Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb je toevallig digitale t.v?
    En zo ja staat die aan, want hier ook vaak problemen hoor.
    Als ik dan ff de stekker eruit trek is t daarna over

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier doet de tv het ook gewoon, heb digitale tv via Ziggo......

net lekker naar buiten geweest, Yara bleef gewoon lekker doorslapen........

3. Maia

Maia Niet meer actief

Fleur ligt nu maar bij me in de draagdoek te slapen. Ze bleef flink janken en dat doet ze normaal gesproken nooit dus ze is flink geprikkeld vandaag en dan ook nog een nieuw eetschema..arme meid. Maar ze ligt 1 minuut in de doek en ze slaapt al dus prima als het zo even gaat! :)

@wandelen: het is er nu echt heerlijk weer voor. Van mij mag het wel even zo blijven want met regen wandelen is ook niet lekker :(

4. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad wandelen met regen is niets, dus zodra het droog is probeer ik toch altijd wel ff naar buiten te gaan.......

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou dit klinkt dus precies als een regeldagje! :D

sloppy, fijnb dat je nu weet waar je aan toe bent, al is een operatie niet niks bij zo`n kleintje... en je moet inderdaad sterk zijn voor megan, maar loop jezelf niet voorbij meid!!!sterkte!

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Maia; fijn dat ze zo goed groeit! En succes met de voedingen!

@Sloppy; eindelijk weet je wat er aan de hand is!Gelukkig meid! Succes met de operatie, hoop dat het Megan snel gaat helpen!

@Hier; Dyoni heeft een min 2 tot plus 2 maanden combi speen van difrax.Alleen kreeg ik de indruk dat hij te klein werd want ze stopte altijd haar onderlipje over de onderkant heen..Mevrouw wilde in deze maat absoluut geen dental speen maar had nog wel een 0 tot 6 maanden dental speen en die pakt ze wel! Hebben nog meer dat die hun onderlipje over de speen heen doen of is de speen dan echt te klein?

Denken jullie er trouwens aan elke 6 weken de fopspenen en spenen van de fles te vervangen?!

7. Maia

Maia Niet meer actief

ik probeer ook dagelijks als het weer het toelaat naar buiten te gaan. Heerlijk!

Herstel je verder wel goed van de ks Noa?

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    sloppy:jeetje meid heel veel sterkte voor jou je man en natuurlijk megan gelukkig wordt ze nu wel geholpen en hopelijk kan je na al deze narigheid heerlijk van haar genieten.

anas:ja dat kan ind mis heeft hij last van truglopende melk ik zal er eens op gaan letten.

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Sloppy, heerlijk dat er nu echt duidelijkheid is en dat er iets tegen gedaan kan worden. Wat houdt het in wat ze heeft en wat gaan ze opereren? Sterkte voor jullie alledrie.

@Maia, hier ongveer 7-9 voedingen. Vandaag weer meer want hij kwam om de 2 uur en dan weer een dag waar 6 voedingen genoeg is.
    Goed dat je nu wat anders kunt gaan proberen, klinkt wel redelijk als bij Boaz, 's morgens bijvoorbeeld ,.........oh Boaz is wakker..tot later
    @

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    tv: ik heb digitale tv van ziggo.. Ik heb net gebeld met ziggo, wnat de andere tv zonder digitale kastje ertussen deed het wel !
    Ze hadden net voor ik belde nog 2 mensen met dezelfde klachten gehad en ze gingen het nu uitzoeken!
    want er was ws wel ergens een storing in dit postcode gebied!

11. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    maia, mijn herstel gaat prima, heb eigenlijk nergens meer last van. volgende week nacontrole bij de gyn dus benieuwd......

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy super dat ze het hebben gevonden.
    Heel veel succes met de operatie, lijkt me niet niks! :(
    Sterkte, en hopelijk helpt het jullie kleine Megan!

Babydr: Ik weet het niet, nog nooit gezien dat ze het lipje er onder overheen krijgt?

Ellen: Ja?? Moet je op een regeldagje dan aan de voeding toegeven? Of moet je het dan rekken totdat ze eigenlijk weer mag?

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hmmm.. wij eten lekker Andijvie stampot met spekjes en rookworst!!!! :D

14. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

haha wij zuurkool stampot :p

@kitty Ohh cuty!

@Sloppy Ahh meid Ik lees nog niet lang mee maar leef erg mee met je :(
    wat gaan ze doen dan?
    Zo klein en dan al opereren...
    Een kleine ingreep of een grote?
    Sterkte...

@danjo Ohh Zo doe je dat dus
    Ik ga het zeker proberen

@mamavanjordy Awww lieve foto maar weet niks van die knopen :)

Ik ga de oei ik groei ook even uit de kast halen
    Want 1 dag is wel heel erg super niet?

We hebben een hangmat gekocht bij babydump,maar durf het niet echt om die te gebruiken :);)
    Straks kan ik hem er niet meer uittillen (alles gaat door mijn kop haha)

@babydream JOH dat wist ik niet!
    Ik kook alles elke dag en had nog niet gehoort dat je ze met 6 weken moet vervangen
    Thnx meid!

En ik heb de drifrax 1,2,3 standen speen erop zitten
    Joey drinkt ineens ontzettend snel!
    Het heeft denk ik temaken met de neuspsray die ik vandaag heb gebruikt
    Hij is zo hongerig als ie drinkt...
    Even goed in de gaten houden...

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Je moet idd iedere 6 weken de spenen vervangen, maar ja, denk dat ik dat niet doe. Ga er wel iets langer mee doen, heb n.l 5 flessen en die worden iedere dag allemaal gebruikt!
    Dus iedere fles een ker per dag, aan t einde van de dag gaan ze allemaal in een goed heeft sopje met dreft en de koelkast in.
    Gaan ze de volgende dag de roulatie weer in;)

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik zat daarstraks te lezen dat in de koelkast bewaren van flessen en spenen jusit niet goed is ( ? )

maar goed, zo word er overal wat anders verteld he :)

spenen enz die heb ik dus echt nog nooit vervangen bij mijn dochter, en dat ga ik nu ook niet doen. ik heb meerdere flessen dus de spenen slijten niet erg hard. En behalve dat de spenen kun je zo wel zien of ze weg moeten of stuk zijn etc

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ben benieuwd straks een stuk op tv bij een vandaag na de NOS gaat oa over thuis bevallen of in het ziekenhuis.!

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hallo dames!

Weer een drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen naar mijn moeder voor een bakje koffie en vanmiddag wilde Sam maar niet slapen. Toen zijn we maar met hem gaan wandelen naar het dorp en de supermarkt. We hadden de wandelwagen nog niet over de drempel staan en meneer was stil en viel in slaap ;). Op de weg terug hebben we nog een tussenstop gemaakt bij de andere oma. Sam lijkt de hele dag al nergens zin in te hebben. Ook een regeldagje hier denk ik dus. Ik vind sowieso dat hij zich de laatste dagen enorm ontwikkeld. Zijn nekje lijkt wat sterker te worden en hij kijkt veel meer rond ineens! Dus het zullen de indrukken wel zijn die hem een beetje van slag brengen.

@Spenen vervangen: waarom?

@Meerdere flessen: waarom hebben jullie er zoveel? Ik heb er gewoon eentje en die was ik elke keer na een voeding uit. Waarom zou ik er dan meer nodig hebben?

@Sloppy, wat zielig voor Megan! Ik ben wel heel blij dat er nu duidelijkheid is en dat ze al zo snel geholpen wordt. Ik ga morgen een kaarsje voor jullie opsteken!

@Maia, fijn dat het zo goed gaat en dat Fleur zo gegroeid is! Je doet het goed meid!

@Babydream, ik herken het niet van dat speentje. Nu is Sam sowieso niet zo'n spenenfan, dus ik heb er ook niet alle verstand van ;).

Groetjes,
    Josien

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij zijn ook wel blij dat ze wat gevonden hebben. Het is echt heel dubbel allemaal hoor, maar goed ze gaan haar helpen en daar ben ik heel blij mee:)
    we zijn nu onderweg met de ambulanse naar het amc en daar horen we of ze vandaag al geopereerd word of morgen.

Het is trouwens een kleine ingreep en als alles goed gaat kunnen we voor het weekend al thuis zijn en kan ze zelf al weer eten.

Ik hou jullie op de hoogte!
    Bedankt voor julie medeleven, veel liefs sloppy

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @anastasia, waarom is het niet goed om ze in de koelkast te bewaren dan? Daar ben ik nu wel nieuwsgierig naar haha

@Josien, ik heb er zoveel omdat ik en zelf een grote en een kleine had gekocht. En ik vervolgens van een vriendin van mij er een heel stel kreeg;)

Deel Deze Pagina