Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hai doglover,
    Ik doe nu al aan yoga en na een aantal maanden schuif ik door naar de zwangerschapsyoga. Daarnaast van plan om te gaan zwemmen, dat kan je ook goed je hele zwangerschap blijven doen. Voor ik zwanger werd jogde ik maar daar ben ik mee gestopt want dat durf ik nu niet meer ook al schijnt dat wel te kunnen. Ben ook een beetje huiverig/onzeker daarin hoor.

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey goedemorgen,
    daar zijn we weer even.
    Was weer een heel stukje om terug te lezen.
    Moet het eigenlijk vooral hebben van de ochtenden, 's middags vraagt mn dochtertje de nodige aandacht en 's avonds lig ik op t moment echt schaamtelijk vroeg op bed hihi

@ kinderwagens: wij gaan opzoek naar een niet al te grote/logge duowagen, zal nog wel even zoeken worden maar moet wel... Nikita is als de kleine geboren word ong 14 maanden dus lopen gaat m niet worden.

@ Incognito, irritant is dat he heb je een heel verhaal getypt kun je opnieuw beginnen... Ik open tegenwoordig gewoon word of kladblok en typ daar al lezende mn stukje op...
    Daarna alleen even plakken hihi
    Is een stuk makkelijker

@ Karin: gefeliciteerd en welkom!!!

@ mamamanuela: dank je wel lieverd:)

@ zeemeermin: wij gaan ook niet voor een test, lees zoveel verhalen die uitkomen op wat jou vlos ook al zegt: heel vaak heel veel stress om niet en zowiezo alles is hier welkom.

@ mamamanuela: dat ben ik helemaal met je eens!!! zou er ook gewoon voor gaan down of geen down. Fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die er zo over denken

@ Maryam27: veel succes straks met je echo. Spannend he? hoop dat jij ook terug komt met positief nieuws en een mooie foto.

@ Moppie1279: jij ook veel succes, ga ook voor jou heel hard duimen!!!

@ Incognito: jij ook een fijn weekend en veel plezier met je ukkie bij je ouders.

Liefs mij

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh nog even over die cursussen: Sommigen kraamcentra geven korting op bepaalde zwangerschapscursussen. Zeker gezien de prijzen, wel de moeite waard om in de gaten te houden als je het niet vergoed krijgt.

4. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Ga denk ik ook nog wel een cursus doen...lijkt me wel leuk en handig.. En inderdaad..zo ontmoet je ook andere zwangere. Want je (niet zwangere) vriendinnen zitten niet altijd te wachten op je geweldige verhalen over je beeb, grote tepels, pijn in de boobies, niet kunnen poepen en ga zo maar door.. En op zo'n cursus heeft iedereen er wel eens last van hahahahahahaha...

@Palou: Fijn dat je niet meer zo misselijk bent! En van de kiwi's ga ik ook weer proberen.

@andere tips: Thanks ga alles proberen en blijf hangen wat goed bij me helpt...

Hier begint het weer een beetje bewolkt te worden helaas..stond vanochtend op met een mooi zonnetje maar helaas.....

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hier is het weer mistig, gisteren ook al. Van mij mag de lente komen!

6. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    @ Paloe hier is de lucht hel blauw met her en der een wolkje... en de zon schijn net of het hartje zomer is ;)

Pffff hier alles wel weer oke... zo ff naar de A.h boodschappen doen en dingen kopen om te kunnen poepen.

Gelukkig kunnen we onze verhalen hier kwijt...

@ zwangerschapsyoga... geen idee of ik dat wil doen... ik heb de 23e een afspr bij de verlos dan laat ik alles over me heen komen.
    Het is me eerste kindje dus...

Mijn tepels zijn helemaal verkleurt, normaal ga ik onder de zonnenbank dus ben ik helemaal bruin dus valt het me niet op...
    Maar nu ik al een paar weken niet geweest ben, wordt ik witter maar valt het me nu wel op dat me tepels donkerder worden en dat mijn borsten MEGA groot aan het worden zijn pfff..

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen:

Heb niet alles teruggelezen dames, ben echt zo moe :)

Straks weer verder met werken, maar wilde toch even kijken hoe het hier gaat.

Incognito: had je mijn vraag toevallig nog gelezen? over zwangerschap en werken als zelfstandigen? Hoe gaat dat bij het uwv? dan krijg ik toch ook gewoon verlof enzo...

Poepen; geen problemen mee

Oppas; wij hebben een nicht die 2 dagen oppast.

Verloskundigen: wij gaan eerst naar de gyn en dan zien we weer verder...

Palou: super zeg dat het helpt. Misschien ga ik dat ook nog wel proberen. Ben ook steeds heel misselijk.

cursus; ik ga denk ik zwemmen. Bij zoe heb ik een zwangerschapscursus, van zeker bevallen gedaan en dat was erg leuk, alleen om die nou 2 keer te doen...

all; ik hoop dat alles verder met iedereen goed gaat!!

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hahah Sassie; leuk he? hahahaha Ik kan niet wachten tot mijn boobs weer een mooi formaatje hebben hahaha

9. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    #2489 Sassie85, 4 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
    @ Mink zwemmen is misschien ook wel een idee, maar jah dan maar hopen dat me boobs er nog inpassen ;) haha

@ Kinderopvang ik heb me nu bij 2 ingeschreven en als het goed is heb je er nog een bij mij in de buurt voor alleenstaande ouders.. maar daar moet ik nog even kijken .... ;)

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Heb vanaf gisteravond 21.00 tot vanmorgen 7.00 geslapen. Heerlijk:D Vandaag lekker een dagje vrij! Ik had wel gehoopt dat ik wat minder chaggi wakker zou worden vandaag ,maar helaas!

@annie,oh wat vervelend die obstipatie. Ik heb toen zakjes van de Ha gehad bij de 1e zw en dat hielp goed. Ik had na de bevalling van de 1e zo onwijs last van aambeien en heb toen ook dagen niet naar de wc gekund.

@incognito ,hopelijk zijn de stukadoors snel klaar en kun je weer in je eigen huisje. Lief van je ouders dat je daar terecht kan!
    @sassie, vervelend zeg die buikpijnen de hele tijd :(
    @athina, zo lekker lang geslapen :D
    @yukl ,leuk he als ze zich zo kunnen vermaken. Zoonlief hier is zich met zijn pannenset aan het vermaken :D
    @mamaan 3, niet schamen voor het vroege naar bed gaan! Is alleen maar lekker :D
    @mink werkze vandaag! en zwemmen is wel een leuk idee!

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff haha nou wat mij betreft mag het groeien van die boobs wel uitblijven deze keer! Ik heb van mezelf al D/E ligt er een beetje aan hoe het uitvalt.. Toen ik borstvoeding gaf (kolf) had ik bh's maat F/G.. zag er niet uit, boobs leken wel enorme balonnen.. (of twee extra hoofden op mijn borstkas)

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gewoon vragen bij de HA:) ik kon ze nu gewoon aan de telefoon aan de assistente vragen, had het de vorige keer ook gehad:)
    Wel echt savonds nemen, bij Olaf had ik er de eerste keer tussen de middag een genomen en heb de hele middag geslapen;)

13. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ik ga zo lekker naar de AH.. heerlijk versbruin brood kopen, en lekker allerlei beleg enzo hmmmmm ik heb daar wel zin in...

Weer is wat anders dan patat enzo... Ben moe, maar voel me owh zoo happy!!! Die adhd- is nergens te bekenen, ben rustig en leg mensen alles gewoon nog een keer rustig uit!!! Geen prob. ben echt heel lief... terwijl als ik neit zwanger ben ben ik echt EEN HAAIBAAIIIII EN MOET JE VOOR EM UITKIJKEN MAAR NU BEN IK ZOO LIEF EN ZOOO VROLIJK EN BLIJ :) HAHAAHAHA

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Tessa; zo een dikke knuffel, misschien wordt je dan weer vrolijk :D
    en heerlijk genieten van dit mooie weer. Lekker hoor een vrij dagje.

Palou: wow!!! dat is idd wel heftig zeg!! Ik heb zelf maar een b cub en toen ik zwanger was een D en helemaal gelukkig hahahaha
    Maar nu weer slapjes en een btje hahahaha

Sassie; ik heb een maatje groter gekocht en speciaal voor zwangerschap, dan kun je er in groeien zeg maar hahaha

Nou ik ga mij klaarmaken voor mijn werk. Bah, ik heb echt geen zin vandaag :( en moet vanavond ook nog... Nou ik heb weer genoeg gemopperd en ik ga nu wat doen. Fijne dag allemaal!!

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hey Mink, we schelen maar 1 dag qua uitgerekende datum!
    Zie in je profiel dat jij de 23e jarig bent, lekker dicht op elkaar dus straks;)

Wij hier ook, kleine uitgerekend op 20 okt, mr paloe geboren op 26 okt, ik op 28 okt en zoonlief op 19 nov.
    Meteen alles voor het hele jaar weer achter de rug;)

16. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ik ben vorig jaar 10 kilo afgevallen dus heb nog wel wat oude bh liggen die ik misschien wat keren gedragen heb, maar die kan ik strax ook wel weer aan... en me boobs doen pijn.... pfffff

Ik zoek me trouwens helemaal rot naar een speciaal kinderdagverblijf voor alleenstaande ouders hier in Rotterdam west maar ik kan niet vinden...grrrrrr

17. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ik bedacht me gisteren dan ik eindelijk na 3 jaar ( behalve natuurlijk met fam. en ouders ) eindelijk niet alleen kerst hoeft te vieren dit jaar :) werd er bijna emotioneel van...

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    sassie dat is nog eens een mooi idee

19. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Dat vond ik ook!

Ondanks dat ik pas net bijna 6 weken zwanger ben, heb ik het idee langer zwanger te zijn... we gaan het horen over 2 weken...

En ik voel me gewoon heel goed, iedereen zit steeds te zeggen ja en je bent nog niet uit de gevaren zonne en zo... maar ja ik voel me gewoon goed en ik straaaaaaalllll als een zonnetjeeeee hahaah

ik vind het in een woord GE WEL DIGGGGGG

20. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ik ga ff wandelen naar de ah....

Deel Deze Pagina