He meiden, Ons meisje heeft net super gedronken uit de S fles van Difrax. Ze drinkt alleen maar 80 cc en dan is ze knock out. Daar zal ze dan wel genoeg aan hebben. Spruw is ook aan het verdwijnen hier lijkt het. De nystantine lijkt dus aan te slaan. Ga het alleen vanaf morgen verdelen de hoeveelheid over het aantal voedingen die ik heb (7 nu) volgens de lactatiekundige kon ik dat beter doen want anders heeft de bacterie weer kans zich te ontwikkelen. Moest het eigenlijk 4x daags geven 1 mililiter. Ook ga ik voor mezelf even een ander zalfje halen, want dat andere plakt teveel. Evi was nu in 3 dagen weer 65 gram aangekomen, prima nu na het afvallen vrijdag. Weegt nu 3045. Nog niet op het geboortegewicht dus. Maar komt wel, ze heeft gewoon wat langer tijd nodig. Jip: mooi bevallingsverhaal hoor. Snel gegaan ja. Leonie: idd niet teveel tempen om de ontlasting op gang te krijgen. Mocht dit blijven dan zou ik even langs de huisarts gaan. Maia: hier ook de neusspray gehaald van VSM. Pipetjes van Otrivin werkte hier niet echt. Wat een giller van je mannetje die 4 netten met mandarijnen. Wel heerlijk haha. Baby: mooie foto. Germ meisje van je.
Heerlijk een nieuw topic! Maar ook wel weer heel bijzonder om op de andere een slotje te moeten gooien. Ik heb het met pijn in mijn hart gedaan . Meiden, ik hoop dat we het hier net zo gezellig gaan hebben! Groetjes, Josien
Ohh, ik heb nog niet eens echt afscheid genomen van ons oude topic Ons meisje ligt eindelijk in d'r bed.........ingebakerd in d'r hydrofiel en ze werd er helemaal rustig van toen ik we mee bezig was Ik hoop op een lekkere rustige nacht! We hebben weer een vreselijke dag achter de rug........ Morgen gaan we naar het CB en ik heb van de HA een verwijzing gekregen voor een Osteopaat. Die ga ik morgen ook direct bellen en ik hoop dat hij snel een plaatsje heeft. Gelukkig hebben we een goed hier in het dorp zitten Duimen dat ze wat voor het meisje kunnen doen..
@ Josien dat hoop ik ook dat we hier weer gezellig gaan kletsen met zijn allen, maar dat gaat wel goedkomen. Morgenvroeg naar de gyn voor controle. Eva breng ik morgen naar mijn moeder toe en dan ga ik zelf even naar de kapper en even lekker het huis poetsen van boven naar beneden.
mexicaanse griep: als ik n oproep krijg laat ik me wel inenten, alles om te voorkomen dat ik mijn meisje besmet!!! leo, wat zielig dat tara moeite heeft met poepen! hoop dat t snel beter gaat. 10 cc extra water doet vaak al wonderen. voeding: ik geef bv, in principe op verzoek, maar met maximaal 4 uur ertussen overdag. dit betekent dat ik haar eigenlijk altijd wakker moet maken... hoe doen jullie dat? snachts laat tess er zo`n 6 uur tussen uur zitten. prima dus! ik ben bang dat ze snachts vaker gaat komen als ik haar overdag laat slapen. ik probeer savonds altijd rond 22 uur/ 22.30 uur uit te komen, anders wordt t zo laat...
@ellen: hier laat Fleur er overdag nooit langer dan 3 uur tussen zitten, vaak zelfs maar 2 uur. 's avonds en 's nachts zit er juist wel weer langer tussen, snap er nooit wat van @josien: het komt vast wel goed dat we hier ook gezellig gaan kletsen! Als iedereen hier blijft komen natuurlijk @anas: idd, op naar de 1e verjaardag van de kindjes
dames, niet te snel hoor! ik wil nog zo genieten van dit ieniemini meisje! ze worden veel te snel groot! die eerste verjaardag mag nog heeeeel lang op zich laten wachten van mij. dan zijn ze echt baby-af...
zo maia, das best vaak overdag! ik ga tess zo weer wakker maken, kan ik na de voeding ook gaan slapen... ego van me he?
ellen, wij moeten Yara ook vaak wakker maken hoor. 's avonds komt ze tegenwoordig wel zelf........ maar zeker 's middags ligt ze echt niet heerlijk te slapen als ik het tijd vind voor een voeding. Ik geef ook borstvoeding. Nu ligt ze voor het eerst in de puckababy in haar ledikant, maar ze lijkt het nog niet erg prettig te vinden, ze laat behoorlijk van zich horen. @nieuw topic, natuurlijk gaan we hier gewoon doorkletsen....het word vast net zo gezellig als ons andere topic.
Zo alweer een mama topic! wat is het eigenlijk toch snel gegaan! En ook een goed begin want moest 12 pagina's doorlezen! Mn meisje is ook alweer 5 weekjes.. En het gaat gelukkig weer beter met dr.Morgen weer naar t cb inloopspreek uur om ff te kijken of ze weer is aangekomen. Ellen het is niet ego van je hoor om dr wakker te maken, mn schoonmoeder (kraamverzorgende) zei dat als je ze te lang laat slapen overdags dat er een kans bestaat dat ze overdag niet genoeg krijgen en dat ze snachts gaan komen. Leonie ach wat zielig dat ze niet kan poepen!ik had het dan ook ff gedaan hoor met de thermometer, als je het dan om de dag of 2 dagen doet zou toch geen kwaad kunnen? en anders ff de dokter bellen? t is toch erg sneu. Babydream mooie foto hoor! Maia 4 netten mandarijnen! kan je ff vooruit hihi! Jip snelle bevalling hoor! leuke naam trouwens Jasmijn. Verder ben ik het alweer vergeten ff kijken of ik niks overgeslagen heb!
Sloppy ik hoop ook dat ze wat kunnen betekenen voor je meisje. Ik heb zelf goede ervaringen met een osteopaat (toendertijd met Danique) huilde ook veel en na de behandeling dliep ze altijdheel goed en was ze ook altijd rustig. Mischien dat jullie er ook baat bij hebben..
Als ik een oproep krijg ga ik hem ook nemen, niet voor mijzelf maar wel voor Riley. meiden slaap lekker allemaal XXX Gusam
Zo moet even wennen aan het nieuwe topic...ga steeds naar dat andere haha. Iedereen een goede nacht met de kindjes!! Hier krijgt Senna de laatste voeding voor het slapen...ben benieuwd hoe het gaat vannacht! Slaap lekker iedereeb
Wij hebben nu de laatste fles opgehoogd kijken of ze hem opdrinkt, en wat langer slaapt vanacht ben benieuwd! Slaap lekker meiden!
Slaap lekker iedereen (ipv drukke nachten aan het eind van ons vorige topic, wens ik nu iedereen een rustige nacht)
Hai allemaal! Bedankt voor de felicitaties en de gezelligheid in het vorige topic! Hier gaat alles wel oké. Ilias slaapt veel en huilt bijna niet. Hij moet nog wel even leren aanhappen. Met mij gaat het ook wel goed. De hechtingen worden minder pijnlijk en ik heb maandag overdag een paar uurtjes lekker kunnen slapen. Ook 's nachts lukt het me goed om tussendoor te slapen. Ik heb heel veel steun aan mijn man en ook de kraamhulp bevalt erg goed. Ik weet nog niet of ik verder meedoe aan een maandmama-topic, want ik zit ook al bij de Metal mama's en Turkse mama's, en anders denk ik dat ik me aansluit bij November. Ik wens jullie allemaal heel veel succes, liefde, gezondheid en plezier met jullie beebs! Liefs, LX.