer dus vandaar dat ik het ervoor wil gaan geven om te proberen
ik heb de liefste vriend van de wereld: komt na zijn werk ineens thuis met n bos bloemen! met n kaartje eraan: voor de liefste mama van de wereld!
Ik heb altijd geleerd dat boven de 37,5 verhoging is en vanaf 38 koorts. Wapa: wat een super nieuws. Meisje waar de schuur was afgebrand is net nog even hier geweest. Binnen 3 minuten was het gebeurd. Ze keek en toen zag ze rook uit de schuur komen en ze kijkt nog een keer en toen vlogen de vlammen er al uit. Ze is ook nog naar binnen geweest in de schuur. Brrrr, had er niet aan moeten denken wat er had kunnen gebeuren. Ze is al mama van een jongetje van bijna 2 en ook nog eens zwanger. Alles is dus weg. De duowagen, bugaboo, mamafiets. Had hier nog een duowagen staan en we gebruiken hem toch niet, mag ze over nemen van mij. Ze vond dat zo lief. Zit er nog steeds mee in mijn hoofd. Hier gaat dus ook nooit meer de droger aan als ik er niet ben (dat deed ik wel eens heel af en toe).
nou als alles boven de 37.5 is heeft dylan wel ieder dag verhoging want hij komt er eigenlijk wel altijd boven maar zal ook wel aan het beebje zelf liggen denk ik ik heb natuurlijk nogal een druktemaker hihi
Jaja: heeft hij dikke kleertjes aan? Anders misschien wat luchtiger kleden? En idd als je een druktemakertje hebt schiet de temp vaak wat omhoog.
@Ellen, zwijmel wat lief zeg! @Joenka...hij is een zielig mannetje die de hele dag geknuffeld wil worden en dat dus ook krijgt . Gaat best oke maar dat slijm in zn keel klinkt gewoon eng en hij is doodmoe maar wordt steeds wakker van zn eigen gehoest. Maar geen koorts en ook geen verhoging (37,2 ). @MvJ lief van je en kan me voorstellen dat je schrikt zeker als t zo dichtbij is. Ik laat te vaak dingen aan als ik weg ben, vindt P helemaal niks, tja hij heeft natuurlijk gelijk. @Noppies, valt zeker klein!! iig smal. @Sloppy, wow wat een ogen....daar zullen veel mannen in verdrinken later... @curly & nathalie leuk om jullie als hyvesvriendjes te hebben. Altijd leuk om gezichten te zien
Joenka 12 uur slaap is niet goed voor de bloedsuiker hebben ze mij gezegt dus ik wil dus vragen of ik rijstebloem mag geven omdat ik het anders idd te lang vind de klok rond slapen kan wel maar vaak met bijvoeding ( meer suikers) Noppies valt idd erg klein en zo ook mexx