rose1982: Prikken is op zich goed gegaan, voel me wel een beetje weeig(?)..... Slapen na vaccinatie is normaal hoor! Is morgen waarschijnlijk weer een stuk minder.
Nou het ging echt super goed bij het CB. Sowieso vond hij het prima in de auto..ik zat naast m en Patrick reed zodat ik kon zien hoe hij erbij zit. Dan weet ik dat tenminste als ik zelf rij. Bij het CB was hij echt super lief...en meneertje blijft in lijn boven het gemiddelde.. Hij weegt nu 5190 gram en is 56,5cm, alle checks waren goed... het is toch fijn zo'n bevestiging. Volgende keer krijgt hij zn prikjes...slik... @Baby, veel sterkte, ook al is het fijn dat haar temp is gezakt en ze niet meer zo'n 'aanval' heeft, het is doodvermoeiend en zo naar om je kindje de hele dag te zien en horen huilen. Knuffel. Hier ook zoiets, mannetje gaat om 6.30 weg en is rond 17 terug, best ongezellig vind ik dat, vind je het niet prettiger om bv je moeder ofzo bij je te hebben nu Dyoni zo zielig is? Iemand om jou weer even te troosten? @Luna, succes morgen, DUIM heel hard dat t onschuldig is. @Hihi Leonie, kun je spuitjes verkopen samen met dat andere wat je deed... Weet even de naam niet meer... @Ellen, fijn dat t fietsen goed ging...ik durf t nog niet (ben ook best een watje). Ga je morgen proberen te douchen met Tess?
Thanks ladies! Ga het proberen... net had ze 110 op en was ze in slaap gevallen dus in bedje gelegd, begon ze te huilen.. na 15 minuten bij me hebben gehad dacht ik misschien heeft ze nog honger.. dus ik maak nog wat klaar.. na 10cc laat ik haar boeren en hoorde het gewoon opkomen.. spuugt ze me helemaal onder zat dus gewoon nog wat dwars..
@Roos, ik had de tip gekregen om na de voeding even 10 minuten te laten liggen (bij jou of in de box of waar dan ook) en dan proberen te laten boeren. Vaak als je ze meteen in bed legt omdat ze al lekker slapen gaat t dwars zitten.
Hahah! Dat kan ik idd wel doen Blij ei! Joenka: Wat goed dsat je dat nog weer! Rose: Volgens mij is het in bepaalde mate wel normaal. Wil je niet bang maken, maar kennisen van ons hadden dit met hun zoontje. Die was helemaal slap en heeel moe/rustig. Ze hadden gebelt, maar dit was volgens de hapost volstrekt normaal! Maar daarna istie wel met spoed naar t ziekenhuis gebracht en heeft daar 2 dagen gelegen. Dus als je het niet vertrouwd en ze word echt extreem slap of wat dan ook zou ik er echt mee naar de hapost gaan.. Niet dat dit vaak gebeurt hoor, maar ik bedoel dat als je het zelf niet vertrouwd of wat dan ook, volg dan je gevoel! Maar het is vast helemaal goed ..
@Dyoni; ja we gebruiken ook Nutriton, en Dyoni heeft verborgen reflux dan spuugt ze de voeding niet uit maar komt alleen t maagzuur weer omhoog via de slokdarm Ze ligt nog steeds te huilen en poept veel.Ik heb t idee dat de voeding door de medicatie sneller uit haar maag is en ze daardoor eerder honger heeft.. @Rose; geen idee wat de reacties op prikjes is wel zielig voor je meisje! @Leonie; Dyoni is uiterst alert huilt de hele dag al . @Joenka; ik ga zeker morgen weer met de HA contact opnemen.. @Blij ei; mn moeder moet ook werken en op de dagen dat ze vrij is komt ze inderdaad hihi..Zaterdag moet mn mannetje werken en hij komt dan pas zondag eind van de ochtend thuis..Als Dyoni nog zo huilerig is gaan we lekker samen bij mn ouders slapen mogen opa en oma haar entertainen! Hihihi
ff snel, ik moet naar de gym: dat huilen tot ze geen adem meer halen heet breath-holding spell. (weet niet of ik t goed spel zo!) meestal komen ze hier zelf wel weer uit, maar soms moet je ze helpen door heel hard te blazen in t gezicht of even met t hoofd onder de koude kraan te houden. ik reageer morgen op de rest!!!
@ Blij ei fijn dat alles goed was met de kleine man. hij is even groot en weegt bijna even veel als Eva @ Leonie niet mij bang maken Nee slap is ze gelukkig niet. Ze slaapt alleen erg veel vandaag. had rond 5 uur 37.8 ga ze zo nog eens tempen. @ Ellen veel plezier op de Gym! @ Baby echt zielig misschien kan dat wel ja wat jij zegt over die medicijnen. Weten ze dat op CB niet?
Nee ik schrijf het een beetje onhandig sorry hahaha Ik vroeg me inderdaad af of je gaviscon voor babys mag gebruiken, omdat ik dacht dat de dosering die je van een kinderarts of huisarts krijgt voorgeschreven anders is dan die in de apotheek vrij verkrijgbaar is. Bovendien houdt de huisarts/kinderarts dan alles in de gaten. dus vandaar kwam eigenlijk mijn vraag. En de gaviscon die in de apotheek verkocht word was dacht ik voor volwassenen en niet voor baby's
Leo: van mijn wond heb ik geen last meer gelukkig!! Moet alleen niet de marathon lopen en al zeker niet fietse... Wanneer mag je weer sex hebben met een keizersnede.. van de week waren we bezig maar ik ben zo bang om klaar te komen ( schaam ) en col mag niet aan me borsten komen want die lekken nog, dus was alleen met hem bezig en wil zo graag zelf ook weer!
Inderdaad... ik wilde het al net gaan typen. Breath Holding Spell. Hier vind je er meer over: Wat is het? - Breath-holding spell (De adem vasthouden) - Informatiefolders - Medisch A-Z - dokterdokter.nl. Volgens deze info zouden onze kindjes hiervoor nog wat te jong zijn, maar goed... dat zegt natuurlijk niet alles. Hier verder weer wat rust in huis. Mijn man is weer thuis! Sam is nog wel wat van slag van alle indrukken van de laatste twee dagen. Vannacht heeft hij mamma lekker laten doorslapen en ook nu ligt hij (tijdens zijn huiluurtjes!) lekker te slapen ~ afkloppen ~. Morgen weer een drukke dag voor de boeg aangezien onze nieuwe voorpui en achterpui geplaatst worden. Ik zal met Sam naar mijn moeder gaan en heen en weer pendelen tussen ons huis en haar huis. Ik ben zo benieuwd hoe het wordt! Onze voordeur wordt vervangen door een kunststof deur met vooral glas. We krijgen dus veel licht in de gang straks. Verder wordt ook de achterdeur vervangen, inclusief een nieuw kattenluik en ventilatieroosters. Een heel werk, maar het wordt vast geweldig mooi! Eens kijken of ik morgen wat foto's kan maken en hier kan plaatsen. @All, hele dikke knuffels voor iedereen die het nodig heeft! Ik ben echt even aan het bijkomen dus lees morgen even verder bij. Een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Liefs, Josien
Rose: Dat is echt niet mijn bedoeling hoor meid!!! Maar het was puur even om te vertellen!! Goed dat je de temp in de gaten houd!! Roos: hahah! Geen marathon lopen nee?Wat raar?! Sex.... Nou ik durf er nog niet aan te denken, nouja, denken wel.. Maar doen, nee! Dadelijk scheurt mn hele hechting weer open en heb ik zon enorm gapent gat. Brrrr Zit ik dan ook weer niet op te wachten! En als ik iedereen hoor: De eerste keer sex na de bevalling is net awlsof je weer ontmaagt word. NOu woepieee!! Dat was een succes! Ik kijk er nu al naar uit!! iieee... Maarr.. daar heb jij natuurlijk geen last van.. Hooguit van de wond. Het is toch wat.. Ben je al aan de pil weer? Ik sinds deze week, en ik ben hem alweer 2 keer vergeten!! Ben echt een muts in dat soort dingen. Ook de antibiotica tegen blaasontsteking vergat ik constant in te nemen. Als ik iets niet zie, vergeet ik het gegarandeerd ( behalve Tara natuurlijk! )
Josien rust lekker uit meid! Fijn dat je man weer thuis is. En werkze met het huis!! Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien!!
hahahaahha ja ik ben juist bang dat de scheur ( door de keizersnede ) in mijn baarmoeder weer open gaat doordat ik klaar kom ik moet nog afspraak maken voor de pil.. maar nu mag ik em echt niet vergeten! Ik kan het niet aan om snel weer een 2e te hebben.. Wij willen pas een 2e als Noelle 4 is en naar school gaat. Maar antibioticakuurtjes vergeet ik ook hoor.. Het moet echt naast me liggen wil ik er aan denken.. maar dat waren 4 pillen per dag, jaa en zo vaak denk ik er niet aan
Hahah! Inderdaad! 1 keer zla misschien ooit nog een keer lukken. Maar 4 keer op een dag die klote pilletjes. Pfff... En je baarmoeder zal vast niet zomaar openscheuren lijtk me toch?? Maargoed, ik heb er ook vrij weinig verstand van moet ik zeggen! Anders bel je even de vk??
@Sex, wat een ellende he om die stap weer te nemen Denk er heel veel aan en wil ook echt wel weer een keer...maar durf niet!...tjee, alsof t meer pijn kan doen als bevallen haha
Nou zeg dat... een ellendige stap om te nemen. Hier inmiddels ook nog niks en op zich toch wel interesse (wel mezelf al geholpen en dat ging gelukkig wel goed), maar ook nog geen anticonceptie. Als ik voor het eerst ongesteld ben geweest mag ik bellen om het spiraaltje te laten zetten. Tot die tijd durf ik het denk ik sowieso nog niet. Je zult zo'n gelukstreffer hebben . Jullie al aan de anticonceptie? En waar hebben jullie voor gekozen? Groetjes, Josien