@Shaula; ja als je het bij de 1e al hebt gehad dan herken je het gelukkig snel..al is verborgen indd wel anders dan 'gewone'reflux...succes met het meisje!
Zo daar is ik weer eens! Heb wel alles elke keer gelezen, maar geen tijd om te reageren en om alleen over mezelf te typen is ook zo wat! Lees veel kids met toch wat probleemjes! Vervelend hoor! En vooral ook heel slopend! Sloppy: Heel veel sterkte! Hoop dat ze snel geholpen wordt! Daantje: Jij ook heel veel sterkte. Maar idd wat Josien zegt voor hongerige baby's misschien slim? En waarom mag hij maar 130cc? Tegenwoordig is de fv toch ook voeden op verzoek? Of als je er wat meer water bij doet? Wat betreft de flesvoeding, hier ook gewoon warm water uit de kraan. En geen voorraad meer maken terwijl dit 4 jaar geleden wel mocht. Elke regio heeft weer andere methodes volgens mij... Draagdoeken: lekker hoor! Denk alleen dat ik rugklachten eraan over hou, dus begin er maar niet aan! Cindy: Anders ff bellen met het kdv of ze de nieuwe tarieven toesturen? Ik heb ze al toegestuurd gekregen.. Vraagje: Ondanks dat ik zelf in de kinderopvang zit, begin ik nu een beetje te twijfelen of ik het risico moet lopen om Boaz voor de 6 maanden wel naar het kdv moet sturen ivm de mex.griep?? Wij nemen zelf nu wel de vaccinatie, maar de leidsters en de andere zuigelingen op het dagverblijf hebben die natuurlijk niet gehad... Weet ook niet of het overdreven is om zo te denken... Dus dacht gooi het ff in de groep... Verder ben ik best druk met 2 kids, waarvan ik er 1 moet brengen/halen/brengen/halen (school) en een hond die uit moet en Boaz die last heeft van krampen en dus erg onrustig slaapt! Maar absoluut niet mag klagen want het eigenlijk ook wel heel goed gaat! Gisteren bij het bureau geweest en meneer is inmiddels 6110 gram en 56 cm! Verder doet hij het goed! Hier een foto van ons koningskoppeltje! Bekijk bijlage 29712 Oeps,weet niet hoe ik moet draaien! sorry
Maar goed dat ik eerst dingen vraag voor ik dingen doe Dus met een winterslaapzak hoeft hij geen deken meer om Ik heb een zusje met down en zij lag al sinds haar 3de in een zweedse band nadat ze dus 3 jaar lag in een slaapzak met linten eraan daarom dacht ik dat het wel kon
Ik heb nu een winter slaapzak gekocht Deze: Mummelino" met binnenzak - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby
Heel herkenbaar ! Wij hadden het vandaag ook met de post van de ABN Amro omdat meneertje zijn eigen spaarrekening had gekregen. Meteen ook zijn welkomskadootje gehaald op het filiaal. Hij heeft nu een heel mooi speelkleed van de Fabeltjeskrant gekregen. Echt ook geen flutkado! @Joenka buddy! Leuk je weer te zien! En tjee zeg... wat groeit Boaz hard zeg! Wij gaan Sam vrijdag weer wegen dus ik ben benieuwd. Maar dat gewicht van Boaz haalt ie niet hoor . Over het KDV... tja... ik kan me je twijfels voorstellen, maar ik kan je er geen advies in geven aangezien pappa hier het KDV is en dus weinig kans op besmetting . Persoonlijk zou ik er wel moeite mee hebben om mijn kindje dat risico te laten lopen, maar anderzijds loop je overal een risico, waar je ook komt... Dus ik zou het ook heel moeilijk vinden. Heb je een alternatief voor het KDV dan? Liefs, Josien
Yep, groeit erg snel!!! Bij jou ook alles helemaal goed? Volgens mij wel een stuk rustiger sinds je bent overgestapt? Mooie foto's trouwens van de doop! Super hoor! Alternatief heb ik idd nog niet. Boaz gaat in principe vanaf 1 feb naar het kdv. Tegen die tijd ligt alles dan misschien alweer heel anders, maar durf nu niet even gezellig op m'n werk koffie te gaan drinken met Boaz erbij! Vandaar dat ik er over nadacht...
@Josien, ja dat ligt ook niet lekker zon poepbroek haha @Shaula, het getver jou meisje nu ook aan t tobben. Gelukkig herken je wat dingen van de vorige en hopenlijk is de h.a het met je eens! @Puzzcat, zou ook niet de slaapzak vast maken hoor. En het is echt niet te koud als ie dan onder de dekens uitschuift. We hebben toch vaak de neiging die kleintjes te warm aan te kleden enzo....ik heb gewoon een normale slaapzak en Tim duwt zich ook omhoog, maar voelt toch lekker warm aan @Joenka, wat een mooie foto van je 2 kindjes zeg! En Boaz is al een hele vent zeg... Tja, ik ga Tim gewoon naar t KDV brengen vanaf januari. Zal ook wel moeten, hij kan nergens anders terecht en ik zal toch moeten werken dan. @Club, ik heb me wel aangemeld. Nog ff nadenken of ik mee wil naar een meeting...jullie kennen elkaar al een stuk langer
@ sloppy; jeetje meid wat leef ik met je mee!! Hopoelijk wordt Megan morgen geopereerd pff dikke knuffel!! @ kinderbijslag; hier gewoon een brief binnen zonder aan te vragen die ik moest ondertekenen en alles is automatisch geregeld.. @ josien en joenka; heb al 2 weken voeding voor hongerige babys , maar dit werkt ook niet.. en helaas is het niet zo dat je mag voeden op vraag Joenka, er zit echt een max aan Pff mijn mannetje ligt weer te krijsen, dus de plicht roept weer
Daantje, wat vervelend dat je zo tobt met giorgio! En die max is een advies he. Je moet vooral doen waarvan JIJ denkt dat het goed en nodig is. Puzz, wat een mooi (en dure) slaapzak. Heb er voor mn oudste 1 van de hema. Maar weet eigenlijk niet of die er in kleine maat ook zijn. Zo'n winterversie. Sorry hoor, even klagen; Heb net Aisha opgehaald en ze zit er als een zielig hoopje ellende bij. Heeft nu 38.9 en wil niks eten of drinken. Senna heeft nu natuurlijk ALWEER honger en huilt pfff. En ik kan mn mannetje niet bellen om wat dingen te vragen want Vodafone heeft een storing . Zo klaar met zeuren
Tjee Daan... dan is het maar goed dat ze Giorgio eens goed na gaan kijken, want dan is het toch wel heel vreemd... Hoeveel voedingen krijgt hij? En dan van 130 cc? @Wendelaa, we kennen elkaar online natuurlijk langer, maar waarom zou je niet komen dan? Er is eerder een zwangere-oktober-mamma-meeting geweest, maar toen waren er maar een paar dames. En het lijkt me juist heel gezellig als we met een hele groep zouden zijn! Ik zou dus zeggen: lekker gezellig komen! @Joenka, ja... hier gaat het goed. Het hysterische is er bij mij een beetje vanaf . Ik heb me in het begin echt een wrak gevoeld en dacht dat ik alles fout deed. Ik ben dan ook heel blij dat we nu in wat rustiger vaarwater komen. Flesvoeding heeft het mannetje ook veel goed gedaan. Hij lijkt het ook veel lekkerder te vinden (hij krijgt namelijk nu regelmatig nog tussendoor borstvoeding dat nog in de vriezer lag). De vijf voedingen gaan er nu prima in (7, 11, 15, 19 en 23 uur) en 's morgens kunnen we vaak wat smokkelen. Vandaag werd hij pas om 8 uur wakker en hebben we de andere flessen een beetje doorgeschoven. Dit vooral ook omdat ik iedere avond vanaf 20.30/21.00 uur met het mannetje op mijn arm zit omdat ie dan ontroostbaar is. Die tijd hoop ik nu een beetje te verkorten . Als je geen alternatief hebt voor het KDV, wordt het natuurlijk moeilijk een andere keuze te kunnen gaan maken. Ik kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vindt. Ik herken het wel. Ook al komen wij niet op 1001 plaatsen en ontmoeten we niet heel veel mensen, ik ben toch ook stiekem wel bang voor besmetting van onze kleine aap hoor... Succes bij het nemen van je beslissing! @Shaula, dikke knuffel! Het komt ook altijd allemaal tegelijkertijd hè? Liefs, Josien
@shaula: ow eerlijk heeft vodafone een storing...............gelukkig ik zit hier te stressen want ik kan Rene niet berijken en ik zat alweer het ergste te denken. En zat al te plannen hoe ik naar het ziekenhuis moest komen als Rene een ongeluk zou hebben gehad. Maar dit steld me toch iets gerust hoor. Ondanks dat het toch balen is zo'n storing.
Prenatal heeft trouwens ook slaapzakken in kleine maatjes! Ik heb zelf 2 newborn, waren rond de tien euro. En ik heb vorige week een winterzak gekocht met nijntje erop. mouwen kun je eraf ritsen, niet overdreven dik en was 15 euro.. @Josien, ja je hebt ook wel gelijk natuurlijk. En een meeting is meestal wel erg leuk. Via een forum waar ik ben gaan schrijven sinds de geboorte van Eva, heb ik iemand leren kennen waar t gelijk mee klikte. We zijn nu inmiddels al ruim 3 jaar hele goede vriendinnen en ook onze meiden kunnen het super vinden met elkaar.
@kdv: Marley gaat gewoon vanaf 16 januari naar het kdv 2 dagen in de week. Het kan niet anders. Ik werk fulltime en Rene ook. Helaas kunnen we het niet permiteren om Parttime te werken of helemaal (een van ons) te stoppen.
Erg he, ik haal me ook altijd de ergste dingen in mijn hoofd dan. Of als Rudi te laat thuis...o en ook als ik weet dat ie bijna thuis is en ik hoor ineens allemaal sirenes, ben ik gelijk bang dat er iets is
Ik laat rene altijd een half uur van te voren bellen. Dit vanwege het eten maken. Rene werkt 1.5 uur hier vandaan en met al die files onderweg weet ik nooit hoelaat hij thuis is. Zonde als het eten verpieterd.
Josien: Kijk dat klinkt een stuk positiever. Lekker hoor en fijn dat die flestijden ook goed gaan. Daantje: Je mag niet overvoeden, maar je zoontje mag ook geen honger lijden... En misschien als je 2 flesjes ophoogt dat die daar de hele dag het beter op doet?? Ben benieuwd wat de huisarts zegt! suc6 in ieder geval!