Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kk 800 vind het nogal wat dat drinkt naomi niet eens

josien als ik het ga geven is het van bambix, do gaat ik het vragen

ei ik wist het wel haha

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Blij ei, idd leuk om een gezicht erbij te hebben. Lang leve hyves!!

KK, 800 vind ik ook best veel. Hoop voor je dat maureen snel naar huis mag.

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

KK Riley drinkt nu 800cc op een dag, ze weegt nu denk ik wel ongeveer 6000gram, dus ik weet niet hoeveel maureen weegt en normaal drinkt.
    kk hoeveel dronk ze bij jou thuis toen ze nog niet ziek was, is dat meer of minder als 800cc?
    als dat minder is zou ik gewoon tegen hun zeggen ik neem haar mee naar huis en dat je haar iedere dag gaat wegen ivm afvallen, valt ze teveel af dat je dan weer terug kan komen.
    of ben ik dan stom als ik zo denk?

XXX

4. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Hallo Dames

Ik wist niet van het bestaan van dit forum.
    Maar wel leuk hoor.
    Ons 3 kindje een zoontje is op de uitgerekende datum geboren
    1 -10-09.

groetjes esmeralda

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

meiden nog even een vraagje aan iedereen

Heeft iedereen weer regelmaat in hun cyclus, of is dat nog steeds een puinhoop?

als ik nu ga kijken ben ik 12 dagen overtijd, en vorige week maandag ben ik bij de gyn geweest omdat ik last had van regelmatig bruinverlies tussendoor en ook regelmatig die ongie buikpijn heb, ze heeft toen een echo gemaakt en mijn eierstokken waren goed en ik had dik baarmoederslijmvlies, ze zei ook dan word je snel ongie, maar ik ben het nog steeds niet.

XXX Gusam

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gusam maureen is natuurlijk wel heel ziek geweest dus zo makkelijk gaat dat niet. Maar 800 cc vind ik ook erg veel. Over verdikt slijm dat krijg je dus als je eisprong(heb je ook als je pril zwanger bent) is geweest normaal word ja ong 14 dagen na ei ongi. Ben je niet aan de pil of zo.

esme welkom hier gezellig.

nou ik ga lekker slapen trusten allemaal

7. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    hallo dames!

hier was ik ook weer fftjes! ben nu net thuis van werken en ik dacht hier nog ff koekeloeren!

@ kk: jeetje, 800 vind ik best veel, maar hoop dat je snel naar huis mag met je meisje!

@ gusam: hier is nog niet eens een cyclus.. na de bevalling nog niet weer ongie geweest, maar heb dan ook een hele onregelmatige cyclus, moest ook aan de clomid om uberhaupt zwanger te kunnen worden..

@ esme, welkom. klets zelf ok nog maar paar daagjes mee haha

weet niet of fit onderwerp alweer verouderd is, maar het ging over lange haren, nou mijn vent vind het ook niks als ik het kort knip, al heb ik dat wel eens gedaan.
    nu is het weer redelijk lang en wil het deze keer ook wel laten groeien denk ik, maar ik zou zeggen als je erover denkt om het af te knippen, gewoon doen! af en toe verandering is best goed:)

nou slaap lekker allemaal

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mn meisje werd om 4 uur wakker met een volle broek dus eruit en ff 30cc gegeven en nu slaapt ze alweer, ach mag niet klagen als het eens in de zoveel weken is en ben weer happy met de luier.

dropfruit vervelend zo onregelmatig maar goed lang leve de clomid. Wat voor werk doe je dat je zo laat thuis bent.

nou ga weer slapen haha

9. Maia

Maia Niet meer actief

Hopelijk heb je weer wat kunnen slapen Danjo!
    Hier alweer een uurtje wakker. Ook klein beetje drinken geprobeerd maar meisjelief had echt honger, dus toch hele voeding op. Maar wat jij zegt, als het af en toe is is niet erg *gaap* ;)

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier ook een meisje wat vroeg wakker is geworden! Al om 6uur en nu ligt ze te huilen in haar bedje :(
    Denk die slaapt wel weer verder maar neeeeee!

Ik vind 800ml voor maureen ook erg veel hoor, kan misschien komen omdat ze afgevallen is....
    De KA hier vond 700ml meer als voldoende voor een baby van Megan's leeftijd....

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

hier ook een vroege vogel 6 uur was meneer klaarwakker en wou naar beneden om te spelen haha. ben best jaloers op jullie sommige beebje hier slapen tot 7 of 8 uur dylan begint echt iedere ochtend rond 5 uur met wakker worden en dan wil hij gewoon de fles en lekker spelen allemaal erg leuk maar mam wil ook wel eens uitslapen *gaaaappp* maar ja sochtens is dylan in zn beste doen dus dat is dan wel weer heel gezellie!

kk:ind 800 vindt ik ook erg veel.

bonaire weet efe niet meer wie dat was maar lijkt mij ook erg lang vliegen!

Oke wie kan mij efe vertellen waarvoor die pap dient?

veel liefs jaja

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!Deze mama hier is zo trots dat Dyoni nu echt het doorslapen door heeft!!Heerlijk zeg!!
    Ik ga vandaag maar even de stad in voor sokken voor Little Miss Bigfoot want haast alles is te klein….Leuk hoor dat we zoveel sokken hebben gehad maar heb er niks aan hahaha

@josien; Dyoni ligt ook altijd met haar benen gestrekt hoor, intrekken vind ze verschikkelijk maar ja die heeft ook van die lange staken!

@kk; pff arm meisje, kan me voorstellen dat je t helemaal zat bent!Zit er wel vooruitgang in hoeveel ze drinkt?

@Esme; welkom!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hihi Jaja ons meisje heeft dit nu sinds twee dagen!
    We hadden haar eergister om 19uur haar laatste fles gegeven en toen kwam ze om 6uur......
    Dus gister maar weer om 20uur de laatste en nu besloot ze toch om maar heel vroeg wakker te zijn :D

Nu ligd ze te zingen in d'r bedje...........ga haar er toch maar uit halen.
    Ik had het niet zo erg gevonden als ze daarna weer gaat slapen maar daar heeft ze vandaag geen zin in :D

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @esme: Welkom!

@Baby: jij ook al! Ik heb een week geleden een stapel nieuwe sokken voor de dame gekocht :D Gelukkig hadden ze bij de hema pakketjes voor €1 :D Ze heeft nu maat 3-6mnd

Het zingen gaat over in huilen dus ik ga d'r maar ff pakken :D

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou het snot komt los hoor :)

Heel zielig hoor! Het liep d'r neus uit! Schoongemaakt en ff neuspeertje gepakt en nu gaat het weer iets beter maar ze ademd weer met d'r mond open :(

Ik heb nu de douch weer aan gezet en dan ga ik ff met haar stomen.........hopelijk komt de rest er dan ook uit!

16. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hier idem.... en mevrouw komt niet verder dan 150 cc als we geluk hebben... merk dat ze in de ochtend beter drinkt dan in de loop van de dag, is dat bij jullie ook zo??

En hier nog steeds aan een snufje zuurstof dus ben hier vannacht ook nog, net met moeite 40 cc bij L. naar binnengepropt, kotst ze me toch de hele bende weer onder... *zucht*

Nou heb ook een kanergenootje, een heel schattig jongetje van 9 weken maar waar zit die volumeknop!!!! z`n mama sliep thuis en hij had vannacht echt geen plezier, hier moet ik niet nog heel veel nachten van krijgen want dan ben ik het echt beu!! En dat ventje kan er ook niets aan doen.. vindt het zo sneu...

@sloppy, je mag ook onbeperkt zout in haar neusje druppelen ( dat doen ze hier in het z`huis ook ) en dan voor het eten en slapen dan heb je het meeste effect....

nou meiden heb hier weer de vrolijkste zuster van het ziekenhuis volgens mij... goh wat fijn zo`n vrolijk gezicht in de vroege ochtend, bah, mag ik haar ook het raam uit kijlen!!!! :D

17. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Oja, ben er ook al achter waarom ze hier allemaal met een hoofd als een zuurpruim rondlopen, de hele kinderafdeling ligt hier vol!!!! Meerendeel RS!!! Echt verschrikkelijk.... ( en ze is eigenlijk best wel aardig kom ik net achter... )

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Wapa; ja danmag ze best een klein beetje zuurpruim kijken hihihih..Hopelijk gaat je meisje snel beter drinken! Enne gezellig zo'n kamergenootje...Maar ik dacht dat ze met RS allemaal apart moesten liggen??

@Sloppy; hier gewoon de 6 tot 12 maanden sokken...

19. thuis dronk ze 5x165.. en ze weegt 6170...

20. Hier zat Maureen gister op 350.. Ze drinkt elke dag gelukkig wel iets meer, dus hoop wel eind van de week thuis te zijn hoor!

Deel Deze Pagina