Ja zo kan het ook Wat ook makkelijk is, is dat elke 'nieuwe' week voor ons begint op maandag, lekker makkelijk te onthouden!
pauzeeeeee patatjes met veel mayo en veel pindasausssss en een lekkere frikadel speciaalllll hmmmmmmm
Ooh neee Sassie! Klinkt voor mij niet zo aantrekkelijk momenteel, hahaha! Ik mag me geloof ik ook bij de misselijk-club gaan toevoegen. Het wordt elke dag een beetje erger. oooowwwhh Maarre, geniet er maar lekker van
gefeliciteerd dianaV ! En mama manuela: ik had de tijd niet gezien, maar als je nog moet: succes!! ik hoop dat je een prachtige echo hebt straks meid en dan alles nu goed is!
Heerlijk gegetennnn het heeft echt gesmaakt hhmmm.. Even iets geks hoor soms denk ik wel eens dat ik in een sprookje leef... liefste test ik me de hele dag door om te zien dat ik nog wel zwanger ben gewoon bang dat het plots ineens weg is.. zonder gebloed te hebben ook al weet ik dat dat niet kan .. Trouwens huil om de raarste dingen, ncsi, animal planet.... kitttens die vast zitten tussen de muur of zielige verwaarloosde dieren pffff moet dan zo huilen maar jah al mijn huisdieren die ik heb... ( zal ze van de week ff in me fotoalbum plaatsen) zijn uit het asiel of van de stichting zwerfkatten... Nou me pauze is om ik ga weer werkennnnnnnnnn
hahah ik heb van de week enorm gehuild bij pursuit of happiness (of hoe je t ook moge schrijven) ik huil nooit bij films whahah moest gewoon lachen om mezelf! Vandaag ook iets minder misselijk, heerlijk dus! Meiden met een goede echo gefeliciteerd!! Patatjes, klinkt heerlijk, alleen als ik aan de smaal denk,,,,nee kan me niet veel doen. gelukkig maar hihi. Had in mn dochters boekje terug gelezen dat ik bij haar nu al bijgekomen was. Nu dus nog niks, das t betere werk hihi. Welkom Doglover! gisteren via mp een kinderwagen gescoord, echt een toppertje van nog geen jaar oud. Ben er heel blij mee!
Cabino Combi Brown/Khaki + autostoel (Cabino) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! ik ben helemaal weg van deze kinderwagen...? wat vinden jullie
Sassie laat je niet gek maken je bent lief en hier mag je altijd komen thee leuten en komen lunchen hoor hi hi woon maar urrtje van je vandaan nog niet eens geloof ik hihi diana wow ook een fijne echotje gehad mooi zo en goed om te horen rimar nou nog even en je bent ook aan de beurt.. joehoe ik ben zo blij o zo blij alles was goed en het hartje was luid en duidelijk hi hi de echo zag er super uit en ik heb de datum precies goed hi hi 4 okt is de dag hi hi o meiden wat ben ik happy zeg jullie weten half niet hoe blij ik ben... over 4 weken moet ik terug komen en o ja iets minder ik zal een keizersnede krijgen dat staat dus al vast helaas pindakaas maar voor de rest alles goed zal dadelijk eens scannen als ik thuis ben dan zien jullie de echotje ook o ja sassie mooi kinderwagen
X-Adventure Cruiser Bruin/Khaki (Cruiser) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Deze vind ook wel leuk... kost 179
Ik ben uitgerekend op 24 oktober en zal a.s. maandag 08 maart mijn eerste echo hebben. Ik ben zo nerveus en nieuwsgierig tegelijk.
Hij is leuk hoor, ik weet nog niet wat voor 1tje wij gaan nemen, wil toch eerst zekerheid hebben of ik zwanger ben van 1 of van 2, het is dat die kinderkamer zich aandiende anders waren we daar ook niet aan begonnen.
Denk dagelijks aan wat ik allemaal moet aanschaffen... Wel een box of geen box... wel borstvoeding en dus een handkof en wat ik wat allemaal, een kinderwagen en de verbouwing kosten me het meeste geld... pffff