kan heel goed hoor sassie, ik heb met 5 maanden een kamer laminaat gelegd en ook zelf gezaagd enz, in de tuin met stenen gesleept (niet aan te raden overigens) Heb gewoon geschildert met de ramen helemaal open (gewoon latex) Ik doe eigenlijk alles en luister naar mn lichaam, als t niet gaat of ik voel wat stop ik
Stoetel: Gefeliciteerd met je mooie echo! Heerlijk is dat! Sassie: Je kunt alles gewoon doen, alleen met tillen zeggen ze dat je max. 5 kilo per keer mag tillen (nu is mijn zoon al 11 kilo en die til ik ook nog regelmatig, enfin) eigenlijk mag alles, alleen niet verven op terpetine basis
echt waar, maar 5 kilo?? Das een zak aardappels joh! Nou dan zal ik mn dochter maar niet meer aanraken en op t werk ook alles laten liggen, ideaal hihi
ik heb trouwens heb echt heel de dag door honger! Niet normaal, kan wel een heel brood op per dag. Probeer echt gezonde dingen te pakken steeds maar zoveel honger heb ik bij de eerste geloof ik echt niet gehad. Jullie ook? Ben trouwens een stuk minder misselijk als ik een volle maag heb
Niet te veel eten dan wordt ik heel misselijk, te weinig gegeten idem dito, dus wat vaker iets eten, maar ben wel meer snoeperig nu
Owh nou dan moet het lukken...maar 3 a 4 maanden kan wel toch beginnen met de kamer verbouwen enzo ??? W8 op kamertje van die kleine die nog inelkaar zetten, en dan w8 tot ik kan bevallen hahaha heb onwijs pijn in mijn buik, me darmen doen echt zooo gek gewoon een zeuderig kramperig gevoel pffff hebben jullie dan ook ...?
Haha, ja, dat bedoel ik dus Dan kan ik mijn zoon ook niet meer optillen Maar dat zeggen ze hier in ieder geval echt, niet meer dan 5 kg tillen...
Ik was juist heeel snoeperig... vooral chocolade hmmmm en daar moet ik nu echt niets meer van hebben blegggg. Liever hartige dingen enzo... en natuurlijk patat en zo
Ik merk dat je je toch wat zorgen maakt. Ik heb wel onwijs veel pijn in mijn darmen gehad, dat is wel normaal. Als je een ander soort pijn (en dat echt pijn) ervaart, zou ik even de verloskundige bellen de pijn omschrijven. Je kunt wel een soort trekkerige/stekerige pijn hebben zo in je liezen en tussen in, dat is je baarmoeder. Heel vervelend, maar ook heel normaal.
hier idem, op tijd wat kleins eten, anders gaat het mis. Baal als een stekker, vorige zwangerschap gewoon 25 kilo aangekomen en dat wil ik niet weer! Mja, anders word ik zó misselijk, kan ik niet eens meer voor mijn ukkie zorgen!
ik ben idd vorige zw ook 25kilo aangekomen en dat wil ik niet meer eigenlijk. Ben nu ook nog niks aangekomen maar met dat eten gaat t toch de slechte kant op denk ik hihi Heb voor straks een lekkere tomatensoep gemaakt. Daar is dan vast van over en heb ik ook weer gezonde "honger-weg-eet-dingen" hier al 2 dagen een ongi gevoel. Ik kan me zo weinig herrinneren van de vorige zwangerschap. Echt raar, ik dacht dat ik allemaal nog wel zou weten.
hey meid... Op een gegeven moment ga je twijffelen heel gek... maar het is geen ongesteld zijn pijn of wat ook gewoon een pijn die ik niet ken een pijn die niet te plaatsen is....Darmen en gewoon net onder me navel en me zij.. heel vervelend maar het komt wel goed.. dat weet ik
Hmmm, dat ongi gevoel ken ik ook niet hoor meid, maar ik hoor wel op verschillende plekken dat het er allemaal bij hoort. En jah, ik lees net op toddler dat vrouwen die meer dan 14 kilo aankomen tijdens de zwangerschap, kinderen baren met een hoog geboortegewicht... nu was die van ons maar liefst 3840 gram, dus dat klopt wel! Pfff, ik wil wel graag onder die 14 kilo blijven en een kleiner kindje eruit persen hoor! Mja, hier net weer een bakje Almhoff roomyoghurt op, één van de weinige dingen die ik nog kan eten...
Sassie: hoort er allemaal bij meid... heel vervelend, maar het gaat weer over. Is er een albert heijn bij jullie in de buurt? Daar verkopen ze ZonNatura en daarvan heb je 'gebroken lijnzaad' dat werkt heel goed tegen verstoorde darmen en ook tegen die pijn. Als je zwanger bent, gaan je darmen uitzetten en meer lucht bevatten (gasvorming, misschien wel gemerkt?) en dat kan ook pijnlijk voelen
@ inCognito... Ja een A.h zit er bij mij wel... Heb ook al abrikozen gekocht voor een betere stoelgang, lucht en traag werkende darmen heb ik indd al een paar weken last van.... en zeer zeker al gemerkt hahaah