@Leo bel gewoon de spoedlijn zou ik zeggen. Wat die assistente vind moet ze naar de politie brengen. Jij maakt jezorgne om je meisje dus dan is het spoed. Gewoon bellen en eisen dat je geholpen wordt hoor! Dit kan zo niet langer lijkt me.... Succes @Ellen, heb net het cb gebeld en ze stellen een combi voor van omneo en voeding voor hongerige baby's. Hij blijft maar huilen en zijn speen hoeft hij ook niet.... troosten gaat vandaag ook moeilijk.
Ja ik vind het dus ook echt belachelijk!!! Ik stuur hem er nog een keer een mail over, want ze zijn heel vaak slecht te bereiken!! Heb maurice net aan de tel gehad ( ik meteen aan de brul natuurlijk ) en hij gaat het nu proberen onderweg naar huis. En als het niet lukt bel ik meteen naar de huisartsenpost. Ze kijken haar verdorie maar is na.. Ze heeft net een half uur lang de hik gehad, en elke hik hoorde je een golf omhoog komen. vind het echt ziielig!!!
@ei, hier ook een schreeuwlelijk als je dr in de MC stopt, tot de auto een gangetje heeft van 40 50 km/u. Dan is het goed. Kind van dr moeder denk... Zal straks ook snel op de motor stappen... @Josien, ik begrijp dat jij een heftige week hebt gehad, ben nog niet zo ver met teruglezen maar zie iets van OK voor je man. Sterkte voor jullie. Enne, dat volksverhuizing idee, ik snep 'm... heb het ook! @de rest, ik kom weer een beetje kletsen hoor, zal het nog niet bij kunnen houden maar dat komt snel goed. Zo, Lauren ligt lekker tevreden in d'r wipper, in de box. Zometeen een luier verschonen denk ik, begint hier een luchtje voorbij te komen waaien. Dametje heeft een kop hoor, onvoorstelbaar. Gillen dat ze kan nou nou nou. Zelfs de verpleegkundige van het CB die hier was om de pacco en de doeken voor te doen vond het hard!
Ellen, heb van de week naar je meisje gegluurd, mooi popje hoor! Lief dat je even kwam vragen naar ons, sorry dat ik niets terug heb gezegd druk druk drujekenthetwel...
Pff, ongelooflijK! Maurice belt 1 keer , en krijgt ze er meteen aan!! Morgenvroeg om half 11 kunnen we langskomen, en tot die tijd moesten we maar zien hoe we het deden. ( zo lullig is het niet gezegt, maar zo voelt het wel ) De assistente zei dat gaviscon alleen de pijn verzachtte en absoluut niet het probleem oploste, en dan vraag ik bij mezelf af waarom we alleen dit hebben gekregen van ha post... Maargoed, morgen worden we geholpen en daar ben ik al heel blij mee! Maar stel dat ze er dan geen last van heeft???? Dan zijn we zeker nog geen steek verder?
Ellen, ik heb ook een pukkelkoppie hier hoor! Ik denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken. Sloppy, hoe is het met je meisje? Jij al een afspraak gemaakt voor je aambeien? Effies verder kijken hoor...
Leonie, als ze er morgen geen last van heeft, moet je alleen maar blij zijn voor haar en weer bellen met de huisarts als het probleem zich weer voor doet. Goed dat jullie morgen terecht kunnen meis. Blij om te lezen.
Moor: Haha, kmoet een beetje lachen om hoe je het er neer zet! Goeie longen heeft de kleine Lauren dus? Hoe gaat het verder daar? Luna: wat vervelend! Is het niet drinken om de pijn te verzachten?? Dat hij eigenlijk geen hongen heeft? Daar werd ik namelijk voor gewaarschuwd!? Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter!
Leonie, het gaat goed. Ondanks de slapeloze nachten enzo! we hebben eerst een weekje Lauren heel strak ingepakt en zijn sinds vandaag aan de pacco. Tot nu toe gaat het goed.... Eten doet ze super, daar heeft ze gelukkig geen last van. Ontlasting gaat ook goed en inmiddels weegt ze (afgelopen donderdag) 4130gram!
leonie dat klopt het is een zuurbinder, het zorgt ervoor dat het zuur de slokdarm niet "verbrand" wat de pijn veroorzaakt. maar de oorzaak ervan is niet opgelost ermee.. heb het misschien gemist maar heb je al geprobeerd de voeding te verdikken met nutriton, dat is het 1e dat ze adviseren bij reflux. ( wel opletten dan heb je een andere speen nodig) succes meid. En wat telefoon betreft er is bij veel mensen storing, dus misschien had jij ook last ervan
Meiden als ik eerlijk ben ben ik een beetje teleur gesteld.. Gister vertelde ik dat Dyoni zo overstuur was dat ze paars aanliep en niet meer ademde..Hier werd amper op gereageerd en als er al gereageerd werd was het ; jammer dat Dyoni niet lekker in dr velletje zit Als iemand anders de volgende dag dus vandaag met precies hetzelfde verhaal komt reageren jullie allemaal! Nee het gaat niet lekker met Dyoni, ze is de hele nacht wakker geweest, zit vol met lucht..Vandaag word ze amper wakker als ik haar niet uit bed pak om te drinken slaapt ze gerust door..ik pak haar er wel uit en ze drinkt slapend t flesje leeg en slaapt dan weer verder.Haar temp blijft 37.8. Ik mag langs komen als deze 38 is.. Kortom het gaat niet lekker met haar en vind het erg jammer dat er zo flauw gereageerd word Als er een vraag wordt gesteld over de maat luiers reageert iedereen maar als ik zeg dat mn kind stopt met ademhalen hoor je niks..
Moor: Slaapt Lauren nog niet goed door snachts? Wel fijn dat t wat beter gaat. Wat is pacco als ik vragen mag? En ik ben inderdaad blij als ze er dan morgen geen last van heeft, maar dan blijven we natuurlijk bezig. Heb liever dat hij het ziet en me er wat voor geeft dan dat er morgen niks aan het handje is bij de ha en dat als ik thuis ben het weer drama is!! Anast: Wij gebruiken al Nutriton door de voeding, omdat ze anders alles uitspuugd!! We zijn vorige week 1 dag gestopt met de nutriton ( omdat ze het ook voor dr ontlasting kreeg die niet wou komen ) en toen heeft ze bijna niks binnen gehouden! We gebruiken nu idd speen 2. Speen 1 lukt haar niet en dan word ze helemaal gefrustreerd..
@moor: nee nog niet gedaan, ga eerst nog een ander zalfje proberen in de hoop dat dat nog helpt. Zit nu ff niet op een operatie te wachten.............kijk het nog ff aan @Maxi-cosi: hier vind ze het wel fijn in dat ding maar alleen als de auto rijd! Toen we met de Ambulance gingen was ze alleen stil als we aan het rijden waren..........echt te grappig! Met ons meisje gaat het nog steeds niet echt lekker. Ze heeft heel erg diaree en ze begint ook weer met spugen. Net contact met het AMC gehad en het is waarschijnlijk een virus wat ze daar heeft op gelopen. Als het morgen nog het zelfde is mogen we weer bellen en in het ergste geval moet ze weer aan het infuus. Of ze gaan proberen met medicijnen........... Och als ze straks helemaal opgeknapt is herken ik mn eigen kind niet
@ Babydream ik snap wel dat je teleurgesteld bent als daar niet op gereageerd word. Ik geef eerlijk toe dat ik niet alles meer lees, omdat ik niet meer heel veel hier zit. meestal kijk ik 1 of 2 bladzijdes terug, misschien dat meerdere dat hebben want lijkt me sterk dat mensen bewust niet op jou reageren.
Leonie fijn dat jullie morgen al terecht kunnuen. En mocht ze er morgen geen last van hebben gewoon gaan en beschrijven wat ze heeft en eisen dat ze er wat aan doen of hij het nu wel ziet of niet!
Babydream: Ik snap dat het niet leuk is.. Heb het net terug gelezen wat ik heb gereageerd. En ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er anders aan had moeten doen. Vooral omdat je zelf ook al aangeeft dat als het erger word je er meteen werk van gaat maken.. Maar het is heel erg sneu, en ik weet zekerr dat iedereen met je mee leeft..!
Babydream, ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Dat zou ik ook zijn. In my defense, ik heb zover nog niet teruggelezen. Maar, ik schrik er wel van zeg! Ik zou me een ongeluk schrikken als Lauren zou stoppen met ademen. Wat gebeurde er dat ze dat deed? Wat heb jij gedaan? Moorman heeft mij geleerd (verteld) dat ik om te beginnen hard in dr gezichtje moet blazen. En nu, ze is dus niet lekker / het gaat niet goed. Ik moet echt teruglezen om te kijken wat je hebt geschreven meis. Sloppy, nee een ok is ook niets, maar lost het wel op. En nu Megan ws weer een virus. Tjonge zeg, het zit niet mee. Leonie, Pacco is een type bakerdoek. En doorslapen begrijpt ze echt nog niet hoor. Klokkijken daarentegen kan ze des te beter. Iedere 3 uur
Ach lieve Babydream, mijn welgemeende excuses! ik vroeg hiervoor wel hoe het met Dyoni was maar ik had net in de gaten dat het je zo hoog zat. Ik begrijp dat dit je tegenvalt. Het is zeker niet de bedoeling en goed dat je het aangeeft. Nou en nu even over je meisje want die luiers zijn inderdaad veel minder belangrijk. 38 graden is bij baby's wel koorts of niet? Als je niet gerust bent over haar algehele gesteldheid misschien weer de hs post bellen. Hier precies zo met Julien dus begrijp hoe je je voelt.