Sex, heb ik nog niet geprobeerd. Wil eigenlijk wachten tot ik weer aan de pil ben. Leonie, welk spulletje heb je gekregen?
Ben wel blij met de duidelijke uitleg bij de persconferentie.. Dus dat wordt inenten voor ons en de opa's en oma's.
wij gaan hem ook halen was erg duidelijk!!! SEX:hier 3 weken na de bevalling en het was heerlijk nergens last van hoor net als vanouds hihi. sloppy:fijn meid dat je zo snel terecht kan. leo:jeetje wat een getop erg he als je kleitnje niet kan poepen! en ind die thermometer mag je niet te vaak doen krijgen ze luie darmen van. succes
wij gaan ons ook laten inenten woensdag al voor alle zekerheid maar hier alles heel goed Senne slaapt nu op papa zijn arm in de sofa, hij heeft weer een flesje borstmelk gekregen van papa , zodat ik nog eens achter de comp kan kruipen hier nog geen sex gehad, heb er totaal nog geen zin in en vriendje ook niet , weet neit hoe het komt xxx
Dyoontje is vandaag zwaar uit haar hummetje...Heel de dag is ze aggiesaggie, ikwilmijnmamaverderniks....Gezellie hoor hahaha...Als ik dr neerleg is het gillen als een speenvarkentje...
Jaja: Ja, maar hoe weet ik wanneer je teveel tempt??? Vandaag niet gedaan, behalve net voordat ze dr bedje in ging, wou ik toch even tempen. Beetje vaseline aan de thermometer, niet heel ver er in.. Alleen gewacht op de temp, toen meteen eruit.. En ineens begon ze enorm te drukken ( toen die er al uit was ) beentjes omhoog gehouden... en toen begon ze te poepen!!! 10 minuutjes met haar gezeten, en elke keer kwam er meer.. Dus nu voel ik me een beetje schuldig, ik deed het echt niet om wat op te wekken, ben ik dan nu te ver gegaan met tempen? Of moest ze gewoon zelf poepen??? Wat moeilijk! En het is idd vervelend als ze niet kunnen poepen, je weet ook hoe het zelf voelt.. Ik zit zelf op t moment ook zo verstopt als een kanarie.. Heb een flinke blaasontsteking, als ik ook maar iets druk zet, voelt het alsof mn blaas ontploft en begint mn hechting te bijten.. heb het met maurice te doen,die zit met een huilend dochtertje en huilende vriendin.. Hoe is het met Dylan? En met jou? ben je al een beetje uit de dip? Ik heb veel gemist!!! Inenting:OOh ik heb het gemist! Maar is even opzoeken straks! Hebben ze ook gemeld waarom ze babys nog niet willen vaccineren? Sexx: Euhh............. misschien over 2 weken? Nu nog niet iig!!
Grieppandemie.nl / Home / Nieuws hier staat alle informatie (deze site noemden ze tijdens de persconferentie) komt er bijv. op neer dat het schadelijker gaat zijn om je kind te laten beademen dan je in te enten (kort door de bocht). Kinderen van 0-6 mnd. mogen niet ingeënt worden omdat het vaccin niet op deze groep getest is, vandaar dat van deze groep de ouders/broer/zusjes ingeënt "moeten" worden, kinderen vanaf 6 maanden wordt wel geadviseerd ze in te enten. Wij gaan ons dus in laten enten.
advies obv onderzoeken en testen: 0-6 maanden niet inenten (omdat dit niet is getest) maar wel de directe omgeving, dus ouders/zusjes/broertjes 6-t/m 4 jaar wel inenten gezonde 60+ wel inenten zorgpersoneel wel inenten
wat mij niet duidelijk werd uit de conferentie, misschien iemand anders die het heeft gezien wel, is of wij ook een oproep krijgen als "huisgenoot" van een zuigeling, of dat wij er zelf achteraan moeten???
@Leo, je hebt t heus niet verkeerd gedaan hoor, juist fijn dat ze nu moest poepen toch. Wij moeten bijvoorbeeld 2x per dag tempen. Als je veel vezels eet/ gedroogde pruimen (gewoon bij AH) / volkoren brood / kiwi's en bijvoorbeeld 's morgens een glas warm water en verse jus d' orange dan weet ik zeker dat je echt wel naar de wc kan.
ik geloof dat je een oproep krijgt hoor maia. leo:hier gaat het beter gelukkig en met mijzelf ook. En dat temp eigelijk mag het helemaal niet want je kan dan wondjes aan de binnekant maken en luie darmen krijgen ze ervan..ik kon het ook niet aanzien hoor als dylan zon buikpijn had en dan deed ik ook gewoon efe de thermometer erin ik probeerde in iederegeval 1x in de 2 dagen als hij nog buikpijn had en extra water bij de voeding hielp meestal erg goed dus hoop dat dat wat doet. En jij bent mama als jij je kleintje ziet krijsen van de pijn gewoon doen wat jou het beste lijkt dat heb ik ook wel geleerd nu want iedereen roept iets anders en gewoon doen wat jij denkt wat het beste is voor je kleintje jij kent haar het beste!!! veel liefs jaja
ah oké, we zullen het zien. manlief had net boodschappen gedaan en ik had gevraagd mandarijnen voor me mee te nemen. Komt hij met 4 netten aanzetten... ja dacht dat het voor Sint Maarten was. Naja, prima, dan krijgen de kinders dus mandarijnen en eet ik de chocoladedingen wel op meisjelief slaapt trouwens heerlijk, het stomen heeft wel goed gedaan want het gepiep is een stuk minder en manlief heeft heel braaf neusspray meegenomen (niet de zoutoplossing van otrivin want die kon hij niet vinden en hij heeft er een hekel aan om het te vragen.. mannen pffff.. maar een homeopatische van vsm. Ook goed). Maar ze lijkt het niet nodig te hebben. Hoop het maar.