Even een vraagje; Berg kan toch alleen in de 1e 4 levensweken ontstaan? Dyoni heeft sinds gister en nu helemaal veel schilfers in haar haar en op haar hoofdhuid..ik twijfel of t berg is of dat t vervelt..weet niet of dat kan...
Sloppy, wat fijn dat jullie je er goed bij voelen en dat ze al drinkt jullie dappere meid. Jullie mogen trots op jezelf zijn want jullie hebben precies het goede gedaan. @Wapa, hier ook een hongerig mannetje maar omdat we de omneo gebruiken voor de ontlasting kan ik niet over op de a.a. Nu krijgt hij het maximale wat hij mag 5x150+5 en 1x180+6. Hij laat heel af en toe wat staan maar drinkt het meestal allemaal op. Gaat prima en mocht van het cb. Ach flinke kerel, lijkt op zijn vader. @Baby wat zielig he die krampjes. @Kraamfeest, even vergeten wie het erover had maar is dat niet ontzettend duur? Wij gaan in juli trouwen en twijfelen al om een feest te geven i.v.m. de kosten.
@baby, julien heeft hetzelfde en het is berg. Met Olie in zijn haartjes smeren en op zijn hoofdhuid is het meeste nu weg. Ons buurjongetje heeft het tot zijn 1.5e gehad.
@Sannie, zou ook de huisarts bellen meid. Hoeft niet persé iets te zijn maar voor jullie gemoedsrust.
voor berg heb je trouwens bij de etos van die pads, zit speciale olie op en werkt als een tierelier en berg komt zeker niet alleen de 1e 4 weken voor hoor
@berg, inderdaad die pads werken erg goed... @kraamfeest: als je alles zelf regelt of door een goede vriendin kan je het zo duur maken als je zelf wilt, zaaltje huren ( via via ). En ik vindt het erg leuk om dat soort dingen te organiseren en op de dag zelf hoef ik me nergens druk om te maken, heb alles geregeld en ook vrienden die zondag verder alles doen, dus nu is het even druk maar daar heb ik zondag profijt van!!
Wapa, leuk zeg! Wij hebben niet zo'n grote kennisenkring meer sinds mijn man bijna alleen maar werkt maar voor onze bruiloft wil ik ook alles zelf regelen. We gaan rond die tijd ook verhuizen dus willen het niet teduur maken. Maar veel plezier op het kraamfeest!
@ Baby, Eva heeft ook sinds een paar dagen witte schilfers op haar hoofd Vanacht heeft ze weer 8 uurtjes geslapen
Wat heerlijk om te horen sloppy!!!! Hier heb ik per ongeluk Fleur ruw gewekt, ik stootte iets om wat veel kabaal maakte en meteen zette ze het op een janken. Heb haar net maar mee onder de douche genomen en net heeft ze gedronken en nu ligt ze heerlijk voor pampus. Ga haar zo in bed leggen en dan kan ik verderet de resterende 150 cupcakes.
@Sloppy, wat ontzettend fijn om te lezen dat je naast je wakkere meisje zat terwijl ze niet aan t huilen is. Ben echt zo blij voor jullie! @ego...Boaz was sinds gisternamiddag erg onrustig, het leek alsof hij wel wilde slapen maar te drukin zn hoofdje was om echt in slaap te vallen. Hij maakt ook constant geluiden vannacht waardoor ik continu wakker werd. Nu slaapt hij eindelijk een kwartiertje en hoop dat ie nu echt even 3 uur slaapt. @Maia, arme Fleur, maar gelukkig weer lekker aan t slapen na een heerlijke warme douche met mama. @Rose, lekker zeg 8 uur slapen, best een beetje jaloers. Terwijl ik niet mag klagen. @Wapa, veel plezier met alle voorbereidingen. Ik vind t zelf ook altijd leuk om te organiseren maar ik zou het nu niet kunnen, nog niet genoeg energie. @baby, zielig he die krampjes. Hier helpt de Infacol ook heel erg goed, wij geven 3x per dag. Wel lekker dat je daarna goed hebt kunnen slapen. @Shaula, hopelijk werkt t spulletje nu goed en heeft Senna geen pijn meer. En waarom jij naar de ha, nog van je zw.verg.? @Sannie, duim voor jullie dat t snel beterder gaat. Fijn dat je zoveel mensen on je heen hebt die je willen helpen. @Jaja, geen sorry voor klagen zeggen, dat hebben we allemaal nodig. Veel sterkte met de prikjes en hoop dat jullie redelijk het weekend doorkomen.
@baby: heeft Dyoni nu weer een lekkerdere dag? @blij ei: en slaapt hij nog steeds? Fleur heeft altijd dat ze maximaal 45 minuten achter elkaar slaapt. Behalve 's avonds/'s nachts, dan slaapt ze wel rustig 3 uur achter elkaar, soms langer. Maar overdag is ze na 45 min wakker. Hebben jullie beebjes dat ook of ligt dat aan die van mij? Het CB zei van "laten liggen, eventueel pink/speen geven en dan valt ze vanzelf wel in slaap" maar dat is mij nog niet gelukt. Ze is dan klaarwakker en die speen spuugt ze toch uit. ik ga dit weekend even uitproberen of het aan mij ligt of dat manlief hier ook "last" van heeft. Zo ja, dan hebben we gewoon een wakkere damen en zo nee, dan ben ik te soft
@Maia, niet echt herkenbaar maar dat is meer omdat Boaz ongeveer elke paar dagen een ander ritme aanhoudt Ik hoor m nu weer geluidjes maken door de babyfoon.... ben benieuwd hoe lang t duurt voordat t echt huilen wordt.... ach zo blijven we lekker bezig...
ach, hier ook. Hier is het denk ik omdat ze gewend is elke 1,5-2 uur te komen voor voeding en dat zijn we nu aan het afkappen. Maar het is hier ook janken geblazen. Ik kijk het nog eventjes aan.
hier is de speen nummer 1 als hendrik wer even wakker word word hijj onrustig benen en handjes zwaaien dan weer de speen in de mond en hij slaapt weer rustig verder
Sorry hoor maar ff ego... Ik wordt hier zo depressief van. Als Noëlle huilt krijg ik haar gewoon niet stil en wordt alleen maar histerischer. En dan pakt Colin haar en ze is gelijk stil en slaapt met 5 minuten.. En hij doet niks bijzonders.. Ik snap er niks van en vind het echt niet leuk. Ik doe alles om haar stil te krijgen ben een half uur bezig en hij krijg haar in 5 minuten slapend. Ik heb dan heel erg het gevoel dat ik iets verkeerd doe en een slechte moeder ben.. Want telkens als ze bij mij is begint ze heel erg te huilen.. kan daar gewoon echt niet meer tegen
sloppy, wat zielig, je meisje aan al die slangetjes! wel super dat ze zo rustig is. weet je al of ze morgen naar huis mag? shaula, zo 130 cc! heeft senna goed gedronken zeg! wapa, ik vind t ook lastig met die voeding...je wilt ook niet teveel geven he? blij ei, heb je Boaz bij je op de kamer liggen? Tess maakt ook veel geluidjes in haar slaap, maar ze ligt op haar eigen kamer. ik heb wel de babyfoon aanstaan, maar op de minst gevoelige stand, dan hoor je haar alleen als ze echt huilt. hier vanmorgen op 'bezoek' geweest bij oma, die vond dat helemaal leuk. flesje geven, wandelen enz. nu ligt Tess in bed, maar ze wil nog niet slapen... we wachten t wel weer af!
roos, dat is heel vervelend meid! zou ik ook niet leuk vinden! baby`s ruiken heel sterk he? waarschijnlijk wil ze dan gewoon drinken hoor! (dat is mij verteld, Tess had t ook een periode, dat ze alleen bij teun stil werd. de geur van mama wordt in verband gebracht met drinken) ik hoop voor je dat dat het is, en anders misschien de manier van vasthouden???