meiden die tijdens baastijd netten, foei dat mag toch niet haha die luxe heb ik niet, we hebben niet eens internet op t werk. Mooie echo! Ow ik verlang zo naar de mijne! Die wagen lijkt idd op de buzz 4 nu je t zegt, grappig dat ze dat zo naapen en dat t mag. Maar of t de kwaliteit ten goede komt,,, Doglover hier ook veel in het bos, vandaar de urban jungle. Lekker simpel zonder veel poespas. Net pizza besteld zal zo komen, hoop dat ie een beetje smaakt. Anders laat ik m koud worden en eet ik m vanavond koud op
Hoi meiden! Sorry dat ik niet zo actief meeklets.. ik kijk wel regelmatig even hoor! Ik zag net al wat over kinderwagens! Ik ga denk ik ook voor de urban jungle of de easy-walker, lekker een robuuste wagen in ieder geval! Ik ben hier nog steeds hele dagen beroerd gelukkig spuug ik niet maar het vervelende gevoel blijft echt de hele dag... Eigenlijk zou ik dan liever gewoon 's morgens een paar keer spugen en dan de rest van de dag klaar!! Ik zag dat er weer een paar mooie echo's waren! Lekker weer hoor! Ik mag 17 maart voor de tweede keer, ben benieuwd! Mijn moeder kwam hier vandaag even op de koffie en ze had allemaal rompertjes gekocht en een mutsje!! Zo lief!! IK had zelf vandaag al een badcape gekocht bij het kruidvat van teigetje leuk dat die is !!!!! Mijn zoons waren er ook meteen weg van!!
hey leuk gezellig weer ! ik moet nog paar blz terug lezen, doe ik zo denk. Over wagens; ja ik ga denk ook voor een Easy Walker, die kan hoog EN laag (voor lange en kleine mensen) zag ik. en dat heb ik echt nodig. ik scheel 35 cm met mijn vriend. hihi. xx
Gdvdegdvr! Ik word zó gek van ZP! Had weer een waslijst aan reacties, zijn ze wéér weg! Om niet goed van te worden!
Probeer het één en ander nog wel ff terug te typen: VLOS (weet niet meer wie dit schreef): Maak het bespreekbaar, misschien weet ze niet dat ze zo gehaast is. En als dat niet werkt, snel een andere vlos zoeken, het is mega belangrijk dat jij je 100% op je gemak voelt bij je vlos! Yukl: Balen van je nacht, maar super dat je ngo neit misselijk bent, heerlijk! Bij mij begon het met 6 weken, maar vandaag dus niet meer Sassie: Balen van je onderbuuf/vriendin... Weet je, wij hebben ná de geboorte van onze zoon met veel mensen gebroken. Van die schijnheilige en jaloerse types. Nou ja... wij wilden dat we dat vóór de bevalling hadden gedaan, waren ze ook niet op kraamvisite geweest. Ik hoop dat het nog helemaal goed komt met je vriendin, maar ik denk dat zij zwaar last heeft van jaloezie, en bedenk wel, jaloezie is een enge (geestes)ziekte! Paloe: En, helpt de Emasefene al? Hopen dat je snel van je misselijkheid af bent! Athina: Meid, ik vind het vervelend voor je met die kies, maar ik kan je helpen, heb nog nooit wat aan mijn tanden gehad.Sterkte in elk geval, lijkt me akelig! En verder wist ik het niet meer..... Ga zo nog verder met reageren, maar eerst mijn lieve kleine ukkepuk op bed leggen... Goh, wat ben ik toch gelukkig! Snap helemaal niet waar dit geweldig gelukkige gevoel vandaan komt, maar heerlijk is het wel!
Sassie: jij ook al zo heeeeeeeeeeeeeerlijk vrolijk en gelukkig vandaag.... Lekker gevoel he?! Meiske, ga echt eens een wagen uitproberen, want zo'n driewieler is echt link hoor! Ik vind die eerste wagen wel mooi trouwens, lijkt veel op de tweede, maar heeft gewoon 4 wielen Elleke: Ja natuurlijk, jou vergeten, maar niet echt vergeten hoor! Gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker van genieten! En welkom hier DianaV: Heerlijk zo'n mooie echo, lekker gaan genieten nu he?! InLove: Hier ook mega moeten huilen bij The Persuit Of Happiness! Wat een emo mutsen zijn we ook! Mamamanuela: GEFELICITEERD met je mooie echo meid! En nu gaan genieten he?! Zorgen opzij! Karin: Gefeliciteerd met en welkom hier! Ik heb maandag ook mijn eerste echo! Milse: Wat lief van je moeder! Balen dat je zo beroerd bent, hopelijk is het snel over! Kinderwagen: Wij hebben de Mutsy 4 Rider en die kostte 2 jaar terug 849 euro!!! wel een geweldige wandelwagen, zijn geld meer dan waard!
Haha, je miste me? @ mamamanuela: gefeliciteerd met je goede echo! @ uitzet: ik heb de vorige keer het 1 en ander via marktplaats gekocht (de meubels). We hebben alles opnieuw geverfd en het ziet er prima uit. De kinderwagen kregen we van onze ouders en de rest hebben we nieuw gekocht. En nog steeds waren we een vermogen kwijt! Het is prettig als je veel kunt krijgen of lenen van iemand anders. Ik heb het 1 en ander van mijn vader en zijn vrouw te leen (zoals een fietszitje, luiertas en straks een peuterbed). @ milse: braken tijdens de zwangerschap lucht over het algemeen niet echt op. Bij mij bleef de missselijkheid aanhouden na het braken. Vervelend dat je je de hele dag zo naar voelt! Ik hoop dat het snel weer over gaat... Ik weet niet of ik het al eens gezegd heb, maar bij mij hielpen bouillon, drop en sparood wel wat. Vanmiddag bij de verloskundige geweest en alles weer door gesproken. Morgen bellen om een afspraak te maken voor de termijnecho en de combinatietest. Bloeddruk was goed, iets hoger dan bij mijn eerste zwangerschap (onderdruk 65, vorige keer 55). Misschien dat dat verklaart waarom ik nog niet misselijk ben. Vandaag heb ik trouwens wel de eerste misselijkheidsvlagen gevoeld...
@ incognito: oh heerlijk dat je je zo gelukkig voelt en fijn dat je vandaag niet misselijk bent! Hopelijk blijft dat zo!
@ dianaV: jij ook gefeliciteerd met je echo!! @ sassie: hmmm ik las dat je patat hebt gegeten vandaag... Ik wil ook! Maar ik durf niet omdat ik bang ben dat ik dan misselijk word. Het was de vorige keer het eerste wat ik er weer uit spuugde namelijk. Dus ik wacht nog maar een paar weken met mijn uitspattingen Ik ben trouwens 2 kilo afgevallen kwam ik vandaag achter bij de vk. Ze vroeg ook direct of ik soms weer zo misselijk was, maar niet dus. 2 kilo is overigens best veel voor mij.
Hoi Zo de puf is bij mij vandaag ver te zoeken, om over mijn slechte humeur maar te zwijgen Ik kreeg vanmorgen sms van mijn schoonzusje en na 2 miskramen hadden ze nu een prachtige echo en is ze 12wkn en 3 dgn zwanger @incognito, fijn zo'n vrolijke dag Kun je ook wat naar mij sturen??? @athina,. oh wat onwijs vervelend van je kies, IK zou als het een kan ook niet laten trekken ivm ontsteking. Kroon valt overigens reuze mee ( heb er ook 1 ) @ mamanuela, van harte met je goede echo. Hij ziet er ook mooi uit. Hopelijk krijg ik er hier maandag ook zo'n 1! @diane, ook jij van harte met je goede echo. @sassie, laat je de kop niet gek maken he door je buuf! Ik vond je 1e kinderwagen erg mooi! @yukl, balen dat je zo slecht geslapen hebt! @iris, sterkte!! @kinderwagen. Wij hadden eerst een 2e hands wagen via mp, van Quinny. Uiteindelijk beviel deze toch niet ,want ik miste het zwenkwiel. Toen hebben we na 9 maand een nieuwe wagen gekocht van het merk Kees. De reiswieg etc hebben we dus nooit gebruikt en staat nog helemaal nieuw op zolder. Ben het wel eens met athina een buggy is ook super handig en die gebruiken we nu al geruime tijd en de combiwagen staat op zolder. Hoop dat ik alles een beetje onthouden heb!
Hee, ik lees net je stukje over de vlos! Fijn dat alles zo goed is weer En een onderdruk van 65 is eigenlijk hartstikke mooi. Die van mij was de vorige keer ook 55 in het begin en ik was daardoor best moe en duizelig (zakte later in het ziekenhuis met die beruchte 27 weken zelfs naar 45, ben toen ook echt flauw gevallen) Niet misselijk worden he?! Anders meteen die Emasefene vragen, misschien helpt het je dan wel. Jeetje, alweer 2 kilo afgevallen? Er blijft straks niets van je over!!!!! Moet je bij de vlos trouwens met je kleren aan wegen? Ik vraag me dat zo af... thuis weeg ik altijd 's ochtends en zonder kleren...
Tessa: *stuurt je wat van de vrolijkheid en gelukkigheid* Wat goed van je schoonzus! Voor jou ook gefeliciteerd! En hopen dat je je snel weer happy in je velletje voelt!
Ja 65 is inderdaad hartstikke mooi Van die 55 voelde ik me ook slap en duizelig, daarom at ik ook veel drop en dronk ik veel bouillon. Dat doe ik nu trouwens nog steeds als ik me slap voel. Werkt direct Jij zelfs op de 45 gezeten, pfff, dat is echt extreem laag! Kan me voorstellen dat je daarvan onderuit ging... Ik moest me inderdaad met kleren aan wegen, midden op de dag. De vk zei in eerste instantie (nadat ik had gezegd dat ik voor de zwangerschap 58 kilo woog) dat ze er wel een kilo vanaf zou trekken. Maar toen ik zei dat het ding 56,5 aangaf, maakte ze er toch maar 56 van Ik vertrouw de weegschaal alleen niet Kan me niet voorstellen dat ik ZO weinig weeg. Hoe gaat het met de bult van je lieve kleine man?
@ tessa: wat fijn dat je schoonzus de kritieke periode goed heeft doorstaan! @ kinderwagen: hier hebben we dus de bugaboo. Daar zijn we wel tevreden over. Een buggy hebben we (nog) niet aangeschaft, tot nu toe volstaat de bugaboo prima. Al kan ik me voorstellen dat het in sommige situaties wel handig is zo'n buggy.
Yukl: Pfffffffffffffffff, wat weinig! Je mag wel wat kilootjes van mij hebben hoor! Woog een paar maanden vóór de zwangerschap van uk ook 58 kilo, nu gewoon 10 kilo méér! Word er gek van Met de bult van uk gaat het goed hoor, was een dag erna al weg. Ongelooflijk hoe snel alles herstelt bij die kleintjes!
Hey Incognito, ik kan me vinden in jou hoor! ik woog ook voor zwangerschap max. 58 kg. Ik ben nu 8 weken en er wordt al tegen mij gezet dat ik dikker ben geworden (op werk) ! VRESELIJK! Ik denk dat ik ook wel 65 weeg al, maar ik durf eig niet te kijken. Dan wordt ik echt depri denk ik. x
goede avond hier ben ik even hi hi lees weer eens gezellig over de uitset en kinderwagens ik ga voor easy walker duo en voor een wiegje de leander hi hi de baby krijgt de oude kamer van mijn dochter nu nog alleen de kast lynette moet nog in de ledikant daarom de leander hi hi en het kamertje word van woezel en pip hi hi geweldig hi hi voor de rest hebben we alles al dus hoeven we niet meer meer te halen alleen nieuwe kleding haha wnat dit keer is alles een verrassing gnagna... morgen moeten deze mensen voor afspraak moppie1279 1e echo succes meis en super veel plezier en ooitmamavan3 intake vk succes lieffie ik wens iedereen een super fijne avond en tot morgen meissies
hey meiden, even een update van gisteren want waren voor de intake geweest, alles is ok bloed afgenomen en bloeddruk enzo.. en de echo was zooo schattig kleintje heeft 2 keer een sprongentje gemaakt in mn buik hahaha je zag kleine stomp armpjes en beentjes en harje ging goed tekeer en is sterk zij ze!! er werd ook gevraagd over de combinatie test voor het down sydroom, maar ga dat niet doen, want VK zei dat je daar mee uit moest kijken.. niet dat het voor de baby kwaat kan (vrucht water punctie wel) maar dat je erggg laag moet scoren bij die test om geen risico uitslag te krijgen, dat wil dus zeggen dat ook al er niets aan de hand is.. en de test zo gevoelig is.. je dan wel in de stres zit terwijl er niets aan de hand is, nou dat wil ik niet hoor, die stress... wat jullie?
@ zeemeermin ik ga die test ook niet doen alles is welkom ook al heeft het de syndroom van down hi hi...
ja idd wij ook hoor, alleen zou ik het toch fijn vinden als ik het al zou weten want dan kan je er op voorbereiden.. wat hebben ze er bij jou over gezegt? of nog niets?