@luna: Heel veel sterkte de komen de tijd! Ik hoop echt voor je dat het niks is, en gewoon van je afschrijven hier hoor! Daar zijn we voor. Ik ga nu snel slapen en morgen weer naar mn meisje toe!
Luna: Ja ik werd er ook behoorlijk pissig van! Voor mezelf kom ik niet zo op, maar ik merk wel dat ik voor Tara me door niemand af laat poeieren. Ze is nog stil, en ligt al een half uur in haar bedje. Dus ik hoop dat ze lekker slaapt! Morgen dan maar is gaviscon halen! Er is maar 1 soort gaviscon?? Niet dat ik morgen voor het schap sta met 300 verschillende potjes! Hartstikke Bedankt voor de tip!!!
Leonie, Julien vindt de vloeibare gaviscon lekker met anijssmaak! De vloeibare is beter dan de poeder want van de poeder wordt de ontlasting weer dikker. Het kan zeker geen kwaad en je ziet dan meteen of het haar verbetering geeft hoop ik. Veel sterkte.
@Danjo, bedankt voor de tip. Veel chocola eten dus.... @Sloppy, bedankt hoor en jullie ook nog veel sterkte. Nou ik ga slapen. Ben kapot. truste en tot morgen....
luna, fijn dat je iets gerust gesteld bent meid! reflux: wat komt t veel voor zeg! leo, hoop dat die gaviscon werkt! rustig aan meid! danjo, als je lid bent van de email-nieuwsbrief, krijg je n mail dat je een gratis mutsje krijgt van simply colors. met naam.ik moet eerlijk zeggen dat ik m zelf niet gekregen heb, mijn moeder had zich aangemeld... hier net de laatste fles erin, tess heeft de hele avond (onrustig en bij ons op de bank) geslapen. net voor t eerst in 3 dagen gepoept, een enorme luier! en nu is ze klaar wakker... ga dr zo wel in bed leggen, kijken hoe laat ze gaat slapen.
@Luna heel veel sterkte en hoop inderdaad dat je maandag al terrecht kan. Zelf merk ik altijd weinig van die oxazepam. @Sloppy. Gelukkig knapt jullie meissie op en hoop dat ze morgen mee naar huis mag. @Gewicht Bij mij vliegen de kilo's er ook vanaf. Was in de zwangerschap 9 kilo aangekomen en ben er nu al 17 kwijt en zit nu lekker met een bordje frietjes en kroketje achter de pc. @Reflux Weet effe niet meer wie het was, maar erg raar dat ze je niet serrieus nemen.
Oke dankjewel Luna! Slaap lekker meid! Ellen: Zozo, drie dagen niet. Had ze er geen last van? Ik hoop ook voor je dat ze straks lekker slaapt!! Hebben jullie ook al telefoontjes gehad van de baby doos, en nog 1 of andere doos? We krijgen volgende week een uitnodiging voor de baby doos. En die andere doos is ons opgestuurd. ik ben benieuwd wat er in zit!
Gewicht: ik zit nu 1,5 kilo onder mijn start gewicht!! Dat is wel lekker, maaarrrr de eetlust is hier weer terug. ook de slechte!! Heb gister wel super leuke kleren gekocht, en allemaal maatje m. Dat voelt dan wel weer goed!
hier nog 1,5 kilo te gaan van de 13. gaat nu ineens wel veel langzamer, want ook hier is de (slechte) eetlust weer terug... leo, ja tess was vanmiddag en vanavond erg onrustig, kreunen en huilen, ook in dr slaap. ik vermoedde al dat er iets aan zat te komen. ga nu een poging doen madame in bed te leggen! slaap lekker allemaal!
Leonie: wat erg dat ze zo doen tegen je!!! Ik was ook bang dat mijn doktrs zo zouden zijn (heb me pas gelden daar ingeschreven en heb ze nog nooit gehad). Ik had alles opgeschreven van wat voor klachten ze had. Dan kon ik tenminste op mijn papiertje kijken elke keer.b Gelukkig was dat niet nodig. Mijn dokter vroeg waarom denk je dat ze reflux heeft, dus ik had wat dingen opgesomt en uitgelegd dat ik via internet erachter ben gekomen dat die symptomen wijzen op reflux. Dat ik via het forum weet dat zantac werkt enz. Hij nam me gelukkig serieus! Gewicht: heb er deze week 3 kilo afgezweet! Ben er in totaal nu 13 kwijt....nog zo'n 20 te gaan hihihiiih. Als t zo snel gaat als deze week heb ik niks te vrezen...haha (ben bang dat t niet werkt zo helaas) Dat worden toch echt kleren in grotere maten kopen helaas.... Iedereen hopelijk lekker slapen!! Hier heeft ons meisje maar een uurtje heel hard gehuild. Om 23.00 flesje gehad. |Wilde niet in bed liggen, maar ligt nu lekker bij papa op zijn borst te slapen. Weet wel uit ervaring dat we haar beter niet te vroeg in bed kunnen leggen anders wordt ze weer wakker van de pijn. Dus we zitten nog ff tv te kijken en gaan over half uurtje naar bed en \tessa ook. Ik hooooooop zo dat t blijft werken, ook vanancht!!!!!!! Julie zien me wel weer online welterusten!!!
Hier weer wakker met meisje vanaf 4 uur. Glukkig heeft ze vanavond niet te erg gekrijsd. Maar een uurtje ipv 3 a 4 uur. Dat is toch al een hele verbetering. We blijven positief!!!! Morgenavond gaat t vast weer beter. Gelukkig is t weekend en is dennis thuis, kan ik wat bijslapen vanmiddag! Iedereen lekker aan t slapen!! Goed hoor!!!!
@gewicht: ik moest nog 1,5kilo maar ik heb de afgelopen dgn zoveel aan stress eten gedaan dat ik en wel 4weer bij gegeten moet hebben Ach mn meisje is het waard en dat komt straks wel weer goed Ik ga me nu aan kleden want dan zijn we psis op tijd voor haar 2de flesje van de dag!!
Nou hier ook alweer een tijdje op. Een 4e nacht rustig slapen was blijkbaar teveel voor mevrouw alleen jammer dat ze dat doet als ik een heel lange dag voor de boeg heb maar ach, pech hebben! @sloppy: mag Megan vandaag alweer mee naar huis of nog niet? @sannie: dat is inderdaad wel prettig. Doe rustig aan vandaag!
@Maia: We horen dit vandaag Ze heeft gisteren maar een klein beetje overgegeven, maar ze kon nog niet genoeg drinken omdat ze nog veel pijn had en heel erg moe was. We gaan het vandaag weer aan kijken, maar de kinderarts die gaat over het naar huis sturen is er 's avonds ook dus er bestaat een kans dat ze gewoon vanavond mee mag naar huis
@Sloppy, ach wat een schattige foto. Veel beter zo zonder al die slangetjes he... En wat ligt ze daar tevreden te slapen. @ik snap niet dat sommige zo behandeld worden door huisartsen. Je belt toch niet voor niets! Het gaat om kleine kindjes, ze kunnen je toch gewoon serieus nemen! @Luna, vind het niet gek hoor dat je zo in paniek raakte. Vind alles ook enger nu je kinderen hebt, je hebt ook dna hun nog aan te denken he. Hoop voor je dat je maandag al terecht kunt
@sloppy: ik hoop het! En wat een schattige foto! Kunnen baby's van 7 weken manipuleren? volgens mij is die van ons er meester in. Wakker worden, janken en dan helemaal in paniek en zodra je de kamer binnenloopt een grote grijns opzetten! Papa is net gezwicht en nu ligt ze lekker tussen ons in we zijn zwak hihi