hier met een onrustig meisje gezeten van 5 tot 1 sinds dien is ze helemaal op heb dr vanm met moeite 100cc ingekregen. Maar dit geloven jullie niet gelooff het zelf niet eens madam dr eerste tandje komt erdoor
@Anastasia....dat klinkt helemaal niet fijn. Weet je wat je kan doen als ze t blijft weigeren? Veel knuffels voor jullie en beterschap. Oja en moet je nu je 2 kids bij elkaar vandaan houden of hoeft dat niet? @danjo , zou bijna willen zeggen dat geloof ik inderdaad niet! Dat is toch heel apart....hoezo eigenwijs @Rose...oehhh alcohol....mmmhm heel jaloers...hier vanwege bv nog voorlopig niet. @Luna, je vroeg ook nog (een hele tijd geleden) over weer begonnen met roken. Ben heel blij dat de bv lukt hier want dan mag je niet roken, dus hoop echt dat ik straks ook niet meer ga beginnen. Hoe was de 1e...lekker vies ? @baby, wat fijn dat ze dat snel hebben gezien. En ook fijn dat er iets tegen te doen is, hoop dat t snel werkt. Mannetje is lekker thuis en we gaan een spelletje doen, even geen tv-staren, forum-ouwehoeren, maar lekker iets met elkaar. Tenminste als Boaz meewerkt en zo gaat slapen.
Danjo": Wooww, dat meen je niet?! Dat is snel! Is dat wel normaal? Die is er vlug bij!! Sloppy: Fijn dat jullie onderweg naar huis zijn! Ik hoop dat het vanaf nu allemaal beter mag gaan!! Laten huilen: had ik eerst geen problemen mee, maar nu vind ik het toch wel moeilijk omdat ik bang ben dat ze dan ergens last van heeft. Maar als het zeurderig klinkt heeft ze geen pijn neem ik aan toch? Ze huilt nu steeds eventjes, en dan is ze weer stil.. Moeilijk hoor!
Blij ei: Wat leukk! Wij gaan vanavond ook lekker met zn 2en een gezellig avondje ervan maken.. Inderdaad alleen al Tara het toelaat! Het is misschien wat meer uitvogelen en minder tijd met een kleintje. Maar daardoor geniet ik wel extra van de momenten met Maurice.
Zitten jullie ook in een stampot mood? Ik wil alleen maar stampot!! HEERLIJK! Van de week al 3 avonden achter elkaar andijvie gegeten! :O Hahah! " Van de week wil ik sowiezo hutspot en boerenkool eten! MMM..
@Anastasia, beterschap voor je kleine meid. En lastig dat ze de med. niet in wil nemen zeg.... @Danjo, jeetje nu al een tandje! Dat is nog eens snel zeg @Blij-ei, veel plezier vanavond @Leoniiee, stampot vind ik in het najaar ook zo lekker. Alleen eten wij vanavond shoarma haha
hahah! Lekker hoor! Wij hebben trouwens ook gewoon patat gegeten .. Wel met lekker runder stoofvlees.. Mmm. Toch nog een beetje najaar!
het is idd snel , leonie het kan wel zijn babys die worden geboren met tanden. Ga weer naomi word wakker eindelijk weer ff teuten.
Zo wij zitten lekker met z'n drietjes op de bank!! Heerlijk! Ze heeft net weer een flesje gehad. Het eten gaat nog steeds erg moeizaam en hierdoor mocht ze bijna niet naar huis! Gelukkig hadden ze er vertrouwen in dat het ons wel zou lukken en hoefde ze niet meer te blijven. Ze moet nu 6x 100ml en dit is erg moeilijk maar dat heeft mss nog een dagje nodig en dan gaat ze weer opbouwen @meiden waarbij de kleintjes moeilijk eten en onrustig zijn tijdens het eten: Dwing te HA om door te verwijzen! Ook met reflux hoor! Je kan beter een keer te veel naar een arts gaan als te weinig hoor! Ze is wel erg afgevallen maar dat komt wel goed. Ze weegt nu 3900gram en ze kan weer in luier maat nr 1 want 2 is nu echt weer te groot. Je kan ook heel goed haar ribben voelen.............maar dat komt ook wel weer goed.
sloppy, geniet maar lekker van je meisje thuis, ik hoop dat ze niet meer zoveel huilt en dat t drinken steeds beter gaat! leo, fijn dat t goed gaat met tara, hopelijk blijft dat zo! danjo, sjee wat snel, een tandje! niet zo gek dus dat ze minder dronk en zo lang wakker was... avondje samen, same here, hopelijk wil tess zo na de fles lekker in bed slapen! wij gaan juist wel voor de buis, zijn echte filmliefhebbers, dus gaan tegen elkaar aanliggen op de bank! iedereen een fijne avond!
Pfff danjo nu al tandjes! Echt zielig! Succes ermee! Sloppy: lekker weer thuis met je meisje! Geniet van dr en hopelijk drinkt ze snel genoeg! Ik heb vanmiddag nog contakt gehad met de vk en moet et ff aankijken, als mijn temp 38 is moet ik weer bellen.. maar mijn temp was net al opgelopen tot 37.91 dus nog ff afwachten... maar zweet me rot
Hoi, Sloppy wat fijn om te horen dat jullie weer lekker thuis zijn! gelukkig is alles goed verlopen! en die foto's van Megan in het ziekenhuis.. zo klein en dan al dit hebben meegemaakt. Gelukkig maakt ze het goed! Danjo jeetje een tandje?! is die al door dan ofzo? ik heb idd wel eens gehoord dat sommige baby's geboren worden met een tandje maar meestal vallen die er ook weer uit. Ik hoop dat ze er niet teveel last van heeft.. Rose fijne avond en Eva al uit logeren, ben benieuwd hoe je het gaat ervaren! Hier is de oudste nog geen eens uit logeren geweest, maar ik moet wel zeggen dat het niet nog niet nodig is geweest en Danique een moeilijke slaper was. Roos sterkte, ik hoop dat die ontsteking snel over is! Hier gaat t verder wel goed een tevreden meisje eet, slaapt goed!
nee hij is nog niet door maar zal niet lang meer duren. Heb geprobeerd een foto te maken maar lukt niet. Reageer morgen op de rest zit met mn mob hier
@All, wat gaan jullie hard zeg als je een anderhalve dag niet meeleest . @Gewicht, hier inmiddels 20 kilo afgevallen en daarmee 12,5 kilo beneden mijn startgewicht . Maar ik begin weer ongezonde trek te krijgen, dus het zal er wel snel weer aan zitten . @Sloppy, fijn dat jullie weer thuis zijn! Inderdaad... het komt wel goed met het gewicht van Megan. Zoals ik eerder al schreef: vanaf nu kan het alleen nog maar beter worden! @Alle meiden met refluxkindjes: wat zijn jullie met velen! Ik hoop dat de artsen jullie toch serieus gaan nemen als dat nog nodig is... Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie pukkies! @Mezelf, vandaag een heel eind gewandeld. Verder het wipstoeltje voor het eerst gebruikt. Sam vond het geweldig! Ondanks dat hij wat honger had, heeft hij er heerlijk in gelegen en hij viel zelfs even in slaap. Ik vind het nu al een topstoeltje . Dikke knuffel aan iedereen, vooral aan iedereen die hem hard nodig heeft. Liefs, Josien
Pff.. Ik ben echt zo verdrietig!! Tara is alweer aan het huilen,huilen,huilen. Sinds de fles van vanmiddag. Je hoort elke keer dat er iets omhoog komt, wat ze dan weer inslikt en daar kijkt ze heel moeilijk bij, of ze begint te huilen. Ik ben zo boos dat ze ons niet serieus nemen! Waarom kan het bij anderen dan wel? En moeten wij maar afwachten terwijl ze er zo last van heeft.. BAH!! Weet ook echt niet wat ik er tegen moet doen... We hebben al een half teelepeltje gaviscon door de fles gedaan.. Maar blijkbaar helpt dit niet. Vind het zo zielig voor haar!
Sloppy: Top dat jullie weer compleet naar huis mogen! Dikke knuffel voor Megan en nu echt gaan genieten! Roos: Balen hoor! Heel veel sterkte en beterschap.... Babydream: Fijn dat je het nu weet en sterkte ermee.. Danjo: Wauw, het eerste oktobertandje, is ze toch ergens het eerste mee.... Anastasia: Beterschap met je meisje! Hoop dat je de tamiflu er misschien op een andere manier in krijgt. Rose: Hihi, kijk je wel uit met de drank! De eerste valt enorm zwaar hoor!!! Jip: Doe rustig aan hoor! MVJ: Zelf zoutoplossing?? Of met zo'n klein neuspompje het snot eruit zuigen??? Hier een avondje alleen! Manlief is waterpoloën en heeft dan een opening van een klant. Dus nu maar lieve Paul kijken.... Boaz ligt id box te slapen! Pffffff, wordt gek van die krampen! Snap niet dat het dan s'nachts goed gaat???? Ach ja, hij denkt waarschijnlijk m'n zus is naar bed dus nu kan ik alle aandacht opeisen. Vrijdag lekker met een vriendin naar de bios met een doos tissues voor de tranen.. Komt een vrouw bij de dokter! Hapje eten en nog ff stadje in.....
hea bah leonie!! daar wordt je inderdaad gek van! Misschien een optie om haar huilend mee te nemen naar de spoed? dan moeten ze wat doen!
maurice heeft weer naar de s[pedpost gebelt en uitgelegd dat ik gister niet serieus werd genomen, nu worden we zo weer door een art =s teruggebelt. dus ik ben benieuwd!!