Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hihi Aruna, vind het altijd zo leuk hoe jij schrijft, ik ga het ook lezen met een zachte G en een belgisch accent :)

Ook al tandjes, wat een snelle dame zeg. Fijn dat ze weer vrolijk is.

2. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    hey meiden, het ging heel erg goed vandaag, ze was zelfs even van de zuurstof af en heeft gewoon zelf een fles van 120 cc leeggedronken..echt onvoorstelbaar.. maar ben bang dat ons avontuur in het ziekenhuis nog niet voorbij is want ze kan nog niet zonder zuurstof en net dronk ze ook niet meer dan 40 cc dus heeft restant weer via sonde gehad... dus zuurstof zal er zo weer opgaan en dat betekend dat we hier morgennacht ook zeker weten weer liggen... *zucht*

Oja, Larissa heeft geen buikvirus ( althans dit blijkt niet uit kleine kweek er wordt nu nog een kweek naar Groningen gestuurd, uitslag over 2 dagen ) maar ze krijgt 2 ondertandjes.... :D

@evt zwangerschap... Milan was net 4 maand toen ik zwanger raakte van L... dussss en ik vindt het nu echt heerlijk dat ze zo kort op mekaar zitten.. ( was op dat moment wel blij dat een zwangerschap 9 maanden duurde, kon ik even aan het idee wennen ) ook omdat het bij ons praktisch uitgesloten was dat we spontaan zwanger zouden raken..

@kk, hoe doet Maureen het vandaag?? Gaan onze meiden voor het weekend naar huis... laten we ze eens goed toespreken!! :p

Nou ga mijn luiken sluiten voor zolang als het duurt!

welterusten meiden!

3. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    @ blij ei: ik woon dan ook in beveren-waas en hier spreken we echt 'plat' haha dus even gewoon worden dus:D

slaapwel he! ga ook zo in mijn bedje kruipen, hopelijk denkt ons madam ook aan slapen.. nu ligt ze heerlijk te babbelen tegen papa dus het ziet er niet al te best uit, maar ja...;)

@ wapa: nog eentje met tandjes, jaja hopelijk weten ze niet hoe ze ze moeten gebruiken of het gaat nog pijn doen hihi

4. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    dag dames!

was ik weer eens, het latertje onder ons;)

@ danjo: jeetje 4 uur wakker, toen sliep ik net haha.
    ik werk in de horeca, dus altijd laat thuis, maar kan wel lekker uitslapen en heb de hele dag de tijd voor mn meissie en mn boodschapjes enz...

@ baby, leuk dat je weer nieuwe kleertjes enzo hebt gekocht! ik was vandaag ook ff stad in maar mijn meisje zit nog steeds in maat 56 en daar heb ik echt al veel van! (82 trouwens ook, kan niet wachten tot ze daarin kan!!)

en mijn kleintje doet ook zo raar met der armpjes, dus blijkbaar zijn er meer haha

@ wapa : jeetje, 150 is echt weinig, heb het te doen met je en hoop dat je kleine weer snel opkanpt!

@ aruna en wapa: jeetje tandjes al!! dat gaat snel, al heb ik t wel vaker gehoord met zon jonge leeftijd..

@ leonie: curacao, heerlijk zeg!! ik zou het gewoon doen hoor! grote kans dat ze de hele vlucht lekker slaapt van het gebrom van t vliegtuig. mijn ouders hebben mij als baby ook overal mee naar toe genomen en ging prima zei mn mam

@ sloppie: jeetje zeg!! hoop dat het goed komt met die vriend!

@ maia: had het er vandaag nog met een vriendin over dat wij vorig jaar rond deze tijd zwanger zijn geworden, de tijd vliegt echt!! zij heeft zelf ook een kindje van november.

@ anas: heb niet meegekregen waarvoor je meisje geopereerd moet worden maar toch veel succes!

@ gandor: vanaf wanneer geef jij al fruithapjes en hoe reageert je zoontje erop??

nou heb weer gereageerd, trste meiden.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Josien en Wendelaa, Juliën vind het leuk om op mijn benen te staan maar zelf onderneemt hij geen actie hoor. Hij weet ook precies wat hij wil dus als ik hem op zijn buik leg als hij daar geen zin in heeft dan wordt hij boos. haha

@Vakantie, wij moeten nog een huwelijkreis uitzoeken. We nemen Julien wel mee. Ik denk niet dat ik een leuke vakantie heb als hij bij iemand anders moet blijven.

@Gandor, inderdaad slim dat je het op het cb verzwegen hebt van de fruithapjes. Die moeten hun standaard riedeltje dan weer opdreunen. En verder vind ik het best overdreven dat je doorverwezen wordt naar een kinderfysio als hij niet op zijn buik wil liggen.

@Josien, inderdaad, dat bijlezen is niet te doen als je weer aan het werk bent. haha

@Jiska. Wat een onzin dat sudocreme niet goed zou zijn! Ik gebruik als iets echt geirriteerd is even Bepanthem zalf en doe hem bij diarree iedere dag in bad.

@Aruna, haha jij ook al met tandjes bezig. succes. Ik denk dat Julien daarom hier zo''n hoge koorts had.

@BLijei, gezellig hoor dat je niet even bent komen kleppen. ;)

@Wapa, wat fijn dat het beter gaat. O ik lees dat jij twee zwangerschappen kort op elkaar had. Hoe heb jij dat lichamelijk ervaren? Omdat ze vaak zeggen dat het beter is wanneer er 1 jaar tussen zit i.v.m. lichamelijke klachten.

6. Momfulness

O spannend zeg!!!! Moor.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Moor, tijd om uitleg te komen geven;)

@Wapa, wat fijn dat het zo goed gaat nu met Larissa.
    En dat het poepen komt door tandjes, lekker snel ook haha

@Aruna, nog aan slapen toe gekomen hihi

@Ellen, zoals je weet hier ook nog geen ongi geweest.
    Maak me daar ook best zorgen om en nadat de h.a er eigenlijk totaal niet op in ging, heb ik zelf de gyn gebeld. Ik sta daar toch nog onder behandeling voor uitstrijkjes, dus mag morgen komen.
    Kan die gelijk t uitstrijkje doen hoop ik ;)
    Ben ik daar ook weer vanaf voor een paar maanden

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ff snel

sudo: is idd niet goed bij een schimmelinfectie! Sluit nl Af! Hier kun je het best daktarin voor gebruiken. Voor gewone luieruitslag, dunlaagje sudo of maizena op de billen strooien. Neemt het vocht op waardoor je dus geen irritatie krijgt!

Om 11:00 naar het cb vandaag!

Reageer straks meer, ben nu ff op phonein
    m'n bedje

9. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Hier wel weer een goede nacht gehad dus denk toch die 5 voedingen ipv 4 (hoewel het qua cc niets uitmaakt, vind het wel vaag maar ach). Ga vandaag weer op 5 voedingen zitten en we zien het wel.
    Zo even in de douche alles klaarzetten, dan met meisjelief onder de douche en daarna mag ze nog even lekker slapen!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier ook weer een goeie nacht maar ohh wat roggelt mn meisje zeg dus wel ff overleggen voor de prikkies.
    hier is het vuisten zuigen geheel omgeslagen in duimen hele dagen nu zo cute

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Madame was om 6 uur al paraat vanochtend half flesje op broek vol geproduceerd en slaapt weer

@Ellen; ik hier ook dat ze steunt op haar armpjes maar ze doet zelf dan altijd haar ene armpje opzij want ze gaat op de ander hangen hihihi

@Curly; gelukkig geen verhoging bij t meiske!

@Jiska; als je eens bepanthen probeert?

@aruna; jij ook een een vlotte dame met tandjes in opkomst

@Wapa; he bah toch weer aan t zuurstof…kom op kleine meid!

@maia; misschien is het dan indd meer verdeeld en blijft t langer in haar maagje en is ze dus langer tevreden ofzo??(t is ook maar een idee hahaha)

@Danjo;arm meisje!Succes bij t cb!

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    je meisje was weer vroeg baby
    Nou ik ga mn meisje dr jas aan doen en dan tuffen we maar even na het cb toe

13. Momfulness

@Danjo, wat schattig dat ze nu duimt. Ben benieuwd of Juulz dat ook gaat doen.

@Baby, vroege vogel is het!

@Flessen/Maia, ik zie wel waar het op uitkomt vandaag. Hij heeft om 8.30 uur zijn eerste fles gehad en krijgt om 22.00 ongeveer de laatste dus ik denk dat ik op 4 uitkom vandaag.

@Verkoudheid, Juliën is ook een en al roggelen en snotteren. Straks moet ik naar de aphotheek voor een anthibiotica kuur en dan koop ik meteen wat spulletjes voor zijn verkoudheid.

Heerlijk een dagje vrij tusendoor zeg.

Deel Deze Pagina