Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, daar was ik dus al bang voor, mijn digiD doet t niet... heb n nieuwe aangevraagd, maar ja, duurt weer 5 werkdagen voor ik m kan activeren enz...

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Das balen Ellen, je nieuwe niet kwijt raken he hihi je hebt t tegenwoordig zo vaak nodig..

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier ook een brief ellen

hebben jullie kdv al gergeld bij de belasting hoorde net dat ze een verwerkingstijd hebben van 12 wkn zou betekenen dat de meeste de eerst mnd zelf moet voorschieten

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen zijn jij en teun toeslagpartners? dan kan het als t goed is ook met teun zn digid

5. hallo allemaal!

eerst wil ik sloppy en sloppyman sterkte wensen en een dikke knuf geven.. hopelijk gaat het na de operatie stukken beter.

marientje, tjee wat een verhaal zeg! het heeft jou dus ook niet meegezeten! hopelijk kan je nu lekker genieten.

Hier gaat het redelijk. Christian knapt langzaam op. Heeft wel morfinetabletjes nu tegen de pijn, maar hij knapt heel langzaam iets op gelukkig.

Vanmorgen naar cb geweest met Maureen. Ze woog 3720 bij de geboorte en was ong. 50 cm, ze is nu 4740! ! ! en 56 cm.. Dus meer als een kg gegroeid in een maand!
    Moet wel ff met haar langs de huisarts, want de cbarts dacht een ruisje bij haar hartje te horen, maar dat heb ik ook als baby gehad en ik ben eroverheen gegroeid..

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie dan heb ik denk ik nog heel wat hormonen te gaan , wel fijn voor de kilos hihihihi

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Meiden! Toen wij nog allemaal in bezit van dikkebuikmetinhoud waren hebben we het over een meeting MET baby's gehad.we waren het er toen over eens te doen als de meeste nog verlof zouden hebben..Dussss kom op met die ideen!

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik heb nog geen idee hoe duur t kdv wordt, omdat ik naar n flex-opvang ga... betaal t eerst wel zelf.

meeting: lijkt me leuk, maar moeilijk te realiseren. zie me nu nog niet naar de andere kant van t land rijden met tess...

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    je moet samen tekenen danjo....

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Leuk idee baby :)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Anas wij doen de aangifte ook altijd maar met 1 digi hoor of die van mij of van mannetje dus neem ik aan dat dat ook wel kan.

ellen leuke bedragen om eerst zelf te betalen pff

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zo weer wat in huis gedaan. hebben jullie dat nou ook dat het huis schoner dan schoon is haha. Ik hou tijd over met dit bagger weer. Naomi slaapt dus tja wat moet je anders doen

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meiden,

even mijn hart luchten.. pfff

Morgen weer naar de HA met Giorgio.. Giorgio huilt nu al zo'n 3 weken continu als hij wakker is. Als hij in de box ligt of bij ons ligt, niks is goed.. hij blijft maar krijsen, krijsen en nog eens krijsen..

het enige wat hij wil is zijn fles.. hij krijgt nu 7x130 terwijl dit eigelijk teveel is, maar als ik hem 100 aanbied per keer dan is hij niet verzadigt en blijft hij krijsen..ook komt hij zeker om de 3 uur en heeft dan echt honger en zuigt de fles leeg alsof zijn leven er vanaf hangt..

ben zo jaloers op meiden die kunnen zeggen dat hun kleintje lekker wakker is en rond ligt te kijken in bijv de box..

Giorgio huilt 99% van de tijd dat hij wakker is, en dat doet echt pijn..

voel me zo machteloos en voel me echt zo van '' wat doe ik dan verkeerd??'' en het voelt of je alles fout doet terwijl ik weet dat dit niet zo is..

morgen dus naar de huisarts en maar weer terug naar de kinderarts.. net het bureau gebeld en zei denken dat het misschien een voedselallergie is of iets achterliggends, maar 1 ding is wel zeker, en dat is dat het een huilbaby is . Mijn man was dit vroeger ook, terwijl mijn ouders geen kind aan mij hadden..

pff zou er alles voor over hebben als hij zou stoppen met huilen en ook een vrolijke baby zou zijn.. hij heeft ook nog geen 1 keer gelachen sinds zijn geboorte, hij huilt alleen maar..

zo dat ben ik ff kwijt.. pfff

14. Maia

Maia Niet meer actief

ach gos daantje, wat ontzettend naar! Een hele dikke knuffel! Jullie krijgen ook wel alles voor je kiezen he!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Na heel veel wachten hebben we net wat meer nieuws gekregen...

Megan word waarschijnlijk vandaag niet meer geopereerd :(
    De operaties lopen heel erg uit en er is geen tijd meer voor haar.
    Nu maar hopen dat het morgen dan wel gaat lukken.
    Mogen we nog een dag in spannng afwachten.

Ze krijgt nu haar voeding via een infuus en ze heeft een maagzonde on haar maag leeg te houden.....maar ze wil wel eten. Dat is echt heel zielig voor haar.
    Als ze morgen nog niet geopereerd kan worden en het vrijdag zal moeten dan krijgt ze morgen op een andere manier wel wat eten in d'r maagje zodat ze wat verzadigder zal zijn..... ik hoop dat dit niet nodig is en dat ze morgen tijd voor d'r hebben!

@babydream: heel goed idee! Ik ben heel nieuwschierig naar alle babytjes.

@daantje: weet wat het is om een huilend kindje te hebben, ga op je strepen staan meid en heel veel sterkte!

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, slaap al jaren met sokken aan in de winter en nog niet 1 winterteentje gehad ;)

@Knuffelkonijn, fijn dat je man weer aan het opknappen is.
    En wat goed dat je meisje t zo goed doet joh! Altijd weer fijn als je dat hoort

@Kinderbijslag, zelf aanvragen????
    Dat hebben wij dus niet gedaan bij Eva, viel vanzelf een brief op de mat. Net als nu bij Tim....vreemd hoor

@Teruggave kinderopvang, volgens mij gaat dat veel sneller hoor. Ik had t toen voordat Eva naar t KDV ging....en die is 2 weken nadat ik t aanvraagde naar t KDV gegaan

@Daantje, dat Giorgio zo huilt ligt niet aan jullie!
    Voel je alsjeblieft geen slechte ouder hoor......
    Ergens zal jullie ventje last van hebben, maar wat dan he?!
    Ik hoop dat een antwoord voor jullie kunnen vinden en je eindelijk wat rust krijgt.
    Lijkt me zo erg een huilbaby..sterkte ermee

@Draagdoek, ik heb er 2 van draagdoek.nl
    Maar ik ben nu dus hard aan t speuren voor een geweven doek, die dus niet mee rekken

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sloppy, he wat balen dat ze vandaag niet meer geholpen wordt. Zielig ook voor dr dat ze niets mag eten...t arme ding weet niet wat er overkomt.
    Duim voor je dat het morgen wel kan.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Daantje vervelend zeg kan me voorstellen dat dit zwaar is en dat je er ff doorheen zit.

Sloppy ik hoop dat wel dat ze morgen word geholpen dit schiet zo ook niet op dat wachten bah

Wendelaa ze zeiden het me net aan de foon 12 weken , en ik dacht dat kinderbijslag ook vanzelf kwam niet dus maar ja hebben we weer wat te doen.
    geen winterteentjes haha

19. Maia

Maia Niet meer actief

@sloppy: he wat stom dat ze vandaag niet geholpen wordt :( ik duim dat het morgen dan is!

@kinderbijslag: je krijgt een brief waarmee je het moet aanvragen. Idd met digid. Maar je hoeft het niet allebei te ondertekenen, je vraagt het aan op naam van een van de ouders. Wij hebben het op mijn naam/rekening aangevraagd en ik was de enige die met digid hoefde te ondertekenen.

Hier heb ik toch die difrax speen die ze 3x echt zwaar weigerde nog een keer geprobeerd en nu pakt ze hem opeens. Waarschijnlijk omdat ze steeds net wel voldoende zuigbehoefte had omdat ze om de 1,5-2 uur kwam en we dat nu rekken. Ben allang blij. Ze viel er ook super snel mee in slaap! Weer een mijlpaal bereikt. Het gaat supergoed :)

20. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    Sloppy jammer dat ze je vandaag niet kunnen helpen
    hopelijk is je meisje weer snel de oude

hier vandaag de doop van onze Senne gaan bespreken , is wel leuk

en ja een meeting wil ik ook, alleen niet waar ik meer dan twee uur voor in de auto moet zitten
    jammer dat ik zo ver van iedereen woon
    xxx

Deel Deze Pagina