Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @Romy, wat vervelend is dat he als je je zorgen maakt of het wel goed zit. Ik vind het ook moeilijk soms. Soms voel ik me 100% zwanger en dan denk ik weer ooohh zou het wel goed zitten daarbinnen?! Ik had een paar dagen geleden ook een sliertje bruin bij het afvegen en ook al weet je dat het heel normaal is toch word je er bang van!
    Wel fijn dat je een echo hebt vrijdag, hopelijk gaat dat je angsten een beetje wegnemen! Ik heb komende vrijdag (hopelijk) ook een echo om 11:00. Ben ook erg benieuwd!
    Succes!

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ik ben ook nuchter, maar ben ook zenuwachtig! en ik moet nog zo lang wachten:)

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    ja wachten duurt altijd lang hoor

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
  5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    I know, ben allang blij dat wij niet lang hebben hoeven wachten voor het raak was, ben me er zeker van bewust dat we daar superveel geluk mee hebben

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik ga eventjes de foto's van onze kinderkamer posten hoor, deze hebben we nl gekocht via marktplaats, ben helemaal happy dr mee

7. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
  8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Totaal anders dan die van ons maar wel leuk hoor, kijk dit wordt die van ons

Bekijk bijlage 55359

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
  10. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    @Rimar Wowwww heel leuk heel schattig!!!

Gaaaapppppppp ik ben moeeeee

Trouwens ik heb alleen nog maar een keer gebloed maar toen wist ik niet dat ik zwanger was... en dat is ongeveer 3 a 4 weken geleden maar ja heb daarna ook geen sex meer gehad, en ik verlies geen enkele drup bloed is dat wel normaal ja wel toch?!

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja hoor, is heel normaal, ben ook geen bloed meer verloren (zelfs na sex), maar het verschilt zo tussen de een en de ander.

12. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam

Owh ik dacht al... SNAP wel geeen bleod is goed maar je weet toch:(!!!!

thanx

13. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Rimar en Sassie...wat kunnen je kleppen zeg hahahahaha...

Wel gezellig zo..ik kan helaas niet zo veel mee kletsen..me baas kijkt op me scherm. Heel irri. En als ik eenmaal thuis ben ik te gebroken om nog achter me laptopje te gaan zitten...

@Rimar: Heel veel plezier en succes bij de VK!
    @Sassie: Laat iedereen maar lekker lullen...als jij maar gelukkig bent me dat kleine garnaaltje van je...
    @alle nieuwe meiden: GEFELICITEERD!!!!!!

Las van de week nog slecht nieuws van iemand....vreselijk!!!! Maar dapper dat je zegt dat je het al een plaatsje hebt gegeven..

@Milse: Hoe gaat het met jou en je mannetje????? Hoop nog steeds dat jullie eruit gaan komen!!!!

EGO:

Hier deze week gelukkig minder misselijk, in de ochtend nog wel maar sta vroeger op waardoor ik alles op me gemakje kan doen. Scheelt echt een hoop. Wel nog zeer pijnlijke boobies...en zwaar emo!!!! Weet soms niet eens waarom ik huil hahahahahaha...

Veel last van me baarmoeder...is ook de bedoeling geloof ik..volgende week donderdag tweede echo.. kijken of de kleine inderdaad goed gegroeid is.

Fijne dag meiden!!!! XOXOXO

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
  15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja daar word je echt niet vrolijk van zoiets

16. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow bah wat een nieuws, ze zeggen dat een bugaboo heel stevig is, maar zo zie je maar. Met zulke ongelukken helpt dat ook niks. Hoop dat de beeb oké is.

Hele leuke kamertjes! Hier geen kamertje. Een wieg op onze kamer en daarna in een bedje bij mn dochter op de kamer. Tot nu toe gen andere plaats. Wie weet voor dat uk er is nog een ander huis.

Hier ook geen bloed meer gezien na mn ontrekkingsbloeding, dus hopen dat dat een goed teken is. Ben ook benieuwd en zenuwachtig naar de echo. Maar dat duurt nog zeker 4 weken denk ik. Vergoed jullie verzekering al die vroege echo's? De vk zei hier dat ik dat eerst even goed moest navragen aan de verzekering want dat zijn dure grapjes schijnbaar.

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meiden ik ga afsluiten, wens iedereen een fijne avond en tot morgen/later

18. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Rimar: veel succes met je echo morgen.
    Ik ga heel hard duimen dat jij ook een hele mooie foto komt showen hier!

@inlove: hier werd de vroege echo niet vergoed, wou gewoon heel graag even kijken en zien of het hartje klopte.
    We hebben dit zelf geregeld bij een pretechobureau.
    Duur grapje: ach het is net wat je duur vind, ik vond het zelf heel erg meevallen.
    Wij hebben gekozen voor de kortste echo (10 minuten pure scantijd) en dat koste 35 euro.

Liefs mij

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal

nou, net terug van de vlos. Fae zat lekker overal aan waar ze niet aan mocht zitten, het speelgoed (van zowel haarzelf als van de vlos) was niet interessant :p .
    Maar oke. Bloeddruk gemeten, even op de weegschaal gestaan, en even de baarmoeder gevoeld: Ze twijfelde of ze een randje al voelde.
    Maar ik mag een afspraak maken voor een echo over 2 weken. Ik kan het centrum alleen pas morgen bellen, afspraken maken tussen 9.00 uur en 11.00 uur. Dus nog even geduld. Ik ben benieuwd of ik écht over 2 weken mag komen... of dat ze me doorschuiven omdat er geen plek is.
    Verder een hoop boekjes etc meegekregen. Blijft leuk, die bevestiging ook weer :) .
    Ze heeft trouwens nog even geluisterd, om het hartje te zoeken, maar dat vond ze niet. Maar als ik 'gewoon' 6 weken ben, dan is het niet meer dan logisch dat ze het niet vond. Het zit nog te laag en mogelijk klopt het amper. Dus wat dat betreft doet me dat niet zo veel. Als ze het wél gehoord had, was ik ervan overtuigd geweest dan ik geen 6 weken was ;) maar 10 ofzo hihi (was wel een meevaller geweest hihi) .
    Maar oke. De volgende afspraak is pas 13 april weer. Dus dat duurt nog even. Tussendoor dus wel 2 of 3 echo's.
    1 termijn echo - maar als ik dus op dat moment 8 weken, dan verwachtte de vlos dat ze er nog één zouden maken, 2 weken later voor de precieze termijn. En dan nog de combinatietest.
    Ik ben benieuwd :)

Verder: Dat soort nieuwsberichtjes lees ik niet eens meer. Sinds ik mama ben, kan ik daar echt ziek van worden... Dus dat doe ik mezelf niet meer aan ;)
    En ook hier geen bloeding ofzo na de 18e gezien, tenzij dát dus een innesteling geweest is. Maar bij de 1e heb ik ook nooit wat gezien verder.

Fijne dag verder allemaal, ben benieuwd hoe het bij de rest was bij de vlos!

Deel Deze Pagina