Jeetje ben even het spoor bijster hier haha Ten eerste: @Anastasia, heel veel succes en sterkte morgen! Voor je het weet is het achter de rug..... @Sloppy, jeetje zeg..zie ze daar staan! Nee, laat mijn kleine man nog maar lekker liggen en niet veel doen. Staan kan die nog lang genoeg @Shoppen, een hoop weer lekker toegeslagen haha @Josien, joh is dat een goeie oefening....zo vanaf morgen is Tim dus de sjaak hahaha Ik doe het weleens met m, maar dan kijkt ie maar angstig. last van hoogtevrees denk ik whaha En wees niet bang, Tim doet ook niet veel anders als liggen. Hij heeft t op t moment veel te druk met belle blazen en UUUUHHHH zeggen..... @Baby, ook hier een dwars armpje hoor
@ Vakantie, we hebben nog korting van de felicitas ofzoiets? 40% maar ik zal wel blond zijn ofzo want ik snap de prijzen achter in de brochure niet helemaal want als dat met korting is is het nog duur vind ik. We blijven denk ik gewoon lekker in nederland. Maar dat kan ook nog maar zo veranderen haha @ ontwikkeling, tijn vind het leuk om op zijn buik te liggen, heeft dan dikke schik. Vliegtuigje is ook helemaal "cool". Ach de een is met het een sneller en de ander met het ander. Morgen weer naar t bureau dus dan zal ik het weleens horen
Tussen de bedrijven door wel meegelezen, maar niet gereageerd. Moest 2 x in een week een nieuwe installatie op mijn pc:x. Ben dus een hoop vergeten om op te reageren. Hoop nu weer meer te kunnen reageren. Al werk ik niet 24 uur per dag is toch wel erg weinig. Heb nog zoveel andere hobby's op mijn pc. Gisteren naar het cb geweest. Hij weegt nu 5085 gr en is 60 cm en een hoofdomtrek van 39,5. Arts begon wel te zeuren over zijn buikliggen, omdat hij het in de box niet leuk vind moet ik het exta veel oefenen en als het volgende maand niet beter gaat moet ik naar een kinderfysiotherapeut. Terwijl als hij op mijn borstligt het allemaal hartstikke goed gaat. 1 februari moet ik toch nog voor controle van de reflux naar de ka dus zal aan haar wel een mening vragen hierover. Volgens mij moeten ze gewoon altijd wat vinden want vorige keer zou het zijn voorkeurshouding met afplatting zijn en daar hoorde ik nu niets meer over. Op het gelilact verhaal ging ze niet in terwijl dat zo goed gaat. Niet meer spugen en nog maar 2 x per dag een half ml zantac ipv 2 x 1ml. Mocht van haar beslist nog niet over op 4 flessen. Was ik ook niet van plan, gaf zelf al aan dat het zelfs al moeilijk was om hem op 5 flessen van 210/7 te houden en dat met voeding voor hongerige baby's. Heb lekker mijn mond maar gehouden over het fenomeen dat ik hem al fruithapjes tussendoor geef.
@ Vakantie, hieronder stond een link van kidsworldclub, zag er ook wel leuk uit wat ik er zo snel van zag.
@Gandor, mooi laten kletsen ... @Wendelaa, hahaha... bellen blazen ook ontdekt dus! Sam vindt het ook super! @Luna, Juulz de hoofdzwieper ! Lekker hè dat bijlezen als je weer aan het werk bent ? @Sannie, ik ben heel benieuwd naar de foto! Zo.... ik ga eens even op de chat gluren . Liefs, Josien
Heb niets gelezen maar afgaande op jullie reacties hier op het forum haha Raar idee dat er dan alweer iemand zwanger is van dit draadje Als enzo...........
Moor, is ze zwanger? Heb haar hyves niet, wat stond er?? sorry, verder niet teruggelezen.... Ben erg druk de laatste dagen. Afvallen, vanavond weer gewogen. Ben deze week 2,4 kilo afgevallen. Dus nu in totaal na 2 weken 3,8. *maakt een vreugde dansje*
Mooooor je maakt ons zo nieuwschierig!!! @armpje; hihi gelukkig dacht al dat het kind last van dr arm had...ook als je haar oppakt en tegen je aan houdt strekt ze haar ene arm altijd naar achter....
haha allemaal nieuwsgierig? moor, verklaar je nader!!! ik ga ff met tess douchen, hoelijk wil ze dan nog n laatste fles drinken. aangezien ze nu heeel vast slaapt na een erg wakkere dag, hoop ik dat n douche helpt! morgen alweer druk, heb steeds minder tijd voor t forum... danjo, succes bij t cb! baby, leuke foto van Dyoni! ik leg tess altijd op dr buik en dan zo dat ze steunt op dr ellebogen of op dr handjes. dus geen gestrekte arm hier.
Britt, ze heeft vandaag d'r 2de prikjes gehad en ligt alleen maar te slapen. Gelukkig geen verhoging. Is wel door een fles heen geslapen.
Hallo meiden, Ik ga zo alles bijlezen en regaren maar ik heb eerst even jullie advies nodig.... Sorry! Ons meisje is al een week aan 'de dunne'. Dus veel poepluiers. Haar billetjes werden al roder maar vandaag zaten er zelf bultjes met witte puntjes . Ik gebruik Sudocrem (elke keer) maar ik hoorde van iemand dat dat niet goed is omdat er parfumstoffen in zitten? . Verder gebruiken we de 'echte' Pampers, verwisselen heel vaak en laten haar billetjes altijd even drogen in de lucht. Ze heeft ook nog nooit uitslag gehad... De oorzaak is waarschijnlijk toch de vele diaree maar hoe komen we er weer van af? Tweede vraag... Zijn er al meiden die bij de laatste fles bijv. wat rijstebloem doen?
sorry hoor dames maar kan hier echt niet volgen!! dus reageer maar even op de laatste pagina's lol @ kk: gelukkig maar dat ze nu wat beter drinkt... hopelijk mag ze deze week nog naar huis!! en wat een mooie foto! echt schattig... @ wapa: ik duim voor je dat ze ook mee naar huis mag!! zielig hoor.. allemaal die zieke kindjes @ slapen: ons eliza slaapt meestal tot een 8u-half 9 maar ze wil dan ook niet echt vroeg naar bed.. een echte nachtuil( net gelijk haar papa) ik probeer haar na haar laatste fles in bed te leggen .. meestal rond elf uur maar soms ligt ze dan een uur te brabbelen en te zagen hihi @ leonie: dat noem ik pas een droom kind @ sloppy: amai heftig hoor... hopelijk valt het allemaal wat mee met jullie vriend wat een schatje!! @ staan /zitten: ons eliza wil ook heel de dag lekker zitten.. ze wil alles zien en als je haar neerlegt zal ze het wel laten merken dat ze het niets vind, staan doet ze nog niet echt @ anas: sterkte hoor! esme welkom!! hopelijk kan je het hier wat vinden tussen al die babbelutten hihi @ ongi; hier al terug 2maanden na de bevalling .. moet zeggen dat ik dat niet gemist heb tijdens mijn zwangerschap.. balen!! @ danjo: sterkte met je kleine meid!! @buikliggen: hier nog 1 die niet graag ligt.. na een paar minuten is ze het al meer dan zat @ baby: wat een schattige foto!! @jiska: daktozin helpt goed tegen rode stuit en ik gebruik ook weleda met calendula in.. ook super!! hoe vettiger hoe prettiger denk ik dan vandaag was ons meisje weer helemaal haarzelf.. natuurlijk steekt ze wel alles in haar mond, zelfs haar sloefen geloven er aan. heb dan ook maar even haar mond gecontroleerd en ze krijgt tandjes!! rechtsonder zit er al 1tje klaar en boven rechts is er ook al een aant schuiven .. daarom dat ze dan ook alles in haar mond steekt .. moet lastig zijn
Hihi iedereen is nieuwsgierig.....IK OOK! @Jiska...zelf geen ervaring mee maar volgens mij MvJ wel en zag een tip van een maizenapapje?? veel succes iig. @Curly, zo knap hoor! Jij doet toch dat heel weinig calorieen dieet? Zou ik echt niet kunnen, goed van je. @Boaz...arm mannetje, hij wordt iedere keer wakker van zn gehoest dus echt oververmoeid...hoop dat ie nu wel even wat uren maakt. Morgen niet naar babymassage helaas. @Ellen, én heeft t geholpen de douche? @Was t leuk Slop, heb je foto;s gemaakt? @Gandor, wat suf toch soms he, goed dat je zo je eigen gevoel volgt. Ik ga slapen....was best een vermoeiende dag, gek toch dat zorgen je ook moe maken...eigenlijk wel zin in de chat maar ik doe t niet! Slaap lekker allemaal