Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jeetje Jip wat een verhaal. Gelukkig dat ze er allemaal op tijd waren en dat het met een sisser is afgelopen. Wel fijn dat je naar huis mocht. Neem je rust.

Wat een schatje op de foto.

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Jip wat een lieverd! En wat zal je geschrokken zijn zeg, gaat t ook echt lukken om nu rust te nemen? Krijg je hulp?

@Rose, spannend uit logeren. Wat voor leuks gaan jullie doen? Veel plezier.

@MvJ, geen idee mbt de verkoudheid. Boaz klinkt tijdens het voeden (bv) heel erg verkouden maar kan gewoon door zn neus ademen. En als hij niet drinkt dan hoor je het niet meer, ook heel vreemd.

Leuk Sklaas, zo schattig om te zien hoe de kindjes zo onder de indruk zijn.

@Boaz....nu al bijna 4 uur geleden zn laatste voeding en ligt nog lekker te slapen...

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje Jip, wat een verhaal! Pas je goed op jezelf? Mooie meid hoor!

@verborgen refux - hier ook arme meid. Het is de laatste dagen erger, ze klinkt soms alsof ze stikt heel eng. Denk dat ze daarom ook meer huilt, arme meid... Maandag gelukkig cb hoop dat zij me verder kunnen helpen!

Wat is het trouwens heerlijk weer - geniet ervan allemaal :)

4. Maia

Maia Niet meer actief

wat heftig allemaal Jip! Sterkte meis, doe rustig aan inderdaad!
    Maar wat een prachtige dochter heb je!

@blij ei: manlief was idd even weg, boodschappen doen e.d.

@MvJ; geen idee, hier is de verkoudheid ook nog steeds en ik heb ook niet echt het idee dat die dingen van VSM en Otrivin werken.

5. MvN

MvN Niet meer actief

Het spijt me dat ik telkens niet op iedereen kan reageren, maar het gaat nogal moeizaam hier.. Mijn temp loopt alsmaar op, normaal is het 36.6 en nu 37.7 en krijg meer pijn aan de ontsteking van mijn wond. De spruw van Noelle wordt wel minder al gelukkig en je kan het er onderhand afvegen met een gaasje. Ik heb echt super erge hoofdpijn, gelukkig gaat colin zo ff met noelle naar de stad lopen om voeding te halen zodat ik even rust heb en rustig kan liggen.

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!
    @Sloppy, deze foto oogt weer een stuk vriendelijker zonder de slangetjes. Hoe gaat het nu?
    @Leonie, heb je al gaviscon gekocht?
    @Jip, mooie foto, leuk met al dat roze en die bloemetjes!

Nou Julien heeft vannacht gewoon 9 uur achter elkaar geslapen. Ik schrok wakker en dacht shit want vindt dat persoonlijk nog te lang dus heb hem meteen wakker gemaakt en fles gegeven. toen weer 4 uur geslapen en nu weer 5 uur dus denk dat 5x180cc voor hem beter is.

@Gandor, bedankt! Ik merk ook niet veel van de oxazepam. Behalve dat ik ineens veel honger heb.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jip, jeetje zeg dat is schrikken joh!
    Gelukkig is het allemaal nog een beetje meegevallen...hoop dat je je snel weer wat fitter voelt.

@Roos, hou t goed in de gaten hoor.
    Anders desnoods de hap bellen.....

@Knorren tijden de voeding, hier doet Tim dat ook.
    T is net een varkentje haha...mijn man is dan iedere keer bang dat hij er in blijft ;)

Zo net weer even voorraad gehaald; voeding, luiers, billendoekjes..hij kan er weer tegen voor een week;)
    Bij de Interoys een onwijs leuke autostoel/wandelwagen hanger gehaald. Die krijgt ie van mijn ouders voor Sinterklaas.
    En dochterlief mag vanavond de schoen zetten, mama had n.l zin in een chocoladeletter..ahum..

Even Tim zijn lachje showen hoor..ga wel toch?

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    oke, poging 2

9. Momfulness

@Jip, doe rustig aan! Je zult flink geschrokken zijn...

@Luiers: mt 2! 1 gaat niet meer lukken hier met die dikke kuis van ons.

@Blijei, hier ook een man met weekenddienst. Echt ongezellig.

10. Momfulness

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We zijn onderweg naar huis!!! Eindelijk.....pffffff wat een avontuur weer.
    Ze eet nog niet heel erg goed maar voldoende om naar huis te mogen:)

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy super dat je naar huis mag!

wendelaa: wat een schatje!

jip, ook al zo'n lieverd. rustig aan meid...

luna: 9 uur! wauw!!! ik hoop dat tess ook eens wat langere nachten gaat maken...

hier net weer even naar t dorp geweest, was gezellig druk!

13. Maia

Maia Niet meer actief

@Roos: doe rustig aan zeg!

@Wendelaa: ahhh wat lief!

@sloppy: wat fijn dat jullie lekker naar huis zijn!

nou hier een mopperdagje. We zijn echt bezig constant als ze wakker is en gaat mopperen/janken de speen in haar mond te doen en weg te lopen en haar in bed te laten liggen. Het lukt deels. Maar ja, ze moet er maar aan wennen dat we haar niet meer steeds na 45 minuten slaap uit bed halen voor een voeding. Honger is het niet, gewoon aandacht. Maar ze slaapt te weinig, dat zien we gewoon aan haar oogjes en gedrag dan dus ja, even doorzetten :( voel me zo l*llig als ik haar moet laten liggen en een beetje moet negeren terwijl zij met een grote grijns op haar gezicht naar me probeert te kijken.

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Jeeeej Sloppy, wat goed zeg! Gefeliciteerd!

@Luna, zullen we dan het weekend samen doorbrengen...jammer dat er een beetje veel kms tussen zitten, zou wel gezellig zijn.

Oja je vroeg nog naar de bulten bij mij, nee ik heb er geen 'last' van bij mij is het van de BV, en als ik die masseer onder de douche wordt t (soms) minder, dus heel misschien bij jou ook.

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna: Maurice is nu boodschappen doen en hij neemt het mee!
    Vandaag gaat het erg goed, dus hopelijk blijft het zo.
    Maar dan hebben we het iniedergeval op voorraad!
    Doe jij het door de fles? Of geef je het na de voeding? En hoeveel en hoevaak?
    Volgens mij had je dit wel gezegd, maar die zwangerschapsdementie is hier helaas nog niet verdwenen!

Babydream: Wat fijn dat je zo serieus word genomen!!!
    Ik ben nu eigenlijk pis link dat wij dus gewoon totaal NIET serieus worden genomen en maar moeten kijken hoe het gaat!
    Ik hoop dat jullie goed geholpen worden!

Jip: Ooh wat schrikken!! Dan zou je toch bijna niet meer alleen op stap durven..
    Neem dus wel je rust!!

Wendelaa: Aahh wat een moppie!! :D

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Blij ei we hebben zometeen personeelsfeest van het werk van mijn vriend. Even kijken of de alcohol nog bevalt ;) haha

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Nou indd madame heeft verborgen reflux..Heb nu johannesbroodpitmeel, motilium en zantac..moet binnenkort ook naar de kinderarts

18. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hier ook een prul dagje vandaag , hij eet door de dag tussen de twee en de drie uur alleen s"nachts maakt hij er altijd drie uren van
    ja ik geef nog heel graag bv en geniet er nog steeds van
    xxx

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Babydream, fijn dat je dit nu weet.
    Hoe hebben ze dit onderzocht als ik vragen mag?

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben hier een beetje minder... gisteren werd ik gebeld door het KDV van mijn dochter, ze verdachten haar van mex griep had ineens na het slaapje 39.5 koorts en hoesten etc etc..
    ze is door de dokter gezien maar ze weten natuurlijk niet zeker hoe en wat!
    Ze moest beginnen met tamiflu, maar ze neemt het niet in... is een capsule dat in de limo moet worden opgelost, maar ze vertikt het ..
    Bijna 40 graden koorts, en ze eet ook amper. drinken doet ze mondjesmaat.. dus ben eignelijk veel met haar bezig!

Deel Deze Pagina