Ellen: Dat weeguurtje hebben we hier wel! Maar heb er eigenlijk niet aan gedacht om heen te gaan... nou als het goed is weet ik het maandag, dus hoef ik donderdag ook niet.. Maar bedankt Maia: succes met de prik!!
@All, bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben aan het rennen en vliegen vandaag, dus sorry dat ik even niet overal op reageer. Sam en ik zijn vanmorgen naar de cursus babymassage geweest! Helemaal super! Hij heeft heerlijk liggen genieten en mamma twee keer van boven tot onder ondergeplast . We hebben dus veel lol gehad. Ook in de tummy tub vond hij nu helemaal niet erg. Dus we hebben twee uur even quality time samen gehad. Volgende week weer! Daarna alleen nog maar gevlogen. Snel naar huis, flesje voor Sam, weer in de Maxi Cosi en door naar het ziekenhuis om Gert-Jan daar in een bed te leggen voor zijn operatie . Als het goed is wordt hij op dit moment geopereerd. Ze bellen me zodra ze meer weten. Ik ga straks bij mijn ouders eten, zodat ik op tijd op het bezoekuur kan zijn en niet zelf hoef te gaan staan koken. Sam is dus een beetje van slag vandaag door al dat zitten in de Maxi Cosi, weinig in zijn eigen bedje slapen en autorijden. En ja... hier ga ik dus regelmatig met Sam alleen op stap . Ik hoop dat het met Gert-Jan goed gaat. Hij had net een Diazepammetje gekregen als rustgevend medicijn in het ziekenhuis en als spierontspanner. Maar hij werd er hartstikke lollig van. Ik heb me echt ziek gelachen... . Ik weet niet precies wanneer ik weer een update kan geven, maar ik hoop snel. Nu ga ik eens bedenken wat ik voor de volgende ronde buitenshuis weer allemaal mee moet slepen . Het lijkt hier af en toe net een volksverhuizing. Herkenbaar? Liefs, Josien
Josien, hopelijk gaat het allemaal goed en snel met je man! Fijn dat je wel hebt kunnen genieten van de cursus - lijkt mij ook super! En die volksverhuizing - het valt mij eerlijk gezegd heel erg mee! (na al die horrorverhalen van iedereen...) Gewoon zorgen dat je een goed gevulde luiertas hebt en dan is het allemaal prima te doen Maia, succes met de prik!! Ik heb hier echt geen energie. Ik snoep heel veel om toch maar even energie te hebben maar dat werkt eigenlijk alleen maar tegendraads. Dus vandaag tegen mezelf gezegd dat ik geen snoep en zoetigheid mag en nu voel ik me helemaal een vaatdoek. Maar even een kop koffie en eventueel nog een plak volkoren ontbijtkoek (heb er al 2 op) en gewoon doorzetten! Ik hoop dat ik me dan iets beter ga voelen!
luna hoe was het bij de dokter??? Hier had Mike ook enge geluidjes, alsof hij geen adem kreeg en dan was hij ook onrustig met zijn armen. Dit was dan ook in bed . Maar nu is dat eigenlijk helemaal over. Als je twijfeld en echt bang bent dat het zijn ademhaling is moet je ten alle tijden gewoon de huisartsen post bellen hoor meid!! hoop dat ze je konden helpen vandaag!
Josien: hopelijk gaat alles goed/is alles goedgegaan! Logisch dat je hier nu even minder reageert. En fijn dat de babymassage lekker was Nou hier weer terug van de tacoprik. Fleur in de draagdoek en die sliep lekker verder. Het was hartstikke rustig dus we konden meteen doorlopen, prik halen en weer weg. Fleur heeft er niets van meegekregen.
hier vandaag ook na het cb geweest ze was nu 4200 dus ook even 190 gram aangekomen in 4 dagen tijd ze vonden naomi een tevreden kindje en alles was goed Nu ga ik wat in huis doen want ben de hele dag op pad geweest
@josien: sterkte met je man @Luna: ik ben ook niet gek op enge geluidjes, hoevaak ik niet in het begin naar haar wiegje ben gerent omdat ik een eng geluidje hoorde. Nu weet ik dat ze dan gewoon aan het dromen is. Voor jou ligt dit waarscheinlijk anders. Eng hoor. @hier: afgelopen vrijdag is Ties* zijn eerste vlinderjaar geweest. Phoe was me een dagje wel. Eerst met marley naar het consultatiebureau en daarna wouden we naar het strand om een wensballon voor Ties* op te laten, helaas regende het tehard. Marley krijgt nu andere voeding. We zijn overgestapt op Nutrilon Omneo. Omdat Marley elke keer als ze een scheet moest laten in paniek raakte en ze onwijs veel spuugde. Het kwam regelmatig zelfs uit haar neus stromen. Heb haar een keer uit bed getrokken omdat ze met grote ogen en een rood hoofd in haar bedje lag. Toen ik haar recht op hield kwam alles eruit zetten. Dit wil ik nooooooooooooooooooooooit meer meemaken die avond heeft ze tussen ons in gelegen zodat ik elke keer kon controleren of ze niet aan het stikken was. (hoe onpedagogisch verantwoord dit ook is). Gelukkig gaat het nu stukken beter en ook met mijn gemoedsrust. haha Hebben jullie gisteren ook peter r de vries gekeken? Oh echt mijn haren gingen recht overeind zitten. Toen ik marley moest voeden heb ik haar extra lang vastgehouden en zelfs zitten huilen (emo moment).
@Cindy, nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie vlindertje Ties. Lijkt me een zware dag geweest voor jullie. Dus jij hebt haar ook al een keer tussen jullie in gelegd omdat je het niet vertrouwde. Julien vannacht ook maar die heeft ook bijna niet geslapen. Misschien ook wel door het spookweer hoor. @Danjo, ze doet het goed. Fijn om te horen. @onderzoeken: daarmee moet ik helaas wachten tot woensdag. Er was geen plek. Ach die 2 dagen maken nu ook niets meer uit eigenlijk. Rest nog bedankt voor de antwoorden op mijn vraag over de rare geluidjes. Ik kijk het vannacht nog even aan als hij dan weer zo gaat spoken dan ga ik maar weer naar de huisarts. Vindt het vooral raar omdat hij eigenlijk al een tijdje doorsliep en vannacht dus niet. Werd om 3 uur wakker en toen weer om 6 uur. Ik kom vandaag weer op 7 flessen uit terwijl ik al op 5x180+6 zat.... Weet even niet meer hoe ik dit moet aanpakken maar goed. Ga maar weer naar hem toe want hij ligt te huilen, eigenlijk ook de hele dag al.... snap er niets van. @Baby is dyoni al wat rustiger? @Sylvia, mooie meiden heb jij zeg!!
Oh ik word echt gek!!!! Heb Tara om kwart voor vier gillend uit haar bedje gehaald. Ze was zo aan het gillen dat ze af en toe vergat adem te halen. Elke keer als ze eventjes stil was, hoorde je hetr door haar slokdarm naar boven stromen , en weer inslikken.l En dan begon ze weer hartverscheurend te gillen. Nu probeer ik vanaf 4 uur precies. NON STOP, de huisarts te bereiken. Elke keer gaattie 30 keer over, en dan word de verbinding verborken. De keer erop istie gewoon in gesprek???? Ik word er gek van!! Om 5 uur gaan ze dicht, en ik wil verdorie dat Tara geholpen word!!!!
Cindy, gefeliciteerd met de eerste vlinderverjaardag van Ties. wat een rare dag moet dat zijn geweest. wel heel bijzonder dat je een jaar na deze dag een mooie gezonde meid in je armen hebt liggen. gaan jullie die ballon een andere keer oplaten? luna, jammer dat je niet terecht kon vandaag!nog twee dagen en dan weet je meer. kun je vandaag overdag niet een fles rekken van Juliën? lastig dat hij niet doorsliep vannacht, kon je m ook niet troosten met een speen of even knuffelen? mij werd vandaag verteld dat je `s nachts alleen een fles moet aanbieden als ze echt honger hebben en je ze niet stil krijgt op een andere manier. danjonze meiden gaan mooi gelijk op! nu moet tess nog ff leren om ook de nacht door te slapen, net als Naomi! hihi josien, hier valt de verhuizing ook wel mee, ik heb de tas altijd klaar staan met wat luiers e.d. alleen als er een fles mee moet pak ik die extra in. het inpakken in de maxicosi en in de auto enzo dat vind ik meer werk! maxi-cosi: tess vindt t allemaal wel best, alleen als t te strak is, met jas en gordels enzo gaat ze schreeuwen. ik doe de gordels losser als ik haar erin zet, en als ze goed zit trek ik ze weer aan.
leo, wij hebben ook een apart spoednummer! en na 5 uur kun je toch ook altijd terecht bij de huisartsenpost die dienst heeft? succes meid, en laat je niet meer afschepen!
Ja maar mag ik wel naar het spoed nummer bellen??? Is dit echt spoed? want bij de ha post vonden ze het vrijdag al raar dat we in het weekend daarvoor belden...
Nou gaattie niet eens meer over!!!! werkelijk waar, ik ben in staat om die telefoon door t raam te gooien. Het ligt niet aan de tel want ik heb ook al met mobiel gebelt... Ik bel zo naar het spoednummer want maurice heeft toevallig vandaag de auto mee.. dus ik kan nog geen kant op.
Gewoon bellen hoor! Als je het niet vertrouwt! Wat een raar iets ha moet toch gewoon te bereiken zijn?
Leonie, bel de huisartsenpost. Nu. Dit kan zo niet meisje. Als er al niks is met Tara, dan heeft in ieder geval mams een moment nodig om gerustgesteld te worden. Daar zijn ze tenslotte voor meisje. Luna, lekker Julien z'n flesjes geven en je niet te vast houden aan wat ze "mogen" op een dag. Hij gaat het vanzelf uitvlakken. Lauren heeft hier de eerste week dat ze flesvoeding kreeg gegeten, dat wil je niet weten... Onvoorstelbare hoeveelheden. Nu nog steeds krijgt ze 7 tot 8 voedingen van 100 tot 150 cc op een dag. Je kan je kindje niet zo van de honger laten huilen. Groeien is geen exacte wetenschap, eten dus ook niet! Zo, eens kijken wat er verder nog gebeurt hier. x