Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: leuke foto!!!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Baby aaw....

Ja 68 Noppies hoor ;) Heb wel ook andere merken 68 besteld - had ik nog niet. Komt ze vanzelf in. Ik ben gewoon al kleertjes aan het kopen, ze past ze nu misschien nog niet maar ze gaat zo snel... (mag zo wel iets minder hoor ;)) Is nu 15% korting + een kortingscode van 10% eroverheen :D Sommige rompertjes 56 gaan nog net maar het gaat hard hier. Ben constant aan het uitruimen ;) Maatje 56 is echt al kort - zit je steeds tegen blote benen aan te kijken! Bij de buik zit het dan nog prima - Noppies past haar mooi omdat ze vrij lang is :) Ik ben eergisteren met haar op de weegschaal gaan staan en toen kwamen we op ongeveer 4.8 kilo (zonder luier ed). Niet heel precies maar 2 weken geleden was ze nog 4300 (bij cb) dus volgens mij groeit ze goed :D Dat is ook wel te zien aan die mooie boedda onderkin :)

Onze dame heeft ook vrij grote voeten - de 0-6 maanden sokjes zijn niet aan haar besteed. Maar even 6-12 maanden besteld - die iets hogere van ducky beau zijn super fijn!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Klep het meeste 56 word te kort ze heeft nog wel wat kleren wat dr past hoor het is per merk zo verschillend. maar lief 56 past niet meer noppies ook niet meer en newborn ook al niet meer. prenatal 56 ng wel

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    I love ducky beau ze hebben zulke leuke dingen ervan je betaald er wel voor maar super spul ook de mayootjes zijn toppie

5. YellowButterfly

Ow nu zeg ik de 56 rompertjes gaan nog net maar ik heb ook helemaal niet anders - oeps! Hmmm haha morgen gaan we toevallig naar Zwolle maar even langs de prenatal 62 rompers halen! Hihi muts dat ik ben, elke keer denk ik wel van hey dit lukt niet lang meer maar nieuwe halen ho maar ;)

6. YellowButterfly

Ik probeer ook altijd de aanbiedingen te shoppen :) En heb liever wat minder mooie kleren dan een hoop goedkope! Maar ja 3 euro (na al die korting) voor 1 paar sokjes voor zo'n kleintje is vrij prijzig. Hopelijk groeien die voeten niet heel snel ;)

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hier ook echt 62 nodig vooral voor de lengte. Het meeste is dan nog wel veel te wijd. Feetje maat 62 past Dyoni ook goed valt ook aardig lang en smal gelukkig..Toch weer reden om te shoppen he hahaha

8. 0babydream0

Al heeft ze trouwens vandaag een pakje maat 50/56 aan en die valt wel weer goed...apart kind..In lief zit ze ook wel in de 62

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey dames
    Mijn Joey Jayson is 22 okt geboren om 13:03

Ik klepte mee met nov mama's omdat mijn dinnetjes daar waren
    Nu ga ik ook lekker hier heen!

Dit is mijn wonder!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    welkom puzzcat en gefeliciteerd met je zoontje

11. 0babydream0

@puzzcat nou welkom dan! En een leuk mannetje hoor!

12. YellowButterfly

Hier heb ik een pakje van feetje die juist heel ruim (om de buik) valt! Broekje maat 56 lubbert om haar buik! Wel knullig, bij de benen aan de korte kant en op de buik veel te ruim... Heb maar 1 pakje, misschien heb ik net weer een raar geval ;)

Gister een leuk broekje noppies aan 62 en die zat wel strak op de buik, bijna vetjes eroverheen net als pa en moe hihi :D

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Feetje heb ik ook een romper van maat 56 die hangt tot dr knieen hahahaha ja wat ee vershil in kleren he en heb een pakje van feetje die ze niet meer past

14. 0babydream0

hahah ja weet je je moet echt zo kijken want t verschilt zo per merk en winkel..Hema bv is eigenlijk helemaal niks voor Dyoni alles is zo breed!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Baby maar hema heeft ook weer verschillende merken maten

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Bedankt meiden!
    En jullie ook gefeli met jullie hummels!

Mijn joey had bij zijn geboorte maat 50 een weekje en een ander half week 56 nu begint hij met truitjes in maat 62 te groeien
    Wat gaat het al snel

Ik moet ook even shoppen weer :D

Hoeveel drinken jullie kleine hummels?
    Mijn joey drinkt nu 135 cc en heeft 6 voedingen per dag

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier 6 x 100cc met 3510 gram ( 1,5 week geleden)

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Puzzcat, gefeliciteerd en welkom! Sam drinkt nu 5 voedingen van 165 cc (150/5), maar daarvan laat hij nog een hoop staan.

@Maatjes, Sam draagt over het algemeen maat 62. Alleen de rompers zijn 62/68 maar dat komt eigenlijk vooral door de katoenen luiers. 56 past hier echt niet meer (of het moet echt enorm groot vallen). Sokken is hier een probleem. Die je in de winkel voor deze leeftijd koopt zijn gewoon veel te klein. Krijg je echt van die strepen in zijn beentjes. Zielig! Dus nu heb ik sokjes van 6-12 maanden gekocht en die passen gelukkig wel!

@Sloppy, als het goed is ben je nu onderweg denk ik! Ik hoop echt dat ze wat voor jullie gaan doen. Ben je niet angstig dat ze Megan opnemen? Ik duim voor jullie!

Liefs,
    Josien

19. MvN

MvN Niet meer actief

Dames met algemene heffingskorting (aanrechtsubsidie) hebben jullie t al binnen? Normaal heb ik het altijd sochtends al :( ( heb snsbank)

Ojaaa en wanneer krijg je voor het eerst kindgebondenbudget?

20. MvN

MvN Niet meer actief

Sloppy: Ik hoop dat ze megan nu eens goed onderzoeken want kan me voorstellen dat je flink hopeloos hiervan wordt!

Maatjes: Noelle zit nogsteeds in maatje 50 en die valt vaak nog te groot.

Weet niet waar Noelle last van heeft maar ze is nu telkens een uur na de voeding wakker en wilt dan eigenlijk niks anders dan bij je liggen.. Dit heeft ze al 2 dagen.. Vanacht ben ik ook een uur met dr bezig geweest om haar t bedje in te doen.. want telkens als ze 2 minuten lag ging ze huilen.. Op een gegeven moment heb ik haar gewoon ff laten huilen en na 5 minuten sliep ze. Ze drinkt wel wat meer nu.. Ze drinkt bijna latijd wel 80 a 90cc maar vaak komt ze na een half uur voor nog wat voeding meestal 10 a 20cc en dan slaapt ze wel. Maar als ik gewoon meer in dr fles doe valt ze in slaap..

Deel Deze Pagina