Goedemorgen, Hier een lekkere nacht gehad, gisteravond vanaf 18.30 wilde Boaz alles behalve slapen en heeft een paar uur gejengeld/gehuild/gekrijst ..echt niets was goed. Terwijl het overdag allemaal super goed ging. Maar daardoor was de nacht vanaf 21.30 wel goed. Er zat 1 x 4 uur en 1x 5 uur tussen de voedingen, dus ik heb een beetje bijgeslapen. @Jaja, hoop dat ze je serieus nemen mbt de reflux en dat die zantac snel helpt. @Luna, haha typisch mannen-kronkel denk ik... Maar zal vast geen kwaad kunnen 1 keertje. Tja en anders is hij de l*l echte nacht @Sloppy, wat een nachtmerrie ondergaan jullie, ben als een idioot aan t duimen dat die nachtmerrie vandaag verholpen wordt en dat Megan snel een blij meisje wordt. @Josien, succes bij de vk, hoop dat ze iets aan de hechtingen kunnen doen. Misschien is het wel het genezingsproces wat je voelt of is dat een beetje laat? @KnuffelK... fijn dat er verbetering zit in Christian zn toestand. Binnenkort weer echt genieten voor jullie allemaal?!
@Blij Ei, heel herkenbaar... Sam is meestal 's avonds ook onrustig, maar slaapt vervolgens goed. Ach... het is vervelend, maar ik denk altijd maar zo: dan slaapt ie 's nachts lekker ! En ja... het zou goed kunnen hoor dat het het genezingsproces is. Alleen op een plekje bloed het ook nog steeds een beetje. Ik heb het idee dat het steeds weer open gaat als ik er met wc-papier langs ga (sorry voor de details). Dus ik dep me suf in plaats van te vegen . Maar goed... dat is ook niet de oplossing denk ik dan. @Knuffel, zielig van de krampjes van Maureen! Wel fijn dat ze over het algemeen heel tevreden is. Succes met kolven! Welke ga je kopen? En welke flesjes ga je gebruiken? Ik kan anders de Habermanflesjes van Medela aanraden. Die simuleren de borstvoeding, dus dat is wel makkelijk. Liefs, Josien
@Wendelaa, kan me voorstellen dat jullie je een beetje schuldig voelden, ook al weet je dat t nergens op slaat. Ik heb t ook als ik hier de verhalen van sommige meiden hoor, het is helaas niet eerlijk verdeeld in de wereld. @Daantje, hoe gaat t met jouw eigen gezondheid eigenlijk? @Shaula, succes bij de HA! @Wapa, veel plezier vandaag ennuh niet heel H&M leegkopen he @Patricia, pffff dat klinkt echt heftig, brrrrrr. @Ellen, spannend en leuk voor t eerst t dorp in. Heb ik nog niet gedaan, wil het eerst samen met Patrick doen denk ik. Zijn alleen nog buiten in de buurt geweest. Vandaag komt mn mama weer gezellig, 2 nachtjes, veel zin in.
@Josien, ik veegde in het begin helemaal niet (ook sorry voor de details) maar ging onder de douche staan om goed te spoelen. Eigenlijk is dat ook veel hygienischer dan toiletpapier...maar om dat nou altijd zo te doen, nou nee @Joenka...met onze Boaz gaat t heel erg goed. Hij groeit erg goed (misschien wel te goed, geen idee, as dinsdag wordt hij pas weer gewogen en gemeten sinds de kraamzorg weg is). Ik vind echt dat ie al heel groot is geworden. En erg leuk, hij begint steeds meer te volgen met zn ogen, zo lief!! Krampjes heeft hij nog wel maar we geven 3x per dag infacol en dat lijkt wel erg goed te helpen gelukkig. Ik ben zo aan t genieten, als hij bezig is met wakker worden (duurt ongeveer 10 minuten, net als zn papa) dat ziet er zoooooo schattig uit. Heb t al een paar keer gefilmd haha. Ik las op je hyves dat je toch nog wel last hebt gehad van de tandarts, nu weer over hoop ik?
hey sloppy hopelijk helpen ze je meisje vandaag zodat je haar snel weer in je armen kan nemen Senne eet nog steeds om de drie uur dus nog geen verlenging van de nacht maar zit er niet echt mee hoor xxx
sloppy duim dat je meisje vandaag geholpen word Jaja ik zou ook na een vervangend ha gaan mischien kijkt hij er wel anders na en dit is zo niet te doen joh meid Shaula gelukkig gaat het met Aisha weer wat beter. Blijei gezellig je mams een paar dagen op visite. ellen leuk hoor ff staden ik ga vanavond ff snel alleen haha Hier net lekker met Naomi onder de douche geweest dat is echt ideaal haha en ze vind het lekkerder dan het badje We gaan om 1 uur even na het cb om dr te wegen want ik ben zoooo benieuwd wat ze nu weegt laatste keer was 3510 ik schat nu wel tegen de 3800 want merk echt dat ze zwaarder is nu haha
Kitty knap dat je dat allemaal nog trekt ik zo denken na een paar weken nu ff wat slaap haha. kun je niet rekken door een speentje of zo net zoals maia doet? want met 7 weken hoeven ze toch niet meer elke 3 uur voeding
@Josien, ik denk dat ik de fles van tommee tippee ga gebruiken. Heb hem bij Esmée ook gebruikt en de speen van de fles lijkt erg veel op een tepel. Esmée vond het een hele fijne fles om af en toe uit te drinken
Alles in delen haha erg he demnetie noemen ze dat Joenka en alweer van de partij voor de voetbal of euh heb je ff rust? Patricia klinkt idd heftig maar gelukkig heb je er heel wat moois voor weer gekregen en dat is het meer dan waard. welkom trouwens
hij heeft een speentje maar wil die niet s'nachts jammer maar we zien wel hoe het verder gaat als hij een beetje ouder is , voorlopig heb ik er nog geen last van en doe ik het nog steeds heel graag ik heb ook nog super veel melk want na dat onze Senne gedronken heeft kan ik nog 180 ml afkolven is best wel de moeite xxx
goedemorgen! Nou ik ben begonnen met de eerste bakronde (12 stuks) van de 300 cupcakes die ik moet bakken.... pfffff verder is Fleur een beetje huilerig vanochtend. Ik krijg haar ook niet in slaap terwijl ze heel moe is. Had ik nooit last van, dus denk dat het aan haar nieuwe ritme ligt. Word straks gebeld door het cb dus dan bespreek ik dat wel even want ze lag net 3 kwartier te mopperen in bed en wil alleen slapen als ze bij me ligt dus dat komt denk ik door haar nieuwe ritme. Maar zodra ze bij me ligt is ze binnen een minuut weg dus daar geef ik nu dan maar aan toe, dat leren we wel weer af als ze goed aan het nieuwe ritme gewend is. Ik heb geen haast. sorrie dat ik niet reageer maar heb het dus druk vandaag. En een sukkel van een man die ipv zelfrijzend bakmeel gewoon bloem meegenomen heeft en de suiker vergeten is dus ik moet straks ook nog naar de winkels ach ja...
Blij ei: haha! Dat vind ik ook zo schattig dat wakker worden! Dan probeert ze de oogjes open te doen, maar dat verrekte licht!! Dan knijpt ze ze weer dicht en gooit ze dr koppie naar achteren, rare bekkies trekken! Heerlijk ! Josien: ik heb t zelfde. ben benieuwd wat ze tegen jou zeggen. Bij mij zijn het ook de inwendige hechtingen, wat een rot plek om pijn te hebben hé! Jaja: Ik zou er ook achteraan gaan hoor. vind het heel knap dat je het volhoudt!! Patricia: Heftig hoor!! Al die moeite en dan nog loopt het uit in een kz. Maar je hebt er idd iets heeeeel moois voor terug, en dat maakt het weer goed toch!? Sloppy: Wat ziet dat er toch zielig uit!! Ik hoop echt, en duim heel hard voor jullie dat ze vandaag geholpen kan worden!!!
Daar ben ik weer! Leo; gaat hard he? Die van mij is alweer bijna 2 maanden (zaterdag)! Maia, handig he die mannen? Succes met de cupcakes. Enne...300?? Danjo, succes bij het CB! Blij ei; veel plezier met je mams! Josien, succes bij de VK! Senna heeft Zantac gekregen. We gaan het een paar dagen proberen om te kijken of het helpt en of het dus inderdaad (verborgen) reflux is. Jaja, misschien moet je even langs mijn huisartsen want zij doen helemaal niet moeilijk! Vraag je huisarts (of de vervanging) of je ook een proefverpakking mag met Zantac. Als het binnen een paar dagen niet verbeterd dan gaat het ook niet meer helpen en kun je gewoon weer stoppen. Het is geen gevaarlijk spul o.i.d. Sterkte!
gaat snel he Leonie! @shaula: ja ik geef zaterdag een workshop cupcake versieren. Er komen in totaal (2 workshops) max. 30 meisjes, ik hoor straks hoeveel het er precies zijn naja, elk meisje 10 cc's versieren: 300 stuks ach ja, ik vind het wel leuk werk dus.. moet me alleen inhouden om er niet steeds eentje te nemen
Ooh Maia, wat leuk! Zoiets zou ook leuk zijn voor een verjaardagsfeestje ofzo. Hmmm, ik hou je in gedachten voor over ongeveer 6 jaar
Maia tis maar waar je zin in hebt pff wat een werk maar goed draai jij je handen natuurlijk niet voor om haha
hallo!! sloppy: heel veel sterkte! echt zooo zielig!! ff vraagje.. Noelle heeft een paar witte plekjes op haar tong ( 1 grotere plek en dat andere zijn echt puntjes ) wat kan dit zijn en wat kan ik er tegen doen? dacht eerst dat t gewoon melkaanslag was maar k krijg t niet weg. Pfff kwam r gisteravond achter dat een stukje van mijn wond open staat ( tis van binnen uit gehecht, ong 0,5cm) en er kwam vocht uit. Nu lijkt t dicht maar zit er veel wit vocht op.. bah
Ik reageer even snel: Megan word nu geopereerd en als alles voorspoedig verloopt kunnen we over 1,5uur weer bij haar! 6uur na de operatie mogen we haar voor het eerst weer een flesje geven. Nu zijn we even aan het eten, dat moest van de zuster als ik meer weet dan laat ik het wel even weten hoor!
Roos dat klinkt als spruw ff goed in de gaten houden als het erger word ff de ha bellen dan kun je zo een middeltje ophalen. let wel goed op de bacterien etc goed je handen wassen en de flessen etc elke keer uitkoken en voeding per keer maken etc