@ Shaula, lekker dat ze 6 uurtjes geslapen heeft. Ik heb dat ook weleens gehad dat de puckababy helemaal vol zat
Zo dat was dus leuk vannacht (ahum) Shaula. Pfff ben moe, weer 3x vannacht, ik word langzaam een beetje gestoord ervan. En deze liet ze niet rekken. Blij dat is straksnaar CB ga, even bespreken wat ik ga doen.
goedemorgen. shaula:mhh heel prettig alles onder ....... maar jou kleintje had toch een prik gehad dan mogen ze toch 24 uur niet in de puccababy of ben ik nou gek!? sloppy:jeetje meid heel veel sterkte ik hoop dat het meevalt! afgieten:ik doe ook 150cc+ 5 schepjes en giet het dan weer af naar de 150 zo heb ik het ook geleerd. maia:jeetje lekker zwaar dus hoop dat ze op het cb een beetje goede adviezen hebben. Zo gisteren weer bij de osteopaat geweest en ze zegt dat er verbetering in zit nou sorry hoor maar ik merk daar totaal niks van hij huilt nog de hele dag waar is die verbetering? Ook met de voeding ik hoef dylan echt niet meer dan 150cc aan te bieden want dat spuugt hij er in dezelfde vaart weer uit. hij spuugt zoiezo bij elke voeding erg veel vind ik. Is het bij jullie ook dat als je tussendoor bij de voeding even doet boeren dat je kleintje spuugt? hier gebeurt dat reglematig weet ook niet of dat hoort? Nou ja we tobben maar weer verder en vrijdag naar het cb kijken wat hun zeggen en anders volg week naar mijn ha toe want dit is niks helaas wou ik deze week gaan maar mijn eigen ha is op vakantie en hij helpt mij altijd erg goed dus ga liever naar hem toe. veel liefs jaja
Jaja, ze zat in de mini. In deze heeft ze veel ruimte. Ze mogen niet ingebakerd worden. En ik heb de hele tijd bij dr gelegen. Als ze niet in dat ding lag wilde ze echt niet slapen. (Zoals nu, amper 3 uur na de vorige voeding ben ik hier alweer )
luna, op de verpakking van de melk staat wel hoeveel flessen van zoveel cc kinderen mogen met het gewicht erbij. ik hou me daar gewoon aan, tenzij t cb iets anders adviseert. sloppy, hoe is t gegaan vannacht? succes vandaag! puzzcat, wat slecht dat je medicijnen meekreeg terwijl t niet eens spruw is!!! shaula, 6 uur doorgeslapen! wauw, dat zal hier nog wel ff duren... ik duik mijn bed nog even in, heb nog maar 5 uur slaap gehad vannacht. en dat terwijl tess alleen maar om half 3 heeft gedronken. voor ze weer in bed ligt ben je zo een uur verder... vanmorgen was ze ook eerder wakker.
Wij zijn de nacht goed doorgekomen de laatste voedingen had ze half op maar ze waren er wel in gebleven helaas de de voeding van 7uur er helemaal uit gekomen en ik ben wel blij dat ze het nu kunnen zien hoeveel het is. De zuster zei ook dat het de hele fles is die er weer uit komt en er moet echt snel wat gaan gebeuren. Als ze gegeten heeft is ze ook echt niet happy en huild ze nu zelfs als ze klaar is, echt heel zielig! Vandaag de echo en ik hoop echt dat ze wat gaan vinden!
Zo komt het CB voor t eerst langs (eindelijk).... Sloppy heel veel succes, ik hoop dat ze snel wat vinden.
Ik hoop met je mee sloppy! Ik duim voor jullie! @bv moeders: op hoeveel voedingen per dag zitten jullie nu zo ongeveer?
@sylvia111 Ja idd ik ga het niet gebruiken,de dokter heeft het maar 2 sec gezien en ook nog terwijl we het niet vroegen Hoe doe je dat dan 150cc geven maar eet ze dan tot een bepaalde hoeveelheid? Voeding: Ik heb joey van de week te snel 145cc gegeven en hij spuugde het uit... Toen 2 dagen later kon hij het wel hebben Vind het ook maar vaag... @jaja23 Hmm nee spugen doet hij niet na het boeren Heeft hij dan last van reflux? Dat is niks ergs aan de ene kant want het word weer beter na 1 jaar Maar joey spuugde eerst toen ik hem teveel over zijn koppie aaide onder het eten,wist ik veel... Ik dacht dat maakt hem rustig... Hubbie deed niks met joey en bij hem was het goed @shaula wat is dat de puckaboo? @ellen1983 ja vind het zo bagger! Het staat nu in zijn dossier dat hij het heeft,dus ga zo even bellen met mevr de dokter @sloppyslayer Ohh joh... Onze joey had het gister dat hij alles uitspuugde en dat kwam omdat door zijn verkoudheid slijm in zijn keel glijd en hij het niet kwijt kan Dus gaat hij overgeven Er kwam een dikke stuk slijm mee gister Ik hoop voor jou kleine dat het zoiets simpels is... Hier heeft joey ineens 7 uur geslapen! We zetten de wekker niet eens op hem meer omdat hij juist hiervoor altijd (ALTIJD) zelf wakker werd Hij ziet er lekker allert uit en heeft zijn voeding weer gehad en het gaat goed... Kraamzorg zei namelijk dat je je kleine na 6 uur moet wakker maken... Hij is lekker aan het kirren nu Hoelang duurt zon sprong? Weet iemand dat? Want gister was hij helemaal niet zichzelf en wou steeds huilen en bij ons zijn En nu ligt hij alleen in zijn box heen en weer te kijken...
@maxi-cosi op winkelwage, ik zet m altijd in het karretje. En als ik veel nodig heb dan zet ik m overdwars erboven op..snappie Dan staat ie steviger als in het zitje. @Luna, nou lekker dan van het cb zeg! En goed dat de h.a er iets mee gaat doen, alleen rot dat jij haar net goed kent. Maar ja, vind wel dat ze daar moeten weten dat ze fout zitten @Cindy vreemd advies van de nachten....hier kreeg ik gisteren te horen; zolang er snachts maar niet meer als 8 uur tussen 2 voedingen zit...en afvallen met bv is WEL slecht hoor, dan komen er n.l giftige afvalstoffen in de bv. En wat rot dat het net op die dag is zeg, ze hadden t toch wel een weekje kunnen verzetten! @Luna, nog een paar dagen in spanning dus voor de uitslag. Ik giet trouwens niets uit de flessen, dan zit er in t totaal 165ml in. Dit krijgt ie 5x op een dag en dat mag die gewoon hebben. Jou zoontje weegt bijna 5 kg zei je, Tim weegt 4700gr. Ik mocht van het cb zeker geen 6 flessen van 150+5 geven! Dat is teveel....kijk toen ik net overging van 120 naar 150 heeft ie 2 dagen 6 flessen gedronken en daarna liet er vanzelf eentje vallen @Leoniiee, weet je wat ik nu zo krom vind?!? Toen Eva geboren werd, MOESTEN de kids op hun zij liggen! Ik moest er een opgerolde handdoek achter leggen, zodat ze niet terug draaide op dr rug...en nu moeten ze ineens op hun rug. @aantal cc in een fles, nou ik heb idd ook nog nooit gehoord dat je er iets minder water in moet doen. Op de verpakking staat ook gewoon dat als je 150ml pakt en dan 5 schepjes erin doet, dat het dan 165ml wordt. Als je minder water doet, dan klopt de verhouding met de poeder toch niet meer? @Difrax, wij gebruiken ook de difraxflessen, maar nog steeds met de speen die bij de fles zat. Geen flauw idee wat voor een speen t is hahaha, maar hij drinkt er goed mee. @Puzzcat, nou lekker dan zeg! medicijnen krijgen voor iets wat ie niet heeft! Zou ik ook niet geven. @Maia, wat vermoeiend zeg als je er zo vaak uit moet. Ben benieuwd of je een advies krijgt waar je iets mee kunt @Jaja, wat irritant dat je zelf totaal nog geen verandering merkt. Tim die spuugt eigenlijk nooit. heel soms komt er een klein beetje uit met boertje. Tim heeft hier gisteren ook een lekkere lange tuk gemaakt. Sliep van 21.00 tot en met 3.45! De dag ervoor sliep ie van 16.00 tot en met 23.00 en alleen omdat ik m wakker maakte. Hij lijkt zijn nacht iets te vroeg te beginnen Gisteren om 20.00 toch maar eruit gevist, kijken of ik zijn nacht steeds iets meer kan verlengen haha.
puzzcat hier zeiden ze dat we naomi gewoon 8 uur mochten laten slapen hoor dus niks aan de hanh hier heeft ze op meer voeding dus lekker bijna 7 uur geslapen heerlijk, daarna kwam ze na 4 uur weer , heb ff met dr gedoucht en nu is ze heerlijk aan het drinken
Puzzcat, puckababy is een slaapzakje zonder mouwtjes. Senna maait zichzelf altijd wakker met haar handjes, dat kan in deze slaapzak niet. Inbakeren zit zeg maar strak om het lichaampje en een puckababy niet. Kijk maar eens op www.puckababy.com Wendelaa; Senna krijgt wel 6 flessen van 150+5. Ze drinkt het wel niet allemaal op, ze laat steeds tussen de 10 en 30 cc staan, maar na een fles van 120+4 is ze vaak niet verzadigd en ik krijg er ook nog geen fles vanaf om op de 5 te komen. Van het CB mocht dit wel. Ze is nu 4,8 kilo.
Goedemorgen! Ik ga zo even lekker de stad in! Eva gaat zo lekker een dagje naar mijn ouders en die haal ik eind van de middag weer op, kan ik even me eigen dingetjes doen. Ik merk wel dat iedereen het anders doet met de voeding
Rose knap hoor dat je dat kan ik was vrijdag even weg en Naomi was bij papa maar vond het maar 10 x niks om weg te zijn zonder mn meisje
@Wendelaa, wij mochten van het cb wel 6x150 cc, zo adviseert ieder weer anders als je het zo ziet hé! @Danjo, gaat lekker hé! @Jaja, denk je niet dat het reflux is? Wat vervelende dat je geen verbetering merkt meis. @Rose, shopse meis. Mijn man is straks thuis en dan ga ik ook even. @Juliën heeft vannacht voor het 1st doorgeslapen!!!!! Van 10.00 tot 06.00 uur JEEEEEEEEEYYYYYYYYYYY. maar nog niet te hard juichen want ik weet natuurlijk niet of dit zo doorgaat. wat is jullie ervaring hiermee?
@Danjo, erg hé! Toen ik voor het 1st zonder Juliën wegging heb ik zitten huilen in de auto. Helaas durf ik Juliën niet alleen bij mijn ouders te laten nog i.v.m. mijn stiefvader. Maar moet me er toch een keer overheen tillen.
Luna gaat zeker lekker zo haha en zo komt mama ook een beetje aan dr slaap heel belangrijk Hier als ze doorslaapt gaat het daarna ook goed, tenzei ze weer te weinig voeding krijgt dan is het weer mis en komt ze eerder. Ik krijg zo visite iemand van het forum gezellie en straks even na mn werk om mn meisje te showen