sloppy idd dood eng maar kleine van mn vriendin stond ook al zo met 3 mnd tip zet je box na beneden straks heb je het een x niet door valt ze eroverheen of met dr hoofd tegen de rand etc. Maak je borst maar nat die kleine van mn vriendin is 6 mnd nu staat al rondom de tafel stapt al rondom de tafel de rust is gedaan
Ola, dames!!! Was ik het maar die naar bonaire ging!!! Wij gaan met de auto naar Italie... KK & Wapa: Hopen dat dit weekend de kids lekker naar huis mogen! Kom op dames ff goed drinken....... Sloppy: bah, vreselijk! Sterkte met die vriend! Staan: Dacht dat dat in principe niet mocht omdat ze eerst moeten leren kruipen etc.. Anders sla je ontwikkelingsfases over! Klinkt best intelligent he! Hier vanmorgen om 7:00 al helemaal paraat om Britt aangekleed en wel al klaar te hebben voor school en om 7:45 m'n mannetje wakker gemaakt voor zijn eerste grote dag! Gauw de fles erin en eerst saampies Britt weg gebracht. Dan Boaz naar het kdv, heb hem zelf nog ingebakerd zodat hij gelijk zijn bedje in kon. Om 13:00 ff gebeld of het goed ging en ze wou er wel 10 van hem!(zegt ze waarschijnlijk tegen elke ouder) straks eerst Britt ophalen van haar eerste kinderfeestje en dan samen Boaz ophalen... Zelf vanmorgen koffie gedronken op het werk en daarna de stad ingegaan. Ff wat nieuwe kleren gekocht voor Britt en een pyama voor Boaz, o,ja en m'n babyfoon omgewisseld! Danjo: Jij moet ook morgen naar het cb he? Ben benieuwd..... Oh,ja vandaag m'n moeder jarig en Boaz 3 maanden!!!!
joenka druk daggie feli met boaz en je mams ja je hoort het morgen van me hier een meisje dat echt begint te roggelen
@Gefeliciteerd met Boaz & oma van Boaz! Wat een drukte heb je al achter de rug, en wel lekker dat t goed gaat bij Kdv. Spannend voor Britt, eerste echte feestje @Danjo, Naomi ook al...zou t toch stiekem interactief real internet zijn dat alle beebs elkaar via t forum besmetten??? @Wij vrijdag naar het CB, hoop dat hij dan geen koorts heeft voor de prikjes. Wel fijn dat ze dan meteen kunnen zien hoe het gaat met dat slijm. Is weer de arts vrijdag.
hhhmmmm, Maia je kwam toch ook naar Apeldoorn Thanks!!! Danjo: Hmmm, Naomi nu dus ook! P******.... Ei denk dat het idd besmettelijk is via het forum! Boaz is er al bijna doorheen! Af en toe met de fles nog roggelen maar verder niet!
Ja Naomi roggelt wel raak drinkt ook gemiddeld maar 80 tot 100 cc dus bied nu wel vaker aan dr temp is goed en ze is nog opper vrolijk net ff de ha gebelt en die zei ook gewoon druppelen en morgen door het cb ff goed laten luisteren. Dus meteen maar even bespreken of het wel slim is om de prikkies te doen
ooohh ik heb net een badpakje gekocht!!!! Zooooo superschattig! Ben zo benieuwd hoe ie staat bij Tessa hihihihi We gaan dit weekend voor t eerst zwemmen (weet dennis alleen nog niet hehe). Heb ik net besloten!
@ staan; mijn moeder vertelde dat ik ook al met 4,5 maand stond en het kruipen oversloeg. Dus ik ben er op voorbereid dat Emma misschien het kruipen ook overslaat en straks gelijk gaat lopen. Bij haar is van kruipen namelijk niets te ontdekken. Ze word alleen maar boos als ze op haar buik ligt omdat er niets gebeurt.
ja gemeen he Joenka! na aanleiding van het "staan" hier op het forum ben ik het net even gaan uitproberen. En het enige dat hier gebeurd is dat meisjelief me heel sullig gaat zitten aankijken met een blik van "jij spoort niet"... geen kracht in die beentjes te bekennen (liever lui dan moe, heeft ze van d'r moeder denk ik ) dus denk dat het er hier nog heeeel lang niet aan zit te komen haha ..
het liever lui dan moe hier slaat trouwens ook op speeltjes. Ze kan zo goed grijpen en pakken maar heeft er vaak ook zeker geen zin in... nu ook weer, ze kijkt er naar, gooit het aan de kant en gaat verder in het rond kijken hihi
HIer is Mike ook niet zo actief hoor Maia Hij ligt meestal op zijn rug of in de wipper. Op zijn buik kijkt hij wel wat in de rondte Maar als ik hem op een speelkleed legt gaat hij niet grijpen ofzo hij kijkt alleen hihi Ook naar de mobiel. Morgen om 830 moet mijn kleine guppie zich in het ziekenhuis melden arme meid.. ik had er graag bij willen zijn, maar dat kan niet gelukkig is mijn mannetje er om met haar mee te gaan.
@Joenka; gefelicflap met oma en Boaz zn 3e vermaanddag! @Sannie; leukkk wel Tessa in badpak dan spammen he?! @Buikliggen; sinds deze week doet madame dat heeeeel goed!!! @Anas; veel succes morgen !!