Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
  2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou sassie, wie houdt je tegen :D
    wij gaan voor de urban jungle. Gewoon alleen de buggy. Ik ga dragen en met evt een baby nestje komen we de eerste maanden wel door.
    Heb voor F een mutsy 4 rider gehad maar die wil ik geen tweede keer

3. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Hey iedereen,

Zag net de andere joyce voorbijkomen met slecht nieuws :( heel veel sterkte...

Ik had vandaag dus ook mijn echo en alles is heel goed (voel me er bijna schuldig over zo , maar weet dat dit zo niet is...)
    Ik weet nie hoe ik hem kan posten, zo hier op het forum dus staat in mijn album, met ook de harttonen op ;)
    Eerst vond hij het vruchtje maar de hartslag niet, toen zei hij wel maar het klopt wel hoor, maar uiteindelijk vond hij hem toch een paar seconden :) en daarna ook het gezien op de echo knipperde mooi :) Mij datum is ook verandert naar 16 oktober maar ga mijn banner of de lijst nog niet veranderen omdat het de vorige keer ook telkens wat verschilde... Dus momenteel ben ik heel blij :D nu wel wat pijn van de echo maarja...

Ohja ik weet al wat ik gisteren vergeten was... Hier weet niemand het, behalve vriend en broer, hij was paar dagen bij ons blijven slapen en hij wist het, weet nie hoe eigenlijk waarschijnlijk heeft mijn vriend het verteld :p

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@ joyce1990 daar kan je niks aan doen dat het bij een ander mis gaat hoe klote het ook is en hoe graag we ook zouden willen dat alle zwangeren er door heen komen helaas werkt het soms anders ook al willen wij dat niet
    fijn dat je echotje goed is...

ik zag al een mooi kinderwagen voorbij komen haha
    wij gaan voor een easy walker duo ik heb ook nog een dochter en die is dan nog net geen 2 en dat vind ik veel te jong
    nu nog een zien te kopen haha:)
    nou ik wens iedereen een super fijne avond

5. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

wat een verhalen weer zeg.

Voor de meiden bij wie het fout is gegaan, hopelijk zijn jullie snel weer zwanger. Heel veel sterkte bij dit verlies.

De nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom bij ons clubje.

Hier, ik heb me wel eens beter gevoeld. Volgens mij heb ik een acute keelontsteking. Doet echt vet pijn. Hopelijk is het morgen wat beter want heb een verjaardag, en volgens mij kan er nu niks aan gedaan worden. Antibiotica mag je niet hebben toch??

Ach komt wel goed.

Liefs

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Pina82: GEFELICITEERD!!! en welkom
    Ik heb een echo gehad bij 6w4d en dat was gewoon uitwendig. Foto's staan in mn album.
    Ik had wel heel veel gedronken net voor we erheen gingen en de mevrouw legde nog even uit waarom dat nou zo goed is: als je erg veel gedronken hebt drukt je volle blaas je baarmoeder zeg maar een beetje omhoog waardoor ze het dan vaak makkelijker kunnen zien.

@ Joyce1990: GEFELICITEERD MET JE GOEDE ECHO!!!

@ all: fijne dag vandaag!!!

Liefs mij

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ joyce1990: gefeliciteerd met je goede echo! Super! :)

@ pina82: mijn 8 weken echo was uitwendig. Maar het hangt oa af van je gewicht en hoe je baarmoeder ligt.

@ gtst: ik kijk het vrijwel nooit, alleen als het toevallig op staat. Gister wel x factor gekeken :) Een stuk beter dan popstars ;)

@ stemmingswisselingen: helemaal geen last van! Ik heb ook bijna geen last van onzekerheid. Ik denk dat het allemaal goed zit. Nu maar hopen dat dat ook echt zo is ;)

Zo en nu even ontbijten :p

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

goedemorgen :)

@Joyce,gefeliciteerd met je goede echo!
    @mamamanuela,ja met nog net geen 2 is een dubbele kinderwagen idd wel handig.
    @skatjuh, beterschap! Er zijn trouwens bepaalde antibiotica soorten die je wel gewoon tijden je zw mag.
    @ooitmamavan 3 en yukl,jullie zijn ook altijd mooi op tijd he :D
    @nieuwe kinderwagen. Hier gaan we geen nieuwe kopen. Als alles goed mag gaan is Mason 2.5 geweest als de 2e komt en dan kan hij denk ik wel op zo'n plankje.

Zo ga nu mijn werkkleding aantrekken en over een uurtje weg!

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ kinderwagen: ik ga nummer 2 eerst in een draagdoek dragen en later gaat nummer 2 naar de kinderwagen en nummer 1 naar zo'n plankje of gewoon lopend.

10. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Tessa81: hihi hier idd meestal erg vroeg.
    Mn dochtertje is op t moment meestal om 4:45 uur wakker dus ja...
    Moet toch iets gaan doen, lekker ff tijd om hier te snuffelen:p
    's avonds komt het er weinig van want dan lig ik meestal erg vroeg in mn bedje;)

Werk ze!!!

Liefs mij

11. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Goedemorgen lady's

Ben vannacht weer flink ziek geweest, eerst kreeg ik onwijze (darm) krampen... dus met een emmertje op de wc gaan zitten want moest ook nog is kotsen mg wat een gedoe zeg... koud zweet dat zo me lichaam uitgusteee pffff daarna verder gaan slapen op de bank met crackers en de hond tegen me buik aan.... heeerlijk...

Net zoals nu dat mijn hond weer lekker naast me ligt...

IK ga nu ff eten ... later komt me mams gaan we gezellie ff naar de ikea...

@Yukl wat betreft die onzekerheid ik ga er langzaam ook aan wennen en ga er ook van uit dat het goed zit, en als het niet goed zit dan heeft je lichaam dat bepaald en dat is niet leuk en een verschirkkelijke teleurstelling maar dan is het gewoon de tijd nog niet... Of is er iets met het vruchtje waardoor je lichaam het afstoot...

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tessa: Ja, ik moest dus ook meteen aan mijn eerste zwangerschap terug denken... Ik had ook zo'n angelsounds, daarmee hoorde ik toen al met 9 weken voor het eerst zelf het hartje!

Pina: Welkom hier :) En nogmaals gefeliciteerd :D
    Wil jij geen inwendige echo, als ik het zo begrijp? Er is niets engs aan hoor en je krijgt mooiere plaatjes als ze hem inwendig maken. Maar meestal maken ze hem met 8 weken wel uitwendig hoor.

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    InLove: Hahaa, ik zwéér juist bij de Mutsy 4 rider, waarom vind jij hem niet fijn?

Joyce: Wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad, stelt je toch weer gerust he?!

Sassie: Heerlijk zeg :) Lekker naar de Ikea! Wel beroerd dat je je zo rot voelde zeg :( Hoe is het nu dan?

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Zwangerschapskleren: HIer nog niet nodig, alles past nog lekker en ik voel nog niets :)

Kinderwagen: Hier zweren we bij de Mutsy. De bugaboo vind ik zelf nogal onhandig, al je je kindje naar je toe wil laten kijken, heb je de kleine wielen achter en de grote wielen voor, dan moet je van achteruit sturen, vind ik zelf niet zo geslaagd... En ook dat je alles steeds moet ombouwen, vind ik er niet prettig aan.
    Wij kopen trouwens ook geen extra kinderwagen of een duowagen, maar zetten er zo'n plankje op, de kid sit, die kun je als sta-plankje en als zitje gebruiken. Uk is dan 1 jaar en 10 maanden, maar loopt al sinds 11 maanden en wilt nu ook al liever lopen dan in de wandelwagen, dus...

15. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    @Incognito ik ga nu ff proberen te eten... me buik rommelt nog steeds en viel net bijna flauw... pffff heb een kamille theetje gemaakt om de rust in me buik te bewaren... en een crousiant met kaas... anders kan ik me vitaminee ook niet nemen...

Trouwens weet niet of dat nou hier was op ergens anders, ik zag meiden die gewoon nog paardrijden... als ik nog een paard zou hebben zou ik dat ook wel doen,gewoon lekker een rondje bos kan geen kwaad das gewoon zitten en genieten van de buitenlucht, maar ik zou het alleen doen als je je paard of het paard wat je mag rijden van iemand voor 100% vertrouwd...

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: dat is niet helemaal waar hoor van de bugaboo ;) zoonlief kijkt naar ons en de grote wielen zitten achter en de kleine voor. Je moet de zitting omklikken, niet de hengel omzwaaien zeg maar. Je moet hem dan wel "ombouwen" als je graag wil wisselen. Hier kijkt zoonlief echter altijd naar ons dus daar heb ik geen last van ;) Ik vind het niet zo gezellig als ik hem niet zie.

@ zwangerschapskleding: hier ook nog niet nodig, maar mijn buik is wel al gegroeid! Hij is nu ongeveer net zo groot als de vorige keer met 13 weken zwangerschap... Ik ben alleen qua gewicht juist afgevallen en mijn buik groeit boven mijn broek zeg maar.

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    tot 5 weken- 6 weken ook nergens last van, maar opeens hoppa paste de broek niet meer goed. Dus zeker voor t werk ben ik dan snel klaar.

De mutsy is een fijne wagen daar niet van, maar ik had luchtbanden en die moest ik best vaak oppompen. ALs ik dat niet deed duwde hij heel zwaar en zeker hier die bergen op in het limburgse heuvelland was dat niet fijn. Dan erbij heb ik een grote dochter. Nu bij 100cm en 16 kilo met haar 2,5 en dat past gewoon niet lekker in die wagen, zeker niet met de kap erop.
    Ik vind de Slider ook geweldig maar dat zitje is nog kleiner.

Ik ga voor de urban omdat F er dan ook gewoon in kan als ik de kleine draag. De urban kan echt helemaal plat dus met babynestje of in de doek gewikkeld kan de kleine erin. Ik heb de bak van de mutsy 3 mnd heel af en toe gebruikt dus ik vind dat zonde om aan te schaffen. Zeker als draagdoekmama.

Weer een mooie echo voorbij zien komen, prachtig is dat toch!

Een vriendin van me heeft bij de eerste tot 30 weken door paardgereden. Bij de tweede tussen de 20 en 25, dus kan goed. Gewoon goed op je eigen lichaam letten. Ik zou t niet hoeven proberen, kom er nog geeneens op denk ik :D

Sassie veel plezier in de ikea!

18. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Joyce1990 gefeliciteerd met de mooi echo.
    Skatjuh87 succes met je keel
    Ooitmamavan3 4.45!!!!!!!!! :$ (ik ben echt een avondmens)
    Sassie85 gaat het nu weer een beetje?

Wij hebben de Quinny Buzz en gaan denk ik ook zo'n plankje kopen.
    De bak is daar niet zo heel groot van blijkt, maar mijn dochtertje was gelukkig ziet zo groot en heeft er lang in kunnen liggen.

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen...

Stemmingswisselingen: heb gisteren wat meegemaakt. Ik heb namens mijn opa en oma naar de huisarts gebeld. Mijn oma voelt haar niet goed en ze werden van het kassie naar de muur gestuurd. Mijn oma was bang dat ze weer met haar hart iets zou hebben.
    Ik bellen, blijkt dat ze ook nog een inval arts hebben. Gaat die assistente moeilijk zitten doen :x!! We kunnen niks doen want we gaan over een uurtje dicht :$:$ Uh wat... ik nogmaals gevraagd wat er dan wel kon, want ik vertrouwde het niet. Zegt ze dood leuk; wat wil je dan dat wij gaan doen? Na lang kibbelen, heb ik het voor elkaar gekregen dat de huisarts zou bellen. Uiteindelijk is hij zelfs na dat telefoontje op huisbezoek geweest en gaf de arts aan Dat hij zich niet door mij bedreigd voelde?? Nou ongelovelijk toch???
    Ik heb niemand bedreigd. Ben eigenljk best benieuwd naar wat die assistente gezegt heeft... GRRRRR

Tess; Dat is lekker dichtbij :)

Kinderwagen: Ik zit nu te twijfelen of we deze houden en een plankje. (maar zoe is dan 1 jaar en 8 maand)
    Of we gaan voor de Phil en Teds. Dat is een buggy met een extra achterzitje. Hier kan ook een babynestje is. Leek mij handig en Zoe kan dan gewoon lopen als ze dat wil.

sassie; beterschap en veel plezier bij de Ikea ( eenkamaeraad van mij noemt dat altijd de blauwe hel hahahah)

zwangerschapskleding; Ik heb nu nog elastische rokjes aan, maar mijn spijkerbroeken gaan al moeilijker dicht. Bij Zoe droeg ik ook heel laag en nu waarschijnlijk weer. Nu heb ik zo dikke rand over mijn broek. Echt niet charmant dus...

Joyce; fijn zo'n goede echo

Pina; welkom hier :)

Yukl: zo'n draagdoek lijkt me super, helaas enorm zwakker rug en gaat hem dat niet worden. Maar ik vind dat altijd zo'n prachtig gezicht :D

20. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    He meiden,

Vooral Joyce voel je niet schuldig hoor, zo is het leven.
    En tja ben nog teruggebeld door de arts. Hcg was nog 236. Dus nu moet ik maandag weer terug voor bloed te prikken en een echo. Ze hopen dat het gezakt is dan lost het zich namelijk vanzelf op. Is het bijvoorbeeld gestegen tot 600 dan is er een hele kleine, maar ook hele kleine kans dat er toch nog een goede zwangerschap aanwezig is. Maargoed daar gaan wij niet vanuit en mocht het nou heel erg gestegen zijn moet ik alsnog onder het mes. Dus tja ik ben benieuwd. Gisteren nog wat bloedverlies gehad na echo. En erge been/liespijn. Wat dat nou weer was geen idee. Vandaag nog geen bloedverlies en nog steeds hoge temp, dus ja weg is het nog niet helaas.
    Verder voel ik me best goed. DIt hoort nou eenmaal bij ons het is al meerdere malen mis gegaan, dus ja je went er beetje aan je wordt erg nuchter. Ik hoop dat jullie allen het goed blijft vergaan en dat er allemaal mooie gezonde oktober beebs geboren worden.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina