k kan nog wel mijn eigen kleding dragen maar dit vooral omdat ik wat was afgevallen en altijd een riem om moest. Nu draag ik de broeken dus weer zonder riem. Ik heb nog helemaal geen foto`s gemaakt van mijn buik. Ga dat vanaf de 10 weken doen denk ik. Achteraf wel jammer dat ik niet een foto heb van het begin want dan kun je echt het verschil zien. @ stimpy, het word idd gezegd dat je bij een 2e sneller groeit maar ook dit zal per persoon verschillen. Heb bij mij soms ook het idee dat er 2 inzitten dus morgen maar ff extra na laten kijken hihi
miss een beetje rare vraag maar waar koop je nou die positie broeken, ik heb altijd moeite gehad met broeken kopen omdat ik maa 34 heb, maar heb je daar ook positie broeken van van maat 34? mensen zeggen: oh meid doe gewoon maat 36 aan, maar hallo dat werkt niet.. toch?
esprit heeft positie, dan heb je prenatal, die heeft noppies en mama licious. Noppies valt heel klein vind ik. Dan heb je miss etam, c&a, H&M, promiss
Ik heb gewoon positiebroeken in mijn eigen maat besteld, zit gelijk een stukje ruimer. Als ik op Wehkamp.nl kijk dan zijn er voldoende soorten broeken voor jou verkrijgbaar, zie hier Broeken - Damesmode - wehkamp.nl=
@ Nekplooimeting: ik ben er voor mijzelf nog niet uit. Mijn vriend wil het wel, omdat hij zegt dat je je dan eventueel kunt voorbereiden. Ik wil in ieder geval geen punctie, dus vraag me af waar dan de combinatietest goed voor is. Het enige dat eruit zou kunnen komen is de kans op Down, maar er zijn nog zoveel meer handicaps die niet te zien zijn dat ik erg loop te twijfelen. Ik heb in het verleden veel te maken gehad met kinderen met down en andere handicaps en eerlijk gezegd denk ik dat het iets is, waar ik heel goed mee zou kunnen leven.... Klinkt misschien gek, want natuurlijk wil ik een gezond kindje, maar ik kan me ergere dingen voorstellen dan downsyndroom. Hier thuis is de discussie dus nog niet afgelopen, we hebben ook nog een aantal weken om erover na te denken...... Fijne dag, Elleke
Heb van mezelf een grote maat en dat is wel lastig hoor om daar een leuke positiebroek in de krijgen, dus ben bang dat ik straks zelf achter de naaimachine kan zitten
@ Stimpy, nee, die testjes lijken me ook niks hoor! En zo'n vruchtwaterpunctie al helemaal niet! @zeemeermin, ja dat vroeg ik me ook al af over dat zwschapsmasker. Wil straks toch wel een beetje kunnen zonnen. Zo'n hele bleke buik lijkt me niets, een (klein) beetje een kleurtje zou ik wel willen. Maar ja, het wordt geloof ik wel afgeraden om in de zon te gaan.
soo dat zijn nog veel winkels zeg hahah dat wist ik niet.. leukkk en nog ervaringen met het zwangerschaps masker??
Ik zit meestal in de zomer in de schaduw, maar je ontkomt er niet aan als je eventjes naar de winkel fietst oid om in de zon te gaan, ik neem toch aan dat dat wel gewoon kan en mag
Auwauwauw ik ga vanmiddag als een gek kiwis eten en lijnzaad kopen, heb het gevoel dat ik zojuist ben bevallen Goeiemorgen trouwens allemaal Incognito, Tessa en Slingding: succes met de echo!!! Pff Yukl, gelukkig maar dat het na 16 weken afgelopen was! Ik was de vorige keer heel lang misselijk, 24/7, pas de 5e maand kreeg ik medicijnen. Nu heb ik er al heel snel om gevraagd en oeh wat is dat heerlijk! Skatjuh succes morgen bij de echo! Inlove, ik ben ook jaloers ja! Ik heb mijn intake pas 23 Maart, hopelijk krijg ik dan ook een echo.. Hier ook nog geen buikjeJ gelukkig want we willen het tot na de intake (hopelijk dan ook een echo..) voor ons houden. Het weekend daarna willen we het namelijk aan onze ouders gaan vertellen, mijn vader is dan jarig dus dat is wel een leuk kado Stimpy, jeetje! Al een mooi buikje! Zeemeermin: zwangerschapsmasker: http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/567/pigmentvlekken.html Ik ken het probleem van broeken kopen..ik heb zelf maat 36. bij de H&M hebben ze wel fijne broeken en op internet kan je ze ook vinden. C&A en miss etam hebben heel vaak de kleinere maten niet en merken als esprit zijn vaak erg duur. *zegt gedag en gaat weer aan het werk*
als je pech hebt met t zwangerschapsmasker kom je daar de eerste jaren niet meer af. Echt lelijke vlekken krijg je dan. Vriendin van me had t en schrok me rot toen ik haar zag! Ik heb tot juli toen nergens last van gehad, geen tijgerprint op mn buik. 1 keer in de zon gelegen met blote gespannen buik en in slaap gevallen, de zon stond op de linker kant en die was dus verbrand. Mn dochter heeft echt een week lang andersom gelegen!! De vk vond t ook wel apart, t was te warm aan de verbrande kant. SInds die kant dus verbrand is geweest heb ik een enorme tijgerprint! Als ik dus niet in de zon had gezeten had ik dus geen strepen gehad! Ik ga dus echt niet meer zonnen
@paloe dankjewel voor je artikel, idd gewoon lekker insmeren en in de schaduw!! ohhh ik kan niet wachten op de zonn..ben dit weer helemaal zat.. daarnet sneeuwde het weer blehhhhh
Ik heb een broek en rokje bij de wehkamp besteld van mama licious. Ze hebben daar al broeken van maat 27. Ik heb per ongeluk al mijn positie kleding van de vorige keer weggegooid, dom he!!!!
tja, dat zou ik ook wel willen voorkomen. mmmm maar ik ben zo gek op 't strand en zwemmen in de zee 's zomers! Ik denk nu aan een grote zonnehoed en factor 30.
@ stimpy79 ohh zonde ja.. maar ja nu niks meer aan te doen dus nieuwe zwangerschap, nieuwe broeken hahahah @ ninoshka: jaaa zo grote hoed,en een grote zonnebril hahah lekker chic hahaha en een koud drankje hihi
idd gewoon veel meer smeren dan je normaal doet, vooral je buik en gezicht. En als je in de zon ligt een doek ofzo over je buik. Ik merkte dat als ik zonder in de zon zat de beeb veel drukker was. Vond t duidelijk niet prettig die volle zon op de buik. Denk ook dat t dan veel te fel is. Zoiets als je zelf met je ogen dicht richtig zon kijkt denk ik. Weet niet of t zo is maar zo stel ik me dat voor
@zeemeermin, ja en dan lekker flaneren met zo'n fladderend sjaaltje om je nek. ooohh, ik krijg wel erg veel zin in de zomer zo! @inlove, ja als je de juiste maatregelen treft kan je best de zon in. Gelukkig maar. Mooi sarong om je buik ofzo, beebje moet idd niet wegkoken daarbinnen.
heb jij (ook) een schildklierafwijking dan? zo ja, wat is er aan de hand en wat voor medicatie gebruik je? moet je hiervoor onder controle blijven bij de gyn? mijn ha heeft me naar de gyn gestuurd en die verwacht geen problemen maar wil wel dat ik bij een nieuwe zwangerschap weer terug kom
@ zwangerschapsmasker, is idd iets om over na te denken. Gewoon flink smeren denk ik en als het weer zo`n hete zomer word, zo veel mogelijk in de schaduw blijven zitten. @ meiden die zwanger zijn van de eerste. Zitten jullie er ook al aan te denken hoe je zwanger zult zijn? Er zijn vrouwen met een ongelooflijk mooie buik, dan zie je aan de achterkant niet dat je zwanger bent. Maar er zijn ook vrouwen die helemaal rondom zwanger zijn. Ik weet je kan het niet kiezen maar toch denk ik er wel eens aan. Mijn man ook trouwens, die probeert me steeds voor te stellen met een dikke buik haha
ja met die zwoele wind hahah heeerlijk zeggg!! en dan die mensenn die naar je buik kijken ooohh zo leukk maar de wintel duurt nu ook langer, nou ja niet langer maar is al een flinkstuk opgeschoven, dus miss duurt de zomer daarom dus ook langer miss wel tot oktober hhaahahahah of kan dat niet??