Joehoe ben ik weer even. @Margot: Jeetje mina meis wat een rot nieuws... Sterkte.. ook van uit hier een dikke knuffel voor jou... Voor de belangstellende onder ons... ik heb wat foto's in mijn album geplaast weten jullie wat meer over mij Ik ga koken lekker vissie aardappeltje en snijbonen hmmmmmmmmmmmmmm
@ prinses: heel veel sterkte... Ben je "gewoon" bevallen en heb je d'r dus gezien? Hoe was dat? Hoeveel weken zwanger was je toen je van d'r beviel? @ margot: sterkte... ik hoop dat het niets te betekenen heeft! Pff, je moet wel nog lang wachten zeg
@ prinses en margot. Heel erg veel sterkte Hier gaat t wel aardig. Ben al 6 cm gegroeid :O Tis alleen erg druk op mijn werk en loop mezelf een beetje voorbij, heb dus steeds meer last van m`n buik. De banden denk ik. Dinsdag m`n 2e echo, heb er heel erg zin in maar vind het wel weer erg spannend. Dan zijn we weer n stapje dichterbij en hopelijk in de goede richting
Hoi Hier eigenlijk weinig te melden.Had vanmiddag wel even lekker willen slapen ,maar helaas had de kleine man er weinig zin in haha. Over 4 dgn de echo. Vind het erg spannend worden nu! @doglover,leuk een nieuwe auto. Wat voor 1 is het geworden? @yukl,dat is handig zo elke maand apart leggen. Ons zoontje kost ook 160 per maand aan opvang ,maar voor een 2e schijnt het dat je iets meer terugkrijg van de belastingdienst. @paloe, hier ook cup d , tijdens de zw zijn ze niet echt groter geworden ,maar op het kraambed was het idd net Lola haha @mink ,thnx voor de knuffel! Lekker gewerkt vandaag? @sassie, waarom perse een kd voor alleenstaande ouders als ik vragen mag? @prinses,ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke ijd en met het verwerken van dit verlies. @maryam, gefeliciteerd met je mooie echo! @athina, ja 2 wkn lijkt dan idd een eeuwigheid te duren he @mamamanuela,mooi buikje al. Zal er hier volg week ook eens 1 maken. @margot,ohnee wat naar zeg Kunnen ze je echt geen eerdere echo doen? Die onzekerheid is ook vreselijk. Hopelijk is alles goed. Sterkte! @rimar, da is netjes zo van je tandartspraktijk!
@ Prinses: heel veel sterkte met dit moeilijke verlies! Ik krijg er ook tranen van in mijn ogen... veel knuffels jullie kant op @ Margot: oh nee Wat stom eigenlijk dat ze je dan nog zo lang op een echo laten wachten, bij mijn mk's mocht ik meteen komen om te kijken hoe en wat, daar maakten ze gewoon een gaatje voor. Ok, dat het een dag later is.. maar eind maart pas? Ik blijf gewoon hard voor je duimen dat het loos alarm is, heel veel sterkte met de onzekerheid en zeker als het doorzet natuurlijk. @kdv: vorige keren heel snel gedaan, nu even gewacht. Moet het nu wel gaan doen ja, al zullen waarschijnlijk de oma's op gaan passen, iig de eerste tijd. We hebben allebei gescheiden & hertrouwde ouders, dus opa's & oma's genoeg @uitzet: we hebben al een wiegje voor op onze kamer en ook voor in de babykamer, badje ook, commode kunnen we wrs overnemen van schoonzus, weet even niet meer of daar ook een kledingkast bij zat. Kinderwagen nog geen idee, misschien de MaxiCosi Mura (3 of 4), mijn moeder koopt hem voor ons. Veel kleertjes hebben we ook al. @kraamzorg: al geregeld? ik heb me bij de verzekeraar aangemeld, die meld je dan weer aan bij de instelling (bij Agis iig wel) @zwangerschapscursus: heb ook nog geen idee! zwemmen vind ik wel wat, maar geven ze dan ook tips enzo voor de bevalling? ik ga maar eens kijken wat er in de buurt wordt aangeboden. @combinatietest: die gaan we wel doen. Eigenlijk gaan we er heel naïef vanuit dat we een 'gewone' kans te horen zullen krijgen (jong, gezond, niet in familie enzo), dus beetje als 'bevestiging' (ik weet dat het een kansberekening is), maar als de kans opeens wel (veel) hoger is, laten we wel een vruchtwaterpunctie doen. @kwaaltjes: borsten waren A, zijn zeker aan het groeien, nog steeds pijnlijk ook. Ook wel tijd last gehad van obstipatie, vandaag moest ik opeens veel te vaak (sorry...). Verder de laatste dagen weer zo misselijk dat ik nauwelijks iets gedaan krijg (dus ook 1 dag ziek gemeld) en rond deze tijd echt uitgeteld, dus slaap liefst 12 uur, maar dat lukt met werk niet zo. Fijne avond iedereen en op naar de 12-weken-grens met zijn allen!
Wat vreselijk die onzekerheid. In ieder geval heel veel sterkte. Kan je echt niet eerder komen voor een echo want de 25ste duurt nog wel even. Liefs Diana
@ Prinses heel veel sterkte, nu komt het besef pas goed nu je je meisje hebt kunnen zien. knuffel. @ Margot ik hoop dat je eerder een echo kunt krijgen zodat je duidelijkheid kunt krijgen, veel sterkte.
Margot; kun je bellen, zodat je eerder kan. Het is toch niet gewoon dat ze je zolang laten wachten? Heel veel sterke in iedergeval... Prinses: jeetje ik had kippenvel bij het lezen van jullie berichtje. Ik hoop dat jullie waardig afscheid hebben kunnen nemen van jullie meisje. Mooie naam trouwens. Heel veel sterkte in deze tijd. Uitzet: Wij hebben alles al. Zoe krijgt een andere kamer en alles schuift dus door... Combinatietest: gaan wij wel doen. Elk kindje is welkom, maar ik vind het wel prettig om dan voorbereid te zijn, mocht er toch iets mis zijn.. Zag mooie buikfoto's voorbij komen. Ik heb er nog geen een gemaakt en bij Zoe een hele boel haahhaha maar nu zijn het alleen mijn darmen en dan vind ik het zo raar om daar een foto van te maken all ik ga nu lekker naar bedje, was een lange dag vandaag. knuffel
@ prinses027 o meis sterkte meis erg mooi naam maar wat klote nieuws je gaat er vanuit dat alles goed gaat en dan krijg je dit niet leuk... ik zet je bij de vlindertjes maar dan alleen met geboorte datum en de naam van je kleintje echt erg veel sterkte lieve schat @margot neeeeeeeeeee ik hoop dat het niet is wat je denkt meis en bel jij je gyn is ze zijn het verplicht om er naar te kijken hoe het er voor staat en niet jou zo te laten lopen eind maart dat is wel erg laat vind je niet ach meissie ik hoop dat het allemaal me valt hoor en er niks ergs is nou meiden ik ga lekker slapen morgen ben ik er niet en het weekend hihi we gaan lekker weg hihi dus ik wens iedereen een super fijn weekend en tot maandag avond
Hey iedereen, Ik ga antwoorden op wat ik me nog herinner vlindertjes: dit is echt heel verdrietig, heel veel sterkte!!! Boobies: Had voor mijn vorige zwangerschap een C70, erna groter door BV (ookal was duurde die BV maar 2 dagen ) en daarna maar een A70 meer nu terug een B70 joepie gewicht: woog voor mijn vorige zwangerschap 53kg, tijdens ben ik eerst 6kg vermagert door het langdurig overgeven en ziek zijn en bij bevalling (37weken) woog ik 56kg maar het was allemaal in orde, ben trouwens 1m65 groot http://www.zwangerschapspagina.nl/members/16645-albums619-picture16930.html na bevalling tot nu toe altijd tussen de 48-50kg gewogen (eet heel veel maar heb snelle vertering, krijg soms veel kritiek van mensen die me niet kennen dat ik niet eet of anorexia heb ofzo maar de mensen die ik ken weten dat ik eet als een hongerig paard haha) denk dat ik nu 50kg weeg de rest ben ik al terug vergeten hihi...
Oh ja weet het weer buikfoto's en echo's enzo Heb in het geboorte album van Melania telkens een foto gemaakt op de dag van de echo (ja hier een om de maand dus) die hangen dan samen met daarbij een tekstje wat er op dat moment gebeurd met de baby... heb er al leuke reacties op gehad leuk om terud te zien hoe je buik en je beebj er dan uitzagen hihi uitzet: we hebben in januari met een brand gezeten bij mijn moeder, daar stond de commode dus en die is langs buiten helemaal verbrand en het badje enzo zijn niet meer dus die moet ik wel terug aanschaffen (wordt nu nog gebruikt voor kleertjes van mijn dochter dat lukt nog maar niet meer voor baby'tjes te wassen hihi
Gewicht: voor mijn zwangerschap bij Zoe was ik 50 kilo en ben toen 25 kilo makkelijk aangekomen. Ik had ook een enorme buik hahahaha Nu groei ik weer hard. Athans aan mijn buik kun je het al zien. Dus lastig verbergen Maar goed 12 maart echo en dan vertellen we het gewoon. Mocht het dan misgaan zien we het dan wel weer. Steeds mijn mond houden vind ik ook niks...