@ Sloppy: wat fijn dat jullie morgen al terecht kunnen, en inderdaad wat de anderen ook zeggen als je het niet vertrouwd,... direct!! bellen! @ maia: hier ook een klein ( zogenaamd ) hongerig meisje.. volgens het CB wil ze gewoon snoepen en heeft ze mama-honger.. Speen wil ze ook absoluut niet hebben, pink wel het liefste de hele dag.. Na het voeden, verschonen en spelen leg ik haar wakker in haar bedje, laat haar 5 minuutjes mopperen ( huilen ) en dan valt ze in slaap voor 3 uur!! En hier werkt de test met het mondje ook niet hoor.. ze hapt overal naar... Heb haar ook vaak in de draagdoek en dan slaapt ze ook erg goed en lijkt ze ook geen honger te hebben als ze daarin zit.. ( mama-honger.. ) @ blij-ei: hier een foto van mijn meiske ( bij papa ) in doek: @ de rest: wat schrijven jullie veel... sorry, ik heb echt nog last van dementie want ik ben het even kwijt sorry dat ik niet op iedereen reageer.... Hier gaat alles goed, Larissa doet het hartstikke goed, komt snachts om 2 uur en dan weer om 6 uur half 7 dus is erg goed vol te houden.. overdag komt ze rond de 3/4 uur en soms om de 5 uur.. Deze week druk met voorbereidingen voor ons kraamfeest.. leuk leuk!! ( oja ze kan ook lachen!!!!! ) Groetjes!!
Maia: ik spreek Daantje nog geregeld maar ze heeft het druk en niet veel tijd om langs te komen en te reageren. Ik geloof dat ze wel bijleest vaak. Mannetje van hun is ook erg onrustig. Ik geloof dat ze vandaag of woensdag ook naar het cb voor het eerst moest.
@Happen, Sam hapt ook de hele dag, maar het liefst naar een pinkje en liever niet naar een flesje . @Wapa, lieve foto's! Verder nog niet alles bijgelezen, maar dat ga ik nog doen . Eerst maar eens even lekker spelen met Sam. Hij is nu lekker wakker! Liefs, Josien
Sannie: Gebruiken jullie wat tegen de krampjes dan? Wat vervelend en zielig he! Danjo ik heb geen idee? Als ze dit blijft doen, misschien voeding voor hongerige babys? Ik heb er geen verstand van hoor, missch is bellen met het cb? Maia: Pff, heftig hoor die voedings tijden van jou!! Knap dat je het volhoudt. Wendelaa: Wat een lieve foto!!! Wat een schatjes!! Jaja: Ooh wat spannend! Die spuitjes zie ik echt tegenop.. Maargoed, hopelijk valthet mee en slaaptie lekker! Shaula: Aaah!! Ik hoop dat de prikjes goed zijn gegaan bij Senna! Idd Sloppy heel veel succes!!!! Hopelijk worden jullie dit keer goed geholpen! Josien wat vervelend! IK heb geen idee hoe je hem meer zou kunnen laten drinken. Sorry, hopelijk vind je snel een oplossing. Speen: Hier de difrax combi speen!! De bibi ( waar we er zon 5 van hebben liggen ) vind ze helemaal niks! Ellen wat goed dta Tess is aangekomen!! En toen je inderdaad gisteren zei dat je navraag ging doen naar het afbouwen dacht ik bij mezelf: wedden dat ze haar toch ompraten. Maar heel netjes dat ze het je niet opdringen! Sloppy: Jeetje!! Ikk hoop toch het beste voor jullie kleine meid hoor! Toch vind ik het wel een beetje vreemd, want wij moeten bij suffigheid of iets dergelijks meteen bellen. Nou dikke knffl voor jullie!! Toch fijn dat jullie nu wel worden egeholpen! Hier gaat het opzicht wel goed, ze heeft sinds gisteren geen diarree meer gehad, ook geen ontlasting. Ik zit zelf na diarree altijd hartstikke verstopt, dus ik hoop niet dat zij dit nu ook heeft. Maar we zullen zien! Mvj: fijn dat het zo goed ghaat! Maia: Het gaat echt verschrikkelijk snel he!! Het is ook net alsof ze er altijd al is geweest. Gandor: kan me voorstellen dat je boos bent!! Jullie hebben een babytje, daar mag ze wel rekening mee gaan houden! Wat sneu voor je stiefdochtertje trouwens.. Wat mooi die draagdoeken!! Schattig zeg!! wapa: Wat een prachtige kinderen!!! Tara heeft sinds gister geen diarree meer gehad, dus ik ben erg benieuwd! Wel was begin van het weekend de spruw minder! Maar nu lijkt het ineens weer veel erger te worden? Terwijl wij echt niks anders doen? We sterriliseren ALLES na iedere voeding, en masseren het spul goed uit in haar mondje. Irritante spruw! Vannacht heeft ze heerlijk van 12 tot half 7 geslapen!! HeerlijK!
Haha, ja zoooo lief ( met dat klitteband ) Manlief was het er nog niet mee eens, jammer dan, ik vond het zooo schattig staan!!
Wat een lieve foto's!! Ik wil ook een draagdoek hahah Wat een mooie kindjes heb jij Wapa! @ Leonie fijn dat Tara zo goed heeft geslapen. @ Hormonen! Hebben jullie ook z'n last van puistjes echt overal over me lichaam en me gezicht pfff ik zit helemaal onder niet normaal dit heb ik nooit gehad.
sloppy: als ik jou hoor over suf enz dan zou ik gewoon vandaag nog bellen! Zeg maar dat het niet gaat, dan kun je tenminste vandaag nog terrecht. Ik hoop dat je belt!!!!! Knuffel voor jou, want dit is natuurlijk een kl*te situatie voor jullie en je meisje Maja: Onze dochter had ook zon enorme zuigebehoefte, en daar was het een wereld van verschil toen we haar een speentje gaven!!! Geweldige uitvinding. Ik gaf toen ook borstvoeding, en had het idee dat ik alleen maar aan het voeden was. met die speen ging ze heel netjes naar om de 4 uur ofzo destijds.
ik heb ook een doek van draagdoek.nl heb jij een foto of tekening van hoe je die houding moet omknopen?
@wapa; ja mn man vroeg ook of ik dacht dat t een kerstboom is die ik op kan tuigen hahahahaha...Maar het staat schattig he bij die meiden
@Knuffel; heb je het boekje erbij??Daar staat het stap voor stap in.. en anders hier Draagdoek.nl - Basis-instructie Draagdoek.nl - Knooptechniek foetus-houding
ik vind die kommahouding dus niet prettig. ik krijg haar er nauwelijks op een lekkere manier in! even afkloppen maar ik hou haal al 2 uur zoet met alleen knuffelen en af en toe pink en ze wil nog niet eten. misschien gaat mijn idee echt werken en is het idd zuigbehoefte alleen! dit is ook intensief maar ik heb nu even niet het idee dat ik alleen maar aan het voeden ben, net wat anastacia zegt
Rose: aah dat is balen! Ik heb er zelf (nog) geen last van , maar Tara wel!!! Die heeft echt behoorlijk wat hormonen van me meegekregen volgens mij. Opgezette borstjes en puistjes!
Leonie nou lijkt me niet nodig want tis alleen in de nacht ik ga dr donderdag ff wegen etc om te kijken wat ze nu mag hebben aan voeding en vandaag eens ff de tijden een beetje veranderen want haal dr om 11 uur wel uit een diepe slaap. Rose nou ik kan je de hand schudden ik zit ook ineens onder de pukkels en heb ook jeuk etv op mn rug en benen heel vaag