Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    @ Athina mennnn das echt vervelend... Heel veel suc-6 ...

@ mijn al gehele toestand.. hiet gaat het weer oke oke .. ik hou me bezig met mezelf en als ik aan de baby denk dan wordt ik vrolijk en heeeel erg blij ;) Glimlach de hele dag...

Me darmen gaan beter moet gewoon ff kijken wat ik wel en wat ik niet kan eten en dan gaat het beter... :) met me darmen...

2. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ athina, ik heb geen ervaring met kronen, maar als het een beetje vergelijkbaar is met het zetten van implantaten, dan valt het erg mee.... ik heb namelijk een kunstgebit met klik-implantaten en dat was wel ff pijnlijk, maar viel mij 100 % mee..... Succes.
    Groetjes,
    Elleke

3. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    #2363 Sassie85, 3 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
    @ Doglover welkommmmmmm ik zie dat we maar een dag schelen ;)

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Een vk moet je helemaal kunnen vertrouwen, als je er geen goed gevoel bij hebt dan zou ik uitkijken naar een ander, nu heb je nog de tijd ervoor om nog eventjes goed om je heen te kijken. Ik heb gisteren de intake gehad en het gevoel is goed bij haar, vind ik toch echt wel belangrijk. Was ook eventjes heel erg emo, jank tegenwoordig heel erg snel en dat was gisteren ook het geval, maar met reden. Maar je moet je goed bij iemand voelen om je tranen de vrije loop te laten gaan. In feite is ze ook een vertrouwenspersoon die misschien nog meer van jou komt te weten dan een ander, dus vind ik dat wel heel belangrijk.

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Athina, gewoon tegen je tandarts zeggen dat je zwanger bent en dat mede daardoor je angstgevoelens veel heftiger zijn. Dan weet hij/zij gelijk waar hij/zij aan toe is en kan beter op je inspelen. Sterkte vandaag, en sorry heb zelf geen ervaring met kronen dus kan je daarmee niet helpen.

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik kan even niet reageren verder, dat doe ik vanavond, maar wil even zeggen:

DAT IK NIET MISSELIJK BEN OPGESTAAN VANMORGEN! Voel me eigenlijk heerlijk, zonnetje schijnt, ga ff met ukkie de stad in.

Ennnnnnnnnnnnn buurvrouwtje bevalt vandaag van haar tweede zoon! Wat een mooie, vrolijke dag om geboren te worden :)

Jee, ben zo vrolijk vandaag :)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Goeiemorgen allemaal!
    Hier geen zon te bekennen, kan de boom voor kantoor niet eens zien, zo dik is de mist. Het weer treurt vast om de jongen die hier gisteren onder de trein is gekomen/voor de trein is gesprongen.

Ik ben weer vreselijk misselijk wakker geworden, ben nu steeds 24/7 misselijk net als bij Olaf dus heb vanmorgen bij de huisarts om Emasefene gevraagd en mag het vanmiddag ophalen!:D
    ben weer helemaal gelukkig, hoop dat het net zo goed helpt als de vorige keer, dan kan ik tenminste weer een beetje normaal functioneren..

Ga nu aant werk, fijne dag allemaal!

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik krijg op 30 maart om 09.40 mijn termijnecho

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Spannend! wij hebben de 23e de intake en dan hopelijk ook meteen echo..

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat duurt nog even rimar!

@paloe: Fijn dat je gelijk de medicijnen op mag halen, hopelijk doen ze snel hun werk!

@incognito: Heerlijk meid :D dat die misselijkheid over is, voor nu tenminste! Ik hoop dat het wegblijft!

Hier schijnt het zonnetje ook lekker, we zijn net een half uurtje met de poppenwagen wezen wandelen om het huis :)

Verder heb ik nog geen afspraak kunnen maken, ik kreeg een bandje: De assistente was er niet, dus je kon via internet het formulier invullen en dan wordt je binnen 3 dagen teruggebeld *zucht* , dat had ik dus gisteren ook kunnen doen, maar ik dacht toen: Bellen is sneller. Niet dus.

Bedankt trouwens voor de reacties op het tandarts verhaal.... Zo rottig.. Dit soort dingen kan ik niet tegen anderen van me af 'zeuren' , omdat niemand nog van de zwangerschap weet... en dat maakt het hele verhaal nu net wat complexer.
    Ik heb net trouwens wel op internet gelezen, dat ze waarschijnlijk geen kroon doen, omdat ze daarvoor een foto moeten maken. Maar we zullen het zien maandag.

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik had gisteren de intake bij de vk, en heb ook op 30 maart de vervolgafspraak, dus 2 dingen op 1 dag, nu kon een echo alleen 's ochtends en ik had om half 5 de 2e afspraak gepland, dus die wil ik straks nog eventjes gaan switchen, misschien dat ze gewoon achter elkaar aan kunnen

12. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    @ InCognito ik was ook heerlijk opgestaan alleen op het werk maken mensen me soms wat SAGOOO kan het niet uitstaan als mensen niet collegiaal zijn pffff....

Ene hier schijnt de zon ook heerlijk, alleen is het wel heeeeel koud buiten...

Ga strax lekker patatjes kopen hmmmm heb ik trek in ...

Ben uber vrolijk vandaag... beautifulll i just want you to know.... van pharell william ft snoop dog heerlijk vrolijk liedje hahah

13. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ik ben gelukkig helemaal niet misselijk, alleen last van me darmen ... heel vervelend want het maakt me heel onzeker.... ook al weet ik dat het goed zit ;) Gek he?!

Heb nu alleen last van wat maagzuur...

14. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Sassie, is nog een indicatie hoor, ben niet zeker van de datum ivm mijn vreemde cyclus. Ik moet volgende week donderdag naar de vk en hopelijk kan ze dan een echo maken waar ze meer uit kan halen. Nog 8 nachtjes slapen.

Tot nu toe heb ik weinig tot geen kwaaltjes, ik heb wel "lucht in mijn maag" maar misselijk ben ik net echt. Ik ben ontzettend moe, maar probeer daar niet aan toe te geven, moet ook om K. denken. Verder heb ik helemaal niet het idee dat ik zwanger ben, maar vorige week (6 dagen na eerste test) heb ik nog een test gedaan en die was ook hartstikke positief dus moet ik het maar geloven......

Ik ga zo lekker nog een uurtje op de bank met mijn borduurwerkje, waar ik al 17 jaar aan bezig ben.... het moet op de babykamer komen te hangen, dat heb ik gezegd toen ik het kreeg en dat moet ik nu gaan waarmaken he .... :). Hoop eigenlijk stiekem dat K. vanmiddag bij een vriendje wil gaan spelen, dan kan ik lekker een uurtje plat.....

Groetjes,
    Elleke

15. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    @doglover
    Ik heb het precies uitgerekend en ik kwam echt precies precies uit met de data maar dat gaan we nu ook zien bij de eerste echo.. ;) ben benieuwd kan haast niet wachten nog 2 1/2 week pfffff maar ja dan kan het kleintje flink groeien ..

@ slapen... doe maar nou wel slapen wanneer je je moe voelt... ik doe het normaal ook niet maar nu doe ik het wel voor mezelf en voor mijn ongeboren kindje geen idee waarom maar voel me meestal wel beter als ik geslapen heb..

Pffff er is hier een collega ik mag hem gewoon echt neit mara gelukkig is het wederzijds we hebben samen pauze...maar hij dacht dat hij pauze had met iemand anders maar helaas mijn andere collega zei mijn naam en je had zijn gezicht moeten zien pfff en ik zei gelijk JA B met mij je favoriete COLLEGA, gelukkig is het wederzijds ;) hahaha lekker sarcastisch

16. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Mamamanuela heel veel succes bij je echo vandaag!!!!! Denk aan je..laat je het meteen weten wijffie?????

XXXX

17. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik ben net terug van de echo. En het was helemaal goed, we hebben het hartje gezien en gehoord. Over 2 weken krijgen we weer een echo. Ik zal morgen op mijn werk de foto scannen en hem hier plaatsen. Ben erg blij en opgelucht nu :D.

Liefs Diana

18. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    mamamanuel jij heel veel succes met de echo straks.

Liefs Diana

19. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam

leuk leuk ben benieuwd!!

20. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ mamamanuela: veel succes met je echo straks.
    Ik ga heel hard duimen dat jij zo ook met een positief verhaal en een hele mooie foto terug komt.

@ DianaV: gefeliciteerd met je goede echo!!!

Liefs mij

Deel Deze Pagina