Hm Leonie Naomi heeft ook wel een aantal van deze dingen maar huilt niet wel veel tong uitsteken, belletjes blazen en toevallig vanmiddag ook een mondje doorzichtig vocht Dus hier niet zo erg als bij jou ze kreunt wel veel maar kan gewoon poepen. als je het niet vertrouwd gewoon morgen even bellen met de hapost
Maia je doet het zo heel goed en nu leer je je meisje ook goed kennen kwa zuig en honger behoefte en tuurlijk haar lichaam moet even wennen maar komt helemaal goed Je hebt je best gedaan met de cupcake pff
@ Leonie, Eva heeft precies dezelfde symptomen. Ik zat er ook al aan te denken. Had vanmiddag al consultatieburo gebeld maar ze namen zo als gewoonlijk niet op. Moet dinsdag daarheen voor de prikjes en dan vraag ik het na.
Klinkt precies zoals Mike ook de klachten had allemaal ... andere voeding kan helpen he met Nutriton om het dikker te maken.
even een egoberichtje van mij, ik kom net van de huisartsenpost af want ik kreeg ineens een paniekaanval omdat ik toch wel bang ben voor die knobbel in mijn borst. Oorspronkelijk kon ik woensdag terecht voor een echo en mammografie maar ik vind 1.5 weken wachten toch wel lang... Ik zag ineens allerlei rampscenario's voor me. Waarom moet ik het ook net nu krijgen. Helaas konden ze dit weekend niets voor mij doen in het zh maar ze doen hun best om de afspraak naar maandag te verplaatsen. De dienstdoende arts heeft alles nagevoeld en hij was optimistischer als mijn eigen huisarts. Hij dacht toch aan verstopte melkklieren. Ook omdat ik uit die borst nog veel "gelekt" heb eigenlijk. Nu oxazepan meegekregen om de angst wat te onderdrukken. dat werkt wel goed moet ik zeggen. Nou, in tegenstelling tot wat ik hier veel lees is ons mannetje toch wel een hele grote vreetzak hoor. Net een flesje van 180 gegeven en meneer heeft het zo leeg gezogen. Hij slaapt nu wel tevreden in tegenstelling tot de flesjes van 150 cc. Maar ik kan hem nog geen 6x 180 geven dus meneer is niet bepaald tevreden... Nou allemaal, welterusten!
Maia: succes morgen met de workshop, maar weet zeker dat het gaat lukken!!! Leonie: als je t niet vertrouwd idd meteen de ha bellen. Bij ons kwamen we er ook opeens achter dat ze zo'n beetje alle klachten heeft van reflux. shaula: heel veel succes met aisha en senna. En als je t niet vertrouwd dat ze zoveel slaapt toch huisartsenpost bellen hoor.... Sloppy: fijn dat julli nu de flesjes mogen geven. Ik hoop dat ze met jullie mee mag morgen!!! Wendelaa: vervelend voor je schoonzus. En stom dat ze haar klachten niet serieus nemen!! snuggie: woooow zo iets wil ik ooooook hier heeft tessa net lekker gedoucht met dennis! Heerlijk om te zien!!! Nu ga ik ff.
Luna meid wel rustig aan doen hoor dikke knuf voor jou. van de oxazepam word je wel even relax maar als je het niet gewend ben neem dan een halve. Rose en ellen waar hebben jullie die mutsjes vandaan??
Lieve Luna, kan me heel goed voorstellen dat je paniekerig werd. Ik vond je al zo luchtig overkomen. Natuurlijk hoeft t niets ernstigs te zijn maar tot je het zeker weet blijft de onzekerheid. Hoop dat je inderdaad sneller terecht kan, heb je trouwens al geprobeerd om onder de douche de knobbel weg te masseren, misschien lukt dat. Als dat trouwens niet lukt betekent dat ook weer niets want bij mij helpt t ook niet altijd. Maar als t wel lukt is het een beetje geruster voor je. Slaap lekker allemaal
@Danjo, o heb al een hele achterover geslagen. Ik dacht al waarom heeft Julien ineens twee hoofden...hihi (grapje hoor). Bedankt voor je lieve berichtje. @Sannie jij ook bedankt. Leuk hé om ze onder de douche zo te aanschouwen. Vind ik ook als ik mijn mannen samen zie. @Blijei, heb jij ook weleens last van knobbels in je borst? Ben je ervoor naar de dokter geweest? (als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen hoor...). Ik ga het morgenvroeg proberen in de douche. Nu voelt het erg beurs door al het geknijp van de (leuke ) dokter. Nou genoeg over mij hoor! Wil hier de stemming niet komen verpesten (vandaar ook mijn luchtige berichten haha). Nu weer lekker kletsen over onze beebjes.
Luna ook voor zulke dingen kun je hier terrecht meis. Ik kan echt niet tegen zulke pillen een halve en ben helemaal heppie de peppie haha vandaar dat ik het zei.
Luna: Goed dat e bent gegaan meid! Fijn dat je eerder kan komen!! Sannie: Namen ze jou wel meteen serieus? Ik heb eerst naar het cb gebelt, die vonden dat ik naar de huisartsenpost moest bellen. Daar krreeg ik een donders chaggerijnig assistente eraan. Die het raar vond dat ik 'zomaar' dacht dat ze reflux had. En hoe ik uberhaubt wist wat het was? Ik : Via internet. Zij: Internet? Jaja..... Ze vond het allemaal maar vreemd, en ze nam me totaaaal niet serieus! We zouden terug gebelt worden door een arts. En die was ook zo chaggerijnig als maar kan. Hij vond dat als ik dit dacht, er verder onderzoek nodig was, maar zeker niet op de vrijdag avond en over de telefoon. Ik moest het maar aankijken. en desnoods maandag contact opnemen met mijn eigen huisarts. Heb haar net iets jhbpm extra door de voeding gedaan, rechtop gehouden na de fles ( maar dat deden we eigenlijk altijd al ) , haar bedje staat nu iets omhoog. En dan maar wachten tot maandag. Ik hoop zo dat ze lekker slaapt straks, ze heeft echt de hele dag gehuilt! Zo zielig, zon klein moppie!
@Danjo, daarom ben ik ook erg blij dat ik dit forum gevonden heb. Ik heb nu zin in frikandellen. Komt dat ook door de oxazepan? haa @Leonie, sorry, maar als ik zo lees hoe ze je behandeld hebben kan ik een beetje boos worden hier. Juist omdat ze niet zeker weten of het reflux is moeten ze je klacht serieus nemen als je meisje al de hele dag huilt. Goed dat je johannes door de fles hebt gedaan en hopelijk wordt het morgen wat rustiger. Wat wij ook mochten gebruiken van de huisarts was één of twee druppels gaviscon in de fles! Kon totaal een kwaad en werkt als een bus.
Thanks dames! Ik ga proberen rustig te blijven als ze zo huilt, als is dat soms moeilijk! Ze heeft nu erg last van dr spruw ze huilt nu al vanaf 6 uur.. Ze heeft om 5 uur 50cc op, 8 uur 20cc en net 110cc.. ze werd alleen rustig van het met mij douchen.. We hebben haar net ff in ons bed gelegd en ben er naast gaan liggen en nou slaapt ze en heeft colin haar overgetild in haar bedje en het is nog stil Vandaag zijn we ook naar de dokter geweest en heeft ze een gel gekregen en moeten we 2x per dag een dun laagje op haar speen smeren en in haar mond doen zodat ze er aan zuigt, hopelijk werkt het snel.. weet iemand hoe snel die zooi werkt?
Luna haha nee dat zijn de after hormonen ik vreet me ook helemaal vol en de kilos vliegen eraf raar toch. roos fijn dat je meisje nu lekker slaapt
@leonie, hier even een link zodat je ziet dat ik niet uit mijn nek zit te zwetsen. Zappybaby Forum • Bekijk onderwerp - Reflux en gaviscon
@Roos, suc6 hopelijk gaat het snel beter! @Danjo, ja de afterhormones steken hier ook de kop op. Helaas is het gewichtssverlies hier gestagneert.
knap hoor! Echt. Ik ben er 20 aangekomen en ben er 14 kwijt. Nu de rest nog. Wil voor juli weer op mijn oude gewicht zitten zodat ik een mooie trouwjurk kan kopen.
Oh dan heb je nog even moet goed komen Ik doe er ook totaal niks voor hoor je wilt niet weten hoeveel chocolade etc ik al na binnen heb gewerkt