Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Jij ook al Danjo? Het is zo irritant. Zou nu echt mn werk niet kunnen doen aangezien ik les moet geven aan medewerkers en daarvoor heel veel werkinstructies zou moeten doorlezen...echt vervelend.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Shaula ik ga dan uit van 5 kilo ff dan is het 750 cc ze zit iets onder de 5 kilo dus ong 700cc
    Maar het ene kind is het andere kind niet he

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo nou we zijn weer een dag verder en het gaat redelijk goed met onze Meid!!
    Ze heeft nog wel d'r infuus omdat ze nog een beetje overgeeft en nog niet voldoende drinkt.
    De laatste twee flesjes had ze 75ml op en ze mag 100ml dus het gaat al wel de goede kant op :D
    Ik hoop nog steeds dat ze morgen mee naar huis mag, maar ik ga er vanuit dat het zondag pas word...........omdat ze vandaag nog 3keer gepuugd heeft en niet voldoende op kan.
    Maar goed morgen kan er nog heel veel veranderen dat ze toch 's avonds al mee mag!

@lachen: Megan heeft gisteren voor het eerst bewust gelachen en vandaag ook weer! Zo super leuk! Het is echt een heel blij meisje aan het worden hoor :D

@stoppen met huilen bij papa: Hier ook hoor heel sterkt! Vooral de laatste dagen was het heel erg maar dat was logis.....
    Maar hier voor ook hoor! Sloppyman krijgt haar echt heel snel stil en ik ben echt heel lang bezig en dan wil ze nog niet slapen...heel vervelend!
    Maar wel laten ons niet uit het veld slaan hoor! Toen ze ziek werd wilde ze alleen maar bij d'r mama zitten en helemaal niet bij papa :)

Verder heb ik niet heel veel mee gelezen vandaag. We mogen op de afdeling de telefoon niet aan hebben.............als forum verslaafde is eht wel heel erg moeilijk hoor.

Ze zijn trouwens wel helemaal gesloopt en als ons meisje thuis is dan denk ik dat we de heledag slapen tussen alle voedingen door :D
    We zijn zo blij dat we nu al zo ver zijn en dat we haar lekker flesjes mogen geven :D

Ik ga nu weer snel naar boven!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Shaula ik kijk het gewoon aan en wil het niet dan niet hoor met het werk. Ook heb ik nog steeds tintelende vingers ben bang voor cts dus ook daar moet ik nog voor bellen na de ha pff

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    swloppy fijn dat het goed gaat meid. en geen foon aan? ouderwets haha tegenwoordig mag het gewoon weer overal

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, nou hier een mannetje die totaal geen moeite hefet met boeren haha....die boert vaak al als ik de fles eruit trek haha

Nou mijn schoonzus is weer thuis...
    Moet volledige rust houden, wat in het z.h was te zien dat zodra ze bijv de telefoon pakt haar bloeddruk al omhoog gaat.
    Hun zoontje gaat dan ook logeren bij haar ouders, zodat zij rust heeft. Het zijn toch allemaal tekenen van zwangerschapsvergiftiging. Het is nog niet heel erg, maar als ze van t weekend ergere klachten krijgt, moet ze gelijk bellen.
    Maandagochtend moet ze sowieso het z.h bellen, dan hoort ze hoe laat ze naar de gyn kan en dan krijgt ze weer controles.
    Kan goed zijn dat ze deze week ingeleid wordt (ze is morgen 39 weken).
    Ze waren in het z.h wel boos op de vk, dat die het steeds afdoen met; hoort erbij, kan nog welk weken duren, niets aan de hand. Mijn schoonzus geeft n.l al weken aan dat ze zich niet lekker voelt.
    En de vorige zwangerschap was het ook zo en nu ze haar verhaal deed in het z.h denken die dat ze vorige keer ook een lichte zwangerschapsvergiftiging had. Aangezien ze toen ook echt maanden na de bevalling zich beroerd voelde en met vocht in handen en benen zat

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendela vervelend hier ook same story en ook 2x geprobeerd in te leiden helaas zonder resultaat de 3e keer besloot mn lichaam dat mn vliezen maar moesten breken haha

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahaha leo, ik moest echt heel erg lachen om die foto van de snuggie! het lijkt wel een misdienaarsgewaad! wel lekker warm...

sloppy, wat leuk dat megan zo opknapt en zo mooi lacht. hopelijk gaat ze snel meer drinken en kunnen jullie lekker naar huis!

oooo ik ben helemaal weg van marco borsato`s nummer 'dochters' sinds tess er is... haha sentimenteel!

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Leoniiee, ik had de Snuggie ook al eens gezien.
    Leek mij ook wel fijn;)

@Sloppy, wat super om te horen dat het nu zo'n vrolijk meisje is. En dat ze nu eindelijk wat voeding binnen houd zeg.
    Jullie zullen idd flink bijslapen als jullie weer alle 3 thuis zijn!

@Danjo, ze is de vorige keer ook ingeleid...middels infuus en is toen dezelfde dag bevallen.
    Alleen zegt zij wat ik ook zei toen ik weer ingeleid werd; nooit meer een infuus zonder ruggeprik! Wat is dat een hel zeg, weeenopwekkers! Gelukkig is me dat dit keer bespaard gebleven en was het breken van de vliezen genoeg

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendela hier had ikmaar 1 cm ontsluiting dus kon niet ingeleid worden steeds brachten ze een veter aan om er vaart achter te zetten helaas werkte mn lichaam niet mee
    en idd inleiden is kwa weeen een hell als ze de pomp flink opvoeren haha maar heb ook een ruggeprik gehad na 7 uur weeen en morfine:D

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Van Eva ben ik ook ingeleid, kwam toen binnen met 1cm en stugge baarmoedermond. Kreeg gel en na een paar uur werden mijn vliezen gebroken en kreeg ik infuus. Dit was rond 11.00...helaas had ik na 10 uur nog maar 4/5cm en doordat ik helemaal op was van al die weeen op elkaar heb ik ook een ruggeprik gehad.

Dus toen het dit keer maar 4 uur duurde en ik alleen 2 tabletjes nodig had, was ik erug verbaasd ;)

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Leo; heerlijk zo'n snuggie. Ik heb er ook 1 maar dan van de Blokker hihi. Heerlijk warm hoor voor de rv op de bank.

Ellen, ik heb dat met het nummer "Nu dat jij er bent" van Trijntje Oosterhuis. Kan ik zooooo emo van worden!

Danjo, 700cc dus, hmmmz. Denk dat ze vandaag 500 haalt. Ze heeft nu net 50cc op en ligt nu alweer in een diepe coma.

En wat is CTS waar je het over had?

Ik ga Senna maar weer even op bed leggen. En Aisha had net dr 2e woede-aanval van dr leventje....pffffffffffffff... ENORM krijsen, schoppen en heeeeeeeeel hard tegenstribbelen. Ook wel zielig om te zien, daarna is ze dan zooooo verdrietig :(

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Sloppy, fijn om te lezen dat het nu zo lekker gaat. Lekker van genieten!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    shaula zou me om een dag niet zo druk maken ze drinkt iig nog maar volg je gevoel jij kent je meisje beter dan wie dan ook

cts is carpaal tunnel syndroom

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Liedjes, nee zoals ik..janken bij; wees zuinig op mijn meissie, van Andre Hazes ;)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nou ik kan wel janken alleen als ik mn meisje zo zie geen muziek voor nodig :D

17. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik ben ook ingeleid geweest , ben om acht uur binnen gegaan met 4cm opening , direct een infuus gestoken om de weeen op te wekken, en vliezen gebroken, om half twaalf heb ik een ruggenprik gekregen en om 13.23 is onze zoon geboren,

zo wil ik wel elke keer een bevalling hebben

sloppy leuk dat ht beter gaat met je meisje
    xxx

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dames, ik heb ernstig het vermoeden dat Tara (verborgen) reflux heeft...
    Overdags kan ze / wil ze niet slapen.
    Ze heeft con-stant de hik.
    Ze blaast vaak belletjes met haar mondje.
    Ze heeft vandaag een paar keer een mondje terug gegeven, maar dat was doorzichtig , geen melk!
    Ze heeft constant honger ( lijkt ).
    Ze drinkt heeeel onrustig, en na een paar slokjes laat ze los en begint ze te huilen en te slaan met haar armpjes.
    Als ze vervolgens de fles leeg heeft , begint ze te huilen alsof ze zoveel meer honger heeft.
    Als ze overeind zit, lijkt ze beter te pas dan wanneer ze ligt.

Ik was er net een site over aan het lezen, en ze heeft zoveel symptomen!! Wat moet ik er nou mee??? :(

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ook slikt ze veel, steekt ze veel de tong uit..

20. Maia

Maia Niet meer actief

- sloppy: wat superfijn dat het goed met Megan gaat! Wat ontzettend goed om te horen! Blij voor jullie!

- wendelaa: wat vervelend voor je schoonzus. Hopelijk gaat het dan niet meer lang voor haar duren!

- Leonie: gewoon maandag de huisarts bellen als je het vermoed. Liever een keer teveel gecheckt dan te weinig vind ik.

Nou hier is ze lekker na de vorige voeding eindelijk gaan slapen. Vanaf maandag ga ik echt flink beginnen met rust en regelmaat voor haar, ze was vandaag ook een beetje jammerig maar dat is denk ik gewoon wennen voor haar omdat we met haar ritme aan het klooien zijn en haar niet meer constant voeden. Ik moet wel zeggen dat ik nu ik de voedingen rek echt duidelijk het verschil zie van honger en zuigbehoefte, dat is wel prettig. Ik legde haar gewoon te snel aan, dat is wel duidelijk. Maar daardoor is ze nog wel wat jammerig maar dat snap ik wel, als je 4 weken lang gewend bent om de 1,5-2 uur wakker te zijn en te drinken en dan opeens moet wachten en niet bij mama mag liggen is dat toch niet leuk. Maar ze moet er aan wennen dus we doen dat gewoon rustig aan! Maar vooralsnog ligt ze nu eindelijk lekker te slapen.

Mijn 300 cupcakes zijn gebakken (zijn er uiteindelijk 27. (nogwat) geworden) en ze staan klaar voor morgen. Morgen marsepein snijden, botercreme maken enzovoorts en dan morgenavond de workshop. Vind het wel ontzettend spannend moet ik zeggen, t is m'n eerste workshop hihi. Naja, komt wel goed.

Deel Deze Pagina