@hier; gister met Dyoni dus naar de HAP geweest. De dokter vertrouwde het niet helemaal en heeft de kinderarts gebeld. Die is naar beneden gekomen en constateerde dat ze echt verborgen reflux heeft. Hij heeft nu 4 x pd 1 ml moltilium 15 min voor de voeding en 2 x pd 0,8 ml zantac voorgeschreven. Ook nu johannesbroodpitmeel door de voeding. Heb vandaag weer een lachje van haar gezien dus hoop dat de goede lijn doorzet @Danjo; wow Naomi is een snelle meid!! @Sloppy; heerlijk weer met zn 3tjes thuis!! @luna; wat een lekker ding!! @Sylvia; wat heeft ze een lekkere volle bos haar!! @sannie; hoeveel zantac geven jullie? @roos; wordt de spruw niet erger?? @Wendelaa; hoop dat die voeding snel gaat helpen!
Babydream, wat goed dat de kinderarts erbij is gehaald. Kijk, zo hoort dat! Waaruit maakte hij bij Dyoni op dat ze verborgen reflux had? Ik gebruik alleen nog zantac maar ga ook eens aan de jbpm. Gelukkig lacht ze weer
@Luna: vraag 2: ik rook in elk geval niet. Hier weer voeding. Als ik zo kijk naar de afgelopen dagen is ze een ritme aan het krijgen. Ze komt bijna stipt om dezelfde tijden! Ben benieuwd hoelang het duurt voor ze dit schema in de war gooit
@ Danjo Nu al een tandje wow! @ Ellen nog lekker filmpjes gekeken gisteren? @ Luna, wat een knap mannetje is het ook Roken: Ben nu 2 jaar gestopt, maar moet zeggen heb er na de bevalling weer erg veel zin in. maar ik ga het niet doen want dan ben ik weer verkocht. @ Sylvia ook al z'n mooi meisje, en wat mooi die bos met haar @ Maia fijn dat de workshop geslaagd is! @ Leonie hoop dat de gaviscon gaat werken bij de kleine meid. @ Sloppy hoe heeft Megan geslapen eerste nachtje weer thuis? Het feest was gisteren heel gezellig, ik was bang dat ik de hele avond alleen maar aan Eva kon denken. Gelukkig me goed kunnen vermaken. Opa kwam ons vanacht ophalen en kon ik nog even vragen hoe het met de kleine meid ging. Die lag lekker te slapen. Er was een cocktailbar pfff dat heb ik geweten ook. (beetje hoofdpijn nu) Dadelijk de kleine meid ophalen, kan niet wachten Vandaag is ze al 8 weekjes! Wat gaat het snel.
het gaat zeker snel Rose! Ehh, nou ze komt rond 1 - 6 - 9 - 12 - 16 - 19 - (23 die slaat ze af en toe over)
luna, ook ik rook niet! sannie, roos en leonie, hoe gaat t nu met jullie? lijkt me verschrikkelijk om te zien dat jullie meisjes zo huilen en/of pijn hebben! sterkte, en gewoon naar de dokter gaan als je t niet vertrouwt! sloppy, hoe is t met Megan? drinkt ze al wat meer? en is ze rustig/tevreden? wendelaa: je verhaal klinkt bekend. tim komt dus echt om de 4 uur, ook `s nachts? hier ook een meisje dat nog `snachts komt en daardoor eigenlijk een fles teveel krijgt...misschien moet ik ook eens proberen voeding voor hongerige baby`s erbij in te doen. morgen even overleggen met de arts op t cb, moet er toch heen. sinds gisteren lijkt ze niet meer tevreden na de fles. maar om nou alle flessen al 150 cc te geven, ze is nog maar 4 weken! (ze krijgt nu alleen de fles van 22.30 uur 150 cc, de rest nog 120) babydream, ik hoop dat de medicijnen werken! luna en sylvia, wat een schattige foto`s!
rose: onze avond was erg gezellig|! we waren alleen wel moe, dus lagen al op tijd in bed... haha wat een lieve foto van je meisje, mooie kuif! fijn dat alles goed is gegaan, en dat je genoten hebt gisteren. jammer van je kater... hahaha
Goedemorgen meiden Hier gisteravond de hele avond Elise gedragen en goed rechtop gehouden. Ook hebben we haar bedje iets omhoog gezet en ik merk dat het helpt! Ze ligt nu heerlijk in haar wiegje (wow! dat is lang geleden) te slapen die ook omhoog staat Ze heeft gisteren echt nauwelijks gehuild en ook vandaag nog niet - zo fijn!! Ga het morgen wel aangeven bij het cb - misschien hebben ze nog meer goede tips Hier slaapt ze de nachten steeds beter, vanochtend kwam ze alweer om 6 uur - als we dan zelf niet zo eigenwijs waren om vannacht om 2 uur te gaan slapen hadden we er ook van kunnen genieten Baby wat fijn dat jullie serieus zijn genomen en dat jullie er spullen voor mee hebben gekregen! Danjo, al tanden... gelukkig geef je geen BV! Ik weet dat mijn schoonzus ook al tanden kreeg met 4 weken, die had haar volledige melkgebit al met een half jaar! Ik hoop dat ze er niet teveel last van heeft! Maia, wat lekker een ritme Fijn om te merken dat je op de goede weg zit of niet? Luna, wow 9 uur dat is echt wel heel veel! Maar een goed excuus om te knuffelen is nooit weg trouwens Hier geen roker Wendelaa, fijn dat die voeding zo fijn werkt! Kan je ook merken dat het andere voeding is? Kan me er niets bij voorstellen?! @ kreunen - ja hier echt een kreuner! Madame maakt al sinds de geboorte echt ontzettend veel herrie - ze kreunt, ze piept ze doet het hele dierenrijk na! Ze heeft in ieder geval de dolfijn, de papagaai en de aap in haar repertoire... Ze slaapt hier op haar eigen kamer want daar konden wij echt niet doorheen slapen Sannie, dikke knuffel!! Leonie, hopelijk helpt het wel voor jullie - anders weer aan de bel hangen he! Wow, ze ligt nog te slapen, wordt er zo blij van dat we haar op deze manier kunnen helpen!
Odes: haha! Nee inderdaad! Altijd even afkloppen! Wel fijn dat het lijkt te helpen!! Luna: Haha, ik rook ook niet. Volgens mij ben je de enige! Babydr: Super dat ze weer lacht! Roos: Wat zielig voor Noelle! hoe gaat het vandaag? Rose: Haha! Mooi aan de zuip geweest?? Lekker toch!! Gelukkig is bij het logeren ook alles goed gegaan, en wat een schattige foto!!! Kleein moppie!
De eerste nacht is prima verlopen. Ze werd wel om 4.30 wakker voor nog een flesje maar dat is niet erg. Ze doet erg haar best om genoeg te drinken. Ze moet 600 per 24uur en ze kwam op 550ml! Wij zijn heel tevreden. Het is echt een heel ander meisje geworden!! Ze heeft vanmorgen in de box liggen spelen met de muziekmobiel, echt te schattig En nu zit ze lekker in d'r wippertje om zich heen te kijken. Ze heeft nog wel paracetamol om te zorgen dat ze geen pijn krijgt............we gaan het langzaam afbouwen. @Reflux: ik denk dat je het de tijd moet geven tot je verbetering ziet. Ik hoop dat de medicijnen bij jullie goed zullen aanslaan!!
Maar sloppy, gaviscon moet toch meteen zijn werk doen? Tenminsten in reclames zie ik dar wle altijd? Vind het super dat Megan het nu zo goed doet! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn voor jullie! Hopelijk gaat het nu alleen maar de goede kant op en kunnen jullie heerlijk gaan genieten!
Bedankt voor de reactie's op mn meisje Sloppy fijn om te horen dat het goed gaat met Megan! En 550ml is toch echt al goed voor zo kort na de operatie! Want wat hebben ze precies gedaan? Luna o geen indo dus hihi! mijn vriend is half indonesisch en die noemen ze soms pinda. Ik had 6 jaar geleden een goede voornemen voor het nieuwe jaar en dat was stoppen met roken, en dat is gelukt daarna nooit meer een sigaret opgestoken! dus volgens mij ben je echt de enigste! Baby Fijn dat ze je serieus hebben genomen en dat ze gelijk goed is onderzocht!gelukkig is Dyoni weer een tevreden meisje! Rose Fijn dat je een leuke avond heb gehad! en dat eva het met Eva ook allemaal goed is gegaan.Mooie foto van Eva en leuke kleertjes! Roos hoe is t nu met Noƫlle? wat ze ook weleens tegen de spruw doen is venkelthee in het mondje smeren of komt het niet door de spruw? Noa kwam om 8 uur voor dr eerste flesje en ze had gister dr laatste om 23 uur gehad!
oerps sylvia, dat was ik dus vergeten! De foto's van je meisje! Haha! Erg leuke foto's! Wat een mooi wijs koppie zit erop! En wat veel haar! Gaaf hoor! jij kan over een tijdje ook helemaal los gaan met knipjes/strikjes en staartjes volgens miJ! Leuuk.. De hangmat bevalt goed? En wat heeft ze lang geslapen! Lekker!!
De gaviscon doe z'n werk wel maar het slokdarmpje van Tara is waarschijnlijk al pijnlijk en dat gaat niet zomaar over, dat heeft tijd nodig. Megan huilde gisteren nog heel erg met een flesje en vandaag gaat het al beter Ik hoop echt dat jullie snel resultaat zien hoor!
Nog even een oproepje naar mn buddy Culy, hoe is t met je? ben je alweer een beetje opgeknapt? en hoe is het met Britt? Ik hoop wat van je te horen mocht je wel meelezen!
@Sylvia: De spier tussen haar maag en haar darm zat dicht en deze hebben ze als het ware een beetje ingesneden zodat hij weer open gaat. Dit is een hele kleine ingreep, maar zonder deze in gereep kon ze niet eten.
Leonie ook bedankt voor je reactie Ja ik had er gister al geprobeert om een klipje erin te doen maar ze wou niet hihi! en Dominique vond het ook wel zielig dat ik nu al met dr haartjes in de weer ging. De hangmat vind ze wel leuk voor 5 minuutjes ofzo dan heeft ze het wel weer gehad. Ze is soms ook zo bewegelijk en dan ben ik bang dat ze eruit valt! Ja heerlijk dat ze zo lang doorslaapt ze doet het al een een paar dagen dus ff afkloppen hoop dat het zo blijft. Gaat het weer wat beter met Tara?