wat een gaaf filmpje leonie! helemaal super! luna, tess maakt hele rare piepgeluiden tijdens t drinken, alsof ze slecht adem kan halen. in bed doet ze dit niet. hoop dat je morgen terecht kan, die spanning is vreselijk! josien, kan me helemaal voorstellen dat je ertegen op ziet,succes met alles deze week, en als je je hart wil luchten hier: lekker doen! hier heeft tess heerlijk een paar uur in bed geslapen vanavond (doet ze eigenlijk nooit) dus teun en ik hebben weer gezellig op de bank gehangen. hihi we zijn weer helemaal verliefd! (en dat na 8,5 jaar!) gek, wat de komst van zo`n kleintje allemaal met je doet (en met je relatie!)
leonie: hier de klossen al weggehaald toen de kraamhulp net weg was, heerlijk! volgens mij slaapt tess weer, ik ga er ook in! ik hoop dat t met de 'refluxkindjes' snel beter gaat, en dat jullie weer wat meer nachtrust krijgen!
Nu pas Leonie? Hier ook zodra de kraamhulp weg was. @moor: doe rustig aan! Hier erg moe. Meisje had huiluurtjes vanavond maar manlief heeft zich over haar ontfermd en toen is ze lekker in zijn armen in slaap gevallen. Net klaar met voeden en dat vond ze erg gezellig! Het viel me net ook opeens op dat ze bewust met geluid aan het lachen is. Heel grappig! Eerst was het alleen big smile, nu komen er ook keelklanken bij kijken, echt lollig hihi. Naja zij slaapt en ik ga ook maar een paar uur rust pakken. @josien: succes morgen voor je man! Trusten!
Leonie bedankt mooie dat filmpje! ik heb het weleens geprobeerd maar het is niet echt voor mij wegelegd zulk soort dingen hihi! Mooie meid is Tara, en jullie zien er ook erg trots uit op de foto's!Leuk! Wel leuk om de gezichten te zien achter de namen met wie je al meer als 9 maanden mee kletst! Luna hoop dat je morgen terecht kan! Ik ga ook lekker mn bedje opzoeken nadat ik Noa een flesje heb gegeven, slaap lekker allemaal!
Ik zit te wachten tot mijn meisje wakker word..........dit is de eerste keer dat ze 4uurtjes geslapen heeft Het is nog heel moeilijk om haar goed te laten slapen...ze valt elke keer bij ons in de armen in slaap en als ze haar dan in d'r bedje leggen gaat ze huilen! Ze heeft 2volle dgn gekrijst om eten in het ziekenhuis omdat ze niks mocht hebben en ik denk dat ze nu de naweeën hiervan hebben...... Ook kon ze last krijgen van verlatingsangst Echt heel moeilijk hoor, maar het moet met een week of twee over zijn. @roos: ik mis het zwanger zijn enorm! Ik was zo trots op mijn buikje en ik voelde me zo mooi. Ook het "samen" zijn en "één" zijn met je baby vond ik heerlijk......... @vloeien: Wie vloeit er nog? Ik heb nog steeds afscheiding en ik ben er eigenlijk nu wel een beetje klaar me! Megan is ruim 6wkn! Vandaag heb ik de na controle bij de gyn en dan gaan ze kijken.........vorige keer had hij gezegd dat het nu over zou moeten zijn. Ik heb zelfs soms helder bloed en ik ben niet ongesteld. Ook mijn aardbeien zijn nog steeds niet weg en ik hoop dat ze daar ook wat voor hebben........ Ik heb de afgelopen week ook helemaal geen tijd voor mn onderkandje gehad en zoals Megan nu gaat zal dat deze week niet veel makkelijker gaan. Ik ga haar zo maar even wakker maken anders heb ik morgen een probleem met weggaan....
Nou even wakker voor de nachtvoeding. Lijkt wel weer steeds vroeger te worden. Ik durf weer niet te gaan slapen want hij ligt weer die rare geluiden te maken. @Sylvia, wat een schattige kindjes. Jij bent ook halfbloed of zie ik dat verkeerd? @rare geluiden, ik lees dat jullie kindjes dit niet hebben in bed. Lijkt me ook niet normaal dus ook daarvoor ga ik morgen bellen. Kan onderhand beter in het z.h. en bij de dokter gaan wonen. @Sloppy, hopeijk gaat het snel beter met je meisje en ook met jezelf niet te vergeten. Knuffel! @Leonie, bedankt, ik ga eens kijken hoe het werkt met dat filmpje. @Maia, hopelijk hebben jullie na de huiluurtjes rust gekregen. @ELlen, wij zijn ook weer helemaal verliefd op elkaar. @Moor, doe rustig aan hoor!
goedemorgen dames. Jeetje wat veel reflux kindjes iedereen sterkte. sloppy:jeetje meid het zit je ook niet mee ik hoop dat het snel goed gaat met megan dan kan je eindelijk heerlijk genieten! en vloeien nee doe ik niet meer ik heb ook 6 weken gevloeid en ben toen ongesteld geworden en sinsdien niks meer! luna:is je mannetje weer bezig? heb je nog wel geslapen? hoop dat je vandaag terecht kan want dit wachten is ook niks. oja zijn wij al vriendjes op hyves ben namelijk zo benieuwd wie er achter luna zit? hihi ellen:aah weer helemaal in love lekker meid! ik ben ook verbaasd dat mijn man en ik nog niet iedere dag ruzie hebben want met al dat gedoe van dylan is hier heeellll veeel stress gelukkig gaat het nog heel goed tussen ons. josien:zo drukke week heel veel succes met je man. shaula:hoe ist met jou? ik las wel dat het nog steeds niet lekker gaat met je dames? slaan de medicijnen niet aan? maia:heerlijk he lachen met geluid dylan die krijst nu ook iedere keer en hij vind het geweldig want hij ligt er lekker bij te lachen. zo rest efe kwijt sorry. gelukkig is het weekend voorbij! Vrijdag heeft dylan zijn prikjes gehad! ik zal jullie de details besparen want ieder kindje reageerd er anders op. Ook even overlegt met de arts wat we met dylan aan moeten en hun vonden ook dat ik naar de ha moest ze hebben zelfs een verwijsbrief geschreven. Eindelijk is het maandag om 8 uur meteen mijn ha bellen en hopelijk heeft hij straks plek! veel liefs jaja
Sorry dames, geen puf om terug te lezen en overal op te reageren. Gisteren een onwiis drukke dag gehad, heel het huis vol visite. Waaronder 2 kids die echt heel mijn woonkamer op de kop hadden gezet! @Josien, wens jou en je man veel succes vandaag. En jij sterkte deze week...komt helemaal goed hoor en aan het einde ben je hartstikke trots op jezelf omdat je het toch maar ff geflikt hebt Nou ik geef t op hoor qua voedingen! Onze kleine eigenwijze man doet toch wat ie zelf wil. Vorige nacht dus heerlijk doorgeslapen op de andere voeding. Gisteravond gaf mijn man m om 23.00 de fles, waar dus weer wat schepjes forte inzaten. En Tim besloot toch om precies 3 uur weer te roepen voor de fles....zucht..... Dan maar een fles teveel op een dag hoor! Ik weet t ook niet meer......De enige optie die ik kan verzinnen is om m 180 te gaan geven, maar dan komt ie nog snachts w.s
Goedemorgen meiden! @ Jaja, Eva moet morgen de spuitjes halen Vind het maar een eng idee. Denk dat ik maar op de gang wacht anders huil ik denk ik net zo hard mee. Ben normaal een heel nuchter persoon maar zodra het om Eva gaat ben ik heel gevoelig. Ik mag nu voor de mexprik. Ben benieuwd hoelang we moeten wachten daar. @ Luna succes bij de dokter! @ Josien sterkte met je man. ps ben weer trots op me meissie, van half 10 tot 7 geslapen
wendelaa:vervelend. en ze hebben toch een eigen wil hoor! mijn ventje is nu 2 maanden en wordt snachts ook nog heel vaak wakker! rose:jeetje zeg wat een slaapkoppie heerlijk!!! zo net de ha gebeld om 2 uur zijn we aan de beurt gelukkig is manlief vroeg thuis vandaag dus dan kan hij mee!
goedemorgen! succes zometeen Rose wij mogen vanmiddag. hier wel een lekkere nacht gehad. Gisteravond is ze na het janken bij manlief op de arm in slaap gevallen. En daarna kwam ze gisteravond om 10 uur voor voeding en daarna pas weer om kwart over 3 en 10 voor 7 dus mag niet klagen Ze heeft lekker doorgeslapen. Rond 5 uur werd ze ook een beetje wakker maar is vanzelf weer in slaap gevallen. Nu ligt ze ook weer net in bed. Een beetje te janken/mopperen. @luna: en kan je snel terecht? Fleur maakt op zich ook best wel veel slik/kokhals enz. geluidjes als ik haar in bed leg. @wendelaa: heerlijk zo'n eigenwijsje! @jaja: fijn dat je straks meteen terecht kunt!
jaja, fijn dat jullie vandaag nog terecht kunnen bij de dokter! luna, heb jij nog gebeld of je vandaag mag komen i.p.v. woensdag? wendelaa, was t wel gezellig gisteren? of heb je de benen uit je lijf gelopen? tess komt nu soms alweer om de 3 uur, dus ga de flessen toch maar ophogen. `s avonds moet ik haar altijd wakker maken voor de laatste fles, en `s nachts komt ze dan wel weer zelf! jammer...maar verder mogen we niet klagen. ze is nu al wakker vanaf 6 uur, en ik dus ook. ga t badje doen en hopen dat ze dan nog even slaapt. straks naar t bureau!
hier weer heerlijk geslspen 8 uurtjes we moeten zo na het cb na de arts ben benieuwd ff kijken na het tandje en ben benieuwd hoeveel ze nu is gegroeit in 4 dagen
@Jaja, succes vanmiddag bij de dokter! En dat kindjes een eigen wil hebben weet ik maar al te goed, want dat dametje van ons heeft een hele sterke haha... Lijkt dr kleine broer toch op haar @Luna, en mag je komen vandaag? @Ellen, nou ja t was mij ff te druk om echt gezellig te zijn..ppff.. Ik had t gevoel dat ik meer op de 2 andere kids letten als hun ouders deden. Heb ze een paar keer van de trap af moeten plukken omdat ze naar Tim wilde, moeten zorgen dat ze de hond met rust lieten, dat er geen vingers tussen deuren kwamen die dichtgegooid werden etcetc...en dan nog onze eigen wildebrasje af en toe corrigeren. Want ja, die stuiterd dan net zo hard door huis heen. Op een gegeven moment kwam een jochie binnen zeggen dat Eva m met een bezem had geslagen, dus ik boos en gevraagd waarom ze dat deed; ja, hij zat mijn hondje te slaan!..zucht... @Prikjes, o ik zie er ook als een berg tegenop hoor. Tim krijgt ze 10 december.
Goedemorgen. Hier gaat het wel lekker nu Maureen niet meer verkouden is. Ze zit op ong. 5 voedingen maar per dag.. Meer krijg ik er ook niet in. Op het cb zeiden ze dat het geen probleem is. Ze slaapt overdag soms gewoon 5 uurtjes achter elkaar! Dan krijgt ze rond kwart voor 12 voeding en slaapt ze van half 1 tot half 6. Dan blijft ze wakker tot half 10 voor voeding en slaapt ze dan van kwart over 10 tot half 4! Daarna soms tot half 10 weer en anders tot half 8 ongeveer. Ze is echt een tevreden meisje... Ff lieve foto spammen:
@sloppy, wat fijn dat jullie meisje weer thuis is!! Verwen haar maar goed hoor!!! @Luna, wat raar dat hij van die rare geluiden maakt, onze zoon heeft dat ook een periode gehad, en dan waren we bij de arts en dan deed ie het niet, dus probeer het even op film te zetten... Het leek af en toe net alsof ie stikte... ( was gelukkig niet zo.. ) @Danjo, wat fijn dat jullie alweer zo goed slapen, hier gaat het ook goed hoor, van half 9 s`avonds tot 2 uur en dan weer om 6 uur... hebal geprobeerd om haar om 11 uur weer te voeden maar dan komt ze ook gewoon weer om 2 uur.. dusss.. @Wendelaa, dat is gewoon ^%$%$# dat je zelf niet van de dag hebt kunnen genieten maar alleen agentje hebt moeten spelen.. @Josien, succes vandaag!! Komt helemaal goed!! @hyves: wapa.hyves.nl Gisteren kraamfeest gehad!!Het was helemaal GEWELDIG!!! ( ben nu wel helemaal gesloopt ) Ze is zo vreselijk verwend, Milan is ook giga verwend.. bijna iedereen was er en Larissa heeft lekker de hele middag bij ons gelegen zodat iedereen haar kon bewonderen... het was echt geslaagd en zou het zo weer doen... ( alleen komt hier geen derde kindje ) Nou fijne dag allemaal... en weer sorry voor degene op wie ik niet heb gereageerd....
Ellen: Wat leuk!! Wij hebben dit ook! Ik was voor de bevalling heel bang hoe het zou gaan. Want het ene stel groeit tot elkaar, terwijl de andere compleet van elkaar vervreemd. Vind het heerlijk!! Sloppy: Wat goed dat ze wat langer slaapt! Hopelijk is het over 2 weken dan ook echt over.. En vloeien doe ik ook nog, maarja ik ben natuurlijk wel 3 weken laten bevallen dan jij... Jaja: Wat goed dat jullie een verwijsbrief hebben gekregen.. Ik hoop zo voor jullie dat ze erachter komen wat t kleine mannetje heeft. Succes straks bij de ha! Wendelaa: Lastig he dat gedoe met de voeding!! Lijkt het de ene keer te helpen, gaat het de volgende keer weer niet zoals je hebt gehoopt.. Succes met het uitvogelen! Rose: Succes met de prik!! En wat slaapt ze lang!! Wat heerlijk! Wij krijgen trouwens ook het leuke mutsje met naam thuisgestuurd! Ik had een uitnodiging, wat leuk!! Krijgt iedereen die van simply colours? Ellen succes bij het bureau!! Danjo ook succes bij t bureau! Knuffelk wat fijn! En wat een super schattige foto! Wapa: Mooi dat het kraamfeest geslaagd Was! Lekker dat ze zo verwent zijn hoor! Hier is vannacht alles goed gegaan! Ze vind de gaviscon zoooooooooo vies dat ik het gewoon zielig vind om te geven. Soms lijkt het net alsof ze erin stinkt, brrr! Vies spul.. Maar het lijkt te helpen!! Gisteren wel na de fles mopperen en huilen, maar dat was ook zo weer over, en in bedje leggen was geen probleem! Zelfs smiddags niet, wow! Nu ligt ze in ons bed te slapen, want vanmorgen wou ze dus even niet in dr eigen bedje slapen, ik deed de deur nog niet open en mevrouw was stil.. Ach Maurice is toch weer werken, dus het hele bed voor mij en Tara alleen! Heerlijk lekker knuffelen! Wat een gezellig weer he!!! Alleen jammer, want ik had willen wandelen vandaag, dat lijkt me niet zo'n goed plan nu!
Gezellig weer wat hyves-vriendjes erbij! @Luna, hoop zo dat je nu al terecht kan en daar nu bent. Duim heel hard voor je. @Leonie, wat goed dat t nu wel lijkt te werken. Raar he om nu alleen te zijn, ik vond t de 1e dag vooral heel ongezelllig en miste iemand om al mn twijfels mee te bespreken. @naar buiten, was ook van plan om voor t eerst alleen boodschappen te gaan doen, maar met dit weertje (goede smoes) @Wapa, leuk dat t feest zo'n succes was. Heb je dankbaar resultaat van al je voorbereidingen. @Boaz...ligt ie lekker te slapen als ik naast zn bedje zit, ga ik weg en 5 minuten later...huilen!! Laat m nu maar (met moeite) even huilen, zucht. @KnuffelK, is alles weer goed met Christian? Wat een lieve foto zeg. @Jaja, hoop dat je vandaag terecht kan
Laten huilen heb ik net ook geprobeerd... 3 kwartier lang af en toe bij haar wezen kijken in de tussentijd maar het werkt niet hier. Viel ook niet meer te troosten bijna alleen met pink.dat doe ik dus ook niet meer. Maar aan de andere kant kan ik moeilijk steeds met haar op mijn armen gaan zitten tot het etenstijd is. Schema is dus nu zo: - eten - knuffelen - spelen - 45 min slapen - wakker worden en janken maar het is niet zo dat ze honger heeft wanneer ze gaat huilen. straks cb maar bellen voor tips.