@MvJ, jeetje je zou het meemaken zeg....nog een geluk dat het in de schuur was! @Blij-Ei, arme Boaz...ook zo aan t hoesten @Danjo, gaat lekker zo in de chat haha
mvj: jeetje het zal je maar gebeuren....vreselijk! baby: hopelijk gaat he cyste niet verder groeien....hahaha en dyoon lekker aan t gillen...dan lig je er lekker ontspannen he... blij ei: ook al zo aan t hoesten. Snap wel dat je m niet in zijn eigen kamer laat liggen hoor....beterschap! sloppy: he bah toch weer verhoging. Hopelijk loopt t niet verder op! Fijn dat je ff advies heb kunnen krijgen! Aaah wat een schatje. Knap hoor dat ze dat al kan! ellen: hoop dat ze zo lekker door blijft drinken! Goed hoor!! aaah wat lief van je vriend!! Moest je niet huilen (zou ik doen hahaha) maat: tessa gaat nu langzaamaan ook naar 68 de rompers van de hema 50/56 past ze ook echt niet meer...wel leuk..weer allemaal nieuwe kleertjes haha wapa: wat een goed nieuws!!!
snik snik weer alleen op de chat! baby:vervelend die cyste ik ben 3x geopereerd aan een cyste ik had er namelijk ook er veel last van ik kreeg buikpijn klachten. dus als je nog iets wil weten ben inmiddels exper in cystes haha. hoop dat het allemaal meevalt en dat hij snel minder wordt.
hmmmm tess slaapt nog steeds... (vanaf 15 uur!) ga dr zo maar es langzaam wakker laten worden door de lamp aan te doen enzo. ze maakt er gewoon weer n nacht van, en dat is nu nog niet de bedoeling!!!
@jaja, dat kan niet! ik zit er haha @Ellen, Tim slaapt al vanaf een uur of 16.00..die maak ik over een uurtje wakker
Ellen: Wauw, mag ik hem eens lenen! Jaja: Hier ook 1 die bijna altijd verhoging heeft, britt dan. Boaz is wel snel zweterig maar of die dan verhoging heeft geen idee. Temp hem niet zo vaak eigenlijk... Blijei: Ahh, arme Boaz! Vervelend he dat slijm! Heb je de neiging om het voor hem op te gaan hoesten! Gebruik je al zoutoplossing? Hielp bij Boaz wel in ieder geval... Hihi, ja wordt steeds meer idd! Danjo: Dat van dat bloedsuiker heb ik idd wel gehoord maar dacht dat dat ook met gewicht te maken had! Want volgens mij hoef je niet standaard rijstebloem te geven??? Volgens mij mocht ik het bij Britt niet eens, omdat ze al te "dik" was... Ben benieuwd.... Laat je het weten? Sannie: Jaaaa, nieuwe kleertjes kopen!!!! Heb nu al zin inde zomer8)
danjo, tegen ons hebben ze op het cb gezegd dat Yara best een nacht van 12 uur slaap mag maken. ze weegt nu 5150gram. We doen het niet, ze krijgt tussen 21.00 en 22.00 uur de laatste voeding en dan om 06.00 uur weer wakker maken voor een voeding, dit omdat we nu weer aan het werk moeten.
Even een totaal andere vraag: Door Patrick zn vorige werk heeft hij heel veel frequent flyer punten. Deze moeten deze maand gebruikt worden (kan dus wel een ticket voor over een jaar zijn). Wie heeft er tips voor een locatie in september/oktober waar je los appartementen kunt boeken en waar t oke is met een (bijna 1 jarige!!) kindje. We twijfelen over Bonaire, hebben vrienden daar maar twijfel over de afstand en over de hitte met een mini.
vind je bonaire niet heel ver vliegen? Misschien gewoon iets van Spanje/Portugal/Griekenland/Turkije? Daar is het in die tijd van het jaar nog wel lekker maar niet bloedheet. ik kom zo op de chat kijken.
@ wapa; wat een geweldig nieuws. Nu maar hopen dat ze snel opknapt. @ Noppies; ik heb een paar kleertjes ervan in maat 62 en die zitten echt al wat strak. Terwijl andere kleren van maat 62 voldoende ruimte hebben.
Maia....ja dat is ook wel erg ver, twijfel is ook meer naar niet hoor. Maar dacht als iedereen nou zegt: oh 10 uur met een 1-jarige is appetje-eitje...
Hé hello lady's! @Leonie, vreselijk filmpje. Mijn man en ik hebben hier samen zitten huilen... Wat erg voor die ouders! @Luna, hoe is het met Juulz? @Baby, fijn dat het weer beter gaat! @Wapa, super nieuws! Nu op naar huis! @Kleding, Noppies vind ik ook heel klein vallen. Maat 68 pas bijna niet meer. Mexx heeft hij hier nog wel gewoon 62 aan, terwijl de rest bijna allemaal 68 is. En verder Franse maatjes 67. Die vallen ook lekker. De broekjes maat 62, daar kom ik hier niet veel verder mee. Shirtjes gaat meestal nog wel. Maar die lange benen van Sam.... pffff! @Beentjes, liggen jullie kindjes nog veel met de beentjes opgetrokken? Ik krijg steeds van iedereen de opmerking dat Sam zich zoveel strekt. Dat dat eigenlijk meer bij oudere kindjes past, maar goed... ik ben niet anders gewend! Vanaf zijn geboorte ligt Sam eigenlijk altijd al met zijn beentjes languit. Ik denk dat ie gewoon graag de ruimte wilde . @Blij Ei, Malta? Vond ik zelf wel heel mooi en is ook niet te ver vliegen. @Pap, welk merk gaan jullie gebruiken? Of gebruiken jullie al (ik begrijp dat er best al wat mensen aan de pap zijn, toch?)... Liefs, Josien
haha ei toch, nee dat lijkt me niet leuk 10 uur met een 1 jarige in het vliegtuig hihi... @Josien: pap doe ik nog niet aan dus zou het niet weten!
Zo, heel ff snel weer een berichtje van mij.. Maureen drinkt haar flessen nog steeds niet leeg en mag dus ook nog niet naar huis.. Moet zeggen dat ik het wel zat word hoor.. Ze ligt er al bijna 2 weken en je ziet zoveel kindjes komen en gaan!
Hey wat vervelend KK. Wat is haar minimale intake?? Is ook niet zo gek dat je het beu bent maar het einde is echt in zicht, nog heel even volhouden jullie zijn bijna thuis!!!
KK: Kan me voorstellen dat je het zat bent! Je wil je meisje gewoon weer lekker thuis hebben! jullie hebben je portie ook al wel dubbel en dwars gehad! Hoop dat ze haar flessen gauw leegdrinkt!!! Knuffel!! Ei: Tja, 10 uur in het vliegtuig of in de auto??? Als ze net kunnen lopen zijn ze veel onrustiger en dan doe je het ook niet.. Wij gaan naar Italië met de auto, dus dat is ook best ver. ik wist het wel! Suc6 met je keuze! Josien: Hier nog geen pap! Ga het donderdag wel ff vragen bij het cb. Boaz ligt hier ook wel veel gestrekt maar schopt dan vooral, als hij net wakker is en uit de bakerdoek komt kan hij zich zo mooi optrekken dus de beentjes helemaal opgetrokken! So cute... Hier is de kleding qua lengte 62 maar dat past niet meer in de breedte. Dus 68 begint de boventoon te voeren....