odess ik wou hem ook niet halen omdat er troep in zat en was er ook fel tegen maar na een gesprek met de ha wist ik gewoon zeker dat ik dit moest doen voor mn meisje De entingen tja het moet gebeuren er speelt wel wat de laatste weken hoor pff hebben wij weer maar ze hebben de hele boel uit de handel gehaald toch
Tim slaapt eigenlijk ook t beste in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer, hij wordt snel wakker van geluid. De eerste week sliep hij in een wieg bij ons op de kamer, maar dan sliep ie zo onrustig. Soms dan hoor je m wel ff jammeren, maar na 5 min slaapt ie weer in. Ook als ik met m gewandeld heb in de wandelwagen en hij slaapt dan als een roosje,zodra ik binnenkom is ie wakker. Wel vind ie t heerlijk om in de draagdoek te slapen, misschien een tip voor andere meiden? Je kindje ligt dan heerlijk bij je, maar je hebt toch je handen vrij! @Pneumo verhaal, ik schrok me dus ook dood vorige week! Maar goed, ze hebben des betreffende lichting gelijk terug gehaald. Dus waar onze kids mee geeent worden is andere. En er zijn voor die 3 al zoveel kindjes er mee in geeent. Ze doen het al bijna 4 jaar...........
Mn meisje is weer aan het krijsen... Pfff vind het zo vervelend! Gaan maar weer eens aanleggen denk ik... @ draagdoek, wil eigenlijk nog wel eentje halen ja, heb nu de lodger shelter maar is geen succes!
slapen: Noëlle slaapt echt overal! Overdag ligt ze veel bij mij of Colin en anders ligt ze op het voetenbankje in haar reiswieg. Snachts gaat ze in haar ledikantje! Mex griep: Ik laat mij ook inenten, ik zou het me eigen nooit kunnen vergeven als er wat met mijn meisje zou gebeuren als ze de griep door mij krijgt! Foto's: Ontbloot bovenlijf vind ik niet zo heel erg maar haar vagina komt niet op internet Leonie: Wat een mooi meisje, en idd die kan scheel kijken hahaha, is mij nog niet opgevallen bij noelle. Wel erg zielig dat ze niet goed kan poepen Mijn meisje vanochtend toen ze uit de tubbytub kwam
Roos wat een skeetje hier zet ze het op krijsen als ze uit bad,tummy of douche komt ze vind het zo lekker he haha
Zo hier ook weer terug van de gyn alles was goed. Mocht ik weer zwanger worden dan mag ik weer terug naar de vk! Laten we daar nog maar even mee wachten Net lekker naar de kapper geweest heerlijk! Eva is bij opa en oma die ga ik eind van de middag weer ophalen. Heb ik even een middagje voor mij alleen
roos wat n moppie,mooie krulletjes leonie wat lijkt tara op jou sloppy veel succes hopelijk helpt t megan nieuwe mama's welkom
Wat een mooie foto's dames Even een vraagje kopen jullie weleens babykleertjes via internet en waar? Ik wil z'n winterpakje hebben voetjes en armpjes aan elkaar. Weet iemand waar ik die kan halen?
hey meiden ik ben hier ook weer heb nu terug internet dus kan weer goed meekletsen onze Senne doet het supergoed gisteren gemeten en gewogen , weegt nu 4.930 en is 56 cm dus groeit heel goed ik ben nu ook aan het denken of ik nog een tweede kindje wil, het liefste heel snel na elkaar als ik het dan toch nog wil, want nu denk ik nog steeds maar aan eentje xxx
kitty fijn dat het zo goed gaat meid. rose fijn dat alles weer goed was. die pakjes heb ik gezien bij draagdoek.nl als je die iig bedoeld op de voorpagina
kitty fijn dat alles zo lekker loopt rose ik wel eens via liefwinkel en kleertjes.com ook h&m heeft wel eens wat
@ Danjo kijk nu op draagdoek.nl maar zie nergens die pakjes? @ Babydream bedankt! Wil graag wat truitjes en broekjes voor de winter maar vind alles zo dun. en zou zo snel niet een winkel weten waar ik dat kan vinden.
O leonie: wat een lekkere spekbeentjes heeft jouw meisie zeg haha En mocht ze een brilletje nodig hebben tegen het scheelkijken moet je maar ff bij me langskomen op mn werk tegen die tijd hahaha. Nee hoor grapje. Marley doet dat soms ook. @hier: Marley haar nekspieren zijn al heel sterk als ik haar op haar buik leg doet ze haar hoofd gewoon omhoog of er niets aan de hand is. En ze probeerd zich nu al om te draaien ze is al elke keer op de helft. Vanacht echt doodgeschrokken. Rene en ik gingen naar bed. We lagen net hoor ik een heel raar geluid uit Marley haar kamer komen. Dus ik ren als een gek naar haar toe. Zit ze toch zowat te stikken in haar voeding die ze aan het terug spugen was. Ze was helemaal rood aangelopen. Heb haar als een gek opgepakt en rechtop gezet. Ze was helemaal overstuur. Logisch ik kon ook wel janken. Na een tijdje kwam ze weer bij. Heb haar daarna heeeeeeeeeeeeeeeeel lang vastgehouden en geknuffeld. Bah dat was echt een nare ervaring hoop het nooit meer mee te maken.
@cindy dat is zeker een nare ervaring, ik ben daar ook altijd zo bang voor, en bij riley heb ik dat 2x gehad dat ze bijna stikte in slijm in haar keeltje, vanaf dat moment slaapt ze bij me op de kamer. gister haar bedje naar mijn slaapkamer verhuist. XXX Gusam
Gats Cindy wat eng zeg!!!Is Marley zo'n draaikont dat ze haar hoofdje ook opzij draait brr wat eng...
Hoi meiden, Hier een lekkere nacht. 22.30 uur laatste voeding en toen om 4.45 uur pas weer. Heerlijk kunnen bijtanken dus. Alleen manlief moet om 6.00 uur opstaan voor zijn werk dus die was niet zo happy met dit tijdstip haha. Hier vandaag achter gekomen dat Evi niet tegen drukte kan om in te slapen. Kids zijn dan te druk en dan kan ze niet in slaap vallen. Dus maar lekker op haar eigen kamertje. Medicijnen voor de spruw (we hebben Nystantine) lijken goed te werken. Plekjes in haar mondje zijn bijna weg. Kreeg het advies van de lactatiekundige om de hoeveelheid die ze per dag moet hebben te verdelen over alle voedingen. En met een vinger in haar mondje te smeren. Naaktfoto's: zet ik hier ook niet op de site. Ben daar ook een beetje huiverig voor. Er zijn altijd van die gekken. Cindy: jeetje zeg dat is schrikken. Gelukkig is het goed afgelopen. Maar wat kanp dat ze haar koppie al zo goed omhoog houd. Leonie: wat een mooie foto's. Rose: fijn dat alles weer goed was. Ik koop wel eens bij liefwinkel, kleertjes.com of h&m. Ronino heeft ook leuke kleren vind ik van Dirkje. Kitty: fijn dat bij jullie alles zo goed loopt. Heerlijk. Roos: wat een schatje hebben jullie. En die krulletjes zo cute. Josien: wat vervelend zeg. Heb je al eens geprobeerd of hij ingebakerd wil liggen in een hydrofiele luier? Zo's schommelstoel is vaak ook een uitkomst. Odess: hierboven staat mijn reactie op jouw verhaaltje. Hier dus wel herkenning. Nieuwe mama's: welkom hier. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.