leonie, wauw curacao! en dat 3 weken! poeh dat kost nogal wat zeg.... wel supergaaf hoor! joenka, geen ervaring met lange vliegreizen, maar volgens mij gaat dat meestal best goed. slapen, favo speeltjes mee, en misschien een kadootje voor tussendoor. je zult t toch moeten uitproberen, anders kom je er niet achter... sloppy,wat verschrikkelijk voor die vriend van jullie!hoe oud is hij? schrikken hoor... anas, wat vervelend dat mike niet in zijn hum is... sprongetje misschien? succes morgen met je grote kleine meisje! kk tess drinkt bijna nooit 800 cc! vind t wel veel hoor... esme, welkom! staan: tess staat ook graag op schoot. we doen dit niet te lang, want daar kan ze o-beentjes van krijgen...
@ cyclus, die van mij loopt ook nog niet lekker. De ene keer ben ik het om de 2 weken en de andere keer ineens 4. En soms bloed ik heel weinig, maar soms ook weer heel erg veel. Toen net de fysio voor Emma geweest. Ze is helemaal gecontroleerd en er is niets raars gevonden. Wel moeten we haar toch nog meer te gaan stimuleren om haar hoofdje verschillend te laten liggen. We hebben dus wat oefeningen geleerd. Hij komt nog wel even een aantal keer om te kijken hoe het gaat.
over t vliegen, ik bedoelde blij ei! cyclus: hier nog helemaal niet ongie geweest sinds de bevalling. zit er volgens mij ook nog niet aan te komen... begin me wel n beetje zoregn te maken nu. ik wacht het nog even af, en dan ga ik naar de dokter.
kk: ach wat een zielig gezicht blijft het toch! anas: heel veel succes morgen in t zkh! esme: welkom!!! Leuk dat je mee komt kletsen! sloppy: jeetje joh...das wel heel erg! Hopelijk komt t nog helemaal goed! Lief dat jullie zijn vrouw gaan helpen! Ik hoop ook dat je man loonsverhoging krijgt! Kun je lekker al die leuke dingen gaan doen!
jemig sloppy dat is rete eng wat je doet..sorry hoor maar voor t zelfde geld glijd ze onderuit of zakt ze door dr benen met dr hoofd tegen t hout van de box pffff jij durft
@reacties op vliegen & tips, dankjullie, moet nog eens goed rondkijken en dan snel een beslissing nemen anders zijn de punten verdwenen. @Maia, ben je al een beetje bekomen van het feit dat je straks gewoon gaat werken @Esme, gezellig hoor, en daar kom ik weer met meeting... Als je het leuk vindt er is in maart een meeting in Apeldorn en in Spijkenisse. Kun je vinden onder http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2009-mamma-s.html @KK & wapa, heb zo met jullie te doen en met jullie meisjes natuurlijk. Ik vind t al moeilijk om Boaz zo te zien hoesten en slijm in zn keel te hebben en dat is niets vergeleken met jullie. @Ellen en nog iemand geloof ik, ja hihi ik dacht al... Joenka & ik hebben wel dezelfde naam voor onze mannetjes maar verder toch niet alles hetzelfde @nathalie, wel fijn dat er niets aan de hand is, succes met de oefeningen. @Odess, hoe gaat t met het afbouwen / kv en je borsten? Heb je nog last gehad van die gekke duizelingen? @Anas, oeh spannend hoor, kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Veel sterkte en liefs voor jullie. @Baby, echt lekker dat ze nu echt aan t doorslapen is. En heb je boel veel sokjes gekocht
het zal toch niet he Baby @blij ei: ja langzaam maar zeker raak ik eraan gewend. Zit nu te wachten tot ik het salarisvoorstel en de datum van persoonlijkheidstest te weten krijg. @sloppy: ziet er leuk uit maar ik ben het wel met baby eens. Vind je dat niet eng? Zo stevig staan kindjes van de leeftijd van onze beebjes niet. Staan met hulp, oké, maar zo los? @meeting: en ik neem een taartje mee hihi
sloppy schattige foto van je staande meisje! ik zou t ook niet durven eerlijk gezegd. maar neem aan dat je haar niet zo alleen laat... haha!
hmmmm had tess gisteren een slaapdag, vandaag heeft ze er niet veel zin in... nou ja, dan maar lekker spelen in de box!