baken van je arm maia. hier is ie wel gevoelig, maar thats it. meeeeeen wat een %£$+@ nacht zeg. ben nu net pas in bed.. mw wilde toch geen fles. best maar dan weer slapen. ook niet, brullen en nog maar weer kalkken. terug in bed. brullen. even laten gillen, toch weer fles. al met al weer 150 op en nu lijlkt het stil. zucht
Hier ook een dame die weer niet wilde slapen....zoals gewoonlijk. Wordt er echt doodmoe van. Ik hoop echt dat ze eens wat langer gaat slapen zeg pfffff Elke keer t zelfde als ik haar op bed leg gaat ze gillen. Overdag doet ze dat niet,....van mij mag ze t omdraaien! Nu ook weer....al vanaf 5.15 wakker en ik ben zoooooo moe. Kolven gaat ook niet met een krijsend kind. Anders dennis mar weer wakker maken, neemt hij t weereven over. Ik trek t echt niet meer zo.... Mijn roze wolk ik hierdoor echt grijs geworden... Ga maar weer naar mijn meisje toe...
goedemorgen dames. jeetje zeg wat en nacht ik mis mijn ventje zooo erg werd vannacht gewoon huilend wakker! Gisterenavond nog efe snel geweest en natuurlijk lag hij te slapen hij had zn flesje wel opgedronken maar wel veel gespuugd dus. ze gaan hem nu de hele dag en nacht in de gaten houden wat hij allemaal doet en of hij goed drinkt veel spuugt op dezelfde momenten huilt enz. ik hoop dat ze iets vinden waarom hij zoveel huilt want anders krijg ik dylan weer mee naar huis onder het motto sorry er is niks aan de hand hij huilt gewoon veel. Zelf krijg ik ook het gevoel dat ze zulke baby opnemen zodat de ouders even bij kunnen tanken want daar hameren ze echt op zo van ga een keer uit eten neem een dag voor jezelf nou ik dacht nu ook efe een nacht doorslapen en ik werd natuurlijk wakker op het moment dat dylan altijd wakker werd snachts. Om 11 uur ben ik weer in het zh dan hebben ze overleg met de kinderarts gehad en dan doen ze plan van aanpak ik kan er natuurlijk dag en nacht naartoe maar dan zit ik daar ook maar te zitten en zo kijken ze hem wel goed na! heb weing terug gelezen sorry. leo:laat je niet afschepen he meid op je strepen staan! sannie:jeetje zeg bij jou blijft het ook echt aantobben snap echt dat het heel vervelend is dat de nachten zo slecht gaan echt slopend! sterkte luna:wegblijven waarvoor hier kan je lekker je hartje luchten ik ben ook zo blij dat dat kan kan je efe van je afschrijven! lees ook iets van daantje ???? maar kan het niet terug vinden iets over de kinderarts? wie ligt mij efe in? veel liefs jaja
jaja, daantje was met giorgio in t zhs geweest, en daar hadden ze gezegd dat hij een huilbaby was en hem maar moest laten huilen met de deuren dicht... sannie, ik snap dat je roze wolk niet meer zo roze is...trek gewoon weer aan de bel meid, laat ze Tessa maar eens goed nakijken!!! moor, balen dat je weer zo`n rotnacht hebt gehad...ga jij overdag altijd nog weer even slapen? maia, je meisje slaapt dus steeds wat langer! hopelijk gaat ze snel `s nachts doorslapen ipv `s avonds. heb je je arm goed gemasseerd na de prik?is het spierpijn? of een soort van blauwe plek gevoel ofzo? ik moet vanmiddag... hier een redelijke nacht gehad, gisteravond 15+5 gedronken, vannacht wilde ze maar 70, en nu net weer bijna 150+5... ik vind t zo jammer dat ik haar overdag bijna altijd wakker moet maken, en dat ze `snachts altijd al voor de 4 uur om zijn weer komt. maar zoals ik al vaker heb gezegd, ik mag niet klagen na al die verhalen hier... babydream, leonie en luna, hoe is t met jullie en jullie kids? hoe was jullie nacht? luna, hoe ging t bij de huisartsenpost? leonie, succes bij de dokter straks!
baby:lees net jou verhaal jeetje ze g wat een drama hoe ist nou met je meisje??? hoe is je nacht gegaan? daantje:jeetje lees ook jou verhaal en snap helemaal wat jij bedoeld dylan is nu opgenomen ter obsivatie snap niet waarom ze dat niet bij jou hebben gedaan mijn ventje schreeuwde, krijsde ook de hele dag en sliep ook niet! ze gaan nu kijken of ze iets kunnen vinden maar zelf heb ik het idee dan kunnen mam en pap efe bijkomen! wat een onzin zeg die kinderarts jeetje zeg hoe durft hij ik weet hoe slopend het is met zon krijserd in huis je hebt gewoon geen leven meer mijn man en draaide ook gewoon ploegendienst ja je moet toch wat en je bent echt niet de enigste die niet kan wachten totdat ze groot zijn hier nog 1tje veel liefs jaja veel liefs jaja
sorry hoor dames maar hier kan ik het even van me afschrijven! net het zh gebeld hoe het is gegaan! dylan heeft erg veel gehuild veel gespuigd en is erg moeilijk te troosten! ze hebben zo overleg met de arts en ik heb gezegd dat ze echt moeten kijken of er een oorzaak is maar dat gingen ze doen zeiden ze! ga zo naar men ventje toe en hem helemaal platknuffelen oo wat breekt dit mijn hart. veel liefs jaja
ga lekker naar Dylan toe meis! Een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!! @ellen: beide, niet dat het ooit gebeurd is bij me maar ik heb het gevoel alsof iemand er bovenop is gaan staan. Een heel irritante zeurende pijn alsof er een tijdje geen gevoel in is geweest en dat langzaam aan het terugkeren is. Voel me nu alleen zo onzeker met het tillen van Fleur, bang dat ik haar laat vallen. Maar het gaat wel weer over. Ooit
jaja, ik zit met tranen in mijn ogen te lezen... wat lijkt me dat moeilijk zeg! wel goed dat ze daar nu ook zien dat er echt wat aan de hand is, hopelijk vinden ze een oorzaak!
o maia, dat is lastig! lijkt me vooral eng op de trap enzo... ik moet t maar afwachten. ga nu even douchen, tess is al wakker vanaf 6 uur en wil niet meer slapen... maar even op de arm genomen, hopelijk kan ik haar zo even wegleggen om te gaan douchen.
ik douche altijd samen met Fleur, vind ze heerlijk! Het is niet zo erg dat ik haar echt kan laten vallen denk ik maar wel zo'n dof gevoel dat ik denk, doe maar voorzichtig. maar misschien heb je er geen last van, mijn man voelt z'n arm nog wel maar die heeft niet zo'n last als ik.
wij hebben nog maar 1 x gedouched, maar vond t nogal omslachtig... en toen waren we nog wel samen! tess kreeg ook water binnen en zette t toen op n krijsen. hoe was je zelf je haar enzo dan? ik las al wel n keer over een wipstoel enzo, misschien moet ik t gewoon eens proberen. tess slaapt nu op mijn arm, dus ga dr wegleggen en dan snel douchen. vind t altijd zo rot dat ik haar niet kan horen, (hoorapparaten niet in als ik douche) straks ligt ze de hele tijd te huilen!
Goedemorgen dames, Hier sliep Senna tot 3.50uur, 140ml gedronken en toen van 5 tot half 7 en ze had weer echt pijn. Weer geslapen bij mama tot 8.30 uur en nu met moeite 80cc op. Het is steeds snachts nog ok en daarna gaat t mis. Nou ja, ik kijk het nog weer 2 dagen aan. Want gisteren ging het overdag gewoon ok! Ellen, ik zet Senna altijd in een wipper bij me in de badkamer als ik ga douchen. Vaak vinden ze het geluid v.d. douche heerlijk en je hebt er zicht op. Luna, hoe ging het bij de HAP? Maia, balen van je arm!! Ben benieuwd, wij mogen morgen en Michel vandaag! Jaja, meid toch!! Mijn hart breekt ook als ik dat zo lees. Ga er lekker naartoe en heel veel sterkte!! *knuf* SAnnie, balen van weeeeer een rotnacht!! Ik heb helaas geen tips meer voor je Mijn aanbod staat nog steeds! Moor, ook al geen lekker nachtje gehad. Volgens mij hebben onze beebs ook stiekem een forum hier waarin ze hebben afgesproken om collectief moeilijk te gaan doen vannacht
Hej! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Tara heeft het super gedaan vannacht. Om half 11 de laatste fles gegeven, half 12 dr bedje in. En ik heb haar wakkeer moeten maken om kwart over 6!!! Nu ligt ze weer lekker te slapen. Maargoed, de nacht en ochtend is nooit een probleem voor haar. De middag en avond, dat is pas drama. Straks naar de dokter, en dan hoop ik niet dat hij moeilijk gaat doen! Jaja: Wat verschrikkelijk zielig!!!!!! Heel veel sterkte! Ik duim heel hard dat ze wat vinden en jullie ventje ermee kunnen helpen! Dikke knffl meid.. Shaula: Hopelijk gaat t vandaag weer helemaal goed! Maia: Heb je zo last van je arm van de prik???? :O Maurice had er zelfs last van vannacht! Kon ook niet op die arm slapen, brr en ik moet vrijdag! Ellen: Douchen doen wij dat Maurice haar mij aangeeft ( of andersom ) en dat gaat heel goed. Ze vind het heerlijk., En huilt zelfs niet als ze er onderweg moet ( in tegenstelling tot het badje! ) Gisteren voor het eerst met haar gedouched! Luna: wat sneu meid.. Ben benieuwd hoe het gaat! Sorry als ik wat vergeten ben. Moet me snel klaarmakewn want mn zus komt er zo aan! Ik laat jullie weten hoe het bij de dokter is gegaan! En ik hoop echt dat ik me niet af laat schepen, maar dat is altijd maar weer de vraag bij mij .. Ga er toch altijd een beetje vanuit dat de dokter weet waardie het over heeft! Fijne dag iedereen!! LiefSs..
Leo, succes bij de dokter en zelfs dokters hebben het niet altijd bij het rechte eind. Jij weet het beste van iedereen wat er met je kindje aan de hand is meid!
@ellen: douche ze ik zet Fleur ook altijd in het wipstoeltje. Ik kleed haar alvast uit (behalve romper), wikkel haar in zo'n baby handdoek en daaromheen een groot badlaken zodat ze lekker warm blijft, dan ga ik eerst douchen (haren wassen enzovoorts) en als ik klaar ben pak ik haar en gaan we samen onder de douche staan. Fleur duwt juist haar hoofd onder de straal en dan heeft ze echt zo'n grote glimlach op haar gezicht, zo lief! En als we klaar zijn zet ik haar weer in de wipstoel, droog haar globaal af, wikkel haar in de handdoeken (meestal valt ze dan in slaap), ik droog me af en kleed me snel aan en dan pak ik haar op en op de commode droog ik de plekken af die nog niet droog waren en dan kleed ik haar weer aan.
maia, thnx voor de uitleg! ga t ook een keer proberen deze week. hier ging t goed, tess was wel wakker toen ik klaar was met douchen, maar ze huilde niet. leonie, nogmaals, succes bij de HA! hoe zou t zijn met Noelle, Dyoni en Juliën?
Leonie: succes bij de dokter. En je moet zo denken: jij bent haar moeder, jij kent haar het best dus hij kan heel veel zeggen (wie weet valt het reuze mee) maar laat je niet afschepen als je daar bang voor bent. @Ellen: graag gedaan, het is heel makkelijk en net als Shaula zegt, de tijd in het wippertje vindt Fleur ook helemaal prima, is ze lekker in het rond aan het kijken. zo heb net de dokter gebeld voor anticonceptie. Vrijdag wordt een spiraaltje geplaatst. Verder ligt Fleur nog steeds heerlijk te slapen, ik hoop echt dat ze nu "gewoon" doorslaapt tot de volgende voeding! @sporten: zijn er dames alweer begonnen? Manlief had Zumba voor me gedownload dus gisteren een kwartiertje gedaan (zo he, dat is pittig) maar vandaag werkte de dvd niet mee dus ik sla maar even over zo fanatiek ben ik ook weer niet hihi. Ik mag toch niet afvallen zolang ik bv geef maar een beetje meer conditie en wat strakker worden zou wel fijn zijn dus ik begin nu langzaam.
Maia, ik ga 7 december met Zumba beginnen. Maar dan wel in een sportschool want thuis doe ik het misschien 3 keer en dan word ik laks
haha, ik ben niet zo`n sporter... moet eerlijk zeggen dat ik niet zo veel hoef te doen om redelijk op gewicht te blijven, maar ben dan ook wel tevreden met een maatje 40. wel goed dat jullie er weer aan gaan beginnen, petje af! ik begin trouwens vanavond met de eerste van 4 lessen `nagym`. zal wel vooral kletsen zijn over de bevalling enzo. anticonceptie: wij gaan een jaartje aan de condooms... wil toch graag een tweede, en ga daarvoor niet meer aan de pil. spiraaltje werd me ontraden door de dokter als je toch redelijk snel een tweede wil.