Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Daantje ook al zo een drama (weer) met Giorgio. Tja, laten huilen is niet iets waar ik genoegen mee zou nemen. Ik zou gaan zoeken naar andere methoden.

Ladies, ik heb het hier niet gemeld geloof ik, maar Lauren krijgt sinds 2 weken haar flesvoeding aangemaakt met Rooibosthee (niet pickwick o.i.d. maar pure van Annique). Daarbij krijgt ze ABC dophilus.
    Geen last meer van obstipatie, geen last van spugen, geen last meer van krampen. Nou ja, bijna niet dan hé, het is geen wondermiddel.
    Wij merkten vrij snel verschil toen we startten hiermee. Nu nog slapen 's nachts.
    Misschien een tip?

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Maia, hoe is het met het slapen van Fleur? Al wat langer inmiddels? Baker je d'r in?

3. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hier ook super slecht weer met onweer dus niet alleen in Nederland

Sloppy jij hebt echt alles gehad nu he, hopelijk gaat het snel beter

daantje jammer dat je zoontje zoveel moet huilen , ik hoor die van mij bijna nooit , en hoop dat ze je snel kunnen helpen want hem laten huilen is niet fijn , zou ik ook niet kunnen

baby hopelijk weet je snel wat meer
    xxx

4. Maia

Maia Niet meer actief

lief dat je het vraagt. Vanmiddag ging het slapen 2 keer goed, nu loopt ze te klooien maar ze heeft denk ik gewoon huiluurtje!
    Ik baker haar niet in, het is niet zo erg dat ik dat nodig heb gevonden tot nu toe. Het is gewoon iets waar ze doorheen moet.

@rooibosthee: heb ik nog nooit van gehoord dus handige tip.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Moor, bedankt voor de tip en fijn dat het zo goed helpt.

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    dames efe snel heb niks terug gelezen sorry.

dylan is opgenomen in het zh ter obsivatie.
    Vanmiddag naar de ha geweest en meteen doorgestuurd naar de kinderarts in eerste instantie konden ze niks vinden dus nu nemen ze hem voor een paar dagen op om te kijken of ze iets kunnen vinden.
    ga nu efe eten en dan nog even naar mijn ventje.
    als ik iets weet laat ik het weten.

iedereen een fijne avond

veel liefs jaja

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@daantje; sterkte met t mannetje hopelijk slaat de zantac snel aan

@Moor; nee hoor laat me door niemand afschepen zeker niet wbt Dyoni hihihi!en fijn dat de thee helpt!

@Rose; ja wat een verschikkelijk weer!

@anastasia; ik heb contact met de arts ook over haar temp..

@iedereen; bedankt voor jullie reacties…Dyoni werd zelf om 18.30 wakker heeft toen de moltilium gehad en een kwartiertje daarna mocht ze weer eten.. Haar temp was net gelukkig gezakt naar 37.6. Ze heeft nu weer de hik en daar heeft ze erg last van, het zuur komt dan weer omhoog en ligt bij papa te krijsen..
    Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen met mn meisje en anders sleur ik haar gelijk mee naar t zkh..
    Haar ontlasting is nu trouwens dunner en geel, voor de medicatie was het dikker en groen..herkenbaar voor iemand?

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Meiden, als ik zo teruglees dan schaam ik me een beetje. Ik merk dat ik de laatste tijd aardig wat ruimte en aandacht opeis en het lijkt erop dat ook dat een reden is dat het stukje van Babydream een beetje in het niets is gevallen, Heb vrij kort daarna ook 3 berichten achter elkaar gestuurd omdat ik wat in paniek was i.v..m. Julien.

Ik kom tot woensdag even niet en ga mijn gemopper even tot mijn naaste omgeving beperken. Dan laat ik woensdag even weten hoe het in het ziekenhuis is gegaan.

Fijne avond allemaal!!

9. 0babydream0

@jaja; sterkte met je mannetje, mag je bij hem blijven?

10. 0babydream0

@Luna; het was niet mijn bedoeling dat jij nu weg gaat blijven hoor das toch nergens voor nodig!!

11. Maia

Maia Niet meer actief

@jaja: sterkte voor je kleine!

@baby: "normaal' betekent groenige ontlasting dat er dingen niet goed verteerd zijn (of niet verteerd konden worden) terwijl geel betekent dat daar de voedingsstoffen uitzijn toch? zoiets? Ik heb nu, sinds Fleur weer wat meer tijd tussen haar voedingen heeft en dus per voeding ook meer drinkt, weer wat vaker groenige ontlasting, 1x per dag ofzo.

@luna; niet wegblijven hoor, iedereen mag hier gewoon zijn ei kwijt als zij het nodig heeft!

nou hier heeft meisjelief een huilavondje, maar gisteren ook dus ach. Manlief probeert haar nu in bed te leggen zodat ze nog een uurtje ofzo kan slapen voordat ze weer gevoed wil worden.

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jaja, sterkte met Dylan. Ik ga dus ook even lezen wat er met Dylan is.

Jeetje meiden, wat een heftige dingen allemaal zeg :(

Luna, ik vind dat je hier nog steeds mag mopperen hoor.

Babyd, Dyoni nu de hik. Arm meiske. Dooddoeners... rustiger laten drinken, ander flesje/speentje etc al geprobeerd?

Maia, respect hoor dat je het volhoudt!! Ik ben al gebroken met iedere 3 uur...

Hier ligt Lauren nog steeds te slapen, sinds uurtje of 5. Hopelijk duurt dat nog even.

13. 0babydream0

@Moor; ja allemaal al geprobeerd..Maar ze had het in de buik ook al zo vaak dus wel erg herkenbaar..maar nu door de reflux komt t zuur weer omhoog dus meisje is niet blij...
    Lekker toch dat Lauren nog slaapt!Wanneer mag ze weer eten

@Maia; dat geldt iig wel voor bv..hier door de hypoallergene voeding was t groen/bruin en nu geel.. weer iets om in de gaten te houden dat t niet te dun wordt...
    Succes met t huilen van je meisje!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Babydr: Tara heeft ook gele'ge ( is dat een woord? ) ontlasting.
    Toevallig vanmorgen aan het consultatiebureau gevraagd, en dit was prima!
    Zolang het niet waterdun was, hoefde ik ( en jij waarsch ook ) geen zorgen te maken..
    Maar je kan altijd naar het consultatiebureau-nummer bellen!

Zielig he als ze dan de hik heeft! :(
    Dan kun je haar zo rechtop houden als je wil, maar t helpt allemaal niks dan. Zielig..

Jaja: Aahh! Nou meid ik hoop dat ze wat vinden en jullie daarmee kunnen helpen!!!

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

babyd, dacht ik al hoor...

:( zit ik helemaal klaar voor True Blood op fox, is het een herhaling!!
    Dan maar GA.

Doeg

16. MvN

MvN Niet meer actief

Volgens onze kraamhulp is geel en groen normaal, groen heb je vaak als je hypoallergeen geeft :)

Fijn, ik heb bijna nooit koorts, en nou heb ik een griepprik gehaald en mijn temp is 38,6. Lekker vroeg onder de wol.. blij dat col nog vrij is tot donderdag

17. MvN

MvN Niet meer actief

Jaja: Pfff heb jij weer! ik hoop dat ze snel wat bij dylan vinden hoor!! En dat ie snel weer bij je thuis is!

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo dames,

Jaja, sterkte met je mannetje zeg! Pfff, wel moeilijk dat ie nu een paar dagen weg is. Maar hopelijk kunnen ze nu eens vinden wat er mis is.

Daantje, ik snap niet dat ze dit ook niet met jullie mannetje doen. Zoveel huilen is niet normaal. Een baby huilt niet om niks. En dan bedoel ik niet het jengelen om in slaap te vallen. Als een baby zoveel krijst dan is er echt wat aan de hand. Kun je niet naar een ander zkh voor een second opinion? Dit houden jullie ook niet vol. Sterkte meid!

Babydream, ik lees nu al je berichtjes. Goed dat je aangeeft dat je teleurgesteld bent hoor! Ik heb het ook wel eens dat ik het jammer vind als ik (naar mijn idee) iets best wel heftigs vertel en niemand reageert. Maar ik kom dan meestal maar gewoon een tijdje niet haha. Jouw oplossing is beter ;). Ik zou me ook doodschrikken als dat met mijn meisje zou gebeuren zeg! En ik zie dat ze ook reflux heeft...bah. Veel kindjes hier!

Maia, balen dat er weer zo weinig tijd tussen zit!

Moor, Wat is True Blood? Dat ken ik helemaal niet.

Luna, gewoon hier blijven kletsen hoor! Moet iedereen kunnen doen toch? :)

Roos, kl*te van die spuit. Mn mannetje moet morgen en Aïsha en ik woensdag. Zie er wel een beetje tegenop. Vooral voor Aïsha, arm meisje....

Leo, sterkte tot morgen!! Hopelijk krijgen jullie ook gewoon zantac mee...en anders zou ik het eisen hoor!!

Hier; Senna ging gisteravond na het badje ineens erg goed. Ze heeft 7 geslapen! Toen pas kwam ze voor de volgende voeding...maar ze was natuurlijk ook uitgeput van de hele dag huilen. Vandaag gaat eigenlijk best wel weer goed. Ze huilt niet meer, alleen wil ze nog niet zoveel drinken. Wel naar de HA geweest en zij denkt dat het een combi is van reflux en darmrijping. Dus we blijven de zantac gewoon geven en wachten het gewoon af. Aïsha is wel weer wat beter maar zit niet lekker in dr velletje. Zo zielig om te zien, ze huilt veel. Zal wel een sprongetje zijn i.c.m. nog niet helemaal lekker zijn, want normaal is ze supervrolijk. Moet af en toe gewoon huilen om haar zo te zien :(. Hopelijk is het snel over!

Iemand had het over Peter R. de Vries gisteren....grrrrrrrrrr....ik zei al tegen Michel: "Als dat wijf inderdaad dr eigen kinderen heeft vermoord mogen ze haar van mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam door de gehaktmolen halen....met dr voeten eerst!" Een van die kindjes was toch 60!!!!:$ keer gestoken ofzo? Inderdaad een heel erg emo-moment!

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Baby...wat sneu dat ze nu de hik heeft. Wat zou je graag de pijntjes over willen nemen he op die momenten.

@Jaja, zo een paar dagen ter observatie, dat pakken ze meteen goed aan..op basis van welke symptomen hebben ze dat besloten? Hoop dat ze snel iets vinden, wel raar of niet een leeg huis? Daan misschien kun jij dat ook afdwingen?

@Roos, op zich wel goed toch koorts, dan maak je nog meer antistoffen aan (dacht ik). Fijn dat Colin vrij is..

@Moor, gezellig dat je er weer bent.

@Luna, niet zo gek doen pinda-lady, gewoon hier blijven komen en ook blijven klagen!

@Maia, hoop dat Fleur vanaf morgen weer klaar is met huil-dagjes.

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Shaula, True Blood is een serie op FOXlife. Gaat over vampieren ;)

Deel Deze Pagina