@ jaja: ik lees dat Dylan opgenomen is! Ik weet hoe je e voeld en ik hoop dat ze wat vinden bij je mannetje wat ze kunnen verhelpen. @huilbaby's: laat je niet met een kluitje in het riet sturen hoor! Megan was ook een huil baby en nu is ze geopereerd! Hier gaat het nog steeds niet goed en Megan heeft nog steeds heel veel pijn na het drinken van haar flesje! Het is hart verscheurend om je kindje zo overstuur te zien als ze gegeten heeft...... En het moet zo vaak op een dag ze heeft echt pijnze knijpt d'r handjes bijna fijn! We moeten vanmiddag weer terug naar het amc en ik hoop dat ze wat kunnen betekenen voor haar want dit kan echt niet ......... En ik trek het ook niet meer, ik geniet niet van m'n kindje ik maak me alleen maar zorgen om d'r. Net was ze aan het lachen naar me, een hele brede lach, en ze spuugd maar ze vergeet d' r hoofd te draaien zodat het weg kan lopen...... Ik dacht dat ze stikte erin! Het ging goed omdat ik haar direct op dr zij draaid maar je moet er niet aan denken dat dit ''snachts gebeurt!!! wij zijn op en ik heb niet eens tijd om m'n emoties een plekje te geven!
Goedemorgen!! Ik zal straks even terug lezen. Maar moet het even kwijt ik ben zo zenuwachtig voor de prikjes die Eva zo krijgt. Ik blijf ook op de gang wachten heb er gewoon buikpijn van. Ben bang dat ze bijwerkingen krijgt ofzo. En ik ben vandaag alleen thuis me vriend is vanavond naar night of the proms met me ouders en schoonouders. Nou dan ga ik maar naar het CB pfff
Lieve lieve Sloppy, ik zit gewoon te huilen bij t lezen van je bericht. Kan me niet voorstellen hoe erg het dan voor jullie moet zijn. Kun je nu niet eisen dat ze in in t ZH blijft (hoe moeilijk ook ) tot ze echt in orde is? Hier gaan jullie aan onder door en t is zo zielig voor jullie meisje....Heel veel sterkte!
@sloppynieuws; ze vertelde net dat ze weer had gebeld met AMC en is nu met Megan naar de eerste hulp!! @Dyoni; haar temp is nu 37,5 dus gelukkig weer gezakt.ze is nog wel erg onrustig en wil alleen maar bij me liggen anders is t krijsen.ze poept zich helemaal leeg door die medicijnen en stinken dat t doet! @josien; dat komt denk ik omdat ik een worddocument ernaast open zodat ik op iedereen gelijk een reactie kan geven..ja ik moet donderdag op nacontrole dus ben benieuwd.. fijn dat de operatie goed is verlopen, hopelijk zijn dalijk je beide mannen weer thuis!! @moor; echte meiden he als die wat willen willen ze het meteen! Ik maak Dyoon altijd trouwens rond 23 wakker dan slaapt ze vaak de nacht langer door en anders komt ze nog in de nacht.Balen zeg dat ze zo onrustig is vannacht.. @sanniegrr lekkere ha dan!en indd gewoon weer bellen als t niet helpt.zo kan t ook niet langer je gaat eraan onder door dalijk.. @luna; hoe was t bij de hap..hoe gaat t nu met julien @jaja; kan me levendig voorstellen dat je je mannetje mist!!hopelijk kunnen ze nu echt wat vinden en komt er rust voor jullie en het ventje @shaula; waarom vraag je niet of je ook moltilium mag gaan gebruiken misschien werkt het wel voor Senna @leonie; fijn dat Tara zo goed geslapen heeft.. @rose; veel succes met de prikjes en erna!
babydream, wel fijn dat de temp gezakt is, maar als t krijsen niet ophoud, wat dan? ga je nog met haar naar de dokter? wanneer moeten die medicijnen gaan helpen? sloppy, vindt t zo erg voor jullie! er moet echt wat gebeuren hoor! heel veel sterkte! rose, hoe was t op t cb? wie gaat er nog meer mee naar t cb dan? iemand moet haar toch vasthouden tijdens die prikken? ik hoorde dat kinderen vaak veel slapen na prikjes, en dat ze er een paar dagen later last van krijgen... ik hoop dat t meevalt!
Lieve sloppy, wat naar allemaal! Heel veel sterkte meid! Baby, misschien moet ik dat ook maar vragen ja. Wie weet helpt het! Balen dat Dyoni zp onrustig is! Senna ook, die wil alleen maar bij mama liggen. Nu ligt ze 15 minuutjes in bed en ik hoor dr alweer. Rose, hoe ga je dat dan doen? Weet je zeker dat je niet mee wil als ze de prikjes geven. Is voor een kindje ook fijn als ze na die vervelende ervaring gelijk lekker bij mama kunnen hangen. Lekker knuffelen. Ik vind het ook vreselijk maar ik wil er dan juist wel bij zijn. Sterkte meis!
Meiden, jullie zijn niet bij te houden!! Jeetje wat een hoop heftige verhalen zeg! Baby, jeetje wat rot - jij had wel medicijnen gekregen toch? Die slaan dus niet aan of heeft dat even tijd nodig? Hopelijk gaat het gauw beter en anders maak ze allemaal gek in het zh! Knuf! Jaja, gatsie je vent in het ziekenhuis - dat is ook niet fijn. Lijkt me moeilijk om je kindje achter te laten! Maar het zou zo fijn als ze een oorzaak zouden vinden en je ventje tevredener zou worden! Ik hoop het echt voor je!! Ook een dikke knuffel voor jou! Daan, meid het zit jullie ook niet mee he! De deur dicht en laten krijsen, ik zou echt gek worden als een arts dat tegen me zou zeggen! Ik hoop dat jij je niet laat afschepen en dat ze verder kijken, want dit is niet normaal! Knuf! Luna, meid doe niet zo raar - je hebt grote zorgen over je kindje en natuurlijk ventileer jij dat. Dat doen we allemaal! Ik zou het ook eng vinden van al die gekke geluidjes - Elise doet het alleen als ze wakker wordt. De cb arts vroeg gisteren wel of ze het ook in haar slaap deed - misschien even het cb bellen voor raad? Of heb je dat al gedaan? Verder heb je ook nog veel onzekerheid over jezelf - logisch! Ik hoop dat morgen duidelijkheid brengt en dat het 100% meevalt!! Knuf! @ peter r - wat heb ik gemist?? Shaula, fijn dat het beter gaat met Senna maar jammer dat je oudste meisje nog zo moet wennen. Hopelijk gaat dat snel en heb je weer twee blije dames! Een dagje alleen Aisha klinkt goed, dat vindt ze vast fijn!! Rose, bah dat klinkt ook niet lekker. Ik ben het nog niet geweest - had wel gelezen dat het de eerste keren veel heftiger kan zijn. Bah! Moor, wat fijn dat zo'n simpel middel verlichting brengt! Goed om te weten! Ik drink zelf veel rooibos - misschien helpt dat ook Leonie, ik hoop dat ze je nu goed aan het helpen zijn want dat kan toch echt niet... Heel veel succes!! Josien, wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk is je man snel niet meer misselijk, vaak helpt een keer goed overgeven al heel goed (al is het heel ranzig met al dat bloed ). Vandaag mag hij alweer mee - fijn!! Ik hoop dat Sam je lekker heeft laten slapen vannacht! Sannie, goed dat je voor jezelf en je meisje opgekomen bent! Zo rot he als je niet serieus wordt genomen - hallo MOEDERINSTINCT???!! Schijnt toch vrij goed te werken!! Hopelijk werkt de hogere dosis!! Aaw lees over je slechte nachten... Knuf meis! Kan me voorstellen dat je dan niet goed kan kolven! Slaap je overdag wel ook een beetje met haar mee? Luna, gatsie meis - hopelijk nemen ze jullie wel serieus en wordt je goed geholpen!! Jaja heel veel succes bij de kinderarts!! Aan de ene kant vervelend dat je mannetje het zo naar heeft - maar toch ook wel fijn want dan zien ze ook hoe groot het probleem is! Ga hem maar eens lekker knuffelen meid!! Ellen, jouw meisje heeft het dag en nachtritme nog niet te pakken dus. Hopelijk komt dat wel snel! @ mexicaansegriepprik - rotding dus - fijn! Manlief heeft een manier gevonden waarop ook hij hem kan halen, dat is wel heel fijn Shaula, wat naar dat je meisje zo'n pijn had - hopelijk is het overdag weer goed! Leo, wat heerlijk dat ze zo goed geslapen heeft! Maia, welke spiraal laat je plaatsen? Mirena? Ik ben benieuwd hoe het gaat vrijdag want ik denk dat ik het ook laat doen binnenkort. (is de 1e keer voor mij) Ellen, de condooms zijn we nu alweer zat. Sterkte met je jaartje Ik laat de spiraal wel weer verwijderen als we een volgende willen! Sloppy, aw meid toch! Wat naar dat het nog niet lekker loopt!! Hopelijk kunnen ze je helpen in het ziekenhuis! Dit is ook niets! Knuf!! Zie dat je naar de 1e hulp bent - maak ze gek daar!!!! Heel veel succes! Aw Rose, ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vind - heb ik straks net zo hoor! Hopelijk valt het 100% mee!!! Heel veel succes! Baby, je kan ook een nieuw tabblad openen he - zo doe ik het nu. Heel veel succes met je meisje vandaag - hopelijk gaat het snel beter! Zo meiden, dit koste een eeuwigheid! Allemachtig! Ga maar gauw weer met mn meisje bezig, die heeft heel zoet een uurtje rustig naast me gelegen. Ow wat ben ik blij dat ze het zo goed doet als ik jullie verhalen lees! Ze ligt nu heel hard te persen en geluiden van een bouwvakker te maken Ik ga maar eens verschonen!
Wow Odess, dat heeft je vast een eeuwigheid gekost inderdaad !! Fijn om te lezen dat het bij jou zo goed gaat meid!!
zo odess! je hebt echt op iedereen gereageerd! wauw! fijn dat t zo goed gaat met jullie. voel jij je ook wel eens schuldig als je al die problemen hier leest? ik heb daar wel last van, durf mijn simpele vragen/verhaaltjes hier niet eens neer te zetten soms... rose, ben zo benieuwd hoe t is gegaan op t bureau. ben t wel eens met shaula, dat t voor je meisje natuurlijk t fijnst is om lekker tegen je aan te hangen als ze dr prikjes krijgt. daarom vroeg ik ook of er dan wel iemand meegaat naar t bureau. shaula, jammer dat senna weer zo onrustig is. hoe lang duurt t voor die medicijnen echt gaan werken? anders zou ik zo weer naar de dokter gaan hoor!
@Ellen; als ze zo blijft krijsen ga ik indd bellen hoor. Moet zowiezo binnenkort weer naar de kinderarts..enne alles opschrijven hier wat je wil hoor @Odess; ja Dyoon heeft 2 soorten medicijnen en ik gun het nog 1 of 2 dagen en dan wil ik wel verbetering zien hoor!!
knap dat je t nog zolang volhoud baby! maar inderdaad, de medicijnen moeten wel de tijd krijgen om hun werk te doen. hopelijk doen ze dat dan ook snel! leonie, hoe is t gegaan bij de huisarts? sturen ze je door??? ik heb net ff op mijn fiets gezeten (in de schuur terwijl ik me vasthield aan de kast...) denk dat t wel gaat lukken om op de fiets de tacoprik te halen. met de auto is niet te doen! volgens mij kan ik t wel weer aan om op t zadel te zitten. hebben jullie t alweer geprobeerd?
Luna hoe was het gistersavond bij de HAP ??? Ik zie wel dat je hebt gepost in andere toppics maar ik lees nergens hoe het bij de dokter is afgelopen.. Ben zo benieuwd!
luna ik ben ook wel benieuwd met hendrik gaat het erg goed en heeft gelukkig geen pylorus stenose (ten minste tot zover, geen grote bogen gespuugd) dit had zijn grote broer wel en Jelle is geopereerd met 5 weken hij spuugde over de kinderwagen rand heen zonder dit aan te raken een heel verevelend gezicht maar ze kunnen hier wat aan doen (kleine ingreep met weinig tot geen complicaties) hendrik en jelle slapen nu lekker! met mij gaat het ook steeds beter, alleen de bekken heb ik vooral 's avonds erg last van
Cinababy/venkelthee gebruiken wij niet, is ons bij de 1e ontraden door de kraamzorg, omdat het juist de darmen stil kan leggen waardoor de ellende alleen maar erger word. Ze zei toen ook dat het beleid van de kraamzorg daarin is aangepast en dat het niet meer mag venkelthee en venkelproducten. ( cinababy is ook op basis van venkel)
@ellen; ik pak de auto wel haha zal wel moeten ook met Dyoni erbij maarre fietsze!! @fokje; fijn dat het goed gaat, megan van sloppy heeft ook pylorus en is daaraan geopereerd alleen gaat het nog niet goed met haar..
Jeetje, probeer een beetje bij te lezen maat dat is bijna onbegonnen werk! Wat een hoop "ellende" met veel beebjes zeg! Getsie wordt er helemaal naar van! Baby,Sloppy,Leonie,Sannie, Jaja,Daantje,Luna mis ik nog iemand?? Jullie allemaal een hele dikke knuffel van ons! En veel sterkte, hoop dat jullie gauw kunnen genieten op een gezellige manier! En 1 ding twijfel nooit aan je eigen gevoel en voel je absoluut geen zeikerd! Je kind is het belangrijkste en die beslissing moet jij nemen want dat kunnen ze niet zelf! Josien: En?? Hoe is het met manlief? Sam je nog een beetje laten slapen vannacht? Moor: Gezellie dat je er weer bent! En gelijk een tip... Weet jij of iemand anders misschien waarom er geen venkel meer gegeven mag worden? Rose1982: Suc6 met de prikjes! Is nooit leuk, maar net wat Shaula zegt jij kunt er wel het best troosten..... Ellen: Hihihi, ik ben ook eerst voorzichtig gaan zitten om het te proberen en het viel me 100% mee! Hier vanavond een familieuitje voor de taco prik! Ben benieuwd hoe Britt het doet want die is een beetje getraumatiseerd door al het bloed prikken wat ze al heeft gehad! Boaz doet het eigenlijk super! Soms een huildagje er tussen vanwege de krampen en dat vindt ik al vermoeiend. Nu al 2 nachten pas om 6:00 wakker. Zit nu op 5 voedingen van 180cc/6, soms laat hij wel wat staan.(gelukkig) Tijden overdag zo om de 4uur en als hij slaapt om 23:00 maak ik hem wel wakker! Mezelf nog steeds ondanks de wortelkanaalbehandeling en antibiotica erg last van mijn kaak en kies! Mag donderdag weer, hopen dat het dan klaar is. Wordt er nl niet gezelliger op voor Britt. Nou meiden nogmaals suc6 en sterkte en probeer tussendoor elk keer bij te lezen. Maar met een schoolgaand kind is dat tussendoor wel lastig..
och sloppy, wat ontzettend naar voor jullie. Het houdt niet op he! Laat je weten hoe het gegaan is? @luna: idd, hoe is het bij de huisartsenpost gegaan? @jaja: hoe is het met Dylan? @Odess: Mirena inderdaad. Fijn dat het zo goed gaat met je meisje! @Baby: pfff balen dat het nog niet lekker loopt. Wel fijn dat de temperatuur gezakt is! Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar hier gaat het ook goed. Na de voeding van vanochtend heeft ze ruim een uur geslapen, toen wel wakker en jengelen maar toen zijn we samen wezen douchen. Daardoor was ze wel moe dus na de voeding om half 11 is ze meteen in slaap gevallen, heb haar nog wel geprobeerd wakker te houden maar ze was erg moe dus toch maar in bed gelegd en ze slaapt nu zo'n 5 kwartier dus het gaat super! Ik voel me alleen niet zo denderend, alsof ik een griepje krijg. Kan dat een bijwerking zijn van de prik? Voelde me gisteren/vanochtend wel goed.
Luna hoe was het bij de hap? nog ff antwoord op je bericht naar mij toe Ik ben idd niet helemaal Nederlands, ik ben half antiliaans. Maar als ik dat tegen andere zeg dan zitten ze me altijd gek aan te kijken omdat ze dat niet verwachten. Ik hoop echt dat het snel beter gaat het Julien! en niet weg blijven hoor! Jaja heel veel sterkte! ik hoop dat ze een oorzaak zullen vinden bij Dylan. Lijkt me idd erg hartverscheurend om je mannetje te moeten achterlaten maar nu word hij wel in de gaten gehouden. Sloppy jeetje meid het houdt ook echt niet op! sterkte! Rose hoe is t gegaan bij t cb? Maia rot van je arm, ik moet donderdag ben benieuwd! ook Mn meiden moeten maarja het moet.. Shaula Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met je meiden! En over jaloezie dat had ik toen Luna was geboren. Danique vertoonde toen ook zulk soort gedrag, huilen als luna ging huilen enz.. maar wat je doet met niet gelijk weggaan als Senna huilt enz. dat werkte hier ook en het is na een maandje weer helemaal goed gekomen. Zo odess dat heeft je aardig wat tijd gekost Josien fijn dat de operatie goed is verlopen! Daantje jeetje bij jou zit het ook niet echt mee! en wat een belachelijk advies van die dokter zeg! heeft die daarvoor zn papieren gehaald om zo'n advies te geven..! Babydream gaat het al wat beter met Dyoni? is het niet meer voorgevallen dat ze stopte met ademen? Niet reageren ik denk dat niemand dat expres doet en er zijn ook best veel erge berichtjes zoals bij sloppy, daantje, jaja enz.. dat het soms bij een ander er wat bij inschiet..En soms zeg ik er niks over omdat er dan al 4 keer er iets overgezegd is en als ik dan niks aanvullends heb is het zo achterhaald.. Verder kom ik niet elke dag dus lees ook niet alles terug, want jullie gaan ook zo snel! En als ik kom reageer ik altijd op anderen en meestal schrijf ik niks over mezelf omdat het hier allemaal goed gaat. En als ik wat schrijf dan word er zelden gereageerd, blijkbaar is het niet interessant genoeg Nee, maar mij maakt het niet zoveel uit ik deel het ook met naaste mensen en krijg daarvan veel steun en begrip. Vind het leuk om jullie ervaringen te lezen en mischien kan ik een tip geven of steek ik er zelf wat van op. Nouja en heel verhaal maar wil niet dat iemand denk dat ik met opzet niet reageer Ik ga mn meisje een flesje geven!
he bah, dat klinkt niet fijn zeg! waarom mag je pas langskomen als de temp. 38 is? ook jij moet gewoon op je strepen gaan staan hoor! dikke knuf..
joenka, hoe komt t dat britt zo vaak bloed heeft moeten prikken, als ik vragen mag? fijn dat het zo goed gaat met boaz! maia, zou van de prik kunnen komen hoor! ze zeggen dat er geen bijwerkingen aan zitten, maar mijn moeder was ook niet lekker een dag later! ik stap zo op de fiets, even wachten op oma die even komt oppassen. getver, voor t eerst blijft mijn meissie bij iemand anders dan papa of mama...hopelijk ben ik er snel weer.