Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Ik heb vanmorgen nog een keer getest met clearblue digitaal en daar staat weer een mooie zwanger :D
    och blijf ik onzeker door het af en toe roze verlies, maar daar doe je weinig aan he. Zometeen werken ,kan ik even mijn gedachten verzetten.

@ skatjuh,dat met die seks is wel herkenbaar ,hadden wij ook. Sterker nog ,door het bloedverlies werd bij ons de seks zelf afgeraden. Nu heb ik weer dat gevoel.
    @mamamanuela,leuke leeftijd 4 jaar :D Hopelijk is je misselijkheid morgen beter.

2. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    Hee roshi, ik zie toch echt alleen nog maar het kopje positieve testen staan in het fotohoekje... oh nee laat maar, dacht ik refresh de pagina even, helder moment :) en ja hoor daar staat het, had alleen de pag sinds gisteren open staan, en ja, dan komt er nix bij,...

nu even een paar blz bijlezen en dan mag ik lekker werken, jeeeehh!!!
    Maaar, vanmiddag echo, joepie!!!!

Fijne dag allemaal! (elke dag is er weer één)

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Alle echo dames veel plezier vandaag!

Wij hebben van het weekend sex gehad, en het viel me eigenlijk reuze mee. Geen bloedverlies, geen last, maar je blijft wel een beetje benauwd..... Ik denk niet dat manlief 9 maanden zonder wil! :D

En nee, al mijn kleren passen nog. Stond vanmorgen op de weegschaal, ben zelfs 1 kilo afgevallen...raar... :(
    Alleen mijn paardrijbroek krijg ik niet meer dicht...

4. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Meiden met echo veel succes vandaag!

@ Hier: misselijk,misselijk... mijn darmen doen vreemd en mijn buik is echt opgezet. Hopelijk valt het niemand op vandaag op het werk ;)

Tot vanavond!

5. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    goeiemorgen allemaal

Weer een rotnacht gehad, nu al voor de 3e nacht achter elkaar. In 8 uur tijd heb ik wel 4x moeten plassen pfff....

Ik ben benieuwd met wat voor echo's de dames thuis gaan komen, ik kan niet wachten tot de 19e

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

goedemorgen dames, wat een mooie testen weer zeg. Geeft toch wel weer een goed gevoel vind ik, dat hij opnieuw zwanger aangeeft. Hier verder nog weinig klachten. Heb nu bepaalde momenten dat ik wat misselijk word maar dat is vooral als ik wat gegeten of gedronken heb. Het is gelukkig ook snel weer over. Mijn buik begint wel op te zetten. Normaal gesproken heb ik bij de meeste broeken een riem om maar nu zit dat echt niet lekker meer. Ja en mijn borsten beginnen te groeien, moest gewoon al nieuwe beha`s kopen omdat het niet lekker meer zat :O

Maar ik heb het ervoor over

7. prinses027

23 jan 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah ik heb ook super meloenen in me bh zitten ik schrik er zelf van en pijnlijk!!!!
    Je hoeft niet bang te zijn hoor bij de sex, kan ook gewoon ruw.. Dat zei de gyn tegen mijn... Mocht je een bloeding krijgen is het een adertje in je vagina die is nu wat dikker en opgezet... Maar een MK kan niet zou wat zijn toch!

Ik heb wel lekker geslapen 4x eruit om te plassen en zoon die aan het hoesten is gelukkig heeft me mannetje dat onder zijn hoede genomen! Nu zijn we wel te laat voor school dus breng hem na de ochtend hap!

Moet vanmiddag ook werken, zit te twijfelen of ik al ga koken alleen al van het idee wordt ik misselijk hahaha dus toch maar vanavond!

Hebben jullie ook zoveel lucht in jullie darmen??? Ik had gister echt een spikkeltje bloed maar weet niet waar het vendaan kwam had me ook geschoren... Hmmm nu niets meer thank god mannetje heeft de hele nacht zijn hand op me buik gehouden!

Liefs

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hee meiden!

Ik wil me graag hier melden.... We zijn in december zo rond de Kerst weer voor een tweede gegaan, kleine uk is net 1 jaar. Eerste ronde een vmk met 4wk3dgn en nu dus weer zwanger in de tweede ronde! Nu worden mijn testen netjes een stuk duidelijker en ik heb afgelopen donderdag al positief getest. testen zijn nu al donkerder dan bij onze uk en daar heb ik pas getest op 14 DPO (morgen zou dat zijn)

Dusssssss eh.... verder nog iets? Uitrekendatum zou op 20-10-2010 zijn :) Mooie datum, al zeg ik het zelf :)

Kan vandaag niet zoveel hier zijn, maar hoop gezellig met jullie mee te kunnen kletsen :D

9. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Dat heb ik nou ook!! Ik draag dan nog wel mijn gewone kleren maar het zit nu al niet lekker meer:$ Zou het misschien komen omdat het bij mij de derde is? of misschien zitten er wel twee hahaha

10. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Wat gaat het trouwens hard hier met de berichten zeg:$ ik blijf het zeggen... Alles bijlezen gaat niet hoor...

@incognito: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom bij de club;)

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Milse: Dankjewel :)

Meiden, wanneer hebben jullie de vk gebeld?

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Gefeliciteerd allemaal meiden.

Groetjes van een oktober 2009 mama

13. SweetMiekie

SweetMiekie Actief lid

21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    Goedemorgen dames,

Als eerste wil ik ff van me af klagen....
    Want wat heb ik het klote op dit moment zeg....
    Ik ben me toch een partij misselijk...bah bah bah...
    Weet gewoon ook ff niet meer waar ik het moet zoeken...
    En overgeven wil ik niet omdat ik dat zo vies vind...
    Maar durf nu ook niks te eten of drinken omdat ik bang ben dat het er uit komt....
    Pfff...Ben blij dat ik vanmiddag vrij heb weten te regelen...
    Dit is eigenlijk voor een andere reden....Heb namelijk afgelopen Zaterdag mijn auto verkocht en die komen ze vanmiddag al ophalen...
    Vind het best wel ''moeilijk'' om ''afscheid'' te nemen van die auto omdat dit mijn eerste autootje is die ik heb gekocht en ik rijd er nu al zo bijna 4 jaar in....De reden waarom we hem weg doen is omdat we er een 2e gezinsauto bij willen...Hebben nu al een 206 en er gaat er nog 1 bij komen...
    Is toch iets groter dan een Lupo ;)
    Plus dat ik hem helemaal naar mijn zin had gemaakt...Ik houd nogal van tunen enzo dus er ligt een sportuitlaat onder, hij is verlaagd, er zaten andere koplampen, knipperlichten en achterlichten op....Hij was bestickerd...En nu staat ie weer zo goed als standaard op de parkeerplaats klaar te wachten op de nieuwe eigenaar...

Is er de afgelopen dagen nog wat boeiends gebeurd waarvan je zegt jah dat heb je gemist....Ben namelijk vanaf Donderdag hier niet meer online geweest....En om alles nu terug te gaan lezen vind ik ook zo wat....

Heeft iemand trouwens een tip tegen de misselijkheid want ik vind het echt niet leuk meer :(

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik hoop het niet, maar het komt zoals het komt wanneer het komt

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meid, begrijp dat je het jammer vindt van je mooie auto maar je gaat er wel iets moois voor terugkrijgen. Iets dat nu aan het groeien is in je buik en die je misselijk maakt, het enige dat ik nu zou bedenken is vaker kleine beetjes eten, dat neemt bij mij wat misselijkheid weg, zorg wel dat je genoeg blijft drinken, dat is heel belangrijk, en als het echt niet meer uit te houden is ff via je HA, er zijn wel medicijnen voor, maar die werken niet bij iedereen nl. Sterkte meid. PS, kun jij je normale kleren nog gewoon aan of zit het bij jou ook inmiddels gigastraks, zoals bij mij bh en broek

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

rimar zeer zeker een erg mooi test:D

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja ik ben nu helemaal happy, was en ben nog wel wat voorzichtig hoor, komt door die mk van de vorige keer, ik wil eerst een echo zien en/of een kloppend hartje horen

18. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ja natuurlijk begrijpelijk ook eh meis en nu genieten geblazen goed...

nou hier een rot nacht gehad lynette de hele tijd huilen pfff echt erg zg haha
    ik zag dat er nieuwe zwangere was gefeliciteerd als je je gegevens door geeft aan mij of roshi dan maken we alles in orde:)kom je in de mooi site van ons:D
    ik voel me overigens erg misselijk en kan moeilijk poepen whaha erg eh vies onderwerp ook gnagna...
    ik kan bijna al mijn kleding niet meer aan pfff 4e zwangerschap daar kan het aan liggen;)
    nou fijne dag
    xxx

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Mijn stoelgang wisselt de ene keer heel hard en lastig en de andere keer heel dun of dunner dan normaal. Mijn borsten doen heel erg zeer, mag niemand aankomen voorlopig:D

20. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    :Dhe meiden met de echo's vandaag heeeel veel plezier:D, oooooh ben jaloers...wil ook, maar moet nog evn geduldig wachten;)

Deel Deze Pagina