Kheb geen auto Ik word zo nog een keer teruggebeld...........ik heb geeist om naar de KA te gaan! Het is gewoon mijn kind niet meer.........echt dood eng dit hoor.... sloppyman komt zo naar huis toe en dan kunnen we ook naar het ZH
Zo, lig ik ff 1,5 uur plat zijn er gelijk paginas vol geschreven!! @Sloppy, ik hoop echt dat je gelijk mag komen zo meteen, want klinkt echt niet goed. En anders gewoon naar de spoedeisende hulp rijden zou ik zeggen. Ze zoeken t maar uit hoor!! @Wapa, wat een prachtige kindjes heb je zeg. En jou man met de kleine in een draagdoek, wat een geweldig gezicht. Zie ik die van mij niet doen haha. O en mannen hebben geen verstand van wat leuk staat bij kids @puistjes, ikke niet, maar Tim wel! Zijn wangetjes, een paar boven op zijn hoofdje en zijn borstkastje... @Happen, nou als er maar iets Tim zijn gezicht raakt gaat zijn giegeltje al open hahahaha
is dat de kommahouding wendelaa? Ik krijg Fleur op die manier niet echt lekker in de draagdoek, hoe doe je dat het handigst?
De kinder arts word nu gebeld! Er zat net 2uur tussen de voedingen.....eerste 60ml en nu wilde ze nog maar 20ml hebben. Toen ik d'r neer legde zette ze het op een brullen en nu slaapt ze bij mij in de Babybjorn! Van een huil baby naar een baby die alleen maar slaapt en bij mama wil hangen............ik hoop dat ik zo in de auto kan springen! @meiden met een draagdoek: ik vind het er echt super uit zien! Van wat voor stof is het gemaakt? Ik wil er zelf graag een gaan maken Ik word net terug gebeld door de HA we mogen nu naar de KA toe komen Sloppyman springt nu in de auto naar huis toe!!
Dat is idd de komma-houding. En dus bij mij lukt deze het beste Hoe ik dat doe...tja...ik hou Tim op mijn li-arm en laat m dan in de doek zakken. Met mijn andere hand trek ik de doek goed, t is soms een klein beetje schudden om zijn kontje goed onderuit te krijgen hihi. Maar t is net of die weet wat er gebeuren gaat, want zodra als hij de doek voelt is ie stil!
Sloppy gebruik die hormonen! Heel veel succes ik hoop dat ze direct met haar aan de slag gaan!! Wendelaa - aaw... Een echte mannendoek @ Een draagdoek zelf maken: SlingoMama: Draagdoek zelf maken Er zit trouwens wel verschil in draagdoeken - de meeste meiden hebben hier een rekbare doek. Ik heb een geweven doek die nauwelijks rekt. Deze doeken kan je langer gebruiken en zijn vaak wat minder warm. Het is maar net wat je prettig vind Ik ben me aan het uitleven op kleertjes.com - 62 van Noppies wordt al krap Dus ga nu aan de 68 We hebben de verkleiner ook al uit de maxicosi - ons meisje is geen kleintje hihi
danjo, kreeg naomi om de drie uur dezelfde hoeveelheid als nu om de 4 uur? misschien dat ze dan overdag minder krijgt nu, en daarom snachts komt? hoeveel krijgt ze nu om de 4 uur?ik geef tess 90+3 elke 4 uur. soms komt ze iets eerder. zou dat genoeg zijn?
zo odess! maatje 68 al??? tess past 56 eindelijk echt goed... leo, t gaat dus beter met tara? ben je al naar de dokter geweest?
dat gaat snel Odess, mt. 68. Of is dat alleen van Noppies. Fleur zit al een tijdje van sommige kleertjes in 62 maar van een hoop ook nog steeds in 56. En een hoop van 62 die in de kast hangt zijn nog veels te groot. Ben benieuwd wanneer ze overgaat want ik heb van die leuke kleertjes hihi
Sloppy, heel veel succes in het ziekenhuis! Maatje 68?? L. past hier net in maat 56.... maar alles wat ze niet meer past kan je gerust hier verkopen hoor.. @draagdoek: wij hebben inderdaad een rekbare ( voor nu is dat heel prettig maar als L. iets zwaarder wordt wil ook graag een geweven of een mei tai. Alleen komt het knopen bij een geweven iets nauwer toch??? En ik zou hem niet zelf maken, kijk even op marktplaats en je hebt voor een klein prijsje een mooie rekbare doek... ( kan je hem haast niet zelf voor maken... ) Manlief moest er hier eerst ook niet aan denken maar nu vindt ie het wel fijn.. heeft ie ook z`n handen vrij voor onze andere donderstraal... ( loopt net dus kunnen we mooi de hele dag achteraan vangen... )
@Sloppy; succes in het zkh! @Odess; maatje 68 al!Hoe zwaar is ze dan??Enne kleertjes.com is leuk he?! En nog even een foto van mijn gekke meisje spammen met haar geinhoofd
ze is van 60+2 na 90+3 gegaan dit moet genoeg zijn. ik deed toen ik 60 gaf soms wel eens 90 maar niet elke voeding. Hoe zwaar is Tess volgens mij lichter dan Naomi dus na mijn idee is dit meer dan zat hoor. Naomi mocht met dr 3510 tussen de 520 en 625 hebben dus als ik 6x 90+3 doe zit ik aan de 600cc dus als ze dan een x tussendoor komt zit ik eroverheen maar ja jammer dan
Sloppy sterkte en heel veel succes in het ziekenhuis! Luna hoe was t bij de dokter? Maatje 68?! noppies valt wel altijd erg klein. lig aan het merk. Maar Noa zit nog steeds in maatje 50!! 56 is nog te groot en zo heel klein was ze niet bij dr geboorte 3590 gram. Baby wat een leuke foto van Dyoni en echt leuk dr haar met een speldje! Verder zag ik nog mer leuke en mooie foto's voorbij komen. Leuk ook die draagdoeken ik wil er ook echt 1 hebben lijkt me erg handig. Verder reager ik vanavond want ik moet nu ff weg!
Klepkut wat een skeetje om op te eten geweldig. Hier ook al een zooi 56 opgeruimd uit de kast dat lucht op zeg haha
Ja ze is echt zon geinig ding mn meissie haha lach me rot om de koppies die ze trekt! @geis; zit naomi in maatje 62 al?