Marientje fijn dat je zelf even wat post, ik durfde je eerder niet te sms-en want ik wist natuurlijk niet hoe het zou gaan. Maar goed te lezen dat je weer thuis bent!! xx Wat krampjes en water betreft: Mij is altijd wel verteld dat kraanwater kan zorgen voor krampjes, dus als je kraanwater gebruikt dat je het iig moet koken. ( En niet warm water uit de kraan) Bronwater mag wel maar dan moet je wel bar le duc of spa reine enz nemen, dit heeft te maken met de hoeveelheid natrium etc. dit staat ook in de meeste boekjes van nutricia of friso enzo. Sloppy wat erg dat je nu alleen bent , althans zonder je meisje. Maar gelukkig is ze in goede handen. Heb je al gehoord hoe laat ze morgen geholpen word? Hoop dat ze snel opknapt en dan eindelijk genieten van je meissie!
sloppy, hopelijk heb je wat bij kunnen slapen, heel veel succes vandaag met je meisje! water: afgekoeld gekookt water, koud water opwarmen in de magnetron, en bronwater, volgens mij mag dat allemaal. ik heb geleerd dat alleen WARM water uit de kraan NIET mag, omdat daar meer bacterien in zitten. zo, ik heb net voor t eerst een fles van 120+4 gegeven, wat kan ze toch lurken! ze heeft om 19.15 voor t laatst gehad, en geslapen tot 00.45 uur!!!nu hopen dat ze doorslaapt tot minstens 7.00 uur... ik zie dat ik alleen ben hier, hopelijk slaapt iedereen heerlijk!
ik ga weer slapen, heb mijn meissie slapend in bed gelegd. (slecht he? ik weet dat ze eigenlijk wakker weg gelegd moet worden,maar nu kan ik zelf ook meteen weer slapen, zonder steeds heen en weer te lopen voor n speentje...)
Trusten! Hier is het nu 8 uur geleden. Te lang vind ik maar snap het wel, ze viel uitgeput in slaap. Ik ging om 21:00 naar bed me idee dat ze zo wel ging komenmaarniet dus. Volgende keertoch even wekker zetten.
ellen vaag want hier deed de kv uit raalte gewoon met heet water uit de kraan dus is bij jullie ook zo hoor. Die bact is achterhaalt en kalk etc blijft na het koken er ook in. En uiteindelijk bouw je weerstand op uit bacterien maar goed het blijft tegenstrijdig ik doe het gewoon met warm water uit de kraan of gekookt water als de koker heeft aangstaan
@maia: Wat goed! 4uur is al heel veel voor fleur Zo ik ben weer wakker! We zijn om 1uur gaan slapen en ik werd om 6uur wakker dus ik heb heel goed geslapen....... Dat is het ritme wat ik ook heb al Megan er wel is. We gaan nu zo snel mogelijk naar ons meisje toe. We horen vandaag wanneer ze geopereed gaat worden, dan vandaag zijn maar uiterlijk morgen.......... Nu ga ik snel aankleden en mn koffertje klaar maken
Sloppy: ik hoop dat ze vandaag nog geopereerd kan worden! Sterkte in ieder geval!! Maia: fijn dat je lekker geslapen hebt met 4 uur ertussen!! Hier ook wel 4 uur geslapen. Krampjes tot half 2, geslapen tot half 6 en nu is ze weer stil. Ga haar zo weer op bed leggen dan kan ik ook nog een paar uurtjes slapen hoop ik!!!
goedemorgen. jeetje zeg mijn man en ik schrokken vanmorgen om 7 uur wakker en dylan lag gewoon nog te slapen hij had om 22.30 de laatste fles gehad dus hij heeft echt een goede ruk gemaakt. Nou das fijn maar ik geloofde meteen dat hij kapot was gisteren heeft hij bij oma heel het huis op zn kop gezet aaahhh zielig voor oma. sloppy:jeetje wat moet dat erg geweest zijn e meisje achterlaten nu is het weer ochtend en kan je snel naar dr toe heel veel sterkte vandaag. sannie:jeetje jou kleintje heeft erg veel last van krampen toch wat vervelend! gebruik je er iets voor? maia:netjes 4 uur jeuh! kraanwater:gebruik ik ook gewoon dan wel koud want warm water mag niet zei de kh! danjo:hoe ist met je en met je kleintje al lang niet op msn gezien? leker druk natuurlijk haha
Sannie, beter dat ze toch nog lekker 4 uurtjes ertussen liet! Slaap ze! Sloppy, sterkte vandaag! Jaja, wow Dylan heeft zeker lang geslapen!! Wow! Kraanwater, ik heb bij Aïsha én bij Senna geleerd dat warm kraanwater wel mag. Omdat dat van die bacterien etc achterhaald is omdat bijna niemand meer oude leidingen heeft. Haha, het zal wel per kraambureau verschillen wat er aangeleerd wordt. Senna doet het hier prima op warm kraanwater Vannacht was Aisha vanaf 2.15 uur wakker. Senna kwam om 3.15 uur en we sliepen eindelijk om 4.15 uur. Helaas kwam Senna om 6.15 alweer dus ben nu een beetje gesloopt. Vanmiddag maar weer wat uurtjes pakken! Zometeen eerst naar de IKEA met mn mams en Senna.
Hier niet gaan slapen. Ze ligt nu weer in bed, maar kijken wanneer ze weer gaat gillen. Als ze echt gaat slapen dan duik ik er ook nog even in anders blijf ik wel weer wakker. Er was hier iemand die borstontsteking had gehad toch? Hoe voelt dat, hoe begint dat?? Ik had vannacht een beetje pijn in mijn linkerborst. Leek gewoon een spiertje wat niet goed zat, maar t wordt steeds erger en kan nu ook al bijna mijn arm niet optillen van de pijn.... Zit er een beetje doorheen. (weet dat ik eigenlijk niet meot zeuren want als ik de verhalen hier lees dan gaat t hier helemaal perfect). Ik weet dat de krampjes erbij horen en de gebroken nachten, maar ik trek t niet meer veel langer op deze manier. Ik wil dennis er ook niet teveel mee opzadelen want die moet ook gewoon werken en die maakt ook lange gestressde dagen...Hopelijk krijgen we vanancht weer een betere nacht....en trekt de pijn in mijn borst straks ook weg.
San, denk aan wat ik gezegd heb he. En maak er alsjeblieft gebruik van. Ik vind het niet erg. Ik kan best op 2 meiden passen zodat jij even bij kan tanken, ok? Sterkte meid en ik hoop dat je geen borstontsteking hebt!
sannie, kan t me helemaal voorstellen hoor!ga je smiddags altijd nog even liggen? doen hoor! sloppy, hopelijk kan je terecht in t ronald mcdonaldhuis! wat een verschillende adviezen van de kraamhulpen zeg! hier kwam tess gewoon om half 5 weer, ondanks een fles van 135 cc om half 1... en net heeft ze alles ondergepoept, voor t eerst! ga nog ff kolven en dan hopelijk douchen als tess slaapt.
Sannie: ook jij mag af toe lekker zeuren! Ik kan het me helemaal voorstellen hoe jij je voelt! Neem het aanbod van Shaula aan en ga lekker een middagje bijtanken! * knuffel * @knuffelkonijn: hoe gaat het met je man? @adviezen: ik lees idd een hoop tegenstrijdige adviezen zeg! Hier voeding nr. 3 aan de gang. Heerlijk want normaal zit ik nu al op nr 6 ofzo
@Sannie, hoop voor je dat je geen borstontsteking hebt, schijn je goed beroerd van te kunnen zijn. En dan ook nog zulke gebroken nachten...meid, ik vind 1x eruit snachts soms al vermoeiend! @Kraanwater, ons is ook verteld dat je gewoon warm kraanwater mag gebruiken. Dit doe ik dus snachts...neem ik de poedertoren en flesje mee naar boven en maak t gewoon met warm water klaar.... @slapen snachts....vreemd ventje hebben we! Ik heb m van de week dus 2 avonden rond 20.30 wakker gemaakt, omdat ie er al in lag van 16.00 en ik een keer zelfs heb gehad dat ie sliep van 16.00 tot 23.00....maar goed, toen sliep dus van 21.00 tot 3.00....gister lag hij er om 17.30 in na een fles en werd om 21.30 zelf wakker...dus ik al blij, dacht; mooi dan slaapt ie vast tot een uur 4.30/5. Want de laatste dagen dus een tuk van 7 uur savonds. Maar nee hoor...hij lag er iets over 22.00 in en riep gewoon om 3.00 alweer
haha wendelaa, valt tegen om er ritme in te krijgen he? heb ik ook... shaula veel plezier bij de ikea!!!
Zo ik ga ff lekker douchen Naomi ligt weer lekker te slapen vannacht heeft ze 6 uurtjes doorgeslapen ik merk wel echt ritme erin is wel moeilijk maar goed ze zijn ook nog klein he. Maar sta nog steeds met liefde op in de nacht