ik heb een draagdoek gekocht bij de wereldwinkel, dit is een geweven doek.......nu alleen nog oefenen met omknopen!
ik heb ook een draagdoek maar kan hem niet zo goed zelf knopen alleen als mijn mannetje thuis is zou het toch eens moeten leren want Senne vind het superleuk om er in te zitten xxx
maia wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! sloppy, balen dat ze megan vandaag niet meer opereren, hopen op morgen!!! daantje, is niet niks wat je allemaal meemaakt, sterkte meid, knuffel voor jou!
@sloppy We hadden in leeuwarder ziekenhuis MCL een internetlink met joey We konden hem zien wanneer we wouden thuis,als we niet bij hem waren Hebben ze dat niet bij jullie?
@Daantje, voel jezelf geen slechte moeder meid! Hier kan je echt niets aan doen. Kan het niet zijn dat hij misschien geholpen is met voeding voor hongerige baby's? Een voedselallergie lijkt me raar als hij juist zoveel wil eten, of niet? Nou ja... ik ben ook geen expert natuurlijk. Ik hoop dat jullie snel geholpen worden! @Maia, je wilt niet weten hoe blij ik voor je ben dat het nu zo goed gaat! Helemaal top! @Kinderbijslag, wij hebben het idd ook moeten aanvragen met de DigiD. Eentje idd maar. Ik heb het op naam van mijn man gedaan. @Kindgebonden budget, de reden dat wij geen brief hebben gehad heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat mijn man gestopt is met werken. Eerst zouden we er geen recht op hebben gehad, maar nu dus wel omdat we dit jaar te weinig verdienen. Ach... ik krijg het volgend jaar wel met rente . @Draagdoeken, ik heb er geen maar zou wel graag zo'n geweven willen die ik lang kan gebruiken. Sam is nu al heel zwaar natuurlijk en dat wordt alleen nog maar erger natuurlijk . Wie heeft er een advies waar je een goeie kan kopen? Ik ben trouwens grof gebouwd en mijn man ook dus het moet ook wel een 'grote' zijn. @Sloppy, tjee..... wat een ellende dat Megan vandaag niet meer geopereerd wordt. Ik hoop toch dat het snel lukt. In ieder geval morgen! Sterkte met het op afstand zijn van je kleintje. @Meeting, leuk! Laten we eerst inventariseren wie er allemaal mee willen en dan een plaats bepalen. Ik kan me voorstellen als er veel zuiderlingen zijn (en zeker voor Kitty kan ik me dat voorstellen) dat we bijvoorbeeld afspreken in Den Bosch ofzo. Maar eerst anders maar eens kijken wie er mee willen! @Onszelf, was ik gisteren nog aan het vertellen dat Sam nooit huilt als we in een winkel zijn... Vandaag gingen we naar een nieuwe woonoutlet hier in het dorp. Heeft ie de hele tijd gehuild. Ik snapte er niks van totdat ik me ineens bedacht dat meneer scheetjes had liggen laten. Wij snel naar huis en ja hoor..... mamma was zo stom geweest niet eerst voordat we gingen zijn luier te checken. Hij zat helemaal onder! Logisch dat hij er geen zin in had! Goede les voor de volgende keer dus maar. Liefs, Josien
By the way: wordt hier op ZP lid van de Oktober Mamma Club: http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2009-mamma-s.html Groetjes, Josien
@Josien; hihi logisch dat hij dan huilt oepssiee! @Sloppy; vervelend zeg dat ze vandaag niet geopereerd kon worden!Duim voor morgen!! @digi-d; kinderbijslag kan met 1 digi-d en kinderopvangtoeslag moet met beide
Weet iemand of er een slaapzak is die je aan de ledikant kan binden? Want joey klimt omhoog snachts en ligt er dan zo koud boven de dekens Ik ben aan het kijken bij babywalz
ik heb mij ook lid gemaakt josien is wel leuk om nog eens een meeting te doen maar deze keer miss met wat meer meiden xxx
@meeting: Leuk idee, maar ligt een btje aan waar het gehouden wordt. Ik woon namelijk in het uiterste Noorden. @Hier: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Marley slaapt al 2 dagen snachts door. Hebben jullie kindjes dat ook dat als ze een scheetje moeten laten (en dat doet marley erg vaak) dat ze dan soms beginnen te huilen. Bij marley is het net of het uit haar tenen moet komen. Ze loopt dan rood aan.
Ik heb op de ZP-club een topic aangemaakt over de meeting. Dat lijkt me het meest overzichtelijk anders staan de berichtjes hier tussen de andere berichten misschien wat verloren.
@kinderopvangtoeslag: Ik heb net maar de kinderopvang gemailt. Ik kan nergens de uurtarieven vinden. Ik heb die van 2009 wel, maar die van 2010 niet. Is dat van elk kinderopvang hetzelfde of verschild dit?
Leuk een meeting! Sloppy, balen zeg! Hopelijk hebben ze morgen wel tijd! Puzz; je kan ook een winterslaapzakje aan doen zodat ie helemaal geen dekens nodig heeft. Ik ken er geen die je vast kan maken, helaas. Senna is op zich heel vrolijk behalve tijdens de voeding. Krijg er nu om de 2 uur steeds 60 tot 70 ml in. Daarna heeft ze echt pijn. Morgen maar de HA bellen. Snap er niks van.
@Puzz'je mag je kindje niet aan het matras vast maken met slaapzak oid anders kan die zich ophangen... @shaula; jeetje sterkte met je meisje kan het niet van de prikjes komen>
@Sloppy, ook ik duim voor jullie dat Megan morgen wordt geholpen. Is ze nu wel minder aan t huilen omdat ze via een sonde eten krijgt? @Hier ook vandaag de SVB brief...leuk om te zien staan 'aan de ouders/verzorgers van...' Dan ben ik heel trots! @Pfff Daan, wat een pech voor jullie. Het leek even goed te gaan toch? En inderdaad wat Sloppy zegt, je gevoel volgen en op je strepen gaan staan voor goede hulp. Sterkte meid, knuffel. @Puzzcat, snap niet zo goed wat je bedoelt, weet wel dat je niets aan een ledikant mag vastbinden. Maar als je een slaapzak hebt dan kan t toch zonder dekens? @Meeting, goed idee!
@meeting: lijkt me erg leuk! @club: heb me aangemeld @Josien: arme Sam heb het ook een keer gehad met Fleur, die had ik te warm aangekleed en die heeft gejankt vanaf de AH tot huis en ik maar denken, ik moet verschonen, nee hoor *schaam* ... toen ik haar uit de kinderwagen haalde was het janken meteen over.
Baby, het begon al voor de prikjes. Maar heb net een verhaal gevonden op internet dat echt PRECIES is zoals het met senna gaat. Na 70ml niet meer willen, spartelen, huilen etc en dat kindje heeft verborgen reflux. Daar zat ik zelf ook al aan te denken. Aisha had "gewone" reflux en weet dat Zantac goed helpt. Morgen dus maar even naar de HA toe. En als dat het niet is, zoeken we weer verder