Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Als alles mee zit dan mag ze zaterdag al mee naar huis:D

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Dat zou fijn zijn Sloppy als ze zaterdag al naar huis mag. Hoop dat alles goed gaat met Megan!

3. MvN

MvN Niet meer actief

Dat is zeker fijn slop!!

Hea hea, Noelle ligt eindelijk te slapen.. na 3 keer gevoed te hebben.. de eerste keer 60cc daarna 10 en daarna nog een keer 10.. ze viel telkens in slaap en in haar bedje werd ze weer wakker.. ze had de voeding van 7 uur helemaal uitgespuugd, naja lijkt natuurlijk helemaal maar ze had 130cc op dus het zal wel mee vallen.. en daarn is ze tot 10 uur wakker geweest en voor de laatste voeding nog ff met colin wezen douchen..

4. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Hier een spulletje gehaald tegen krampjes. In zo'n homeopatische winkel. Net de fles gegeven en ze heeft een half uurtje liggen krijsen van de pijn, maar nu lijkt het al over te gaan. Zpu het helpen??? Of hoop ik nu teveel hehehe

Wendelaa: ik hoop dat je gelijk hebt. Ze heeft vannacht wel 5 uur aan een stuk geslapen dus misschien helpt t wel in haar eigen kamertje slapen! Ik hoop t!!! Misschien is ze overdag dan ook wat vaker wakker

Sloppy: oohh fijn zeg dat megan haar flesje gedronken heeft. Fijn dat ze zaterdag mee naar huis mag!!! Is zeker wel een opluchting voor jullie. Hopelijk nu een tevreden kindje ipv kindje met pijn!!!!

Nou wij hopen op een goede nachtrust! Vooral voor dennis want die was er vannacht ook uit (door mij, omdat ik t niet meer trok) dus die is helemaal verrot. Wil het vannacht dus wel alleen doen...proberen tenminste...hopelijk geen krampjes!

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, fijn dat het beter lijkt te gaan! hoe ging t flesje van 22.00 uur? en slaap je nou in of bij t ziekenhuis?

roos, rustig aan meid, fijn dat je zo veel hulp krijgt!

sannie, wel bellen met de dokter hoor!

shaula, hopelijk gaat de zantac snel werken!

voeding: ik hou me aan de adviezen van t cb, die richtlijnen zeggen me niet zoveel...

vanavond weer bezoek gehad, lekker druk. een leuk houten loopfietsje gekregen en een groot pakket van fisher price - little people.

hier is t bedtijd! slaap lekker allemaal!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    De voeding van 22uur ging goed alleen was ze veel te moe om te drinken en kwam ze niet verder als 20ml..........
    Maar dat is niet erg. Ze krijgt nu te drinken naar behoefte dus als ze gaat huilen krijgt ze straks gewoon een flesje.

Even nog wat foto's spammen, deze is van na de operatie :D

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    En nog even een van dichtbij :D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het was heerlijk om haar eindelijk weer vast te kunnen houden :D

Nu gaan we slapen want morgen willen we er weer vroeg naar toe.

We zijn trouwens niet daar blijven slapen in het Ronald McDonald huis omdat we liever in ons eigen Bed wakker liggen als in een vreemd bed..............dan slapen we toch iets beter in ons eigen bed!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lieve sloppy wat fijn dat alles is goedgegaan!!!
    hopelijk mag ze snel mee naa rhuis en knapt ze goed op!!
    trusten!!

10. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Sloppy: ach wat een zielige foto's van je meisje!! Gelukkig gaat t nu alleen nog maar beter met haar! En snap wel dat je liever in je eigen bed wakker ligt hoor!

Hier dus tot nu toe met een krijsend kind gezeten....nu is ze even stil...en ligt ze te slapen op mijn arm.

Morgen toch de dokter bellen en dan ook meteen voor haar. We hebben de symptomen opgezocht op internet en we komen uit bij verborgen reflux...dus ik hoop (eis hehe) dat er morgen iets aangedaan kan worden.

11. Maia

Maia Niet meer actief

Sannie: ik hoop dat de ha iets kan betekenen voor haar. Niet zo gek dat je kapot bent als ik dit zo hoor!

Hier aan het voeden. Ze heeft een aardige tijd geslapen. Helpt de strenge aanpak van haar papa toch ;)

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sannie, nou ik zou ook gewoon eisen hoor als ze niet mee werken. Zo is het niet vol te houden! Niet voor jullie en niet voor je meisje....

@Sloppy, wat moet dat heerlijk zijn geweest om haar weer vast te houden en een flesje te kunnen geven.
    Nu maar duimen dat ze morgen lekker weer met papa en mama naar huis mag...
    En ik zou er ook voor kiezen om in mijn eigen bedje te slapen hoor, dan slaap je tenminste goed en daar heeft je meisje ook meer aan; 2 uitgeruste ouders;)

Hier ook weinig geslapen helaas.
    Tim lag er gister om 21.00, hij had toen flesje nr 5 genuttigd.
    Normaal tukt ie dan door tot 3.00. Nu dus niet, hij kwam om 1.30 alweer. Dus ik dacht; laat ik m meer geven, dan red hij het vast tot 7.00. Enfin, 180+6 gemaakt en dat dronk zonder aarzelen ineens op. Liet een flinke boer en ging lekker slapen....
    Maaaarrrrr...om 5.30 hoorde ik m weer beginnen te mopperen!
    Kunnen rekken tot 6.00, maar toen wilde hij er echt uit.
    Dus daar ging mams weer. Flesje erin en nu ligt ie er weer even in. En ik zit te wachten tot Eva komt en dan kan ze straks naar t KDV.
    Ik zei net tegen manlief, ik weet ff niet wat ik aan moet met zijn flesje. Zou ik dan toch voeding voor hongerige baby's moeten nemen? Flessen gaan maken van 180cc of.......Zucht.....

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames.

sannie: ik hoop dat de ha iets kan beteken voor jullie.

wendela:je kan het gewoon proberen voeding voor hongerige baby dan zijn ze wat meer verzadigd en slapen ze beter zeggen ze!

maia:haha papas aanpak helpt zo te lezen.

sloppy:meid wat een fotos gelukkig is je meid geholpen en hopelijk mag ze zat naar huis toe. en kan je echt gaan genieten.

Zo vandaag is de dag dylan krijgt zijn prikjes!
    Gisteren met manlief erover gehad dat ik naar de ha wil en graag naar mijn eigen ha (de ha die nu dienst heeft is echt een kwal) gelukkig was hij het met me eens en eerst willen we dit weekend even doorkomen omdat hij zn prikjes krijgt en schijnbaar moeten zijn darmen harder werken en hij heeft al zon last van zijn darmen.
    Nu liet dylan gisteren 20cc staan bij zn laatste fles vannacht veel gekronkel en vanmorgen om 6 uur weer een fles gegeven je zou zeggen hij heeft dan erg honger maar meneer dronk maar 90cc meer kreeg ik er echt niet in en hij heeft nog NOOIT zijn fles geweigerd nu ga ik hem zo maar wakker maken en geef ik hem nog wat (ja hij ligt te slapen mmmhhh ook al apart he) hoop dat hij zo wel netjes drinkt.

Zo weer klaar met klagen (sorry hoor)

veel liefs jaja

14. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Goedemorgen dames...

Nou hier heerlijk geslapen vannacht, om half 10 gisteren heeft ze gedronken en vannacht om half 4!! Heerlijk!! En nu liggen beide kids weer lekker te slapen!! Larissa is wel een beetje aan het mopperen maar zolang ze niet huilt!!

@Ellen, wat leuk dat je zo dicht in de buurt woont, ik woon idd in Zwolle ( ooh en de h&m is helemaal geweldig.. zulke lieve kerstjurkjes!!!!! )

@ Sloppy wat fijn dat alles goed is gegaan, ik hoop dat ze morgen lekker mee naar huis mag!!!

@jaja, zielig, eerste prikjes....
    @buikkrampjes, wij gebruiken Infacol voor iedere voeding, dan kan de lucht er makkelijker uit en bij L. werkt het, misschien dat iemand hier iets aan heeft... )

@sannie, huisarts al gebeld??

Gisteren de hele dag ( ja echt de hele dag.. ) op pad geweest, en L. deed het echt super, kwam om de 4 uur om te eten, had er geen kind aan.. Alle inkopen zijn gedaan voor het grote feest zondag... zo leuk!! Zaaltje gehuurd, 90 mensen uitgenodigd.. bijna geen kraamvisite gehad ( zalig !!! ) en dan zondag mijn mooie meisje showen aan iedereen!!! En het zaaltje wordt vreselijk roze!!!:p heb er zo`n zin in!!!!

Nou veel plezier allemaal vandaag!! Ik ga maar eens aan de poets nu beide kids liggen te slapen...

Oja meeting... ik ben bang dat den bosch voor mij toch een beetje ver is en jullie kennen elkaar allemaal al veel langer... dussss :(

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Jaja, sterkte vandaag met de prikjes!

Sannie, jij ook sterkte vandaag met de HA voor jezelf én voor Tessa!

Wapa, leuk hoor zo'n kraamfeest!

Wendelaa, moeilijk he waar je nou goed aan doet...inderdaad misschien toch maar voeding voor hongerige kindjes proberen?

Maia, fijn dat de aanpak zo goed geholpen heeft! ;)

Senna wilde gisteren niet gaan slapen, had echt pijn. Uiteindelijk om 23.30u in slaap gevallen tot 4.30 uur. Toen heeft ze 130!!!! ml op. JEEEEEEEJ. En nu ligt ze een beetje wakker te worden...ik ben benieuwd hoe het zo gaat!

Ik ga ook zo naar de HA maar nu voor mezelf!

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ooh en Sloppy, die foto's! :( Ik kreeg er tranen van in mn ogen...

Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie zsm weer met zn allen naar huis!! Sterkte daar!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

@jaja: succes met de prikjes!

@sloppy: wat fijn om haar weer te kunnen vasthouden!

@wapa: pff wat een werk zeg, zo'n kraamfeest

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Nou gister van ongeveer 14;00 tot 23;00 is madame hoofdzakelijk aan t gillen geweest, ze had krampjes zo zieligg…..om 23;00 de laatste fles heeft ze geslapen tot 5;00 ging ze even mopperen speentje erin en weer geslapen tot 6;45!

@Sloppy; dat zou fijn zijn als je meisje zaterdag naar huis mag!!

@Ellen; dat little people is leuk he

@Sannie; oh jee Tessa misschien ook reflux...succes!

@jaja;knuff enne succes met de prikjes!

@Wapa; klinkt leuk zondag!veel plezier!!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @jaja: sterkte met de prikjes vandaag! Spuugd Dylan nog steeds zo?

Ik zit weer lekker naast m'n meisje, een wakker maar niet huilend meisje:) daar word ik helemaal happy van!!

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, succes op het cb vandaag!

@Wapa, moet er juist niet aan denken om een kraamfeest te geven haha...wat ik wel merk en helemaal niet erg vind, is dat bij nr 2 er veel minder visite komt.
    Laat me maar lekker met rust allemaal, zaliggggg;)

@Babydream, ach gut arm ding.
    Geen wonder dat ze zo goed geslapen heeft, was natuurlijk helemaal op!

@Sloppy, super zeg dat ze nu zo lekker tevreden is!

Deel Deze Pagina