Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Margot> fijne RUSTIGE avond meis!! Truste voor straks

2. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Dank jullie wel!!!!!

Ik ga nu ook lekker naar me bedje.. dester eerder is het morgen hihi
    als ik een echo mee krijg zet ik hem erop hoor!!!

@ nienchen jij ook Veeel plezier meid!!!

Weltrusten allemaal ZzzzzzZzzzz

3. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Zeemeermin en Nienchen veel plezier morgen en ik duim ook voor jullie!!

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom hier!

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Hier is alles nog rustig, hoop zo dat het goed is. Als het woensdag nog rustig is ,dan ga ik de vk bellen.
    Ik wacht nog even met me aan te melden voor de hyves :D Anders hebben gelijk alle bekenden al een vermoeden.
    De website is trouwens mooi!!Hier helaas geen testfoto, want mijn camera overbelichte hem. Ik ga morgen een digitale doen ,misschien kan die dan wel duidelijk op de foto.

@roshi,lekker van je middag genoten?
    @ prinsesje,je futloosheid alweer weg? Ik nam heel sporadisch een redbull :)
    @manuela,fijn hoor woensdag een echo :) Mijn zus hier weet het al en toevallig een vriendin die hier vandaag was.verder wacht ik nog even :D sowieso tot de echo.
    @d1982 ,van harte!
    @mamamanuela,leuk zo'n middag, hoe oud is Jeremy?
    @amaryllis, welkom en gefeliciteerd. Wij zijn bijden even er zwanger :D
    @echo,voor de dames die hem morgen hebben, fijne echo!

Zo ga mijn bed opzoeken. Ben supermoe en moet morgen weer de hele dag werken.

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Tessa> hyves is niet zichtbaar voor andere. Kijk er nu maar bijvoorbeeld op je ziet niet wie er toegevoegd zijn en als je je hebt aangemeld dan kunnen andere de hyves niet bij je zien omdat hij geblokkeerd is. Je kan je dus rustig en veilig aanmelden :D

En mijn middag was heerlijk :D

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames,
    ik wou ff doorgeven dat mijn ouders echt superblij zijn. Ik heb ze het boek gegeven en ze hadden het gelijk door. Ze vinden het alleen wel een rare gewaarwording dat ze zometeen opa en oma zullen worden. Mijn vader gaf aan dat mijn moeder er gelijk al anders uitzag ( als een oud wijf haha )

Ze hadden gister een etentje gehad met vrienden en daar had een stel verteld dat ze opnieuw opa en oma zouden worden. Mijn moeder was daar een beetje jaloers van geworden dus dit was een perfecte timing :)
    was erg nerveus maar dit was achteraf helemaal niet nodig

7. wonderteam

Ok , dan zien ze hem niet in mijn lijst staan? Ga me gelijk aanmelden. Heet op hyves ook Tessa :D

ps ,fijn dat je middag zo lekker was :D

@ skatjuh, wat fijn die leuke reacties :D

8. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Skatjuh wat leuk dat je ouders zo blij waren!

9. wonderteam

iemand nog de link van de hyes? Kan hem zo snel niet vinden,

* edit heb het al gevonden en aangemeld *

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Tessa> ik heb je toegevoegd
    skatjuh> wat een leuke reactie, fijn hoor!! hahaha en de opmerking van je vader GEWELDIG!!!

11. skatjuh87

dat is egt hoe mijn vader is, hij is zo gek als een deur. En zegt dus ook gewoon waar t op staat, in dit geval dat mijn moeder nu egt een oud wijf word ( ze houden heel veel van elkaar hoor )

Maar de reactie was ongelooflijk lief. Ben er egt heel blij en gelukkig mee

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Skatjuh; grappig eigenlijk, ik was ook zo zenuwachtig om het te vertellen. :) Gingen mijn zusjes en ouders slapen vanavond, had m'n moeder gezegd: "Weltrusten tante... "en zei m'n zusje terug "Weltrusten oma!!" ... Ze zijn er bij ons ook erg blij mee! Vandaag van ze een 9 maanden dagboek gekregen!

13. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Als iemand naar de negen maanden beurs wil.
    Op www.gratiz.nl kan je gratis een avondkaart voor de huishoudbeurs aanvragen. Je kan hiermee ook naar de negen maanden beurs.

14. skatjuh87

trouwens bedankt voor de tip van katoenen maandverband. ik zal er eens naar kijken. Ik wil niet dat het daar pijn gaat doen.

Trouwens iets heel stoms, zijn jullie ook bang dat het foutgaat als je sex hebt?
    Ik weet niet waarom maar ik vind het eng om te doen ( en we hebben het hierdoor ook niet meer gedaan sinds ik weet dat ik zwanger ben )

15. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Wij hebben het ook niet meer gedaan sinds dat we weten dat ik zwanger ben. Ik ben ook bang dat het daardoor mis gaat.

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Skatjuh> heerlijk zo'n vader!
    Chikai> wat lief!!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne nacht. Morgen weer werken dus ik ga mijn bedje in.

Zeemeermin & Nienchen veel plezier en succes morgen bij de echo!

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meiden ff korte berichtje van mij, ik ben de eerst opstakel over en wil morgen nog een test doen digitaal met indicator. Pas daarna kan en mag het dak eraf van mij, tenminste als de test positief is.

Vraagje, ik draag al kleding van 1 tot 2 maten groter, anders heb ik nl zo'n last van krampen, hebben jullie dat ook?

18. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

zeemeermin en nienchen veel plezier met de echo hopelijk alles goed
    tessa mijn zoon is 4 jaar nu h hi

voor de rest ben het weer vergeten ben zo missleijk als een hond en ik ga lekker slapen trusten lieve meiden en tot morgen

19. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    hey beetje late reactie van mij op vorig deel:

Klaartje onwijs veel sterkte!! wat ontzettend kl*te!!! je mag best even heel hard huilen hoor wat een schrik.
    Hopelijk gauw weer nwe kans

Enne las iets over 9 maanden beurs wanneer is dat is misschien wel erg leuk

Genieten jullie nog dames>
    ik wel zij het stilletjes want ik baal wel enorm om het nog zolang voor me te houden, over 4 weken echo.
    alleen mijn mannetje weet het. want ja het kan mis gaan wat we niet hopen natuurlijk maar om t dan weer iedereen uit te leggen is ook zo wat.

Hebben jullie daar ook zo'n moeite mee?

iig daarna kunnen we wel dubbelop genieten want dan merken we zelf dat het kleintje groeit en dat met iedereen delen. lijkt me HEERLIJK

liefs !

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen meiden, ik heb vanmorgen nogmaals getest, zie hier het resultaat. Het begint nu toch echt echt te worden, ben de mk grens van de vorige keer gepasseerd inmiddels en ben helemaal happy

Bekijk bijlage 49893

Deel Deze Pagina