@d19, stimpy en doglover gefeliciteerd met de echo! Doglover wel vervelend om te horen van die cyste, hoop dat je er niet meer last van gaat krijgen! @Yukl, beterschap, hopelijk voel je je vandaag weer wat beter. @Tessa jij ook beterschap. Hoop dat je vandaag niet zo misselijk bent en lekker met je man uit eten kan gaan! Hier trouwens ook erg misselijk... Vanochtend bijna overgegeven maar toch niet uiteindelijk. Het plan is om vandaag naar m'n ouders te gaan om het goede nieuws te brengen Hoop wel dat ik me straks wat beter voel ook! Fijne dag iedereen!
@ Stimpy: mooie echo!!! @ de meiden die misselijk zijn: ik hoop dat jullie je snel beter voelen. Liefs mij
wauw erg mooi stimpy!! ninoshka, veel plezier met vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren. Hoop dat je je snel beter voelt! Vanavond naar Alice in Wonderland. Hoop dat ik dan minder misselijk ben anders is t een lange zit!
@ Doglover76: ik heb ook een cyste op mijn linker eierstok, daar zijn ze achter gekomen bij de eerste zwangerschap. Mijn cyste is redelijk rustig, maar ik blijf wel onder behandeling van de gynaecoloog. @ Stimpy Gefeliciteerd met je mooie echo! @ Kwebbelsnoes: heb je je huisarts nog te pakken gekregen? @ Ninoshka: veel plezier met het vertellen aan je ouders. @ Hier: behoorlijk misselijk. De laatste 3 dagen elke ochtend braakneigingen... Vanmiddag zal ik proberen om ook mijn echo online te zetten. Fijne zaterdag!
Hebben meer meiden last van moeheid maar niet in slaap kunnen komen? Ik word er echt gek van... Ik voel me echt zo gaar en niet lekker, maar ik kom maar niet in slaap! Ik lig dan een beetje doelloos op mijn bed. Ik heb het ook de hele tijd koud. Klaag klaag
goedemorgen allemaal! fijn om te lezen van die goede echo's allemaal ! Rot als je dan moet wachten he, op je echo nog. Dat krijgen we straks weer, rond de 40 weken, als iedereen gaat bevallen en jouw kindje nog lekker blijft zitten waar die zit tot 41 of 42 weken. Dan krijg je ook nog mensen die láter uitgerekend waren dan jijzelf, maar eerder bevallen... Ik vond dat best rot toen hoor, bij de eerste hihi. Want je wil zo graag je kindje zien en vasthouden! Maar oke, dat is nog ver weg. Eerst nog hopelijk een hoop goede echo's Ik heb het gisteren op m'n werk verteld. Ik voelde me 2 dagen toch al best misselijk en ze hadden me gebeld om deze ochtend in te vallen. Maar dat zag ik écht niet zitten met die misselijkheid en vermoeidheid. Nouja, dat smoesjes verzinnen vind ik écht niet leuk, dus toen heb ik het gelijk maar aan m'n baas verteld. Was nog best grappig; hij stond even in de keuken in z'n eentje en ik vertelde dat ik een nieuw badpak (werkkleding ) had gekocht. Eentje op de groei... Hij had het gelijk door en reageerde zo enthousiast dat het halve zwembad het bijna kon horen ! Dus gelijk maar sssssssssssssst! geroepen.. en verteld dat m'n ouders het zelfs nog niet wisten, dus dat hij het nog wel even voor zich moest houden! S avonds dus maar gelijk naar m'n ouders gegaan, onverwachts stonden we op de stoep. Dochter haar tshirtje aan, met 'pssssst mama heeft een baby in haar buik' . En toen dus afwachten... na zo'n 25 minuten zagen ze het eindelijk (intussen hadden wij al 10x het shirtje rechtgetrokken haha) . Maar ze waren wel helemaal verrast en blij. Toen we later weer thuis waren om half 11 belde m'n moeder nog even... ze kon er nog niet over uit . Maar oke, zondag is schoonmama aan de beurt. Vandaag krijgen we visite en die weten het gelukkig. De rest van de familie mag wachten tot na de echo.. Maar oke, ik ga nu nog gauw wat opruimen etc . Ik was even pauze aan het houden, buik + rugpijn pfff... fijn weekend allemaal! groetjes athina
MOE: ik ben ook steeds hartstikke moe, maar kom gelukkig wel in slaap, zelfs op momenten dat ik eigenlijk niet wil..... KOUD: Ik loop de hele dag te rillen en als het aan mij ligt mag de verwarming in huis op 25 graden ofzo. Gister bij de vk lag ik helemaal te shaken van de kou, dacht ze dat ze me pijn deed, wat gelukkig niet zo was..... Groetjes, Elleke
ik ga maandagochtend gelijk bloed laten nemen voor de test op de vijfde ziekte. heb al contact gehad met mijn leidinggevende en die zorgt voor vervangende werkzaamheden tot ik de uitslag heb. misselijk: eigenlijk nauwelijks, soms wel eng, (gaat alles nog wel goed?), maar ergens ook wel lekker dat ik daar geen last van heb. zolang de beeb maar goed groeit. Mijn moeder is ook nooit misselijk geweest, dus waarschijnlijk heb ik gewoon mazzel. moe: ontzettend, kan de hele dag wel slapen. koud: zit regelmatig te rillen van de kou terwijl de kachel gewoon op 20 graden staat.
Iedereen met een goede echo Proficiat en lekker genieten he. Koud, ik heb er ook z´n last van. Wij hebben een waterbed en ik neem ook nog eens een kruik mee naar bed omdat ik het zo koud heb . Als ik op de bank lig doe ik een deken op me leggen, had laatst de verwarming op 22 gezet maar daar was mijn vriend het niet mee eens die zat in de korte broek en een T-Shirt .
Kou: heel herkenbaar! Vooral 's avonds, als ik ook nog eens heel moe ben, kan ik het echt niet meer warm krijgen. Verder nog steeds behoorlijk misselijk, niet meer zo erg dat ik me echt ziek voel, maar ik doe een stuk minder dan gepland en maandag + dinsdag moet ik cursus geven, waar ik al helemaal niet aan moet denken! Mijn schoonzus moet dinsdag voor vlokkentest en dan een week later de uitslag... als het dan goed zit, weten ze ook meteen het geslacht! Dat is toch wel een gek idee, dat ik daar nog minstens een week of 6 op moet wachten... (wij willen het wel graag weten). Ik ga heel hard voor ze duimen! Wat fijn, al die goede echo's die langs kwamen! Ik zit zelf een beetje met een dilemma... gezien onze eerdere ervaringen blijf ik toch een beetje bang dat het nog mis gaat. De volgende afspraak bij de vk is pas met 12 1/2 week en eigenlijk zou ik voor die tijd zo graag even het hartje horen om te weten of het nog klopt... Nu hebben we een Angelsound, maar ik hoor nu wel regelmatig dat het beter zou zijn die niet te gebruiken voor de 12/13 weken. Natuurlijk weet ik sowieso dat je het hartje er lang niet altijd mee zal vinden en dan dus ook niet in de stress moet raken, maar toch. Eigenlijk vind ik dat ik gewoon moet wachten en vertrouwen moet hebben, maar aan de andere kant... zou 1x tje luisteren echt kwaad kunnen? Ik las hier volgens mij ook van vk's die toch ver voor die grens al proberen te luisteren?
Koud ,heb ik het hier ook en als ik s'morgens wakker wordt heb ik het hartstikke warm...... ik snap er ook niks van. Misselijk ben ik gelukkig niet ,heb ik ook niet bij mijn dochtertje gehad. Wel ongeloofelijk honger iedere keer,heb net 2 broodjes gehad en heb nog honger,maar geef er niet aan toe ,ben al 1,5 kilo bijgekomen pfffff Iedereen nog een prettige dag! Groetjes Dagmar
Goedemorgen Ladies, Als eerste wil ik me heel erg verontschuldigen voor het feit dat ik bijna 1 maand niet actief ben geweest... Vraag niet waarom ik dat heb gedaan want dat kan ik niet verklaren... Maar ik ga proberen om hier weer elke dag in te loggen en het weer een beetje proberen bij te houden.... Verder gaat hier alles wel z'n gangetje....Bijna 10 weekjes zwanger...Wat gaat de tijd toh snel...A.s. Dindag mogen we eindelijk naar de verloskundige.... Ben echt benieuwd hoe dat allemaal in zn werk gaat..Het is tenslotte onze eerste keer..Begin het wel steeds spannender te vinden na mate Dinsdag dichterbij komt... Maar hoe is het hier? Wat heb ik allemaal wel niet gemist in die maand inactief wezen... Hoe is het met Chikai, Subke, Rimar en de rest van het eerste uur?
Hoi meiden Jullie gaan echt zoo snel dat ik het niet bij kan houden, ik zag een mooie echo van Stimpy. Vandaag ben ik 9 weken...en zoooo onzeker het lijkt wel of mijn klachten ietsjes minder zijn geworden, maar misschien zit dat tussen mijn oren. Wel erg moe en inderdaad heb ook ik het steenkoud Wat mij meer zorgen baart dat ik voor de rest weinig voel in mijn onderbuik, ja toevallig had ik woensdagavond wat steekjes maar meer dan 3 zullen het er niet geweest zijn. Zijn er meer dames die niks voelen?
Gefeliciteerd met de mooi echo's. Hier ook erg koud, van de week zat ik gewoon met 2 truien aan op de bank, verder ook erg moe. Wat ik me herinner van vorige keer trekt dat weer een beetje bij. Daar hopen we dan maar op.
@Talulah: in mijn buik voel ik ook niet veel hoor! Een beetje weeïg gevoel, maar daar houdt het wel mee op. Heeft dus vast niks te betekenen!
@gwn, het is dat ik mijn eigen angelsound niet thuis heb liggen (geleend aan een collega) maar anders had ik ook al eens geluisterd gewoon om een beetje zekerheid te hebben. ik denk dat als je niet te lang luistert (dus het zoeken meegerekend?) het niet zo heel veel kwaad kan. het is volgens mij ook niet zo dat je de hele dag met de angelsound op je buik gaat zitten
@brenjomi: nee, dat zeker niet, wilde idd gewoon even zoeken en kijken of we het kunnen vinden... ben er nog steeds niet helemaal over uit. Ik denk dat ik wacht tot volgend weekend, dan zit het zeg maar tussen de twee echo's in, al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust