Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    ooh dat zou fijn zijn he KK. Ik hoop dat onze meiden allebei naar huis mogen dan!!

@baby, hier liggen alle kindjes met RS samen, 2 per kamer.... Vreselijk!!!!En die moeder komt ook pas om 11 uur weer... zucht...

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wapa, wat een super goed nieuws!!! Ik zag het gister ook snel op hyves! Helemaal supr. Wat een opluchting!
    Hopelijk mag ze snel weer mee naar huis..

Kk, k hoop dat Maureen snel weer wat beter drinkt!! En lekker met jullie mee naar huis mag!!

Josien: Zielig filmpje he! :( Ik moest ook wel even wat tranen wegvegen hoor. Bah! HEt zal je maar overkomen, volgens mij word je hartstikke gek!!

.................................................................................................
    Ik denk elke keer: Ik reageer straks wel.
    En nu weet ik het allemaal niet meer.. AAAA

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaja: Poeh dat is wel heel vroeg zeg!! Hoe laat geef je de laatste fles dan?
    Scheelt wel dattie smorgens iig vrolijk is! :)

Josien, Tara ligt ook altijd met de beentjes gestrekt van de vloer.
    Bezoek van gisteren zeiden al: Wow wat moet zij straks buikspieren hebben zeg, de hele tijd die benen omhoog te houden! ;)

Baby: Haha! Heeft dyoni ook al van die grote voeten?
    Tara ook! Alleen de bambino sokjes zitten goed, de rest is drama!

Curly: Hoe gaat hett? Hoeveel ben je al afgevallen?> Of heb je het nog niet gewogen?

Wakkerworden: Kan het zijn dat ze een biologische klok ofzo hebben........ zo noem je dat toch??
    Tara word alltijd om half 9 wakker! Of ze de vorige avond de fles nu om 9 uur heeft gehad, of om 12 uur. Half 9 is mevrouw wakker!

Vanmiddag naar mn moederrr, lekker een eind wandelen.
    Vanavond intake voor de slim belly! :D Ik ben zooo benieuwd!!
    Van de zomer hoop ik gewoon in een bikini te kunnen ipv een boerkini!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oja, en als we ons huis verkopen voor de zomer, gaan wij in de zomer heerlijk 3 weken naar Curacao!!
    Weet niet meer wie het vroeg , maar ik zou gewoon kijken hoe t gaat!!
    Volgens mij is er niks op tegen........... Maargoed ik heb dr verder ook geen verstand van..

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Pfff ik ben me daar verkouden geweest de afgelopen dagen. Voelde me er gewoon naar door.
    Nu ben ik bang misschien Tara aan te hebben gestoken ( ze heeft nog nergens last van, maar toch )..
    Misschien domme vraag, maar waar moet ik op letten met het RS virus?

6. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Kk, sterkte ermee, kan me voorstellen dat je het zat bent, dat gesjees naar het ziekenhuis enzo en thuis heb je nog je eigen dingetjes.

@ Wapa, jij ook sterkte ermee, en hopelijk komt de moeder van het jongetje snel haha

@ Leonie, is dat dat waar je 3x per week 30-40 min. oefeningen doet enzo?
    Leek mij ook nog wel wat, sta al wel op de crosstrainer maar heeft nog weinig effect. (ben nu ook met andere schildkliermed. bezig dus eerst dat maar afwachten)

@ Slapen, kindjes die tot 8:00 slapen :$ lekker zeg maar ja vlgs mij kunnen de meesten al blij zijn dat ze al doorslapen.
    Hoorde gister dat ze gemiddeld pas bij 3 mnd door hoeven te slapen? of vaak door gaan slapen?
    En om 20:00 al de laatste fles dat gaat dat vreetzakje heir neit redden denk ik.
    maar iig, vanochtend was het hier om 4:45 ook feest! maar de speen in de mond en toen meldde hij zich weer om 6:15 en had de laatste fles om 22:00 gehad.

Hij vind de knisperboekjes enzo erg interessant.

Moeten er binnenkort nog weer een stel meiden aan het werk?

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Rins, ja dat klopt! :)
    Ik heb er veel goede dingen over gehoord!
    Dus ik heb er wel zin in.
    Crosstrainer is ook wel heel goed idd. Als je het maar lekker volhoudt en niet 1 keer in de 2 weken doet ! ;)
    Mijn zus moest en zou zon ding hebben, knetter duur, ze heeft er 2 keer opgestaan... beetje jammer! :p

Is dat zo? vanaf drie maand?
    Tara is in totaal 2 nachten wakker geweest. En voor de rest slaapt ze vanaf de geboorte al 6 uur door. Nu zit ze op 10/12 uur per nacht.. Heerlijk!

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Waarom zou het eigenlijk slecht zijn als je kindje veel wil zitten of staan?
    Tara word namelijk pissig als ze iets wil, maar niet mag! ;)
    Jaja, een echte driftkikker.
    Maar toen we vorige week bij de dokter waren, vroeg ik of hij daar bezwaar ofzo op had.
    En hij zei dat als Tara zelf aangaf te willen staan en zitten, dan mag ze dat gewoon.
    Moet wel zeggen dat ze heel netjes staat, heel rechtop en alleen aan de handjes vasthouden.
    Doen het absoluut niet vaak hoor. Niet dat ze hier al achter zon loop karretje aan huppelt! ;)

9. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ vakantie, menorca schijnt niet ver te zijn met het vliegtuig en heel kindvriendelijk (ooit een keer in de kampioen gelezen)

@ Leonie, nee sta er ong. 3x per week half uur op en dan nog buikspieroefeningen en wandel meestal 1x per dag richting dorp of vrienden.

@ Staan, tijn doet dat aook al een paar wkn.
    Gevraagd bij de fysio en dat mag en doen baby's, hij doet het bewust als je ze maar goed ondersteund mnaar vlgs haar kon het geen kwaad.
    Ziet er wel geinig uit, zo'n kleintje die staat.
    Hier af en toe ff op schoot maar soms wil hij gewoon niet zitten, eigenwijsje

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Joenka, dat is nog eens een lekker vooruitzicht!
    Vliegen met kids heb ik geen ervaring in, alleen hele lange autoritten haha...dat ging wel goed overigens
    Ben benieuwd wat je uiteindelijk zal kiezen

@Josien, Tim ligt ook wel met gestrekte beentjes hoor.
    Ze moete toch laten zien hoe lang ze zijn;)

@KK, 800 klinkt idd veel...drinkt Tim ook.
    hoop dat ze snel weer naar huis mag!

@Esme, welkom! klets lekker mee zou ik zeggen, altijd gezellig hoor

@Gusam, ik ben uberhaupt nog niet ongesteld geweest. En nee, geef geen bv. Wel veel klachten, krampen enzo....en heb 1x gehad dat ik een stolseltje verloor en verder niets...moet vrijdag naar de gyn toe.

@Baby, super dat ze nu echt doorslaapt!
    Heeft ze wel weer nieuwe sokjes verdiend haha

@Jaja, jeetje dat is vroeg dag.

@Wapa, lekker dan zon sjagerijn op een kinderafdeling!
    Kicken die handel...
    En ik hoop dat het volumeknopje van het jochie gevonden wordt voor vanavond;)

@Rins, ik moet 1 februari weer beginnen.
    En ben erg benieuwd hoe mijn lijf dat zal vinden

@Leonie, haha zie ze al gaan achter zon ding aan.....
    En RS virus, ja bij jezelf is dat niet meer als een verkoudheid. Dus daar zul je niets aan merken...
    De verschijnselen die Tim had; koorts, hoesten (daardoor overgeven) benauwd....echt hij had enorme hoestbuien, liep helemaal paars aan en leek te stikken erin.

@Hier, nou t was mams weer gegund vannacht..zucht...
    Eva die riep om 2.00, moest naar de wc en was de weg kwijt haha
    Verder heeft Tim weer enorm liggen hoesten vannacht en daar werd ik dus steeds wakker van....tegen 5.00 begon die ook even te jammeren, maar viel toch weer in slaap.
    Om 8.00 er uit gehaald, want ja grote zus moest naar school he haha

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We horen net dat een vriend van ons vannacht een herseninfarct heeft gehad!!!
    Ik weet nog niet alles, maar het gaat niet goed met hem!

Hij heeft een eigenbedrijf! ohhh wat kan de wereld op z'n komen te sttan.

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

@oef sloppy das idd heftig.

@kk en wapa ik hoop dat jullie kleintjes vlug weer opknappen en mee naar huis mogen.

@danjo ik weet dan maureen heel ziek is geweest, maar je ziet ook vaak dat kinderen in het ziekenhuis weinig drinken en als ze thuis zijn weer normaal gaan drinken, ik heb het teminste vaak gehoord dat het zo is.
    dus vandaar dat ik het zo zei.

XXX Gusam

13. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Wendelaa, knap je nog niet zo op lichamelijk?

@ sloppy, bah wat kun je dan schrikken of niet?
    Vreselijk zeg en wat een schade dat allemaal aan kan richten, sterkte ermee!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rins, ik ben in mijn zwangerschap thuis komen te zitten met bekkenklachten. En die zijn nog steeds wel aanwezig, hetzij wel in mindere maten...
    Maar ik kan niet langer als een half uur lopen aan een stuk, soms zelfs minder, veel trap lopen is funest.
    En ook heeft te weinig slaap en vermoeidheid veel invloed op hoe het gaat.
    Vannacht slecht geslapen en gelijk zit alles vast en is stijf.

En aangezien mijn werk toch bestaat uit veel bukken, traplopen etc...werk in de thuiszorg n.l...dus ben benieuwd hoe het straks zal gaan.

Op een werkdag zal ik er toch om 6.00 uit moeten om de kids en mezelf klaar te krijgen en om 7.30 moet ik ze naar de opvang brengen en vervolgens werken...
    Ach ja, zie wel hoe het gaat;)

15. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    sloppy:eek:hh heftig hoor! Hopelijk niet teveel schade aangericht idd

wendelaa: dat klinkt zwaar...hoop dat je t volhoudt met werken dan. Als je meer nachten zoals deze krijgt...pffff

wapa en kk: heel veel sterkte met jullie meisjes! Ik hoop dat jullie eind van de week naar huis mogen. Snap dat je er na 2 weken wel doorheen zit hoor. Elke keer heen en weer en dan ook nog je andere kids en je eigen dingen, Zwaar hoor!

reizen: misschien is 10 uur idd een beetje lang in t vliegtuig. Ik weet dat je in turkije all inclusive resorts heb waar het heel leuk is met kids!~

meeting: moest ff van shaula doorgeven dat ze ook komt! |Gezellie!!

doorslapen: sinds we met de pepti zijn begonnen slaapt tessa ook lekker door! 21.00 laatste fles en als we haar laten liggen wordt ze om 9 uur wakker. Maar we maken haar nu altijd rond half 7 of 7 uur wakker. Om te werken.

Tessa is nu naar het kdv. Ik heb net heel het huis geboend en ga zo boodschappen doen!

16. Maia

Maia Niet meer actief

ik zit trouwens even te kijken maar vorig jaar vandaag werd het oktobermama 2009 topic geopend! Gek he, dat het al een jaar geleden is (voor de eersten van ons dan he)!

@wendelaa: lekker zeg zo'n nacht :(

@sloppy: heftig zeg!

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zo net flink weer sokken ingeslagen voor Little Miss Bigfoot hihihi…Ook die zijn veel leuker nu ze groter zijn hihihih…Lijken wel mega sokken tot je ze aantrekt hmm t past hihihi…Ook nog een pyama voor madame..

@Leonie; hier de Bambino sokken ook een ramp zie je hele afdruk in dr voet!Ook die van 6 tot 12 maanden..
    Succes met de intake!

@Rins; ik moet volgende week donderdag weer aan de bak..

@Doorslapen; sinds anderhalf a 2 weken slaapt Dyoni door van 23 tot 6 a 7 uur..Ben er al onwijs trots op!

@Staan/zitten; hier nog zo’n eigenwijs die dat geweldig vind..tja dan kan ze meer zien he dan liggend hahaha maar zitten is hier wel half onderuitgezakt op schoot hoor en staan heel eventjes en dan toch weer zitten..

@Wendelaa; wat zal jij lekker fit zijn vandaag hihihi

@Sloppy; das schrikken

@maia; ja time fliessssssss

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Net weer wat nieuws gekregen...
    Voorlopig is zijn hele rechter kant zo goed als verlamd! Alleen zijn arm kan hij een klein stukje op tillen :(
    Praten kan hij helemaal nog niet...

We gaan er zondag naar toe om zijn vrouw te helpen met uitzoeken welke verzekering ze moet inschakelen voor de inkomsten en hoeveel deze uit gaat keren........enzenz

@wendela: Ik hoop dat ze op je werk rekening met je kunnen houden zodat je rustig aan het welk kan :)

@wapa: Wat een ellende! Hier lig je alleen op de kamer met je kleintje.....

@staan: Dat doe Megan al echt heel erg lang. Wij onder steunen haar goed omdat de rug spieren hier nog niet voldoende voor ontwikkeld zijn......
    Ze ligd soms in de box met d'r handjes in de lucht en dan als ik ze pak dan gaat ze zich optrekken :D Dan wil ze staan!

@reizen: Tja wij willen een nieuwe badkamer, een andere auto, een tweede kind.........dus dat reizen denk ik dat het niet gaat lukken. Tenzij het gesprek van mijn vriend vrijdag heel goed gaat :D Hij had vorig jaar zijn oude salaris strook gegeven voor een indicatie van zijn salaris, daar gingen ze mee accoort......alleen hebben ze van het neto bedrag een bruto bedrag gemaakt. Hij is er dus nogal een stukje op achteruit gegaan...........maar werkeloos was erger geweest..
    Maar ze hadden dus gezegt dat het bedrag oke was dus nu gaat hij eisen dat ze zijn salaris gaan aanpassen! Hij heeft al een vast contract dus als het een oké is dan gaan we waarschijnlijk alle vier de dingen dit jaar doen :D

@KK: Ik snap heel goed dat je er doorheen zit hoor! Wij waren met 1week al uitgeput en jullie hebben ook nog een kleintje thuis zitten waarvoor het leven zo veel mogelijk "normaal" moet blijven.
    Heel veel sterkte ik hoop dat Maureen snel naar huis mag......
    En waarom moet ze zoveel eten?

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier is mannetje de laatste dagen erg onrustig, ook snachts weer wakker af en toe..
    Ik dacht eerst dat hij misschien te weinig voeding binnen kreeg en dus honger had, maar nu hij weer op 5x 180cc zit is hij toch ook nog onrustig en vannacht om 4uur was hij ook weer wakker..
    Begrijp er maar weinig van.
    Maar goed he zal hopenlijk wel weer bijtrekken.

strakjes bellen anar het ziekenhuis wanneer klein meisje morgenochtend verwacht word voor de operatie. ben benieuwd zie er toch wel tegen op. arm ding.

verder weinig gelezen, wel iets over lang vliegen met vakantie.
    Ik kan je zeggen blij ei, ik heb 2 vriendinnen die met hun kindje naar curacau geweest zijn en toen waren ze ook rond de 1 jaar, en dit ging prima... geen enkel probleem. dus het zal best wel goed komen.
    x

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    sloppy wat vreselijk zeg van die vriend, hopenlijk trekt het nog wat weg de 1e 48 uur zijn vaak het beste als het gaat om herstel.
    Hoop dat hij nog wat opknapt en anders met intensieve revalidatie er snel weer wat bovenopkomt.
    Ligt hij in het ziekenhuis op de stroke unit?

Deel Deze Pagina